Chiptuning

Bez SAAB'iem nomoka arī citi jautājumi
dvvv
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 45
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:25 am

Re:Chiptuning

Post by dvvv »

Paliidziet ar padomu luudzu :)
Ir veelme uztaisiit upgrade savam 9-5 2.0 saabam 2000g (bet motors staav labs, no 2004 gada modela)
Kaadu pusgadu atpakal mainiiju sajuugu un toreiz teica ka turbina nejuutaas iipashi labi (detalas neatceros :( ) un nezinot cik vel taa darbosies, bet ir jau nobraukti 10k un pagaidam ir ok.

Vai peec ECU nomainas (piem uz sho: ECU 230/350) slodze uz turbiinu palielinaasies?
Jaa tomeer turbiina aizies vai ir veerts pirkt TD04HL15T #5 Gar 06-, ko uzliek Stage 4

Jautaajums buutu: jaa es rekinos ar to kaa naakotnee mainiishu turbiinu kaads upgrade man derees labaak? Kaa juus rikotos shadaa situacija, protams vienmeer ir iespeeja atstaat ka ir :)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Chiptuning

Post by Arnijs »

dvvv wrote:Paliidziet ar padomu luudzu :)
Ir veelme uztaisiit upgrade savam 9-5 2.0 saabam 2000g (bet motors staav labs, no 2004 gada modela)
Kaadu pusgadu atpakal mainiiju sajuugu un toreiz teica ka turbina nejuutaas iipashi labi (detalas neatceros :( ) un nezinot cik vel taa darbosies, bet ir jau nobraukti 10k un pagaidam ir ok.

Vai peec ECU nomainas (piem uz sho: ECU 230/350) slodze uz turbiinu palielinaasies?
Jaa tomeer turbiina aizies vai ir veerts pirkt TD04HL15T #5 Gar 06-, ko uzliek Stage 4

Jautaajums buutu: jaa es rekinos ar to kaa naakotnee mainiishu turbiinu kaads upgrade man derees labaak? Kaa juus rikotos shadaa situacija, protams vienmeer ir iespeeja atstaat ka ir :)
Par to, vai palielināsies slodze uz turbīnu, viennozīmīgi nav iespējams atbildēt, jo tad ir jāskatās diagnostikas dati ar esošo softu un upgrade softu. Ja nākotnē plāno vēl kaut ko, tad TD04 vienalga būs nepieciešama (bet ne tikai)
Ja ir jautājumi, tad vari rakstīt man uz PM.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
stefs
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 126
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:49 am
Location: Riga

Re:Chiptuning

Post by stefs »

Veel joprojaam Saab automashiinu iipasniekiem ir iespeeja nocipoties visu sho meenesi par 250 eiro. Ja ir kaadi jautaajumi, konsultaacijas sniegsim bez maksas. Jebkuraa briidi varat piebraukt uz Ciptuning.lv Daugavgrīvas ielā 31F. Ja buus nopietna veelme cipoties, varam uzcipot auto, klients ar auto izbrauks un ja patiks rezultaats - noreekinaasanaas. Ja ne, tad tiks atjaunots originaalais softs un tad sis pakalpojums, protams, arii bez maksas.

Stefs - 26403461

p.s. dazi piemeeri

http://www.chiptuning.lv/i.php?id=01&jid=1&rin=29
stefs
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 126
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:49 am
Location: Riga

Re:Chiptuning

Post by stefs »

un veel gribeeju piebilst, ja piemeeram ir mainiita izpluude konkreetajam auto, vai liktas raziigaakas sprauslas, tas dos veel labaaku rezultaatu, jo ir iespeejams uztaisiit konkreetajam auto CUSTOM softu.
Killborn
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 23
Joined: Thu Mar 12, 2009 2:47 pm

Re:Chiptuning

Post by Killborn »

Gribeeju padaliities ar savu info ko sanneemu no elkparts. Mani ar nomociija shis jautaajums vai mans 900 NG automats pavilks ECU chiposhanu, konkreti stage 3(+60bhp/+93Nm). Ja pareizi atceros angllu valodu tad automaatam nekas slikts enotiek pie tam tiek limiteeta tq pirmajaa, otrajaa atrumaa un aatrumu paarsleegshanas briizzos. Orgginalaa atbilde:"Yes, the ECU is suitable for automatics, the map limits torque in first and second gears and during gear changes in order to preserve the transmission."
User avatar
vidvuds
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3224
Joined: Mon Sep 01, 2008 8:09 am

Re:Chiptuning

Post by vidvuds »

Killborn wrote:Gribeeju padaliities ar savu info ko sanneemu no elkparts. Mani ar nomociija shis jautaajums vai mans 900 NG automats pavilks ECU chiposhanu, konkreti stage 3(+60bhp/+93Nm). Ja pareizi atceros angllu valodu tad automaatam nekas slikts enotiek pie tam tiek limiteeta tq pirmajaa, otrajaa atrumaa un aatrumu paarsleegshanas briizzos. Orgginalaa atbilde:"Yes, the ECU is suitable for automatics, the map limits torque in first and second gears and during gear changes in order to preserve the transmission."
kad biju Recro salona un mani izvadaja pa visam stacijam, remontu/diagnostiku, atjaunoshanu utt. Man paradija chipota volvo automatisko karbu kas bija izgerbusies pec chiposanas.

