Jāsāk ar to, ka uz Jasnu var ieteikt braukt tikai ienaidniekam, pie tam ļaunākajam! Lēti maksāt, lai visu dienu pavadītu rindā uz pacēlāju? Tas bija mans pirmais slēpošanas brauciens, maksāja maz un slēpojām arī maz (sniega arī bija maz).elmo wrote:Jasnā vajadzētu izdot dekrētu ar aizliegumu trasē izlaizt slēpotājus!
1. Man nesaprotamu iemslu dēļ slēpotāji tur nevis brauc no kalna lejā, bet gluži pretēji, vardiskā gaitā kustas pret kalnu!( laikam ekonomē uz pacēlāja karti).
2. Slēpotāji apstājas uz kalnu parejām, kas savieno vienu trasi ar otru un tur apsēzas, vai loka ribās sviestmaizes, tādējādi piespiežot snowerus apstāties un vairs nav iespējams pievārēt pāreju ar inerces palīdzību! ( vai kāds slēpotājs maz saprot, ka snovera kājas ir saistītas un viņam nav nūju!?).
3.slēpotāji ar savām slēpēm aizņem daudz vietas pie pacēlājiem, pretstatā snoveriem, kas dēli pasit padusē.
Jasnas vienīgais pluss ir salīdzinoši lētās izmaksas! :)
Jasnas un Slovākijas vienīgais pluss ir skaistā daba, ko vēlams baudīt vasarā!
Spams:
1. Man nesaprotamu iemslu dēļ dēļotāji tur nevis brauc no kalna lejā, bet gluži pretēji, pusrāpus gaitā kustas pret kalnu!( laikam ekonomē uz pacēlāja karti).
2. Snovotāji apstājas uz kalnu virsotnēs un uz kalnu parejām, kas savieno vienu trasi ar otru un tur apsēzas, vai loka ribās sviestmaizes, tādējādi piespiežot slēpotajus tos apbraukt un vairs nav iespējams pievārēt pāreju ar inerces palīdzību! ( vai kāds dēļotājs maz saprot, ka slēpotājs brauc ātri!?).
3.dēļotāji ar saviem dēļiem aizņem daudz vietas pie pacēlājiem, jo ar dēli pie kājām gāzelējas, krīt pūlī un nereti apbrauc rindā stāvētājus pretstatā slēpotājiem, kas rātni stāv rindā.
:evil:
Esmu lidojis un braucis ar mikrobusiem uz Alpiem.
Lidojumu kāds var atcelt (piem franču streikotāji), jādomā autonoma vai alternatīva lai tiktu līdz kalnam, savukārt busā ilgi jāmocās. Esam vienreiz gulējuši uzreiz aiz Polijas - čehijā kautkādā puslielā pilsētā lielā hotelī, ko rezervējām pirms tam.
Vislabāk patika Itālija, savukārt uz Franciju es atsakos braukt. Itāļi kaut nerunā nekādās valodās tāpat kā fr, bet vismaz atšķirībā no frančiem nav uzmetēji. Nākošreiz pats brauktu uz IT Livigno vai Austriju, tikai, ehhh, nezinu kad tas atkal būs (bija paredzēts šosezon, bet nesanāks:(), kādā formātā. Katram nokļūšanas veidam ir savas laika, ērtību un finansu priekšrocības. Ķēdes līdz šim neesam pirkuši, -gribējām, bet vislaik likās dārgi, aizliegumus braukt bez tām esam ignorējuši un kautkā ir noveicies netapt CP sodītiem vai dziļi iestigt (nu ir nācies busiņu pastumt, bet tas piederas pie lietas).
Visur esam aizbraukuši pēc kartēm saskaņā ar iepriekš sagatavotu maršrutu (MS autoroute vai viamichelin), bet pēdējo reizi, kad man nācās braukt cauri Polijai, izmantojām navigāciju, tas tomēr ir daudzreiz vieglāk, kad kāds cietā balsī rāda, kur jābrauc, nevis notiek strīdi ar 5 stūrmaņiem, kas katrs liek braukt pa citu ceļu un maldīšanās pa nepareizām polijas zīmēm un varšavas pagriezieniem:)
No trasēm nost neslēpoju, nav vēlmes, jo sevišķi pēc tam, kad diezgan tuvu redzēju, kā medikopters no meža cēla ārā vienu beztrases pārgalvi, kautkā baisi tad palika un lika aizdomāties (jā, jaunieši, cita starpā var zaudēt ne tikai dzīvību, bet ielidot arī uz $, jo apdrošināšana var pateikt, ka neapmaksās izbraucienu aiz aizlieguma zīmēm).
Kad slēdz trases, bet esi aizslēpojies pa kādu Rondu (apli), un atrodies otrpus kalnu grēdas ar busa atslēgām kabatā ar pusizlādētu mob tel, tad sajūtas ir jancīgas. Toreiz kautkā ar pierunāšanu izdevās motivēt trases darbiniekus pieslēgt pāris jau izslēgtus pacēlājus, lai pārējie biedri nenosaltu gaidot pie aizslēgtā busa::woohoo: =Vislabāk dzīvot netālu no vismaz kāda "sākuma" pacēlāja, lai uz kalnu nav jābrauc ar auto. Mēs IT sodu norāvām, jo braucām busā 12 cilv uz pirti (ofic sods sākumā bija EUR 100/cilv:blink: )
Slēpošana bez "bombardino", alus, cider un vakara ūdens izklaidēm ar konjaku nav iedomājama, galvenais kā jau dzīvē -nepārspīlēt, jo brauc patiešām slēpot, nevis žūpot :)
P.s.Nezin, lai veicas, SMS un MMS nesūti, aizliektz!!!