Short-shifter priekš 900 OG
Re:Short-shifter priekš 900 OG
To nu es gribētu redzēt gan
:)
:)
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Un ne vārda par āķīgajām vietām.. :D
pareizi nogriest to stiepli, kas izceļ revers lockout.. tā pat arī pats lock out gals- ja 20 un vairāk kadu vecs- diez vai būs taisns.. to tad arī nekaitētu iztaisnot.
Bet ja nopietni: šitais pasākums ir jāņem.
pareizi nogriest to stiepli, kas izceļ revers lockout.. tā pat arī pats lock out gals- ja 20 un vairāk kadu vecs- diez vai būs taisns.. to tad arī nekaitētu iztaisnot.
Bet ja nopietni: šitais pasākums ir jāņem.
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Netici? Pajautā alnislacis cik ilgā laikā ielikām viņa autiņā (nerēķinot papildus laiku un pūliņus pie "iekaltušām" skrūvēm).Normunds wrote:To nu es gribētu redzēt gan
:)
Produktam tiks pievienota instalēšanas instrukcija.alnislacis wrote:Un ne vārda par āķīgajām vietām.. :D
pareizi nogriest to stiepli, kas izceļ revers lockout..
Bet ja nopietni: šitais pasākums ir jāņem.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Gribās jau man to īssslēdzēju, bet pagaidām viss "kapitāls" tiks ieguldīts virsbūvē. Tā kā ļoti ceru, ka šī nav pēdējā partija, kas tiks uzražota :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Tīri intereses pēc- vari iemest linku ar pdf vai arī atmest uz alnis.lacis (at) gmail.com ?Produktam tiks pievienota instalēšanas instrukcija.
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Ir gara instrukcija angliski. Tikai teksts. Tu taču redzēji, KAS jādara :) . Viss strādā labi?alnislacis wrote:Tīri intereses pēc- vari iemest linku ar pdf vai arī atmest uz alnis.lacis (at) gmail.com ?Produktam tiks pievienota instalēšanas instrukcija.
p.s. !!! kloķis tiek izgatavots ~ 23 mm īsāks nekā oriģinālais, t.i., viņš reāli sēž par šādu gabalu zemāk. Es, godīgi sakot, uz sava auto subjektīvi nejutu pilnīgi nekādu atšķirību tajā augstumā. Ja kādam ir vēlme saglabāt oriģinālā kloķa augstumu, tas ir iespējams (cik zinu, tad daudzi tieši sūdzās par to, ka oriģinālais c900 kloķis ir pārāk augsts ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Teksts ir Jorgena?
Un es savējo regulēju kādu stundu, kamēr atradu, lai visi robi slēdzas ideāli... +vēl pēc ideāla atrašanas lodes atrašanās vieta ir jāatzīmē uz vītnes un lode ir jāuzliek uz vītnes fiksatora, savādāk viņš pietiekami ātri izregulēsies ;)
Un es savējo regulēju kādu stundu, kamēr atradu, lai visi robi slēdzas ideāli... +vēl pēc ideāla atrašanas lodes atrašanās vieta ir jāatzīmē uz vītnes un lode ir jāuzliek uz vītnes fiksatora, savādāk viņš pietiekami ātri izregulēsies ;)
900aero clubsport #8
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Nu nezinu. Viss atkarīgs no tā cik fiksi Tu viņu ņem ārā/liec iekšā pie regulēšanas. Jānoregulē lodes augstums, pēc tam lockouts.ziedoniz wrote:Teksts ir Jorgena?
Un es savējo regulēju kādu stundu, kamēr atradu, lai visi robi slēdzas ideāli... +vēl pēc ideāla atrašanas lodes atrašanās vieta ir jāatzīmē uz vītnes un lode ir jāuzliek uz vītnes fiksatora, savādāk viņš pietiekami ātri izregulēsies ;)
Alni, cik ilgi likām Tavu SS? Kopā Tu biji pie manis ilgāku laiciņu, bet tīrā ielikšana/pieregulēšana taču neprasīja vairāk kā pusstundu ...?
Instrukcija NAV Erikksson`a. Mana.
Un - lode NAV jāliek uz fiksatora līmens (Loctite), nav nekādas vietas jāatzīmē. Jo lodē ir iestrādāta neliela iekšējā seškanša fiksācijas skrūviņa. Atrodi īsto vietu, izņem kloķi, pievelc fiksācijas skrūvi un liec atpakaļ.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Es lockout'u nesaregulēju, respektīvi mehānisms ir, bet nav jādarbina. Tāpat ir jābūt pilnīgam *mango*, lai ieliktu atpakaļgaitā braucot, nevājākais spēks ir nepieciešams, salīdzinot ar parasto pārslēdzēju.
