saab 9000 iegade


User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:saab 9000 iegade

Post by ZingZeng »

GuntiG, mans koments bija domats attieciba uz konkreto pardosanas sludinajumu ;)
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:saab 9000 iegade

Post by GuntisG »

Ak jā, tai sludinājumā takš atkal rakstīts, ka ir 225 zs. Toreiz, kad biju to auto apskatīt, mēģināju tam čalim iestāstīt, ka Aero ar automātu ir 200 zs, nevis 225 zs. VIN numurs jau arī rāda, ka šamam ir 200 zs. Zem haubes stāv mazā Garett 25 turbīna nevis Mitsubishi 04.
ZingZeng wrote:GuntiG, mans koments bija domats attieciba uz konkreto pardosanas sludinajumu ;)
2003. 9-5 W 2,3 t
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:saab 9000 iegade

Post by GuntisG »

Vai 9000 klimata kontrolei ir kautkāds selftests, līdzīgi, kā 9-5 taustiņu kombinācija Auto + Off?
2003. 9-5 W 2,3 t
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:saab 9000 iegade

Post by Arnijs »

GuntisG wrote:Vai 9000 klimata kontrolei ir kautkāds selftests, līdzīgi, kā 9-5 taustiņu kombinācija Auto + Off?
Auto + pa diagonāli apakšējais (pieturot reizē) Ar Auto+Off nomet iepriekš iestādītos režīmus
http://www.autoprospect.ru/saab/9000/2- ... a-ass.html
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:saab 9000 iegade

Post by edijs »

Gunti: varbūt viņam tomēr kaut kas nokauts bija, ja gāja kūtrāk par tavu lpt? :) Kad es tikko iekāpu 200 zirgu tomātā, man arī šķita, ka viņš iet nepieņemami lēnāk par 200 zirgu manuāli. Bet tad nolikām divus blakus, paskrējāmies - jā, tomāts atpalika, bet ne jau tik būtiski. Lielākoties zaudēja uz startu, kamēr saprata, ka pienācis laiks skriet. Pēc tam turējās braši manuālim astē. Un to sajūtu, ka šis iet lēni, drīzāk radīja tas, ka robu pārslēgšanās notiek tā lēzeni, nav tādu asu uzrāvienu, kā ar manuāli. Bet nu jā.. es jau arī ņemtu Aero bez automāta. :) Bet es no pieredzes varu teikt, ka ielikt manuāli nav tik grūti. Tikai īstu Aero kārbu neatrast...
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:saab 9000 iegade

Post by GuntisG »

Arnij, paldies!

Edij, droši vien, ka Tev ir taisnība, ka automāts jau īpaši neatpaliek uzrāvienā. Bet, kā jau rakstīju, SUBJEKTĪVI šķiet, ka uzrāviens ir švakāks. Bet par pašrocīgu kārbas nomaiņu varētu piekrist tikai tad, ja man būtu tādi paši apstākļi, kā Tev - kad garāža ar visu nepieciešamo aprīkojumu un instrumentiem ir tepat blakus. Un vari tā mierīgi katru vakaru pēc darba kautko paķimerēties. Tā kā man garāža un instrumenti ir Rojā, tad šis variants man atkrīt. Un arī tas, ka rezerves mašīnas man nav. Līdz ar to tādas kaprīzes "automāta vietā gribas manuāli, jo šķiet, ka ar manuāli iet labāk" dēļ nerodas vēlme ilgstoši auto nolikt uz klučiem.
2003. 9-5 W 2,3 t
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:saab 9000 iegade

Post by gustavs »

šķiet,ka Edijam nav garāžas;) -domkrats+bluķīši:) !
Bet jēga drīzāk būtu automāta motoru krāmēt manuālī-manuprāt. Galu galā motori mazāk nodiluši un nav ekspluatēti tādu rpm diapozonā kā, motori ar manuālo kārbu:) plus viss čakars ar elektroniku, pedāļu bloku utt. Protams, pie nosacījuma, ja tiem 25 apšaubāmajiem kumeļiem nepiešķir tik lielu nozīmi :)
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:saab 9000 iegade

Post by ZingZeng »

Nav jau automatam ar Zs nekada vaina, man viens labs kluba draugs no Somijas kluba izvizinaja ar 9K, kas bija ar automatu, bet zirdzini tam bija apali 300 ............. uhhhhhhhhhhh ....... ka tas autins gaja + soferitim bija 20 gadu pieredze Somijas ledus sacikstes ........ uiiiiiiiiiiiiii ......... ka vins mani vizinaja :silly:
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:saab 9000 iegade

Post by edijs »

Gunti: Garāža man it kā ir, bet tik maza, tizla un pārbāzta, ka procedūra tika veikta zem klajas debess. :) Tiesa, vasarā.

