Steel Gray 9-3 SS
Re: Jankas 9-3 SS
Vilkam ar gāja lopā pirms- kabooooom!
Re: Jankas 9-3 SS
No šī brīža katrs brauciens, kā svētdien uz baznīcu...elmo wrote:Vilkam ar gāja lopā pirms- kabooooom!
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Atvaļinājums laukos ir pagaidām gājis ļoti interesanti.
Atbraucot uz laukiem un pabraukājot sāka atkal tukšgaitā peldēt apgriezieni. Šī ķibele moka jau kādu laiku, tikai citreiz vairāk, citreiz mazāk.
Tad braucot uz blakusciemu bija ceļā tādas bedres izveidojušās, ka liekot iekšā uz mašīnas kapota pat uzgāzās smiltis.
Salauzu bamperi, vēl vairāk lūpu. Vienu dienu ņēmos, salīmēju stiprinājumus no metāla skrūvēm, jo tie tika izlauzti, kur iespējams - savilku ar savilcējiem, lai vismaz var braukt.
Nākošais - izdzina tosolu. Labi, braucu nopirku divas kannas svaiga antifrīza un nomainīju visu, ko vien varēja iztecināt. Ielēju svaigu antifrīzu līdz līmenim, izmetu līkumu - atkal trūkst un ap bačoku viss slapjš. Tad nu konstatēju, ka nemanāmi atplūdes pipšuks ir ieplīsis, un zem spiediena dzen tosolu. Tas tika sataisīts.
Nākošais - nosprāga pastiprinātājs(audio) zerm beņķa, bet tā kā 9-3SS izmanto "izcilo" O-BUS loku, tad tas tika pārtraukts, līdz ar ko - nestrādāja brīdinājuma signāli, ne pagriezienu signāli, protams arī radio neslēdzas iekšā vispār. Nu ko, tā kā kapa klusumā braukt negribās un labāk ar skaņu bez durvīm, tad tika izrauts zem beņķa esošais pastiprinātājs un pamatīgi izvarots, lai saglabātu kontaktligzdu un optiskos kanālus, tad izvurpots 3mm misiņa cilindrīts, lai novietotu optiskos kanālus ieejošo pret izejošo.
Rezultātā šteķeris pārtaisīts uz: Radio ieslēdzas, mazliet pakšķoši traucējumi dažreiz ir, bet nav kapa klusums. Jāiegādā normāla optiskā pāreja + kāds 5 kanālu pastiprinātājs, un jāpievelk vadi līdz šteķerim. Domāju, ka oriģinālo pastiprinātāju vairs vietā nelikšu.
Un beigās sāka pamatīgi raustīties tukšgaitā, bet tur atklāju ka viena vakūm truba ir svijusies praktiski ciet un vienam virzienvārstam nolūzis pavisam gals, un sūc pamatīgi gaisu iekšā.
Paldies Vilciņam par ātro telefonkonsultāciju, tika iegādāts 6mm degvielas virzienvārsts un trubiņas un pārvilkts par jaunu bojātais posms. Neraustās un šķiet arī daudz atsaucīgāks ir palicis uz gāzes pedāli, pie apakšām daudz patīkamāks cēliens.
Atbraucot uz laukiem un pabraukājot sāka atkal tukšgaitā peldēt apgriezieni. Šī ķibele moka jau kādu laiku, tikai citreiz vairāk, citreiz mazāk.
Tad braucot uz blakusciemu bija ceļā tādas bedres izveidojušās, ka liekot iekšā uz mašīnas kapota pat uzgāzās smiltis.
Salauzu bamperi, vēl vairāk lūpu. Vienu dienu ņēmos, salīmēju stiprinājumus no metāla skrūvēm, jo tie tika izlauzti, kur iespējams - savilku ar savilcējiem, lai vismaz var braukt.
Nākošais - izdzina tosolu. Labi, braucu nopirku divas kannas svaiga antifrīza un nomainīju visu, ko vien varēja iztecināt. Ielēju svaigu antifrīzu līdz līmenim, izmetu līkumu - atkal trūkst un ap bačoku viss slapjš. Tad nu konstatēju, ka nemanāmi atplūdes pipšuks ir ieplīsis, un zem spiediena dzen tosolu. Tas tika sataisīts.
Nākošais - nosprāga pastiprinātājs(audio) zerm beņķa, bet tā kā 9-3SS izmanto "izcilo" O-BUS loku, tad tas tika pārtraukts, līdz ar ko - nestrādāja brīdinājuma signāli, ne pagriezienu signāli, protams arī radio neslēdzas iekšā vispār. Nu ko, tā kā kapa klusumā braukt negribās un labāk ar skaņu bez durvīm, tad tika izrauts zem beņķa esošais pastiprinātājs un pamatīgi izvarots, lai saglabātu kontaktligzdu un optiskos kanālus, tad izvurpots 3mm misiņa cilindrīts, lai novietotu optiskos kanālus ieejošo pret izejošo.
