• SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas - Page 7
Page 7 of 7

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Sun Jan 11, 2009 8:41 pm
by Nauris_t16
Ļoti iespējams, ka tur viss ir krietni eļļains un ir jāpamazgā, lai kodu saskatītu ;)

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Mon Jan 12, 2009 3:56 am
by KoreFun
Vienreiz vakarā garažā pamēģināju, bez lukturīša, civilajā apģērbā palīst zem kapota un saskatīt, caur tam trubām, un nekas neiznāca, tikai sasmērējos:P

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Wed Jan 14, 2009 9:48 pm
by alnislacis
Kokill/Chilcast vs. 89"< 5 gear
Daudz teksta, bet kopš ņemu ārā kārbu, tad gribu konsultēties par šo tēmu. Līdz ar to par raksta morālo pusi komentārus var nerakstīt.

Es saprotu, ka medium/light nemaz nerunājot par "diognal ribs" chill cast kārbu atrast ir neiespējami.. (Tik pat neiespējami kā primary 8 zobratus, ko uzgāju savā auto.) Bet šis vairāk ir jautājums iz teorijas, kuru forumā var atbildēt uz rokas pirkstiem saskaitāmi cilvēki. Tad lūdzu kungi:

Chilcast
pros:
Pieņemu, ka Chilcast ir no saab 99 (1); tās ir izturīgākas, jo tām ir papildus "ribas", kas dara korpusu "tranny" spēcīgāku (2); pievienojot biezāku diff cover ir pavisam ok (3)
cons:
tā ir četru ātrumu kārba!!! un ja nemaldos, tad vienīgā iespēja kaut ko labot ir liekot lielākus primary.. (es pat nezinu vai to var- vai tur tikai nebija tā, ka parnesās ar zobratiem, bez ķēdes?) Kāds var ko bilst par šīs kārbas īsumu/ iekšu kvalitātes korelāciju ar izturību?



5 gear 89<
pros:
lielāki gultņi salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem (1), "uzlabojumi iekšās" (pieņemsim, bet es nezinu kādi)(2), 5 ātrumi- kārba garāka (3)
cons:
weak tranny, jo nav papildus "ribas" (1), tas pats 5 ātrums, kas sliktāk eļļojas (2), iespēja likt up uo type 8 primary gearing'us

_______________________________________________________
Pieņemot, ka man ir "burvju šrots", par ko neviens nezin un tur ir gan 89< kārba ar type8 primary, gan chilcast.. Ko labāk?


P.s.
Vai kāds zin, kur šo var paveikt- es nerunāju par chilcast atrašanu, bet gan par diff vāku?
Image
P.s.s.
Vai 85. gada 16v turbo kārba ir normāls pagaidu risinājums? (ir ok stāvoklī, uzlikšu type8 primary, mēģināšu arī diff vāku biezo sataisīt, modifizēta atpakaļgaitas lāksnīte)

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Wed Jan 14, 2009 10:57 pm
by KurBads
alnislacis wrote:Kokill/Chilcast vs. 89"< 5 gear
Daudz teksta, bet kopš ņemu ārā kārbu, tad gribu konsultēties par šo tēmu. Līdz ar to par raksta morālo pusi komentārus var nerakstīt.

Es saprotu, ka medium/light nemaz nerunājot par "diognal ribs" chill cast kārbu atrast ir neiespējami.. (Tik pat neiespējami kā primary 8 zobratus, ko uzgāju savā auto.) Bet šis vairāk ir jautājums iz teorijas, kuru forumā var atbildēt uz rokas pirkstiem saskaitāmi cilvēki. Tad lūdzu kungi:

Chilcast
pros:
Pieņemu, ka Chilcast ir no saab 99 (1); tās ir izturīgākas, jo tām ir papildus "ribas", kas dara korpusu "tranny" spēcīgāku (2); pievienojot biezāku diff cover ir pavisam ok (3)
cons:
tā ir četru ātrumu kārba!!! un ja nemaldos, tad vienīgā iespēja kaut ko labot ir liekot lielākus primary.. (es pat nezinu vai to var- vai tur tikai nebija tā, ka parnesās ar zobratiem, bez ķēdes?) Kāds var ko bilst par šīs kārbas īsumu/ iekšu kvalitātes korelāciju ar izturību?



5 gear 89<
pros:
lielāki gultņi salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem (1), "uzlabojumi iekšās" (pieņemsim, bet es nezinu kādi)(2), 5 ātrumi- kārba garāka (3)
cons:
weak tranny, jo nav papildus "ribas" (1), tas pats 5 ātrums, kas sliktāk eļļojas (2), iespēja likt up uo type 8 primary gearing'us

_______________________________________________________
Pieņemot, ka man ir "burvju šrots", par ko neviens nezin un tur ir gan 89< kārba ar type8 primary, gan chilcast.. Ko labāk?


P.s.
Vai kāds zin, kur šo var paveikt- es nerunāju par chilcast atrašanu, bet gan par diff vāku?
P.s.s.
Vai 85. gada 16v turbo kārba ir normāls pagaidu risinājums? (ir ok stāvoklī, uzlikšu type8 primary, mēģināšu arī diff vāku biezo sataisīt, modifizēta atpakaļgaitas lāksnīte)
nuu, laikam būsi pavadījis nopietnu laiku klejojot www ārēs :)