900aero clubsport #8
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Nu es katrā ziņā viennozīmīgi atbalstu lockout lietošanu. Tas atvieglo 5.tā ātruma ieslēgšanu (nav jāmeklē), ir drošība pret nejaušu R ieslēgšanu gaitā (a ja nu tomēr gadās).ziedoniz wrote:Es lockout'u nesaregulēju, respektīvi mehānisms ir, bet nav jādarbina. Tāpat ir jābūt pilnīgam *mango*, lai ieliktu atpakaļgaitā braucot, nevājākais spēks ir nepieciešams, salīdzinot ar parasto pārslēdzēju.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Īsti gan nesaprotu, kādēļ tik plaša diskusija par to laiku, ko prasa ielikt šortšifteru.. Lai vai kā, ātrāk kā nomazgāt traukus.KurBads wrote:Nu nezinu. Viss atkarīgs no tā cik fiksi Tu viņu ņem ārā/liec iekšā pie regulēšanas. Jānoregulē lodes augstums, pēc tam lockouts.ziedoniz wrote:Teksts ir Jorgena?
Un es savējo regulēju kādu stundu, kamēr atradu, lai visi robi slēdzas ideāli... +vēl pēc ideāla atrašanas lodes atrašanās vieta ir jāatzīmē uz vītnes un lode ir jāuzliek uz vītnes fiksatora, savādāk viņš pietiekami ātri izregulēsies ;)
Alni, cik ilgi likām Tavu SS? Kopā Tu biji pie manis ilgāku laiciņu, bet tīrā ielikšana/pieregulēšana taču neprasīja vairāk kā pusstundu ...?
Instrukcija NAV Erikksson`a. Mana.
Un - lode NAV jāliek uz fiksatora līmens (Loctite), nav nekādas vietas jāatzīmē. Jo lodē ir iestrādāta neliela iekšējā seškanša fiksācijas skrūviņa. Atrodi īsto vietu, izņem kloķi, pievelc fiksācijas skrūvi un liec atpakaļ.
Vienīgais ko varbūt tagad tā pārdomājot gribētu uzjautāt:
ja man otrajā ātruma liekot, ir tā- (1)ja nepiespiež līdz galam pa kreisi un liek +/- otrā ātruma vietā, tad reizēm ir garām un krakšķ; (2)ja piespiež līdz galam pa kreisi un liek otrajā, tad ir ok.. Tātad- būtu jāparegulē tā lodes pozīcija, vai arī jāmācās precīzāk likt ātrumā?
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Normunds augstāk apšaubīja manu claim`u, ka varu instalēt kloķi 20 min laikā. Bet tas tiešām nav tik svarīgi. Katrā ziņā nav auto jādzen uz servisu vai pašam pusdienu jāsēž ķīmiķojot.alnislacis wrote:
Īsti gan nesaprotu, kādēļ tik plaša diskusija par to laiku, ko prasa ielikt šortšifteru.. Lai vai kā, ātrāk kā nomazgāt traukus.
Vienīgais ko varbūt tagad tā pārdomājot gribētu uzjautāt:
ja man otrajā ātruma liekot, ir tā- (1)ja nepiespiež līdz galam pa kreisi un liek +/- otrā ātruma vietā, tad reizēm ir garām un krakšķ; (2)ja piespiež līdz galam pa kreisi un liek otrajā, tad ir ok.. Tātad- būtu jāparegulē tā lodes pozīcija, vai arī jāmācās precīzāk likt ātrumā?
Par otro ātrumu - un kā Tu pats domā: ja nepavelc kloķi līdz galam pa kreii ūn mēģini likt kaut kur tikai aptuveni, kā tad Tu vari cerēt, ka ieliksi robā? Vispār īsti nesaprotu Tavu problēmu. Normāls 2.ā ātruma ieslēgšanas algoritms ir "Pa kreisi līdz galam, Uz leju".
Cita lieta ir tad, ja Tev kloķis pavelkot LĪDZ GALAM fiziski itkā neizdod cik vajadzētu pa kreisi. Tādā gadījumā ir jāregulē nevis kloķa stāvoklis, bet gan no kloķa aizejošā stieņa sakabe ar no kārbas iznākošo galu.
To dara šādi:"
1. Ieliek kārbu 3.šajā ātrumā.
2. Palien zem auto un atlaiž žņaugu, kas savelk abus iepriekšminētos kopā.
3. Paņem 6 mm stieni (6 mm urbi) un ievieto 6 mm vertikālajā caurumā ātrumkloķa housing`ā uz priekšpusi no kloķa - tā, lai dabūtu cauri arī stienim, kas iet uz kārbu, un kurā ir identisks 6 mm caurums. Vārdusakot, 100% jāsaskaņo šie caurumi.