Rezultātā šteķeris pārtaisīts uz: Radio ieslēdzas, mazliet pakšķoši traucējumi dažreiz ir, bet nav kapa klusums. Jāiegādā normāla optiskā pāreja + kāds 5 kanālu pastiprinātājs, un jāpievelk vadi līdz šteķerim. Domāju, ka oriģinālo pastiprinātāju vairs vietā nelikšu.
Un beigās sāka pamatīgi raustīties tukšgaitā, bet tur atklāju ka viena vakūm truba ir svijusies praktiski ciet un vienam virzienvārstam nolūzis pavisam gals, un sūc pamatīgi gaisu iekšā.
Paldies Vilciņam par ātro telefonkonsultāciju, tika iegādāts 6mm degvielas virzienvārsts un trubiņas un pārvilkts par jaunu bojātais posms. Neraustās un šķiet arī daudz atsaucīgāks ir palicis uz gāzes pedāli, pie apakšām daudz patīkamāks cēliens.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Šodienas brauciens uz darbu beidzās ar dienas stacionāru Artehā, jo izbeidzās viena spole. Biju jau mazliet arī gaidījis, jo gaitā pie zemiem apgriezieniem ļoti "grūti" gāja dzinējs.
Paldies Arteh par ātru pieņemšanu, operatīvu darbu un pie reizes arī atkārušās izplūdes un zondes remontu.
Paldies Arteh par ātru pieņemšanu, operatīvu darbu un pie reizes arī atkārušās izplūdes un zondes remontu.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Neizturēja ceturtdienu!
Re: Jankas 9-3 SS
"Grūtas" apakšas jau bija pirms ceturtdienas, bet ceturtdiena noteikti paātrināja procesu
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Nu ko, tā saucamais "projekts" beidzot pamet stock formu un tiek nedaudz pieķūnēts uz diezgan konservatīviem ~190-193hp un ~300-305Nm - es sauktu par "steidž null-pieci"(Stg 0.5)
ECU nokačāts, modificēts, atslēgts SecondaryAir(cerams beidzot no rītiem neredzēt CEL iedegamies), noņemta on-the-fly kalibrācija "gāzes" pedālim, saglabāts un noflešots atpakaļ.
Tā kā darīju to pirmo reizi, tad nedaudz drebošu sirdi un prieka acis iemirdzējās, kad auto pēc flešošanas ierūcās.
Pirmais brauciens - mazliet labāk ir, bet nekas uber-alles, spiediens max uzlēca 13.3(~0,89 bar), diezgan stabīli turējās 12+(~0,86 bar), tātad tik tiešām diezgan konservatīvi.
Prieku nomainīja atziņa, ka reizē ar eļļu būs jāmaina arī vārstu vāka blīve, jo nosulojies motors + eļļa tiek uz izplūdes kolektora, kas rezultējas vieglā eļļas smārdā salonā un mazliet dūmiem zem kapota
ECU nokačāts, modificēts, atslēgts SecondaryAir(cerams beidzot no rītiem neredzēt CEL iedegamies), noņemta on-the-fly kalibrācija "gāzes" pedālim, saglabāts un noflešots atpakaļ.
Tā kā darīju to pirmo reizi, tad nedaudz drebošu sirdi un prieka acis iemirdzējās, kad auto pēc flešošanas ierūcās.
Pirmais brauciens - mazliet labāk ir, bet nekas uber-alles, spiediens max uzlēca 13.3(~0,89 bar), diezgan stabīli turējās 12+(~0,86 bar), tātad tik tiešām diezgan konservatīvi.
Prieku nomainīja atziņa, ka reizē ar eļļu būs jāmaina arī vārstu vāka blīve, jo nosulojies motors + eļļa tiek uz izplūdes kolektora, kas rezultējas vieglā eļļas smārdā salonā un mazliet dūmiem zem kapota
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Nu ko ta tu tik pieticīgi!? Parasti jau iesācēji tūneri spiedienu sagriež līdz maximumam!
PS: pēc tiem amerikāņu kalniņiem spriežot izskatās, ka tev nav jēgas griezt motoru tālāk par 4500rpm.
PS: pēc tiem amerikāņu kalniņiem spriežot izskatās, ka tev nav jēgas griezt motoru tālāk par 4500rpm.
Re: Jankas 9-3 SS
Tomēr ikdienas auto, nevar te podus vārīt...