Ar elektroniku nekāds lielais čakars nebija. Ok, bija sākumā tā piestartēšanas problēma, jo automāts startējas tikai Parkingā. Vajadzēja divus vadus uz īso salaist vienkārši. Nu, spidometru arī vajadzēja nomainīt, lai tur nerēgojās pārnesumu indikatori. Bet kompis jau man ir vecais, tur nekas nemainījās. Es sākumā biju pārliecināts, ka kaut kam būtu jāmainās, bet nu laikam sanāk, ka kompim vienalga, kāda tev kārba. Nez, absolūtas skaidrības vēl nav, bet uz priekšu iet. :)

Es arī tiku domājis par to automāta motora atstāšanu savā auto, nomainīt tikai kārbu. Arī ar tādu pašu domu - ka viņš mazāk samocīts varētu būt. Varbūt pat tā būtu darījis, bet tas motors tomēr sāka niķoties un iemetu veco. Bet tad sāku domāt.. vai tomēr tā motora nojātības pakāpe nav atkarīga no iepriekšējiem īpašniekiem, ne kārbas. Jo arī automātu var griezt no sirds. Bet, ja brauc mierīgi, tad vidusmērā vai tad automātam nesanāk augstāki apgriezieni?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:saab 9000 iegade

Post by gustavs »

nesanāk gan. vidusmērā ar manuālo tiek griezts vairāk neka ar automātu. protams ar manuāli vari 5robā braukt kaut uz 40kmh un čakarēt sajūtgu:) .
lai nu ka fakts paliek fakts-sen jau pierādījies praksē. protams ir izņēmumi :)
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:saab 9000 iegade

Post by edijs »

Uz 40kmh ar piekto baigi raustās. :D Uz 40kmh var braukt ar otro un ir 2k rpm. Es tev, vecīt, iz pieredzes saku, man 3-4 roba nav. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:saab 9000 iegade

Post by gustavs »

tas bija piemēr pēc, par to 5 robu un 40khm. Un to,ka Tev nav 3-4 robu - znaju :D
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:saab 9000 iegade

Post by GuntisG »

Tur jau ir tas manuāļa kaifs, ka var katrā robā tā riktīgi iemīt, ja gribas. Nez kā jums, bet man šķiet, ka SAABam motorīts sāk tā īsti "dzīvot" tikai ap 2000 apgr/min.
2003. 9-5 W 2,3 t
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:saab 9000 iegade

Post by edijs »

TIKAI!? :D Tu gribēji, lai viņš ārdās jau pie 1k rpm? Nu ja, optimālā grieze ir pie 1.9k rpm 2.3T, Aero 1.8k laikam. Un tas, imho, ir ļoti ok. Tu laikam sen neesi ar kādu mazlitrāžas hondu vai mazdu braucis, kurai jāgriež pulkstenis līdz 4-5k rpm un tas priekš tiem dīcošajiem motoriņiem ir ok.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:saab 9000 iegade

Post by GuntisG »

1000 apgr/min tak gandrīz brīvgaitas apgriezieni! Edij, Tu ko? Tad jau būtu tā, ka ieliekam pirmajā robā, prātīgi atlaižam sajūgu (gāzei nepieskaramies) un AAAIIIZZIET horizontālā pacelšanās!!!

Patiesībā biju domājis to, ka līdz tiem 2000 apgr/min nekā īpaša nav. Šķiet, ka līdz tiem 2000 apgr/min līdzīga tilpuma atmosfēriskais ceļ pat labāk. Bet turboSAABam sākot ar 2000 apgr/min sākas tas, dēļ kā ir vērts pirkt to SAABu, nevis, piemēram, 2,3 l vai pat 2,6 l Audi 100/A6.
2003. 9-5 W 2,3 t
Post Reply