Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]


User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by Arnijs »

skirem... Tā būs, ja galīgi nebūs eļļas. Ja uztvērējs vnk ir aizaudzis ar izdedžiem, tad pirmie par to "paziņos" kompensatori, jo šāles ir pirmās eļļas sūkņa maģistrālē un tām kāreiz eļļošanas pietiks arī ar minimumu. Tad cietīs 4 cil. virzulis un tad turbīna samērā vienlaicīgi ar šālēm, jo uz šālēm ir mainīgs spiediens, kamēr turbīnai pārsvarā centrēšana. Protams, ka jāņem vērā arī izdiluma pakāpes, bet secība būs tieši tāda, ja visām detaļām ir vienāds nolietojums. Nu un protams arī, ka pastiprināti stiepjas ķēde.
Tas viss atgādina daudzstāvu māju, kur visi lieto ūdeni. Dabiski, ka spiediens pirmām kārtām beigsies augšstāvos, kamēr apakšējie vēl salīdzinoši varēs plunčāties.
Ja diagnoze ir šāles, bet eļļa ir, tad visticamākais, ka lietotājs vnk nav pamanījis priekšvēstnešu vēstījumus šujmašīnas trokšņu veidolā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by Arnijs »

Domāju, ka topika autoram steidzoši jārauj nost karteris, jo tur noteikti ir pilns ar izdedžiem. Varbūt visu vēl var saglābt vnk nomainot šāles! Sēlijā iauto pasākumā pārsitu karteri un apm 2 km novilku vipār bez eļļas. (bija noklājies spiediena devējs un lampiņa nepabrīdināja) Dzinējs noķīlēja. Atdzesēju, salīmējām karteri turpat uz vietas, ielējām eļļu un ieliekot robā, izstumdījām atpakaļgaitā, lai aprautās šāles iegrieztu atpakaļ vietā. Tad liku dūmā! Pāris minūtes nežēlīgi pagrabēja, kamēr sapildījās kompensatori, nu un līdz Rīgai atvilku! Pēc tam jauns karteris, jaunas šāles un esmu jau 3tk nobraucis - vismaz tūkstotis no tiem - atvilkšanas režīmā. Dzinējs ir skaļāks, bet darbojas vēl tā neko. Tiesa gan - tas ir vecais labais B204, kas būtībā tomēr ir izturīgāks par B205, jo 205tajam uzliekot modificēto galvu, cieta gan kartera ventilācija, gan arī parādījās eļļošanas nepilnības. Bet nu - ja vien galīgi nav noklapējis, tad kaut kāda cerība vēl saglābt pastāv!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by Arnijs »

Sākotnēji jānorauj karteris. 12mm ķēdei ir OK! Vēl braukt un braukt! :) 2 litru motoram kloķeni varētu atrast! (ja būtu vajadzība)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by Arnijs »

Protams, ka arī maiņa uz 2.3 ir variants, bet jāmaina ECU un smidzinātāji. Kopā ar darbu - stabils 4 ciparu skaitlis.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Smith
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2049
Joined: Tue Jun 10, 2008 2:11 am
Location: Riga

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by Smith »

Es te lasu un apbrīnoju Arnija zināšanas... :silly: Tu Vikingos gadījumā neesi galvenais mehāniķis... :whistle:
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by lawyer »

Smith wrote:Es te lasu un apbrīnoju Arnija zināšanas... :silly: Tu Vikingos gadījumā neesi galvenais mehāniķis... :whistle:
100% pievienojos ;)

Par to piemēru ar daudzstāvu māju un ūdens padevi - labs ;) Izrādās es ar kaut ko no dzinējiem saprotu :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by Arnijs »