Un nav jau tā, ka tur tik vienkārši kā viena svira "add būst"
Jāsaved eļļas kārtībā, apkope jāuztaisa, sveces jau ir jaunas, tad varbūt mazliet varēs pielikt klāt, tomēr tas Garett nav baigi pateicīgs, ~220-225 ir robeža bez DP, ar DP var spiest sulu līdz ~245. TD04 tādā ziņā Stage 1 jau griezē un ponijos apsteidz Garett Stage 3
**kāru aci uzmet kastei ar TD04 uz skapja**
Un nav jau tā, ka tur tik vienkārši kā viena svira "add būst"
Jāsaved eļļas kārtībā, apkope jāuztaisa, sveces jau ir jaunas, tad varbūt mazliet varēs pielikt klāt, tomēr tas Garett nav baigi pateicīgs, ~220-225 ir robeža bez DP, ar DP var spiest sulu līdz ~245. TD04 tādā ziņā Stage 1 jau griezē un ponijos apsteidz Garett Stage 3
**kāru aci uzmet kastei ar TD04 uz skapja**
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Tagad varbūt izteikšos pilnīgi ne pa temai, jo nezinu T8 vadības ventilācijas sistēmu, bet ja palielinot ieplūdes spiedienu sāk suloties eļļa no motora, tad pilnīgi iespējams, ka ir beigts vārsts starp ieplūdes kolektoru un vārstu vāku. (Ja tāds vispār ir T8 motoram )
Re: Jankas 9-3 SS
Ja godīgi - arī nezinu vai tāds ir... kāds ir nosaukums tam vārstam?
Esmu gandrīz 100% pārliecināts, ka problēma ar vārstu vāka blīvi bija jau arī pirms tam un laiku pa laikam bija jūtama eļļas smarža salonā...
Esmu gandrīz 100% pārliecināts, ka problēma ar vārstu vāka blīvi bija jau arī pirms tam un laiku pa laikam bija jūtama eļļas smarža salonā...
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Uz T5 un T7 motoriem:
Viņam ir jālaiž gaisu TIKAI vārstu vāks ---> ieplūde virzienā.
Viņam ir jālaiž gaisu TIKAI vārstu vāks ---> ieplūde virzienā.
Re: Jankas 9-3 SS
Cik nopētīju, nešķiet, ka manējam tāds būtu. Paldies par info.
Izskatās tik tiešām, ka vārstu vāka blīve.
Izskatās tik tiešām, ka vārstu vāka blīve.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Tad nu eļļas noplūde veiksmīgi likvidēta (šķiet vakūmnieks nelaiž), paldies Arteh par blīvju, filtru un eļļas maiņu.
Tā kā pirmoreiz manipulācijas ar SAI neizdevās un ar vienas dienas novēlošanos, startējot aukstu, atkal iemirdzējās CEL. Lasot kļūdas bija mazliet pat cerība, ka tas ir cits, ne P0411 SAI kods, bet nekā...
Tad nu pēc ilgākas saņemšanās atkal pieķēros ECU modificēšanai. Pamainīju dažas iedaļas iekš SAICal. Nu un ja jau pie reizes bijus uz flash'ošanas takas, tad nu domāju, ka jāpaspēlējas vēl ar savu Stage 0,5. Rezultātā tapa kaut kas līdzīgs Maptun performance izdrukai
Maptun:Gaišais
Mans: Tumšais
Pēc 2,5 dienu vizināšanās CEL vēl nav parādījies, kas dod cerības beidzot uz SAI likvidēšanu (vismaz CEL ziņā).
Jauda - nu apakšas ir palikušas daaaaaaudz labākas, top-end jauda gan kaut kā baigi neiepriecināja...varbūt kādreiz jāpaspēlējas vairāk ar augšējo galu, arī tā līkne pie 5+k apgriezieniem optimistiski iet uz augšu...bet apakšas patīk ļoti
Tā kā pirmoreiz manipulācijas ar SAI neizdevās un ar vienas dienas novēlošanos, startējot aukstu, atkal iemirdzējās CEL. Lasot kļūdas bija mazliet pat cerība, ka tas ir cits, ne P0411 SAI kods, bet nekā...
Tad nu pēc ilgākas saņemšanās atkal pieķēros ECU modificēšanai. Pamainīju dažas iedaļas iekš SAICal. Nu un ja jau pie reizes bijus uz flash'ošanas takas, tad nu domāju, ka jāpaspēlējas vēl ar savu Stage 0,5. Rezultātā tapa kaut kas līdzīgs Maptun performance izdrukai
Maptun:Gaišais
Mans: Tumšais
Pēc 2,5 dienu vizināšanās CEL vēl nav parādījies, kas dod cerības beidzot uz SAI likvidēšanu (vismaz CEL ziņā).
Jauda - nu apakšas ir palikušas daaaaaaudz labākas, top-end jauda gan kaut kā baigi neiepriecināja...varbūt kādreiz jāpaspēlējas vairāk ar augšējo galu, arī tā līkne pie 5+k apgriezieniem optimistiski iet uz augšu...bet apakšas patīk ļoti
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Tavam stage sanāk, ka tagad ir 320 NM jau pie 1500 rpm?
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv