Short-shifter priekš 900 OG


Post Reply
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Short-shifter priekš 900 OG

Post by KurBads »

alnislacis wrote: Man šķiet, ka tai kārbai, kas man ir jāliek atpakaļgaitā, bet ok..
Droši vien jāregulē tā vieta, jo šobrīd, ieliekot trešajā vai ceturtajā ātrumā, kloķis nav vertikāls, bet gan nedaudz pa kreisi.. Vai ne?
kloķim jāstāv taisni/vertikāli/perpendikulāri gultnim tad, kad kārba ir Neitrālajā.
Normunds wrote:A-ha
Nu tad kā būs ? Kāda pusstunda nerēķinot to un šito vai 20 min ?
:P

Kad ir beidzamais brīdis lai dotu atbildi par pagarināto ShShi versiju ?
20-30 min. :P

Par galīgajiem parametriem gribētu zināt kaut kad nākamās nedēļas sākumā.
Pagarinātā versija = oriģinālais garums. Kloķis stūres augstumā diez vai būs pareizs risinājums. Pie tam, garāks kloķis arī nozīmē maķenīt garāku gājienu.

+ vai ir varbūt vēl kāds interesents uzradies?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:Short-shifter priekš 900 OG

Post by zudushais »

Jautājums KurBadam. Vai ir savācies pietiekami liels interesentu skaits, lai sanāktu pasūtījums?
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Short-shifter priekš 900 OG

Post by KurBads »

zudushais wrote:Jautājums KurBadam. Vai ir savācies pietiekami liels interesentu skaits, lai sanāktu pasūtījums?
njuu ... vēl kādu nedēļu dod iespēju pieteikties, tad tiks organizēta izgatavošana.
Vai nav vēl kāds, kas vēlas savā c900 vai 99 upgreidot ar short-shifter'u? Piesakās!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Short-shifter priekš 900 OG

Post by KurBads »

Ja kādam vēl ir interese par short-shiftera izgatavošanu, dodiet ziņu šeit vai uz PM!!!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Short-shifter priekš 900 OG

Post by alnislacis »

Ok. Neliels feedback par šito uparikti.

1.No kā ir lode pārslēdzēj stieņa galā un no kā ir gredzens? Lode bija alūmīnija un gredens metāla vai otrādāk?

Pagaidām, gan tikai aidomu līmenī, bet man šķiet, ka to gredenu lode normāli ēd. Tavs neona aļais smākīs vis pelēks kā ar alumīnija putekļiem.

Es gan nenoliedzu, ka tas gredens laikam bija maliet palietots arī iepriekš.

bet tikai priekš skaidrības- lodes un gredena materiāls- neēdās?



2.Šodien pieriebās lādēties, kad alfas stāvvietā atkal nočakarējās (kā man šķita)- revers lock out. zināju, ka man tas lock out ir mazliet saliekts un domāju, ka būšu nočakar'jis līd galam.

Bet skuju-
skrūvējam vaļā un brīnos- bez tā, ka man iepriekš atskrūvējās tās 3 skrūves, kas visu uparikti fiksē pie centra konsoles.. tagad arī pati lode atnākusi vaļā (tā seškants, kas viņu fiksē uz stieņa)

MOrāle- kurbada SS visas skrūves jāpiegriežar 3x kurbada spēku. Pretējā gadījumā tā visa slēgšana ar lielāku slodzi- ar laiku tur viss atnāk vaļā. Jāpievelk ar jūtām + mazliet spēka.

3. tā visa reultātā pāris desmitus minūšu centos to visu pasākumu pieregulēt- (1) lodes augstumu un (2) lockout diļumu.

Lodes augstumu pieregulēju, lockout- skuju..

jau tā nokaitināja tā ņemšanās stāvvietā. Tagad man ir aka iedonis style- nedrīkst dot meitenei, lai neiemet no piektā atpakaļgaitā, jo nav lockout (ir sekls)

4. tā visa rezultātā- Kurbads: šķiet, ka lūdzu, lai atsūti u e-pastu to instrukciju par SS instal. Vai arī, ja Tavi SS ir vienādā augstumā ar to, kas man te- varbūt nomēri no kaut kāda atskaites punkta (stieņa gals) lodes vietu un lock out iskrūvējienu.

zinu, ka manuāli lockout jābūt 20+ mm, bet ja tas lodes attālums no "pleca" sanāk dziļāks, tad laikam pa kādu mm maākam tam lockout jābūt.

5.par lodes fiksēšanu uz stieņa- inu, ka citi viņu līmē uz stieņa. man šķiet, ka šitam SS ir kruta, ka ir skrūve fiksēšanai. Tikai ja to skrūvi piegrie'pa manam (ar 3x kurbada spēku) tā lai nenāk vaļā- tad tā vitne tiek deformēta vietā kur skrūve piespiežas. un ir mazliet pačakarēta lotes skrūvēšana pavītni.

varbūt tai vītnei katrā puse visā vītnes augstumā var ieravēt tādu kā gropi, kur skrūvei ieskrūvēties. tad netiktu deformēta vtne jo skrūves atdures punnkts būtu gropē. un lode skrūvētos pāri gropei.