Smith wrote:Es te lasu un apbrīnoju Arnija zināšanas... :silly: Tu Vikingos gadījumā neesi galvenais mehāniķis... :whistle:
Pats jau domāju, ka nekādas bezizmēra jau viņas nav, bet mehānika vairāk balstās uz izpratni un loģiku. Padsmit gadus arī pats skrūvēju, kamēr piegriezās :P
Vikingos gan - nu jau laiciņu nestrādāju. Jāpārziemo un tad jāmetās kaut kamā savā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Yukki
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2459
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:19 pm
Location: Teika

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by Yukki »

Kāds raudāja par saab dārdzību, re ku piemērs, kā citai markai tikai apkope vien izmaksā 4 ciparus
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by Nauris_t16 »

Arnijs wrote:205tajam uzliekot modificēto galvu, cieta gan kartera ventilācija, gan arī parādījās eļļošanas nepilnības.
Tad principā T5 galva (B234) arī būs mazāk problemātiska kā T7 galva (B235)? Jo principā jau skaitās, ka T7 galvai ir uzlabota degmaisījuma plūsma, t.i. viņa ir efektīvāka, T7 galva skaitās labākā no SAAB standarta galvām kā upgrade B202... Protams, ir problemātiski viņu uzlikt uz B202, bet tā ir cita tēma :huh:
900aero clubsport #8
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by Arnijs »

Par degmaisījuma sagatavošanu - piekrītu, kā arī par vārstu masām un tmldz. lietām. Bet degmaisījums un kartera ventilācija nav īsti no vienas operas.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by Nauris_t16 »

Laikam nesakarīgi izteicos, respektīvi, vai uzskrūvējot B235 galvu uz B202 ir iespējams arī tikt pie kartera ventilācijas problēmām?
900aero clubsport #8
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by Arnijs »

ziedoniz wrote:Laikam nesakarīgi izteicos, respektīvi, vai uzskrūvējot B235 galvu uz B202 ir iespējams arī tikt pie kartera ventilācijas problēmām?
Uzliec! Tad redzēsi!:laugh:
Bet vispār - nezinu, jo ne jau tikai no galvas tas atkarīgs, bet arī no ieplūdes, no visiem tiem kanāliem, vilkmēm, caurplūdēm, pretspiedieniem un xvz vēl no kā. Būtībā - pati galva tur pat varētu nebūt pie vainas, bet gan tas, kas un kā tur apkārt.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by Nauris_t16 »

Es, normāls latvietis būdams, laikam ar laiku skatīšos vai nu labi portētas B202 vai vienkārši B234 galvas virzienā :laugh: Bet cik esmu lasījis saabcentral, tad neviens, kas pamēģinājis B235 galvu nav to atzinis par sliktu esam :)
900aero clubsport #8
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Post by chippy »

Arnijs wrote:skirem... Tā būs, ja galīgi nebūs eļļas. Ja uztvērējs vnk ir aizaudzis ar izdedžiem, tad pirmie par to "paziņos" kompensatori, jo šāles ir pirmās eļļas sūkņa maģistrālē un tām kāreiz eļļošanas pietiks arī ar minimumu. Tad cietīs 4 cil. virzulis un tad turbīna samērā vienlaicīgi ar šālēm, jo uz šālēm ir mainīgs spiediens, kamēr turbīnai pārsvarā centrēšana. Protams, ka jāņem vērā arī izdiluma pakāpes, bet secība būs tieši tāda, ja visām detaļām ir vienāds nolietojums. Nu un protams arī, ka pastiprināti stiepjas ķēde.
Tas viss atgādina daudzstāvu māju, kur visi lieto ūdeni. Dabiski, ka spiediens pirmām kārtām beigsies augšstāvos, kamēr apakšējie vēl salīdzinoši varēs plunčāties.
Ja diagnoze ir šāles, bet eļļa ir, tad visticamākais, ka lietotājs vnk nav pamanījis priekšvēstnešu vēstījumus šujmašīnas trokšņu veidolā.
tā šujmašīnas skaņa ir ļoti izteiksmīga? tā skaņa nelīdzinās dīzeļdzinējam?:dry:
Image
Post Reply