Saab 900ep

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Saab 900ep

Post by Nauris_t16 »

alnislacis wrote: Ja baigi jaudu vajag, tad var pārslēgt, ja ne, tad kā zināms lpt turbīna līdz 2000rpm vēl darbojas.
Kā Kurbads jau minēja, nevienam stock 900 turbo turbīna līdz 2k vēl īsti negriežas. Un arī no tiem 2k apgriezieniem "cēliens" ir, piedod, bet nekāds :P No 3-3,5k rpm jau ir tīri ok, lai gan vienmēº var vēlēties vairāk... B)
Un arī to trobeli salonā virs 2500 rpm nelabprāt baudu. Protams, par gaumi, t. sk. braukšanas paradumiem, nestrīdās, tomēr es vienmēr paturu prātā ka Saab 900og filozofija ir cruising.
Man 900og un cruising iet kopā tikai vai nu kombinācijā ar automātisko kārbu vai pamīksts 900i ar super līganu (lasi - nestabilu) gaitu :blink: Savādāk tas ir auto priekš ne tikai šosejas, bet arī līkumotiem un samērā tukšiem asfaltētiem, nomaļiem celiņiem :evil:


P.S. - skaņa pie jebkuriem rpm ir dievīga - pabrauc ar logu vai lūku vaļā pa kādu tuneli vai daudzstāvu autostāvvietu - sapratīsi :P
900aero clubsport #8
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Saab 900ep

Post by ZingZeng »

Nu man jau loti patik pie 90km/h iemst tresaja un tad iet uz apdzisanu. Tiesa daru to ar 9K aero, saja diapazona no 90-120 km/h 9K, ja var ticet presei, bija atrakais celiens pasaule (taja laika kad to razoja) un tas pat kabinaja Lambo Diablo, tadel sajutas pie stures ir neaprakstamas, jaspej tikai noturet sturi.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Saab 900ep

Post by lawyer »

Gregers wrote:
lawyer wrote:AlnisLācis, manam iepriekšējam auto - Mazda 323 GT pie 120km/h bija 4000 rpm :D

Piektajā robā (no pieciem) ;)
Vajadzētu būt pamatīgsi trobelei salonā :blink:
Manam pirmajam auto- golpam, pat pie 120 bij ap 3k un jau likās anomāli!
4000rpm jau paši par sevi nekas tāds nav... Bet, ņemot vērā, kāda bundža bija tām mazdām un tas,ka priekšā sīca K&N ieplūde, bet aizmugurē ducināja divstobru Remus... :) Tie, kas ilgāk par 30min. atradās aizmugurējā sēdeklī, sāka sūdzēties par šo kombināciju... Bet man otrajā pārnesumā pie 100km/h un 7k rpm bija kaifs... Protams, braucot pa mūsu ceļiem, visi sūdzējās arī par Koni Sport amortizatoriem un Eibach īsajām atsperēm:D

Par komfortu šādos apstākļos runāt būtu nepieklājīgi ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Saab 900ep

Post by gustavs »

ZingZeng wrote:Nu man jau loti patik pie 90km/h iemst tresaja un tad iet uz apdzisanu. Tiesa daru to ar 9K aero, saja diapazona no 90-120 km/h 9K, ja var ticet presei, bija atrakais celiens pasaule (taja laika kad to razoja) un tas pat kabinaja Lambo Diablo, tadel sajutas pie stures ir neaprakstamas, jaspej tikai noturet sturi.
+1 B) :woohoo:
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900ep

Post by alnislacis »

Tetas Saab darbībā.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Saab 900ep

Post by KoreFun »

Kartona griesti??:woohoo:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900ep

Post by alnislacis »

Iepriekšējais saimnieks iekārušos griestus atrisināja noplēšot audumu un nokrāsojot visu. Man ir ok.

