• SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas - Page 5
Page 5 of 7

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Mon Dec 22, 2008 10:39 pm
by mixeris
es tik ņepoņel kādēļ tad maina tikai vienu vāku?? Pašu galējo.
Tad jau jāmaina arī visi citi kas ir sānos.

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Mon Dec 22, 2008 11:15 pm
by Nauris_t16
mixeris wrote:es tik ņepoņel kādēļ tad maina tikai vienu vāku?? Pašu galējo.
Tad jau jāmaina arī visi citi kas ir sānos.
Moš tāpēc, ka to ir visvienkāršāk uzbūvēt? Es tik smalki nemaz nezinu

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Tue Dec 23, 2008 12:18 am
by mixeris
"Es tik smalki nezinu ir" pats labākais klients kāds var būt :D
Nezin, bet zin ka vajag tipa :D

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Tue Dec 23, 2008 2:23 am
by Nauris_t16
mixeris wrote:"Es tik smalki nezinu ir" pats labākais klients kāds var būt :D
Nezin, bet zin ka vajag tipa :D
Ah ti! :D Es nezinu par citiem vākiem! :P Un man pašlaik ir slinkums urbties cauri kārbām, kad pienāks laiks, tad arī meklēšu risinājumus :P

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Tue Dec 23, 2008 5:33 am
by alnislacis
Kāds var iekomentēt, kas šeit ir kārbā uzlabots:
no speedparts.lv upgradet detaļas (latviski un krievu val., lai varu savu ārzemju mehāniķi instruēt). To ka viss pasākums ir platāks un saķere lielāka es saprotu, bet qu'est-ce que c'est?

1.
Image

2.
Image

3.
[img size=150]http://www.speedparts.se/images/prod/vxl/og900_3ans.jpg[/img

Acīmredzot tā ir mixera minētā rallija kārba..

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Tue Dec 23, 2008 8:18 am
by mixeris
Jā tā ir manis minētā kārba.
Kā jau redzams tad primārajai vārpstai ir platāki zobrati līdz ar to samazināts spiediens uz vienu laukuma vienību. Tad protams attiecas arī uz sekundāro, jo pretī tikpat plati zobrati.

Es nemacēšu teiktpar sinhro gredzeniem, bet izskatās ka tur arī kaut kas ir mainīts.

Protams arī vēl tas ka materiāls vairs nav tas. Un pēc izskata ir rūdītais un līdz ar to ar labākām nodiluma īpašībām.

Un vēl arī platāks housings gultņiem un tai vietai kur stiprinās sekundārā vārpsta.

Līdz ar to platāks spēka plecs pie vērpšanā par ko te visi runā.

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Fri Jan 09, 2009 8:34 am
by alnislacis
Kurbads, gan teica, ka es type 8 primary gearing zobratus neatradīšu.. Tomēr atradu gan- savā auto. :blush:

Numurs:
GM55806 :silly:

Tagad tikai gribēju uzjautāt, kas ir tās "paduškas", ko nosaka pirmais cipars (4 vai 5). Kā redzams tās ir hidrauliskas manam auto.. Tur ir runa par amortizāciju? Kādas ir atšķirības? :huh:

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Fri Jan 09, 2009 4:41 pm
by mixeris
Iedomājies vienām vnk gumija iekšā :)
Citām šķidrums :)

Tad ņemam fizikas mācību grāmatu un atkārtojam ;)

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Fri Jan 09, 2009 7:11 pm
by KurBads
alnislacis wrote:Kurbads, gan teica, ka es type 8 primary gearing zobratus neatradīšu.. Tomēr atradu gan- savā auto. :blush:

Numurs:
GM55806 :silly:

Tagad tikai gribēju uzjautāt, kas ir tās "paduškas", ko nosaka pirmais cipars (4 vai 5). Kā redzams tās ir hidrauliskas manam auto.. Tur ir runa par amortizāciju? Kādas ir atšķirības? :huh:
apsveicu!!! :unsure:
varbūt vari apmºam pasaukt apgriezienus (rpm) pie noteikta ātruma (km/h) piektajā? un kādas riepas Tev virsū?
type 8 vajadzētu būt baigi "garam" ...

un pie kura stūra Tu šo veco, sabeigto kārbu ar tiem nepareizajiem primary izmetīsi ...B) ?

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Fri Jan 09, 2009 7:22 pm
by alnislacis
Nevaru, diemžēl.. šodien liekas rebuilt sajūgs virsū nolūkā sašaurināt iespējamo problēmu loku attiecībā uz transmisiju. Līdz ar to tagad nevarēšu pateikt rpm pie noteiktiem kmh.

Pēc tam šī kārba (cerams drīz) jauksies ārā un tad taps skaidrs ko tālāk.. Pat ja kārba netiks restaurēta, bet vienkārši tiks paņemta cita, tad, protams, primary gearing tiks transplantēti.

