• SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas - Page 6
Page 6 of 7

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Fri Jan 09, 2009 9:12 pm
by alnislacis
Ja tu jau tā, vai turbīnu jūtu, tad:
tur vēl ir jātiek skaidrībā (kaut kas tur nav kārtībā ar viņu..). Reti, bet periodiski ir tā, ka iespiež apdzenot.. un pēc 1-2 sec intervāla parādās "krēslos iespiežošs" uzrāviens.. Vēl nezinu vai problēmas ir ieplūdē, turbīnā vai devielas padevē.

Tādēļ domāju, ka kad būšu ar visu ticis galā (kārba, sajūgs, turbīna.. motora leaking arī) arī ar 5-to varēs iespiest un turbo uzrāvienu just, bet tad jau manīs..

tā vien liekas, ka jāsak project treats, bet tā kā laika un finansu apjomi ir neparedzami vēl, tad lai neaizsāktu ilgstošu lēnu projektu pagaidām atturos.

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Fri Jan 09, 2009 10:28 pm
by ZingZeng
Turbobedre vai ari nepietiekosi apgriezieni lai izjustu turbinas darbibu, parsledzies parnesumu uz leju un tad pamegini ;)

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Fri Jan 09, 2009 11:47 pm
by Nauris_t16
Ja slinkums slēgties uz leju, tad jāņem automāts :D

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Fri Jan 09, 2009 11:50 pm
by KurBads
ziedoniz wrote:Ja slinkums slēgties uz leju, tad jāņem automāts :D
runa iet par apdzisanu uz sosejas. Tādā gadījumā man liekas turbo SAABam jābūt tam auto, kas neprasa slēgšanos uz leju. Vienkārši iemin pedāli un juhuuuu ... B)

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Fri Jan 09, 2009 11:56 pm
by ZingZeng
Nevienmer, jo teiksim ja brauc ar 5.atrumu un 70 km/h, tad iespeizot pedali grida juhuuuu... nesanaks, tad visdrizak bus tratatataaataaaa juhuuuu ..... :woohoo:

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Sat Jan 10, 2009 12:05 am
by KurBads
ZingZeng wrote:Nevienmer, jo teiksim ja brauc ar 5.atrumu un 70 km/h, tad iespeizot pedali grida juhuuuu... nesanaks, tad visdrizak bus tratatataaataaaa juhuuuu ..... :woohoo:
protams, runa iet par 90+ km/h un nepieciešamību apdzīt.
manas bažas par to, vai ar type 8 Latvijā nav par daudz un 5.ais robs būs noderīgs tikai pie ātrumiem, kas pārkāpj sat.noteikumus, vai arī 5.ais bet ārpus turbīnas darba apgriezieniem ...

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Sat Jan 10, 2009 1:09 am
by Nauris_t16
Uz Latvijas ceļiem ar type 7 primary, garrett T3 turbu un 9k intercooleru man diezgan bieži 5ais robs ir par lēnu lai apdzītu, teiksim, no 90km/h uz augšu :silly: Es gan tomēr pieļauju, ka ar mitsu TE-05 un īsāku ieplūdes traktu varētu būt pat ļoti ok :)
Man ar type 7, braucot ar 100km/h, ir nedaudz zem 3k rpm

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Sat Jan 10, 2009 1:21 am
by KoreFun
Nu nezinu, pie ~95 km/h piektā robā var ļoti smuki apdzīt:) protams virs 120 ceļ vēl labāk:laugh:
Tikai būs jāapskatās to Pirmary ciparu.

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Sat Jan 10, 2009 1:27 am
by KurBads
ziedoniz wrote:Uz Latvijas ceļiem ar type 7 primary, garrett T3 turbu un 9k intercooleru man diezgan bieži 5ais robs ir par lēnu lai apdzītu, teiksim, no 90km/h uz augšu :silly:
nu lūk ... tas tikai pierāda, ka par type 8 un LV ceļiem vajadzētu padomāt ...
katrā ziņā man ar type 6 pie Latvijas limitiem ir baigi komfortabli ..., bet ārpusē (uz Eiropas lielceļiem) tahometra rādījums neiepriecināja :blush:

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Sat Jan 10, 2009 2:09 am
by alnislacis
Droši vien visa šī diskusija, kuras moderātors ir Kurbads- "NAV!" priekš tā, lai pierunātu mani atdot viņam type 8 primary gearing..

Vai ne?:silly:

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Sat Jan 10, 2009 2:14 am
by KurBads
alnislacis wrote:Droši vien visa šī diskusija, kuras moderātors ir Kurbads- "NAV!" priekš tā, lai pierunātu mani atdot viņam type 8 primary gearing..

Vai ne?:silly:
esi drošs - NĒ!!!

Es vienkārši prātuļoju, jo, ja man šādi type 8 būtu un man vajadzētu domāt vai tos likt auto, kas tiks lietots LV, es nopietni izvērtētu šādu soli ...
Mans ieteikums ir atstāt šos type 8 uz mašīnas un pēc tam, kad esi visu daudz maz sakārtojis (kārbu, turbīnu ...), tu vārēsi novērtēt vai ir OK, vai nav par "garu" priekš LV, vai nav par garu priekš tevis.
Ja liksies, ka ir, nomaiņu uz type 7 vai 6 varēsi izdarīt pēc tam. Esmu pārliecināts, ka to var izdarīt motoram atrodoties in situ..

Un nākamreiz noteikti palūgšu Tevi iedot izbraukt :)

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Sat Jan 10, 2009 3:06 am
by alnislacis
Nē, nākamreiz es Tevi palūgšu iedod izbraukt ;) .

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Sun Jan 11, 2009 6:32 pm
by KoreFun
ziedoniz wrote: Man ar type 7, braucot ar 100km/h, ir nedaudz zem 3k rpm
Man pie 100 ir smuki 2500 RPM. Tikai dēļ interkulera trubām nevaru salasīt kārbas kodu. Jūsu domas par Primary zobratu?:P

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Sun Jan 11, 2009 8:22 pm
by alnislacis
Manas domas:
1. Tev viņš ir!
2. Kodu var saskatīt arī caur IC trubām, tad nebūs jāzīlē. Vismaz Kurbadam..
3. Protams 900aero.com tabulā par kārbām vari atrast, kam tur vajadzētu būt..
4. Pēc VIN kādā no vin odētāju lapām arī (laikam) rādīja
5. Es teiktu type 7, jo tas nāca 85'T16

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Sun Jan 11, 2009 8:36 pm
by KoreFun
alnislacis wrote:Manas domas:
1. Tev viņš ir!
2. Kodu var saskatīt arī caur IC trubām, tad nebūs jāzīlē. Vismaz Kurbadam..
3. Protams 900aero.com tabulā par kārbām vari atrast, kam tur vajadzētu būt..
4. Pēc VIN kādā no vin odētāju lapām arī (laikam) rādīja
5. Es teiktu type 7, jo tas nāca 85'T16
To ka tas kods tur rakstīts, par to nešaubos:P Es gribēju teikt kāds tur cipars:P