Pievērsīšos griestiem, kad būšu izdarījis svarīgākus darbus.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Saab 900ep

Post by KoreFun »

Hmm, manas acis tomēr nemelo:laugh: kaut gan grūti ticēt, ka bija baigā jēga vilkt ārā tos griestus, krāsot un stumt atpakaļ:dry:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Saab 900ep

Post by Arnijs »

KoreFun wrote:Hmm, manas acis tomēr nemelo:laugh: kaut gan grūti ticēt, ka bija baigā jēga vilkt ārā tos griestus, krāsot un stumt atpakaļ:dry:
neviens jau nesaka, ka vilka ārā! :P
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Saab 900ep

Post by KoreFun »

Nu nezinu, par ko tad ir pārvērties salons, jo tas vecais paralons baigi labi sadalās baigi mazos gabaliņos. Kad mājās pārlīmēju savus griestus, tad vajadzēja baigi ilgi pēc tam istabu mazgāt un ar putekļusūcēju visus stūrus izložņāt:laugh: Starp citu rokas arī kasās pēc tam, kā pēc stikla vātes:laugh: Ne tik spēcīgi, bet baigi atgādina:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Saab 900ep

Post by KurBads »

KoreFun wrote:Nu nezinu, par ko tad ir pārvērties salons, jo tas vecais paralons baigi labi sadalās baigi mazos gabaliņos. Kad mājās pārlīmēju savus griestus, tad vajadzēja baigi ilgi pēc tam istabu mazgāt un ar putekļusūcēju visus stūrus izložņāt:laugh: Starp citu rokas arī kasās pēc tam, kā pēc stikla vātes:laugh: Ne tik spēcīgi, bet baigi atgādina:P
jā, tā griestu pārvilkšana ir baigi ķēpīgs process, porolona paliekas kopā ar līmes paliekām ir lipīgas un tur pat ar slapju lupatu var nepietik, lai atmazgātu no grīdas ...
un griestu pamats ir veidots uz kaut kādas stikla vates bāzes, paskatieties kā viņš dalās slāņos, nesaprotu, kāpēc tāds materiāls izvēlēts, varbūt skaņas izolācijas īpašības izcilas.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Saab 900ep

Post by KoreFun »

Es savējam vispirms līdz kartonam noņēmu to porolonu, (labi sanāk ar smalku smilšpapīru) un tad uz to kartonu uzlīmēju audumu, tā kā man nekas nepielipa pie grīdas, tikai rokas kasījās divas dienas:laugh:

Tam kartonam man vēl nācās visas apmales vispirms pārlīmēt, bet dažās vietās arī izveidot fragmentus no parastā kartona un super līmes. Baigi labi sanāca, starp citu:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900ep

Post by alnislacis »

Ok.

Logu mehānisms izvilkts, iztīrīts, saeļļots (ja, ja, KF.. zinu), ielikts atpakaļ. Viss sapakots tik pat eleganti, kā iepriekšējais saimnieks to bija darījis.. T.i. "veco vw vaboļu skola".

Numura apgaismojums un sānu pagriezienu atkārtotāji atkal uz strīpas.

Saab repair manualis ļoti noderīgs. Un prieks pašam paskrūvēties un zināt kā un ka tiešām viss strādā.

___________________________________________

Te viens svaigāks attēls:
Image

___________________________________________

Un jautājums:
reizēm sabremzējoties/pagriezienos ir tāda kā svilpšana/čikstēšana.. Reizēm tā arī paliek jau ar atlaistām bremzēm. Vēl parādās pa nelīdzenumiem.

Gultnis? Vai arī bremzes nelaiž vaļā un tāpēc?

Kā to vainu diagnosticēt un likvidēt?
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Saab 900ep

Post by Nils »

Image

Ar katru dienu man 900og kupeja šādā izpildījumā [melna uz aero diskiem] patīk arvien vairāk. :)
Saab 900 Turbo '81
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Saab 900ep

Post by ZingZeng »

alnilaci, isti nesapratu to skanu pie bremzesanas vai pagriezienos, bet man reiz ko lidzigu izpildija stures pastiprinataja bacoks, kas nedaudz pileja un sis piles krita virsu amortizatora augsejai gumijai, kas rezultata pilniba iznika. Bet kamer gumija lenam sadalijas un nika ara ari bija noverojamam ipatneja cikstesana, ko sapratu tikai, tad kad gumija pilniba izjuka un es konstateju so vainu ar pastiprinataju.

Vel ipatnejus troksnus man ir izdevusi priekseja haube, kas it ka aizverot nofikejas, bet tomer fiksatoros to ir iespejams pa kadiem mm pakustinat un ta pie noteiktiem motora apgriezieniem nonaca rezonanse un izdvesa baigi ipatnejas skanas :laugh:
Post Reply