Ar to es nevelso teikt ari neko tadu, ka nevajadzetu cipot vai ari ka tiesi chiposana izgerbs jusu karbu, bet tas ir atkal tas ko es redzeju tepat lv.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Chiptuning

Post by Nauris_t16 »

Nopietnas tuninga kompānijas vienmēr padomās par savu prestižu ne tikai max zs ziņā, bet arī kvalitātes. Cita lieta ir visi 'čipotāji', kas ir lēti cenā un šķiet, ka nu būs baigi kruta. Es atkārtošos, bet esmu tikai par maptun, nordic, bsr un speedparts, ja runa ir par jaudas celšanu 'jaunākiem' saabiem.
900aero clubsport #8
new
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 16
Joined: Sun Apr 12, 2009 10:44 am

Re:Chiptuning

Post by new »

Sveiki,

izlasīju šo forumu, bet tā arī nesapratu, vai ta kāds Saab owneris ir uztaisījis diesel ECU tuningu un joprojām gāzē laimīgs, vai nē?

Visi tik gudri parunāja, bet kā tad ir realitātē ar jaudas pieaugumu un dzinēja/kārbas izturību?

Pašam interesē chipot 2006 9-5 1.9TiD, 150 Zs
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Chiptuning

Post by Arnijs »

new wrote:Sveiki,

izlasīju šo forumu, bet tā arī nesapratu, vai ta kāds Saab owneris ir uztaisījis diesel ECU tuningu un joprojām gāzē laimīgs, vai nē?

Visi tik gudri parunāja, bet kā tad ir realitātē ar jaudas pieaugumu un dzinēja/kārbas izturību?

Pašam interesē chipot 2006 9-5 1.9TiD, 150 Zs
Jaudas pieaugums IR! Dzinēja/kārbas izturības rezerve samazinās.
Tas taču loģiski, vai ne? ;)
Re-ku par 120 Eiropas naudiņām vari iemēģināt! http://cgi.ebay.ch/Saab-9-5-1-9-TiD-150 ... 240%3A1318
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Chiptuning

Post by Arnijs »

Vieglāk gan būs , ja ebay.ch meklētājā ierakstīsi
Saab 9-5 1.9 TiD - 150 PS Serie -CR Powerbox, nekā tikt skaidrībā ar saita adresi.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
new
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 16
Joined: Sun Apr 12, 2009 10:44 am

Re:Chiptuning

Post by new »

paldies,
cik saprotu, tad īsti neviens tomēr nav pamēģinājis, un nevar pastāstīt pieredzi, piem, pēc 20-50 000 km nobraukuma ar chipu?Vai kas ir noplīsis, vai tomēr viss ir ok.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Chiptuning

Post by Arnijs »

new wrote:paldies,
cik saprotu, tad īsti neviens tomēr nav pamēģinājis, un nevar pastāstīt pieredzi, piem, pēc 20-50 000 km nobraukuma ar chipu?Vai kas ir noplīsis, vai tomēr viss ir ok.
No tik procentuāli nenozīmīga jaudas palielinājuma nekādas acīmredzamas problēmas neradīsies. Zinu veco 9-3 2.2TiD, kas pēc upgrade bija ļoti apmierināts. Par 1.9TiD ziņu nav.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
stefs
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 126
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:49 am
Location: Riga

Re:Chiptuning

Post by stefs »

Shim dzineejam labaakais variants ir vadiibas bloka programmeshana, jo powerbox sim modelim dos mazaak jaudas guvumu.

Varu piedaavaat Programesanu, kur pieaugums +30zs/+80Nm. Izmaksaa tas 180Ls. Ir veicama sii proceduura 1-2 stundu laikaa. Par papildus 20Ls var ieguut pirms un peec ciposhanas jaudas merijumus uz jaudas stenda. Jaudas rezultaats nebuus atkariigs no taa vai tas ir automaats, vai manuaalaa kaarba. Konkreeti 9-5 ar saadu motoru nav veel Latvijaa cipoti, bet 9-3ss ar saadu 1.9 un 2.2 diizeljiem ir programmeeti gana daudz. Un rezultaati bija aptuveni liidziigi +32zs/+74Nm. Reaalais ieguvums, kas tika nomeeiits uz jaudas stenda.

Un ir konkreeti piemeeri, ko paraadiit. Kautvai mans saab kam ir +100zs un +120Nm nobraukts ir aptuveni 15000km peec apgreida un viss ir kaartiibaa.

info: 26403461 vai stefs@chiptuning.lv
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Chiptuning

Post by KoreFun »

Stef, tad varbūt vari izstāstīt nedaudz sīkāk, kas ir Powerbox, ja chips ir ECU pārprogramēšana?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
vidvuds
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3224
Joined: Mon Sep 01, 2008 8:09 am

Re:Chiptuning

Post by vidvuds »

infa prieks 9-5 majaslapa praktiski nav.

kas butu prognozejams ar 9-5 98 gada 2.0 tomaatu? 150zs

Aptuvena jauda? cena? ko vel vajadzetu zinat?

kas ta spar powerbox? un cik redzu tas tik tiizelim
Post Reply