Moš izpūtējs atlocīsies atpakaļ vietāVilcins wrote:Tev par maz šogad?Silver wrote:Ziema vēl turas, aiz Rīgas sniega pietiekami. Vēl plānots kāds slidināšanas pasākums? Piem. Putna trasē?
Vai vēl saabam pakalu gribi nolocit
Sportiski auto pasākumi
Forum rules
Diskusija par gaidāmiem un aizgājušiem pasākumiem ar sportisku, vēlams ar auto ievirzi, piemēram Slidināšanās, LielaisOrientēšanāsBrauciens, arī kopējs Pludmales volejbols etc.
Diskusija par gaidāmiem un aizgājušiem pasākumiem ar sportisku, vēlams ar auto ievirzi, piemēram Slidināšanās, LielaisOrientēšanāsBrauciens, arī kopējs Pludmales volejbols etc.
Re: Sportiski auto pasākumi
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Sportiski auto pasākumi
Pie Valles uz P73 šosejas ir labi tramplīni, pirmdien normāli izlecu un notestēju Bilstein amīšus! Silver, ja ir garlaicīgi, iesaku!
Galvenais braukt 2,5 reizes ātrāk kā atļauj zīme!
Galvenais braukt 2,5 reizes ātrāk kā atļauj zīme!
Re: Sportiski auto pasākumi
Es vēl visus airbagus neesmu samainījis
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Sportiski auto pasākumi
vai arii visus veel neesi izšāvis
Silver wrote: Es vēl visus airbagus neesmu samainījis
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Sportiski auto pasākumi
Es nešāvu, paši izšāvāsHenry wrote:vai arii visus veel neesi izšāvisSilver wrote: Es vēl visus airbagus neesmu samainījis
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Sportiski auto pasākumi
Tikai tagad esmu atguvies no youngtimerrally 19.06. trases dienas Biķerniekos un varu sniegt kādu atsauksmi par pasākumu
Organizācija: lieliska, manuprāt, ir vērts maksāt 50 EUR par tiem 10-12 lielajiem apļiem
Pati trase: pa lielo apli braucu pirmo reizi, tik ātrā asfalta trasē vēl nebiju braucis ar c900, lēnākais pagrieziens sanāk laikam elkonis, ko izbrauc ātrumā, sākot no 50-60 km/h (es ar trešo robu), pārējie līkumi man nelika slēgties zemāk par 4.robu (varbūt mana kļūda), pat 45-90 grādu līkumi tika ņemti ar 80-120 km/h Trase gan ir kā betona tunelis bez griestiem, tas iedveš bijību, jo kļūda var maksāt dārgi Ir viens ļoti bīstams līkums - virs tuneļa, viens mulsinošs - pēc starta taisnes, pirms elkoņa (nevar īsti saprast, atmesties, bremzēt vai dot līdz galam ručkā - velku līdzības ar Tamburello Imolā), ir vairāki sarežģīti, kur ļoti grūti sazīmēt pareizo trajektoriju. Max ātrums taisnes galā laikam bija smagi tūnētam, praktiski sacīkšu BMW 3 e21 - 166 km/h, es šķiet izspiedu taisnes galā 134 km/h Max ātrums nav liels, bet vidējais man šķita nežēlīgi augsts, pēc 333 mērauklas mērot - vietām pat šoks paķēra iemetot aci spidometrā
Adrenalīns/prieks: PĀRĀKAIS! Betona apmales, pēc maniem mēriem kosmiskie ātrumi līkumos, un it īpaši moments, kad pēc muļķīga pieskāriena bremzes pedālim sākās sānslīde pie 100+ km/h Par laimi, to izdevās labot (nez, vai mana meistarība ir nedaudz augusi, vai arī auto pēc uzlabojumiem kļuvis vadāmāks? Jo pašā sākumā pat ziemas trasē es vienkārši visu laiku griezos kā vilciņš ), bet tāpat, pēc tam izkāpjot no auto, trīcēja rokas Tāpat asini uzsita robotā apmalīte virs tuneļa
Secinājumi: Jūtams pamatīgs meistarības un pieredzes trūkums ātrākās trasēs. Esošā auto jauda arī ir jūtami par mazu, lai konkurētu šādā trasē. Pamatā jau šajā pasākumā visu noteica pilota meistarība un drosme, tehnika bija sekundāra - visi gaidīja brīnumus no Ferrari 348tb, bet tas visiem par vilšanos pa trasi reāli vilkās, redzēs kādi būs apļu laiki - varbūt pat lēnāk par 96-tajiem.
