SAAB LPG topiks


Post Reply
User avatar
maa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 255
Joined: Fri Jan 09, 2015 3:17 pm
Location: Ogre

Re: SAAB LPG topiks

Post by maa »

a cik lielas dīzes tev stāv ieplūdes kolektorā? prātīgāk ir ielikt lielākas dīzes nevis celt spiedienu :!:
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
User avatar
ArmandsFr
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 68
Joined: Mon May 02, 2016 5:27 pm

Re: SAAB LPG topiks

Post by ArmandsFr »

3,2
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: SAAB LPG topiks

Post by Highlander »

Biedri, dalaties ar padomiem un ieteikumiem! :)
Tagad ka esmu sacis stradat Jurmala, katru dienu jabrauka turp un atpakal. Spriezhot pec degvielas paterina utt. saaku apsvert domu, ka 2.2 vibrators bus man bishku neekonomisks.
Vot ieshavas prata ideja-varbut sameklet tadu pashu 9-5 universali tikai nogazetu? Var kads izstastit, ir jega vai nav jega mainit? Cik liela ekonomija bus. Un pie reizes tad ari varbut kads var izstastit kadi ir minusi gazei? Jauda man taka nebutu primara, bet tapat domaju, ka gazets SAABs ies naskak par traktoru :D Pie reizes varbut ir kadam jau varianti ko piedavat, ja mani parliecinatu pariet uz gazetu SAAB.
Marku mainit baaaaigi negribu, jo gan man, gan sievai 9-5 ir loti iepaticies, nav pat pie ka piekasities.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: SAAB LPG topiks

Post by Arnijs »

Tad jau sazinies ar Kristapu (Yukki) un sarunā, kad viņš domā savējam mainīt motoru. Galu galā Aero un tur ir mūsu liktā gāze. Tāpat uz dullo pirkt auto ar jau uzstādītu gāzi, bieži vien ir nopirkt liekas problēmas.
P.S. Uz lielu ekonomiju pret dīzeli neceri. Gāzi tērēs 10-12l robežās, bet braukšana būs krietni dinamiskāka un patīkamāka.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: SAAB LPG topiks

Post by Highlander »

Arnijs wrote:Tad jau sazinies ar Kristapu (Yukki) un sarunā, kad viņš domā savējam mainīt motoru. Galu galā Aero un tur ir mūsu liktā gāze. Tāpat uz dullo pirkt auto ar jau uzstādītu gāzi, bieži vien ir nopirkt liekas problēmas.
P.S. Uz lielu ekonomiju pret dīzeli neceri. Gāzi tērēs 10-12l robežās, bet braukšana būs krietni dinamiskāka un patīkamāka.
Nu ja! Uz dullo ta ir ka ir-loterija. Tapec tiesham butu labak, sheit starp savejiem kautko pirkt. Diezvai man ta palaimesies un sanaks samainities ar kadu, pret savu traktoru. Gaze teresies 10-12l bet naudas zina tas ir ekonomiskak. Varbut var izstastit, kadas ir popularakas slimibas, ja ir gazets SAABs?
Teiksim shis exemplars:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... gxcnj.html
Itka pec cipariem viss daudz maz OK ir. Kads dzive jau vins izskatas, pec bildem spriest nevar. Bet nu...nav wagons :/
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: SAAB LPG topiks

Post by intervall »

Tas ir Vilciņa "Pelēcis", vismaz izskatās.
Ja atklāti, aizvakar pat zvanīju, gribēju braukt skatīties, bet saimnieks necēla klausuli.
Tad sāku domāt, ka kkas nav labi - kaut vai nokautais motors, kas gan jau ir mainīts uz nezināmas izcelsmes, jo mēneša laikā gudrs cilvēks nemetīs cenu no 2.5 k uz 1.5k.
Un ilgtermiņā apgāzēts benzīnnieks toč nebūs lētāks kā tavs opeļa traktors.
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: SAAB LPG topiks

Post by Highlander »

intervall wrote:Tas ir Vilciņa "Pelēcis", vismaz izskatās.
Ja atklāti, aizvakar pat zvanīju, gribēju braukt skatīties, bet saimnieks necēla klausuli.
Tad sāku domāt, ka kkas nav labi - kaut vai nokautais motors, kas gan jau ir mainīts uz nezināmas izcelsmes, jo mēneša laikā gudrs cilvēks nemetīs cenu no 2.5 k uz 1.5k.
Un ilgtermiņā apgāzēts benzīnnieks toč nebūs lētāks kā tavs opeļa traktors.
Vot ari pasedeju ar kalkulatoru (matematika man galigi shvaki) un paskaitiju, ka ilgtermina tapat naudina aizies pildoties. Nemot vera, ka balons nav tik liels ka baka saljarai un kopuma ari vairak aizies, braukajot turpu shurpu uz Jurmalu. Nu ja nu vienigi taa jauda :) Laikam tomer turpinashu but trakstorists :D
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: SAAB LPG topiks