- ja tev ir pieejama tā chillcast kārba, ņem ciet. Par ātrumiem - domāju, ka ir iespējams ielikt 5.to ātrumu kaut ko nedaudz modificējot korpusā un pārliekot iekšas no 5.pak. kārbas. Bet, iespējams, ka izejas attiecība tai 4.pak. kārbai būs tāda paša kā 5.pak. kārbai (vienkārši tie 4 ātrumi katrs ir "garāki" nekā 5.niecei).
- ja tev jāizvēlas starp chillcast un parastu 5.pak. kārbu - ņem abas, pirmo pataupīsi un kaut kad sataisīsi tādu kā vēlies ar visiem 5 ātrumiem, otro varēsi uzlikt uz sava auto jau tagad nedomājot (saprotu, ka tev uzreiz nepieciešams, ko likt iekšā ...). Galu galā, varēsi to chillcast kādam, kam ir monster HP, pārdot par lieliem $$$. Kamēr vien turies normālos jaudas diapazonos, tev tā pa īstam to chillcast nevajag. Tas ir tāpat kā ar to sajūgu.
- un to diferenciāļa vāku jau nu vajadzētu spēt uzražot jebkurā metālapstrādes darbnīcā (zinu vienu vietu Valmierā), kur ir pieejama frēze, urbis un metināmais. Man pat liekas, ka to var izdarīt DIY ceļā ar nopietnu fleksi, urbjmašīnu un metināmo ... un atkal, strikti runājot, arī bez šīs plates vari dzīvot kamēr neskaties uz megajaudu un megagriezi.

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Wed Jan 14, 2009 11:45 pm
by alnislacis
Zini, kāds kaut kur rakstīja tā: "9ooOG are cruisers- they live between 30-100 kmh. So if you are looking for sth to raw in 1st/2nd gear from a trafic light- find another car."

Es šim pievienojos. Tādēļ mans mērķis modifikācijām nav milzīgi rpm un bhp, bet gan izturība.

Un shilcast nav pieejama. Šobrīd liksu šķietami labu kārbu ar minētajām modifikācijām no 85' Turbo (stāvēja uz 900i), kaut kad droši vien taisīšu veco GM55804, bet tas pēc gadiem.

Pagaidām mērķis ir sataisīt braukšanai mērenos apstākļos, iziet TA, un 24 pēdējo reizi pirms prombraukšanas atrādīties Saab klubam.

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Sun Jan 25, 2009 3:47 am
by defektivais
Vai gaudošana 3,4 robā 100% nozīmē to, ka kārba iet uz beigām? Un varbūt, kāds var padalīties ar pieredzi cik ilgi ar tādu gaudojošu kārbu var vel nobraukt? Paldies.

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Sun Jan 25, 2009 4:19 am
by alnislacis
Varu padalīties ar pieredzi, ka ar streikojošu 1 un 3 ātrumu ar iepriekšējo kārbu saimnieks brauca gadiem un nemaz negrasījās mainīt. Es nobraucu mēnesi un ar'iemācījos slēgt. Bet tomēr šādu risinājumu neatbalstu ilgtermiņā, tādēļ paņēmu citu kārbu.

Ja grasies pārlasīt savu kārbu tad vari manējo dabūt detaļām, tikai iepriekš paskaties kārbu numurus, vai iekšas ir savietojamas.

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Sun Jun 21, 2009 12:10 am
by alnislacis
Jauājums:

Neskaitāmas reizes ir parrunāts par kārbām. Viena lieta neskaidra-
šaurāki sinhronizatoru gredzeni; platāki zobrati (lidz 90' gadam) vs platāki sinhronizatoru gredzeni un šaurāki zobrati (pēc 91' gads)

Tas ir cik garš tik plats vai arī viens no šiem variantiem ir labāks?

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Sun Jun 21, 2009 8:18 pm
by lablaiks
defektivais wrote:Vai gaudošana 3,4 robā 100% nozīmē to, ka kārba iet uz beigām? Un varbūt, kāds var padalīties ar pieredzi cik ilgi ar tādu gaudojošu kārbu var vel nobraukt? Paldies.
Tas nozīmē, ka kārba iet uz beigām. Kad tas notiks atkarīgs no zvaigzņu stāvokļa pie debesīm, kārbu fejas un ātrumkloķja rūķa :woohoo:
Bet ja nopietni tas var notikt jebkad, varbūt pēc gada , un varbūt rīt.Manējam notika pēc gada uz Jūrmalas šosejas apdzenot pie 110 km/h. Cik ilgi tā kārba gaudoja iepriekšējam saimniekam nezinu, bet kad pirku ,eļļa kārbā bija pamaz. Tā lūk , nekas iepriecinošs. Bet labā vēsts ir tāda, ka T saabiem tāda šaize pienāk , un jo ātrāk pienāk , jo ātrāk to atrisina un brauc atkal.

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Sun Jun 21, 2009 11:00 pm
by mixeris
alnislacis wrote:Jauājums:

Neskaitāmas reizes ir parrunāts par kārbām. Viena lieta neskaidra-
šaurāki sinhronizatoru gredzeni; platāki zobrati (lidz 90' gadam) vs platāki sinhronizatoru gredzeni un šaurāki zobrati (pēc 91' gads)

Tas ir cik garš tik plats vai arī viens no šiem variantiem ir labāks?
Ņem no sākuma izlasi ;)
http://members.cox.net/elans4/Transmission.htm

Un ne jau laime ir tajos platajos sinhro gredzenos vai platajos zobratos!

Laime ir faktā ka nav luftes.
Un pirmais luftes samazinātājs ir platāki gultņi sekundārajai vārpstai. Un tādi gultņi ir kārbām pēc 1986. gada.

Tādus gultņus var ielikt arī vecajām kārbām.

Gribi vēl mazāku lufti???

Ņem laukā 5 ātrumu un liec iekšā gultņojumu sekundārās vārpstas otrajam galam. Kārbas stiprības uzlabošanai nomaini visus vākus pret tērauda ar 3mm biezumu.

Bet ja tu galu galā izdomāsi vnk norpirkt lietotu kārbu tad beidz uzdot šos te nenozīmīgos jautājumus par to kura kārba labāka!