Ā.. un par tām riepām.. Es iečekošu vēlreiz to kas uz 16" Aero stāv virsū (atbildot uz jautājumu: šobrīd 15" turbo diski), bet man šķiet, ka augstums bija xxx/55. Līdz ar to pavasarī liekot virsū būs jāskatās vai nestrīķē arkas (zinot, ka Tev ir xxx/45 augstums, kuru izvēlējies, jo pie 50 strīķēja). Vēl jāidentificē piekare, jo ja jau ar šiem pašiem ripuļiem auto brauca pagājušo sezonu, tad vajadzētu būt ok. Varbūt tā ir aero piekare, ja jau kārba ir no lielā Turbo.. (nezinu, kā komplektējās itāļu 900ep modeļi)

Varbūt kādam ir links, kur var noskaidrot ar kādū -ām) kārbām un piekarēm, utt. komplektējās 900 EcoPower?

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Fri Jan 09, 2009 7:25 pm
by KurBads
alnislacis wrote:tad, protams, primary gearing tiks transplantēti.
cik labi tu juties ar siem type 8? es domāju, nevajadzēja ar 4.to žmiegt līdz 100, lai varētu ielikt 5.tajā?

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Fri Jan 09, 2009 7:34 pm
by alnislacis
Nez, es cenšos nevilkt pāri 2500 rpm.. Braucu ekonomiski attiecībā uz deg. pat un kārbu. Bet, ja pieņem, ka Tu pa autobāni brauc uz 120-140 un rpm=4000, tad es domāju, ka man vajadzētu būt ap 3000<rpm.. šķiet, ka uz šosejas pie 100kmh bija 2000-2500 rpm piektajā.

Droši vien vajadzēja Tev izbraukt, kad bija iespēja. Bet tad neviens (t.sk. es) nebija paguvis palūrēt, kas ir zem haubes.

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Fri Jan 09, 2009 7:43 pm
by KurBads
alnislacis wrote: Bet, ja pieņem, ka Tu pa autobāni brauc uz 120-140 un rpm=4000, tad es domāju, ka man vajadzētu būt ap 3000<rpm.. šķiet, ka uz šosejas pie 100kmh bija 2000-2500 rpm piektajā.
man 120 km/h ir apmēram 3200-3300 rpm
140 km/h - ~ 3700-3800
150 km/h - tad gan bij gandriiz 4000

tam visam klāt vēl zemās 205/45/16 riepas

un, ja tev piektajaa uz 100 ir tikai 2000+ rpm, nozīmē, ka turbīnas jaukumus šādā ātrumā uz šosejas un šādā pārnesumā tu nevari pa īstam baudīt (turbīn reāli iegriežas 2200 - 3000 rpm).

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Fri Jan 09, 2009 8:14 pm
by alnislacis
Wow,wow.. Man joprojām ir lpt- protams, ka gaitā turbīnas darbība ir minimāla. Ļauj man apkopt virsbūvi, kārbu un motoru papriekšu. Un vēlāk kādu dienu, kad lpt būs izaudzis līdz fpt.. varēsim skrieties.

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Posted: Fri Jan 09, 2009 8:26 pm
by KurBads
alnislacis wrote:Wow,wow.. Man joprojām ir lpt- protams, ka gaitā turbīnas darbība ir minimāla. Ļauj man apkopt virsbūvi, kārbu un motoru papriekšu. Un vēlāk kādu dienu, kad lpt būs izaudzis līdz fpt.. varēsim skrieties.
tas ko vēlējo teikt ir, manā prātā vajadzētu būt tā, ka pie tiem ātrumiem, kādos auto tiek lietots uz šosejas (LV - 90-100; Citās tālās zemēs (kur ir automaģistrāles) - 120- + ...), braucot ar 5.to ātrumu būtu jābūt tādos apgriezienos, kas jau reāli griež turbīnu. T.i., lai uz šosejas pie apdzīšanas Tev atliktu vien iemīt pedāli un turbo-spēkts Tevi aiznestu garām. Bet, ja šādā situācijā pie apdzīšanas tavi apgriezieni ir tie paši 2000 un turbīna klusē, apdzīšana ir tāda pat kā ar n/a auto. Var jau, protams, slēgties lejā uz 4.to, bet vai tāpēc braucam ar turbo saab`u?
Tāpēc, gribēju tik vien saprast vai pie LV šosejas ātrumiem un type 8 Tu "redzi" turbīnu strādājam. Ja nē, tad būtu jādomā vai type 8 tomēr nav par daudz Latvijai ...

Tajā pat laikā, type 8 būs ideāli (un tāpēc daudzi viņus tā iekāro), ka uz īstas šosejas, kur ir vismaz 120/130 atļautais ātrums vai ierobežojuma nav vispār (DE vietām), tie ļauj attīstīt pieklājīgu ātrumu pie saprātīgiem motora apgriezieniem. Man ar type 6 kaut kā īsti nepatika raudzīties 4000+rpm pie 150 km/h un kur nu vēl spiest no tā motora vairāk ...

p.s.
tas, ka pašreiz tu brauc ar lpt un vēlāk plāno upgreidoties uz fpt lietas būtību šajā jautājumā nemaina, turbīna ir viena un tā pati un sāk griezt pie vienādiem apgriezieniem, mainās tikai maksimālais spiediens (Tavs paātrinājums) ...