alnislacis wrote:KurBads>>
Kā noprotu, tad Tu darbojies Briselē? EP, EC kas cits? Varbūt Tev ir kas sakāms par šo: Kopš Februāra es arī todos uz turieni, tiesa nevis strādāt, bet mācīties. Bet ir tā, ka ir tas SAAB (melnais 1111 Eur), par kuru un tā pārdevēju ir zināma visa vēsture. Tā kā dzīvoju puslīdz "studentu maizē" tad piedāvājums šķiet diezgan ņemams, vienīgi prātā paturu to, ka vasarā atgriežoties varētu to darīt ar Beļģijā/ Nīderlandē paņemtu 9oo OG..
Labprāt par šo ar Tevi pārmītu kādus vārdus. Droši vien esi kompetents par to, kāda ir situācija pie vietējiem dīleriem? Cik zinu tas Eiropas gals vēl pagājušo mēnes bija labi situēts, jo augstā līmenī bija gan kreditēšana, gan mājokļu tirgus (vismaz tā teidz mans Dutch pasniedzējs). Līdz ar to arī auto cenas varētu būt paaugstas, salīdzinot ar, piemēram, D.. Es nepretendēju uz 9oo OG 93' Aero ar 5o ooo km, bet gan ko "studenta maizei" atbilstošāku 90< lpt may be?
Ir vērts ņemt zināmu auto te vai doties meklēt to paralēli mācībām? Varēšu to atļauties?
ja Tavs jautājums ir par iespējām nopirkt 900 OG šeit, tad jā - tas ir iespējams. Cenas ir visdažādākās, piedāvājums, manuprāt, ir gana plašs. Par 1111 eur gan īsti nezinu vai Tu te dabūsi kaut ko briesmīgi labu, tomēr, ja turēsi acis vaļā, tad gan jau noķersi īsto.
Priekšrocība šeti viennozīmīgi ir piedāvājums, jo, atceries, šeit 900 OG tika tirgoti jauni, kamēr LV visi ir ievesti. Šeit viņu ir samērā daudz, un ir kaut kāda daļa cilvēku kam tas auto ir bijis pārvietošanās līdzeklis, kam ir pienācis laiks mainīt uz jaunāku auto, kas nav tādi 900 OG entuziasti.
Situācija apjaušanai iesaku pastudēt šeit:
http://www.kapaza.be/Autos/Saab/
un šeit:
http://www.2dehands.be/auto/auto_be/saab/
Pats esmu BE nopircis nu jau 3 dažādus 900 OG (divus 3-d un vienu cabri). Jārēķinās, ka, nopērkot auto šeit, tev nāksies viņu droši vien arī šeit reģistrēt un apdrošināt (OCTA apdrošināšana ~ 600-700 eur/gadā) vai arī dzīt uz LV un reģistrēt uz LV numuriem (tie būs ~ 270-300 ls pie pirmreizējās reģistrēšanas Latvijā - precīzs cipars atkarīgs no gada).
Ko Tu domāji ar dīleriem? Iegādāties auto caur oficiālajiem SAAB no viņu 2nd hand klāsta ...?
Bet, kopumā gribu teikt, ka BE auto tiek uzskatīti par samērā kvalitatīviem, jo ... auto ik gadu ir jāiziet
controle technique, pie pārdošanas pārdevējam ir jāiziet kaut kāda super tehniskā apskate, kurā viņš saņem CAR-PASS (dok., kas apliecina, ka auto ir tehniskā kārtībā un to drīkst pārdot citam). Kad pirku cabri, tad pārdevējam bija grūtības dabūt šo CAR-PASS, jo uz auto bija `16 riteņi ar 205/55 riepām. Un lūk 55 profils pēc papīriem nebija pieņemams tehniskajai kontrolei, viņš dabūja kaut ko aizlienēt uz kontroles laiku ...
Ja pirksi auto, kas dzīvojies kaut kur pa pilsētām (Bxl, Antw ...) iespējams, ka tas būs apspaidīts, jo satiksme ir samērā blīva un cilvēki īpaši neiespringst, piem., parkojoties. Ielas ir šauras ...
klasika, nepieciesams benzīnas sūknis:
http://www.kapaza.be/Autos/Saab/1340939 ... _1986.html
šis ar tīri neko, nezinu gan cik prasa ...
http://www.kapaza.be/Autos/Saab/1328195 ... _aero.html