Elmo Vilkatis
Re: Elmo Vilkatis
Viss kadreiz pienak pirmo reiz.
Re: Elmo Vilkatis
Nu stāsti, kas par Stg3+.
Re: Elmo Vilkatis
Priekš Stg 4 pietrūkst T19 turbīna. Ja vēl nobriest kaltajiem virzuļiem varētu atvēzēties arī uz Stg5.
Pagaidām ~305zs un 430Nm, kurus tā īsti nesanāk izbaudīt, jo kaut kur pazūd turbo pūtiens, bultiņa spītīgi atsakās iet sarkanajā. Bet nu to plānoju atrisināt pie lielās apkopes, kas tuvojas pēc 1k km.
Pagaidām braucu kā ir un priecājos par atsaucību pie zemiem RPM.
Katrā ziņā es teiktu, ka Stg3 padara braukšanu ļoti komfortablu un atsaucīgu, nav vairs to nabagu tā jāspīdzina! Ļoti tuvu tam braukšanas komfortam ko sniedz Griffins ar savu v6 griezi pie pašām apakšām. Var normāli braukt, pat neceļot apgriezienus virs 2,5k rpm.
Uztaisīšu apkopi, tad varēsi pieskriet izgāzt kādu līkumu, vai arī pamērīties ar Griffu!
Pagaidām ~305zs un 430Nm, kurus tā īsti nesanāk izbaudīt, jo kaut kur pazūd turbo pūtiens, bultiņa spītīgi atsakās iet sarkanajā. Bet nu to plānoju atrisināt pie lielās apkopes, kas tuvojas pēc 1k km.
Pagaidām braucu kā ir un priecājos par atsaucību pie zemiem RPM.
Katrā ziņā es teiktu, ka Stg3 padara braukšanu ļoti komfortablu un atsaucīgu, nav vairs to nabagu tā jāspīdzina! Ļoti tuvu tam braukšanas komfortam ko sniedz Griffins ar savu v6 griezi pie pašām apakšām. Var normāli braukt, pat neceļot apgriezienus virs 2,5k rpm.
Uztaisīšu apkopi, tad varēsi pieskriet izgāzt kādu līkumu, vai arī pamērīties ar Griffu!
Re: Elmo Vilkatis
Bet kāpēc 3+? kkāds custom softs ir?
Re: Elmo Vilkatis
Maptun Stg 3 ir 290zs. kas tiek panākts tikai uz 3,5bar degvielas spiediena regulatora rēķina.
Bet te ir "individual" softs, ar speciāli pieregulētu aizdedzi, lai būtu atsaucīgāks pie zemiem RPM un Mārupes gurķi(garie) inžektoru vietā! T5,5 Camshafts, Intercooleris un 3,0Downpipe, K&N gaisa filtrs.
Kaut kad varbūt būs arī kaltie virzuļi, T19 turbo, resnais ieplūdnieks un pilnā 3,0 izplūde.
Ja tik ilgi vēl braukšu ar SAABU!
Pats interesantākais, ka ar jauno 420hp reduktoru uz gāzes tagad iet ne sliktāk kā uz benzīna! Varētu būt, ka pat labāk pie zemiem RPM.
Bet te ir "individual" softs, ar speciāli pieregulētu aizdedzi, lai būtu atsaucīgāks pie zemiem RPM un Mārupes gurķi(garie) inžektoru vietā! T5,5 Camshafts, Intercooleris un 3,0Downpipe, K&N gaisa filtrs.
Kaut kad varbūt būs arī kaltie virzuļi, T19 turbo, resnais ieplūdnieks un pilnā 3,0 izplūde.
Ja tik ilgi vēl braukšu ar SAABU!
Pats interesantākais, ka ar jauno 420hp reduktoru uz gāzes tagad iet ne sliktāk kā uz benzīna! Varētu būt, ka pat labāk pie zemiem RPM.
Re: Elmo Vilkatis
vajadzētu saorganizēt vasaras atrādīšanos, lai puikas var pastiept pa dienvidnieku
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Elmo Vilkatis
Jāmeklē kāds šosejas posms. Lai ir ārpus pilsētas un tomēr uz dienvidnieka ir kustība.
Re: Elmo Vilkatis
Nu jāskatās, bet pa dienvidnieku vairs negribas stiept ar 200+. Un uz šosejām ar visādi velosipēdisti mēslus taisa, Chippy zin par ko runāju!
Re: Elmo Vilkatis
Pie tagadējiem sodiem... pat es esmu sācis prātīgi braukt. Pēdējo reizi uz Dienvidnieka kruīzu slēdzu iekšā.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Elmo Vilkatis
Ja nemaldos vakar Elmo Vilkati redzēju Arteh. Smuks!!! Eh, kur lai dabū tādu Aero wagonu tikai manuāli 2008/9 gada? Tirgus šajā segmentā tukšs!
Re: Elmo Vilkatis
Pēdējos gadus - 2008, 2009 - vispār kaut kādus ir grūti sameklētmrpinkeyes wrote:Ja nemaldos vakar Elmo Vilkati redzēju Arteh. Smuks!!! Eh, kur lai dabū tādu Aero wagonu tikai manuāli 2008/9 gada? Tirgus šajā segmentā tukšs!
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Elmo Vilkatis
Nu ko, apkope sataisīta, turbo pūš, Saabs skrien ka prieks! Jāiegrābj vēl tik jauni Kormorāņi un varēs braukt skrieties!
Re: Elmo Vilkatis
Kormorāņi nu ir virsū un pirmie iespaidi pozitīvi, cik nu sanāca pabraukt!
Re: Elmo Vilkatis
Reku pārītis mobilē ir, tiesa gan, 2006.gada http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... dCarSeals=" onclick="window.open(this.href);return false;lawyer wrote:Pēdējos gadus - 2008, 2009 - vispār kaut kādus ir grūti sameklētmrpinkeyes wrote:Ja nemaldos vakar Elmo Vilkati redzēju Arteh. Smuks!!! Eh, kur lai dabū tādu Aero wagonu tikai manuāli 2008/9 gada? Tirgus šajā segmentā tukšs!
Tiesa gan, tam pēdējam vēl diskos jāinvestē.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Elmo Vilkatis
Atkal iemetās galīgi neiet kaite! Tā arī nevar saprast kas par vainu. Boosts iet līdz sarkanajam, bet kampiena nav, drīzāk teiktu, ka degviela tiek pārvērsta troksnī! Sāku domāt, ka gaisa masas mērītājs brīžiem taisa jokus, jo citreiz atkal iet tā, it kā nekas nebūt bijis. Degvielas patēriņš ar ir pieaudzis par kādu 1,5 litru.
Plus vēl tahometrā apgriezieni bieži no rīta lēkā augšā lejā, bet uz šosejas, kruīzā pēc piebremzēšanas, kad būtu jāatmetās kruīzam, autiņš pats mēdz uzdot gāzi! Laikam jau tā būs droseles vaina!
Bet tā kļūdu nekādu nemet!
Ps: braucu tikai uz benzīna! Kaut gan dažreiz šķiet, ka uz gāzes pat labāk iet!
Plus vēl tahometrā apgriezieni bieži no rīta lēkā augšā lejā, bet uz šosejas, kruīzā pēc piebremzēšanas, kad būtu jāatmetās kruīzam, autiņš pats mēdz uzdot gāzi! Laikam jau tā būs droseles vaina!
Bet tā kļūdu nekādu nemet!
Ps: braucu tikai uz benzīna! Kaut gan dažreiz šķiet, ka uz gāzes pat labāk iet!