4. Lien zem mašīnas un pievelk žņaugu.
Pēc šīs regulācijas (oficiāla SAAB paredzēta procedūra), kārbai atrodoties N, ātrumkloķim vajadzētu stāvēt 100% vertikāli un ideāli pa vidu ietvaram un šūpojošam gultnim. Ja tas tā nav, jādomā, ka ir kaut kur saliekti/savērpti uz kārbu ejošie stieņi , izjāta bukse pie apskatītā 6 mm cauruma vai citāda šaize.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Man šķiet, ka tai kārbai, kas man ir jāliek atpakaļgaitā, bet ok..KurBads wrote:Normunds augstāk apšaubīja manu claim`u, ka varu instalēt kloķi 20 min laikā. Bet tas tiešām nav tik svarīgi. Katrā ziņā nav auto jādzen uz servisu vai pašam pusdienu jāsēž ķīmiķojot.alnislacis wrote:
Īsti gan nesaprotu, kādēļ tik plaša diskusija par to laiku, ko prasa ielikt šortšifteru.. Lai vai kā, ātrāk kā nomazgāt traukus.
Vienīgais ko varbūt tagad tā pārdomājot gribētu uzjautāt:
ja man otrajā ātruma liekot, ir tā- (1)ja nepiespiež līdz galam pa kreisi un liek +/- otrā ātruma vietā, tad reizēm ir garām un krakšķ; (2)ja piespiež līdz galam pa kreisi un liek otrajā, tad ir ok.. Tātad- būtu jāparegulē tā lodes pozīcija, vai arī jāmācās precīzāk likt ātrumā?
Par otro ātrumu - un kā Tu pats domā: ja nepavelc kloķi līdz galam pa kreii ūn mēģini likt kaut kur tikai aptuveni, kā tad Tu vari cerēt, ka ieliksi robā? Vispār īsti nesaprotu Tavu problēmu. Normāls 2.ā ātruma ieslēgšanas algoritms ir "Pa kreisi līdz galam, Uz leju".
Cita lieta ir tad, ja Tev kloķis pavelkot LĪDZ GALAM fiziski itkā neizdod cik vajadzētu pa kreisi. Tādā gadījumā ir jāregulē nevis kloķa stāvoklis, bet gan no kloķa aizejošā stieņa sakabe ar no kārbas iznākošo galu.
To dara šādi:"
1. Ieliek kārbu 3.šajā ātrumā.
2. Palien zem auto un atlaiž žņaugu, kas savelk abus iepriekšminētos kopā.
3. Paņem 6 mm stieni (6 mm urbi) un ievieto 6 mm vertikālajā caurumā ātrumkloķa housing`ā uz priekšpusi no kloķa - tā, lai dabūtu cauri arī stienim, kas iet uz kārbu, un kurā ir identisks 6 mm caurums. Vārdusakot, 100% jāsaskaņo šie caurumi.
4. Lien zem mašīnas un pievelk žņaugu.
Pēc šīs regulācijas (oficiāla SAAB paredzēta procedūra), kārbai atrodoties N, ātrumkloķim vajadzētu stāvēt 100% vertikāli un ideāli pa vidu ietvaram un šūpojošam gultnim. Ja tas tā nav, jādomā, ka ir kaut kur saliekti/savērpti uz kārbu ejošie stieņi , izjāta bukse pie apskatītā 6 mm cauruma vai citāda šaize.
Droši vien jāregulē tā vieta, jo šobrīd, ieliekot trešajā vai ceturtajā ātrumā, kloķis nav vertikāls, bet gan nedaudz pa kreisi.. Vai ne?
Re:Short-shifter priekš 900 OG
A-ha
Nu tad kā būs ? Kāda pusstunda nerēķinot to un šito vai 20 min ?
:P
Kad ir beidzamais brīdis lai dotu atbildi par pagarināto ShShi versiju ?
Nu tad kā būs ? Kāda pusstunda nerēķinot to un šito vai 20 min ?
:P
Kad ir beidzamais brīdis lai dotu atbildi par pagarināto ShShi versiju ?
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Kas ir pagarinātā versija? Tāda, kad pārslēdzēja gals ir stūres augstumā?Normunds wrote:A-ha
Nu tad kā būs ? Kāda pusstunda nerēķinot to un šito vai 20 min ?
:P
Kad ir beidzamais brīdis lai dotu atbildi par pagarināto ShShi versiju ?