UN PATS GALVENAIS SECINĀJUMS: Nav ko grūst naudu ikdienā lietotos 9-3 un 9-5 opeļos un pūst tajos bezjēdzīgus poniju simtus, jo tie, kā to paši īpašnieki saka - nav konkurētspējīgi nevienā kārtīgā autosporta disciplīnā (kamēr crash-testi vai huligānisms uz Dienvidu tilta nav par tādiem kļuvuši) ar saviem vienaudžiem. Ņemam kādu youngtimeri (nav arī obligāti SAAB, kaut gan, kā to pierāda Nauris, c900 var būt ļoti konkurētspējīgs tajā kompānijā, turklāt tagad arī pirmsfeislifta 9k arī tiek pielaisti!) un gāžam! Un nevajag daudzu poniju simtus, lai gūtu prieku!
Organizācija: lieliska, manuprāt, ir vērts maksāt 50 EUR par tiem 10-12 lielajiem apļiem
Pati trase: pa lielo apli braucu pirmo reizi, tik ātrā asfalta trasē vēl nebiju braucis ar c900, lēnākais pagrieziens sanāk laikam elkonis, ko izbrauc ātrumā, sākot no 50-60 km/h (es ar trešo robu), pārējie līkumi man nelika slēgties zemāk par 4.robu (varbūt mana kļūda), pat 45-90 grādu līkumi tika ņemti ar 80-120 km/h Trase gan ir kā betona tunelis bez griestiem, tas iedveš bijību, jo kļūda var maksāt dārgi Ir viens ļoti bīstams līkums - virs tuneļa, viens mulsinošs - pēc starta taisnes, pirms elkoņa (nevar īsti saprast, atmesties, bremzēt vai dot līdz galam ručkā - velku līdzības ar Tamburello Imolā), ir vairāki sarežģīti, kur ļoti grūti sazīmēt pareizo trajektoriju. Max ātrums taisnes galā laikam bija smagi tūnētam, praktiski sacīkšu BMW 3 e21 - 166 km/h, es šķiet izspiedu taisnes galā 134 km/h Max ātrums nav liels, bet vidējais man šķita nežēlīgi augsts, pēc 333 mērauklas mērot - vietām pat šoks paķēra iemetot aci spidometrā
Adrenalīns/prieks: PĀRĀKAIS! Betona apmales, pēc maniem mēriem kosmiskie ātrumi līkumos, un it īpaši moments, kad pēc muļķīga pieskāriena bremzes pedālim sākās sānslīde pie 100+ km/h Par laimi, to izdevās labot (nez, vai mana meistarība ir nedaudz augusi, vai arī auto pēc uzlabojumiem kļuvis vadāmāks? Jo pašā sākumā pat ziemas trasē es vienkārši visu laiku griezos kā vilciņš ), bet tāpat, pēc tam izkāpjot no auto, trīcēja rokas Tāpat asini uzsita robotā apmalīte virs tuneļa
Secinājumi: Jūtams pamatīgs meistarības un pieredzes trūkums ātrākās trasēs. Esošā auto jauda arī ir jūtami par mazu, lai konkurētu šādā trasē. Pamatā jau šajā pasākumā visu noteica pilota meistarība un drosme, tehnika bija sekundāra - visi gaidīja brīnumus no Ferrari 348tb, bet tas visiem par vilšanos pa trasi reāli vilkās, redzēs kādi būs apļu laiki - varbūt pat lēnāk par 96-tajiem.
UN PATS GALVENAIS SECINĀJUMS: Nav ko grūst naudu ikdienā lietotos 9-3 un 9-5 opeļos un pūst tajos bezjēdzīgus poniju simtus, jo tie, kā to paši īpašnieki saka - nav konkurētspējīgi nevienā kārtīgā autosporta disciplīnā (kamēr crash-testi vai huligānisms uz Dienvidu tilta nav par tādiem kļuvuši) ar saviem vienaudžiem. Ņemam kādu youngtimeri (nav arī obligāti SAAB, kaut gan, kā to pierāda Nauris, c900 var būt ļoti konkurētspējīgs tajā kompānijā, turklāt tagad arī pirmsfeislifta 9k arī tiek pielaisti!) un gāžam! Un nevajag daudzu poniju simtus, lai gūtu prieku!