_______________________________

Bet tā, kad visas skrūves ir savilktas un lodes augstums ir apmēram kārtībā- slēgšanās ir dievīga.

Bez neviena erora. Simtkārt jāatvainojas saabam un kārbai, kad to iepriekš lādēju. nevis kārba vainīga, bet atskrūvējies un atregulējies SS.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Short-shifter priekš 900 OG

Post by Nauris_t16 »

Lode pietrinas pie gredzena, pilnīgi normāla parādība. Tā teikt - piestrādājas, lai slēgties būtu vēl patīkamāk.

Viens universāls variants lodes augstumam nekad nebūs - priekš SS tas katram auto ir individuāls. Tādēļ es pagājušogad to ideālo augstumu kādu stundu vismaz arī meklēju.

P.S. Man gan nav jābaidās no auto došanas meitenei, viņai netraucā kaut kāda muļķiga lockout neesamība :P

P.P.S. Jorgen Eriksson rullzzzzz :D
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Short-shifter priekš 900 OG

Post by alnislacis »

Ok. Vnk man vajadzētu kaut kādu izejas augstumu no kura pieregulēt0.5 uz vienu vai otru pusi.Tā teikt- lai aiztaupītu stundu. Vnk katreiz skrūvēt iekšā un ārā.. Naktī stāvvietā nebija tik daudz pacietības.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Short-shifter priekš 900 OG

Post by KurBads »

Alni,

Interesanti, ka Tavai sistēmai ir atlaidusies apakšējā lode. Fiksēšanas skrūvei, principā, nevajadzētu nākt vaļā. Vai Tu pats viņu pa starpu biji ņēmis ārā un regulējis/pievilcis fiksēšanas skrūvi vai arī viss tur bija kā vasarā abi kopā ielikām?
Gribu teikt to, ka abiem maniem SS šāda lieta nav notikusi jau pēc vairāk nekā gada lietošanas.
Un, es tomēr neieteiktu fiksēšanas skrūvi ļoti spēcīgi pievilkt. Viņai nav nekas nopietni jātur, tikai jāpiekontrē. Tavā gadījumā, iespējams, dēļ varb ūt ne-perfektā slēgšanās mehānisma (pats ziņoji par problēmām) bija jāpieliek lielāks spēks ... varbūt pēc zināma laika prasījās vienkārši pieregulēšana ... bija kaut kāda nesaskaņa starp lodi un gredzenu, bija pretestība un tā rezultatā tā lode vēlējās pati nostāties vietā, attiecīgi, atlaidās fiksēšanas skrūve ... nezinu. Tas ir dīvaini. Vispār tā pie normāliem apstākļiem nebūtu jānotiek.

Tagad - pieregulē precīzi lodes augstumu un, ja gribi dubultu drošību, uzliec nedaudz Loctite vai nu uz pašas lodes vītnes vai arī uz fiksēšanas skrūves. Es gan domāju, ka tas nav vajadzīgs. Vienkārši ar prātu pievelc fiksēšanas seškanti.

Par lockoutu - to Tev jāpieregulē uz mašīnas, jo pēc 20 gadiem vairs tie 21 mm var nebūt aktuāli. Tas Tev jāieregulē uz vietas tā, lai nepaceļot nevarētu ielikt R, bet varētu tikai paceļot lockoutu + lai pie nepacelta lockouta Tev 5 ātrums būtu tieši tad, kad kloķis ir pavilkts max pa labi.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Short-shifter priekš 900 OG

Post by alnislacis »

1.Mans pieņēmums- vasarā gan 3 stūres uz alumīnija konsoles, gan to lodes skrūvi- pievilkām pārāk maigi.

2.Pievilku, bet to līmēšanu ar loctite (kur viņu lv var nopirkt?) nelikšu.

3. Ja pareizi sapratu, tad 21mm ir atskaites punkts (no lodes gala, vai ne?). Droši vien vajadzēsnedaudz uz āru.

4. Par to gropi tomēr priekšnākamajiem- traucēt vai viņa netraucē. Ok, slēgšanās mehānisms navperfekts. Bet kopš tur viss ir saskrūvēts un saregulēts nekasvairs nečakarējās.

Tas gan neattiecas uz vecmeistariem. Bet atkārtošos priekš jaunajiem og braucējiem- atšķirība starp neregulēt, pačakarētu slēgšanās mehānismu un saregulēta ir diena pret nakti. Domāju par defektīvo- varbūt kārbu vēl nemet ārā, pamēģini pieregulēt.
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Short-shifter priekš 900 OG

Post by defektivais »

alnislacis wrote:1.Mans pieņēmums- vasarā gan 3 stūres uz alumīnija konsoles, gan to lodes skrūvi- pievilkām pārāk maigi.