Post by edijs »

Tu izbrauc ar čipotu Aero un tad padomā vēlreiz. ;) Naudas izteiksmē gan jau plus mīnus līdzīgi. Bet tas smaids sejā... :dance:
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: SAAB LPG topiks

Post by Highlander »

edijs wrote:Tu izbrauc ar čipotu Aero un tad padomā vēlreiz. ;) Naudas izteiksmē gan jau plus mīnus līdzīgi. Bet tas smaids sejā... :dance:
Esmu izjutis ;) Ir braukts ar tadu, varbut ne chipotu (nebiju jautajis) bet 2,3 ar turbopuuti bija. Jauda jau bija patikama, nemot vera ka tomats vel komplekta. Varbut nakotne kautko tadu mekleshu. Paslaik ar to pasu man pietiek. Sieva jau ta blauj, lai lenak celos gaisa no starta :D Ar kautko specigaku, vispar naktos vieniti braukat :D
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: SAAB LPG topiks

Post by elmo »

Atceries, ka benzīnu ar jālej un gāze Latvijā ir sliktas kvalitātes! Periodiski aizlidos kāda sprausla, vai noklāsies reduktors. Šad tad mirgos CE lampiņa, būs reizes, kad neies auto un būs jāmeklē iemesls.
Ja ar to var sadzīvot, tad sagāzēts auto ir lētāks par benzīnnieku.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: SAAB LPG topiks

Post by KoreFun »

Cik tad ir traktoram patēriņš jauktā ciklā?
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: SAAB LPG topiks

Post by Highlander »

KoreFun wrote:Cik tad ir traktoram patēriņš jauktā ciklā?
Vot par slimibam ko Elmo uzrakstija es ari baidijos :) nemot vera manu pedantiskumu, man CE bus ka slikta gariga iemesls :D traktoram paterins ir tagad 7.6l (SIDs ta rada) tas ir 50 uz 50 pilseta ar shoseju. Pec pedejas uzpildes esmu nobraucis gandriz 400km un baka jau ir gandriz uz pusiti. Pa pilsetu ar visiem probkiem lidz pat 10l var uzskriet (ja min kartigi) sievas tevs, ka jau talbraucejs, ipashi negonkojot var uz 9l pabraukt pa visiem probkiem :D ziema attiecigi vairak-lidz 12.5l bija uzkapis. Zinu ka nav tas dargakais variants, bet ir redzeti ekonomiskaki cipari. Kautvai tam pasham Volvo ar 2.5 dizeli. Skrien tikpat naski ka opelsaabs ar 2.2 un pa pilsetu savi 7l paterins ir
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: SAAB LPG topiks

Post by Vilcins »

[quote="intervall"]Tas ir Vilciņa "Pelēcis", vismaz izskatās.

Bijusais :mrgreen:
Tad kad notirgoju,auto bij laba stavokli un baruca ar dikti labi,sur tur pa kadam vizualam defekta,lielakoties rusina virspuseja.
Kas notika ar to dzineju,nav ne jausmas.
Bloks,klani un virzuli ir sastuketi no Druvja saaba,jo sis viniem to visu notirgoja,kas tur tagad par kartibu vai bardaku zem haubes nav ne jausmas.
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: SAAB LPG topiks

Post by Highlander »

Vilcins wrote:
intervall wrote:Tas ir Vilciņa "Pelēcis", vismaz izskatās.

Bijusais :mrgreen:
Tad kad notirgoju,auto bij laba stavokli un baruca ar dikti labi,sur tur pa kadam vizualam defekta,lielakoties rusina virspuseja.
Kas notika ar to dzineju,nav ne jausmas.
Bloks,klani un virzuli ir sastuketi no Druvja saaba,jo sis viniem to visu notirgoja,kas tur tagad par kartibu vai bardaku zem haubes nav ne jausmas.
Vienuvardu sakot-pelecis maisa :)
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: SAAB LPG topiks

Post by KoreFun »

Highlander wrote:...Pa pilsetu ar visiem probkiem lidz pat 10l var uzskriet (ja min kartigi) ...
heh... A kā Tev perspektīva pastumdīties pa korķiem ar patēriņu ~15-16l 98-tā? Ja nu pēkšni kkas ar gāzi, vai arī vnk nav iepildīta? :roll:
Post Reply