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Sportiski auto pasākumi
Te arī dažas bildes. Nez, mož nākamreiz būs kāda kamera jāpiestellē
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Sportiski auto pasākumi
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Sportiski auto pasākumi
Kāpēc nevar ar 9-3 vai 9-5 gāzt, kāpēc uzreiz vajag youngtimer?
Tad jau vajag arī Rwd.
Tad jau vajag arī Rwd.
Re: Sportiski auto pasākumi
pirms dažiem gadiem ari savu 9-5 govi izgaazu pa lielo apli.. taisnee dabuuju ap 170, peec 3.apļa sapratu kur vajag bremzet un kur ne, bet nu ar aatrumiem bremzeet nesanaaca jo Tomaats
bremzes neuzvaariju bet kluču komplektu nokurinaaju gan
bremzes neuzvaariju bet kluču komplektu nokurinaaju gan
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Sportiski auto pasākumi
Nu tad jau taisnē 9-5 iet labāk par Mega ķūnēto un Lawyer pieminēto Bembi.
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Sportiski auto pasākumi
Labs pasākums!lawyer wrote:Tikai tagad esmu atguvies no youngtimerrally 19.06. trases dienas Biķerniekos un varu sniegt kādu atsauksmi par pasākumu
Organizācija: lieliska, manuprāt, ir vērts maksāt 50 EUR par tiem 10-12 lielajiem apļiem
Pati trase: pa lielo apli braucu pirmo reizi, tik ātrā asfalta trasē vēl nebiju braucis ar c900, lēnākais pagrieziens sanāk laikam elkonis, ko izbrauc ātrumā, sākot no 50-60 km/h (es ar trešo robu), pārējie līkumi man nelika slēgties zemāk par 4.robu (varbūt mana kļūda), pat 45-90 grādu līkumi tika ņemti ar 80-120 km/h Trase gan ir kā betona tunelis bez griestiem, tas iedveš bijību, jo kļūda var maksāt dārgi Ir viens ļoti bīstams līkums - virs tuneļa, viens mulsinošs - pēc starta taisnes, pirms elkoņa (nevar īsti saprast, atmesties, bremzēt vai dot līdz galam ručkā - velku līdzības ar Tamburello Imolā), ir vairāki sarežģīti, kur ļoti grūti sazīmēt pareizo trajektoriju. Max ātrums taisnes galā laikam bija smagi tūnētam, praktiski sacīkšu BMW 3 e21 - 166 km/h, es šķiet izspiedu taisnes galā 134 km/h Max ātrums nav liels, bet vidējais man šķita nežēlīgi augsts, pēc 333 mērauklas mērot - vietām pat šoks paķēra iemetot aci spidometrā
Adrenalīns/prieks: PĀRĀKAIS! Betona apmales, pēc maniem mēriem kosmiskie ātrumi līkumos, un it īpaši moments, kad pēc muļķīga pieskāriena bremzes pedālim sākās sānslīde pie 100+ km/h Par laimi, to izdevās labot (nez, vai mana meistarība ir nedaudz augusi, vai arī auto pēc uzlabojumiem kļuvis vadāmāks? Jo pašā sākumā pat ziemas trasē es vienkārši visu laiku griezos kā vilciņš ), bet tāpat, pēc tam izkāpjot no auto, trīcēja rokas Tāpat asini uzsita robotā apmalīte virs tuneļa
Secinājumi: Jūtams pamatīgs meistarības un pieredzes trūkums ātrākās trasēs. Esošā auto jauda arī ir jūtami par mazu, lai konkurētu šādā trasē. Pamatā jau šajā pasākumā visu noteica pilota meistarība un drosme, tehnika bija sekundāra - visi gaidīja brīnumus no Ferrari 348tb, bet tas visiem par vilšanos pa trasi reāli vilkās, redzēs kādi būs apļu laiki - varbūt pat lēnāk par 96-tajiem.