2.Pievilku, bet to līmēšanu ar loctite (kur viņu lv var nopirkt?) nelikšu.

3. Ja pareizi sapratu, tad 21mm ir atskaites punkts (no lodes gala, vai ne?). Droši vien vajadzēsnedaudz uz āru.

4. Par to gropi tomēr priekšnākamajiem- traucēt vai viņa netraucē. Ok, slēgšanās mehānisms navperfekts. Bet kopš tur viss ir saskrūvēts un saregulēts nekasvairs nečakarējās.

Tas gan neattiecas uz vecmeistariem. Bet atkārtošos priekš jaunajiem og braucējiem- atšķirība starp neregulēt, pačakarētu slēgšanās mehānismu un saregulēta ir diena pret nakti. Domāju par defektīvo- varbūt kārbu vēl nemet ārā, pamēģini pieregulēt.
Nu nedomāju, ka regulēšana mani atbrīvos no gaudošanas un raustīšanās :)
Tā jau pati kārba slēdzas labi, ja neskaita, ka 1 no 100 gadījumiem ir grūtāk ielikt pirmajā robā. Vienīgi R gan gribētos lai varētu būt vieglāk ielikt.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Short-shifter priekš 900 OG

Post by KurBads »

saprotu ideju par iefrēzētu gropi, tomēr īsti neatzīstu, jo tad tādas būtu vajadzīgas vairākas - viena grope ļaut regulēšanu veikt tikai ar viena apgrieziena, vītnes kāpes soli, kas, manuprāt, ir pārāk rupjš regulējums.

Joprojām uzskatu, ka normālos apstākļos lodei nevajadzētu nākt vaļā. Ja tomēr, uzliekam Loctite.

p.s. jaunā kloķu partija ir tapšanas stadijā. Drīz jābūt.

Defektīvais, nomaini eļļu, ja neesi to jau darījis. Iesaku pamēģināt Honda MTF. Un R vienmēr ir jāliek ļoti uzmanīgi dēļ neesošajiem sinhronizatoriem. Es VIENMĒR, pirms ielikt R, ielieku 3.šajā robā. Vēl attiecībā uz R ir viena procedūra ar dakšas/sviras apgriešanu par 180 grādiem - tas palīdz saslēgt R zobratus 100% iepretim ori;ginālajam izpildījuma ar nepilnīgu saslēgšsanu.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Short-shifter priekš 900 OG

Post by alnislacis »

Kāds Tev plāns par to kārbu?
Vienkārši mainīsi uz citu vecu?

Ja domā slokā vai kur tur to kārbu jaukt un taisīt- tad varbūtTev noder iekšas no 1 vai varbūt divām og kārbām, kas man ir. Kāds ir numurs Tavai? Protams nolietojums visām kārbām ir nevājš, bet ja vien neplāno visu jaunu likt, tad gan jau noderēs.
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Short-shifter priekš 900 OG

Post by alnislacis »

KurBads wrote:saprotu ideju par iefrēzētu gropi, tomēr īsti neatzīstu, jo tad tādas būtu vajadzīgas vairākas - viena grope ļaut regulēšanu veikt tikai ar viena apgrieziena, vītnes kāpes soli, kas, manuprāt, ir pārāk rupjš regulējums.

Joprojām uzskatu, ka normālos apstākļos lodei nevajadzētu nākt vaļā. Ja tomēr, uzliekam Loctite.

p.s. jaunā kloķu partija ir tapšanas stadijā. Drīz jābūt.
Pasaki, kad Tev vajadzēs lazergravēšanu priekš logo. :) Sarunāšu par 1kg labas beļģu šokolādes.
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Short-shifter priekš 900 OG

Post by defektivais »

alnislacis wrote:Kāds Tev plāns par to kārbu?
Vienkārši mainīsi uz citu vecu?

Ja domā slokā vai kur tur to kārbu jaukt un taisīt- tad varbūtTev noder iekšas no 1 vai varbūt divām og kārbām, kas man ir. Kāds ir numurs Tavai? Protams nolietojums visām kārbām ir nevājš, bet ja vien neplāno visu jaunu likt, tad gan jau noderēs.
Numurs pēc kārbas garuma ir 7, ja pareizi atceros.
Viss atkarīgs no tā kurā mirklī viņa nojuks un cik tad ātri man to auto vajadzēs dabūt uz strīpas, kā arī pieejamais budžets.

Eļļa vel nav mainīta, ir plānā to tuvākajā laikā izdarīt.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Short-shifter priekš 900 OG

Post by alnislacis »

Es Tev vnk piedāvāju paņemt kārbu detaļām. Ja interesē,tad saki visu numuru- ar primary gearing ciparu nepietiks, lai pateiktu vai iekšas sakrīt.
Post Reply