UN PATS GALVENAIS SECINĀJUMS: Nav ko grūst naudu ikdienā lietotos 9-3 un 9-5 opeļos un pūst tajos bezjēdzīgus poniju simtus, jo tie, kā to paši īpašnieki saka - nav konkurētspējīgi nevienā kārtīgā autosporta disciplīnā (kamēr crash-testi vai huligānisms uz Dienvidu tilta nav par tādiem kļuvuši) ar saviem vienaudžiem. Ņemam kādu youngtimeri (nav arī obligāti SAAB, kaut gan, kā to pierāda Nauris, c900 var būt ļoti konkurētspējīgs tajā kompānijā, turklāt tagad arī pirmsfeislifta 9k arī tiek pielaisti!) un gāžam! Un nevajag daudzu poniju simtus, lai gūtu prieku!
Tomēr labāk ķīlēju savu SAAB un kačāju ponijus, un izbaudu tos ikdienā Tici man, Latvijā ir labi ceļi (ar ātriem līkumiem un labu segumu, kā arī klusi satikmes ziņā), kur to visu likt vietā
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Sportiski auto pasākumi
Labs pasākums!
Tomēr labāk ķīlēju savu SAAB un kačāju ponijus, un izbaudu tos ikdienā Tici man, Latvijā ir labi ceļi (ar ātriem līkumiem un labu segumu, kā arī klusi satikmes ziņā), kur to visu likt vietā [/quote]
Lawjeram to nekad dzive nesaprast,ka ir ikdiena braukl ar jaudigu auto un bur parliecinatam pie saviem apdzisanas manevriem.
Kad nav jadoma un jabaidas paspesi,nepaspesi,cik ilgi aiznems laiks apdzit 3 fures,nevis ar kautkadu plerdaku,jazage garam.
VInam laikam nepatik ta paatrinajuma sajuta kad sak spiest benki,
Un nevajag nevienam uzspiest ar ko braukt,man pilnigi vienalga kurs ar kadu saabu brauc,dala brauc ar veciem sapuvusiem un slave,dala brauc ar maksimali jauniem cik nu kurs var atlauties,es esmu no tiem cilvekiem kurs skrien lidzi attistibas laikmetam,jo jaunaks jo pasam labsajuta labaka.
Un ar 9-5 tadas asfalta trases nav ko darit,liela smaga govs,un ka Ainars mineja,bremzes likas,rezultats nekads.
priekstam ir mazakas klases auto ar jaudigiem dzinejiem,piemeram Renault Clio sport otras paudzes ar 192 hp loti ziperigs auto prieks trases dzenasanai.
Tomēr labāk ķīlēju savu SAAB un kačāju ponijus, un izbaudu tos ikdienā Tici man, Latvijā ir labi ceļi (ar ātriem līkumiem un labu segumu, kā arī klusi satikmes ziņā), kur to visu likt vietā [/quote]
Lawjeram to nekad dzive nesaprast,ka ir ikdiena braukl ar jaudigu auto un bur parliecinatam pie saviem apdzisanas manevriem.
Kad nav jadoma un jabaidas paspesi,nepaspesi,cik ilgi aiznems laiks apdzit 3 fures,nevis ar kautkadu plerdaku,jazage garam.
VInam laikam nepatik ta paatrinajuma sajuta kad sak spiest benki,
Un nevajag nevienam uzspiest ar ko braukt,man pilnigi vienalga kurs ar kadu saabu brauc,dala brauc ar veciem sapuvusiem un slave,dala brauc ar maksimali jauniem cik nu kurs var atlauties,es esmu no tiem cilvekiem kurs skrien lidzi attistibas laikmetam,jo jaunaks jo pasam labsajuta labaka.
Un ar 9-5 tadas asfalta trases nav ko darit,liela smaga govs,un ka Ainars mineja,bremzes likas,rezultats nekads.
priekstam ir mazakas klases auto ar jaudigiem dzinejiem,piemeram Renault Clio sport otras paudzes ar 192 hp loti ziperigs auto prieks trases dzenasanai.
Re: Sportiski auto pasākumi
Ziniet, ko es jums teikšu? Nipiga tie jūsu jaunie drapaki neiet... Ja 40 gadīgs SAAB 96 ar 68Zs trasi veic ar vidējo virs 110km/h, tad ar jūsu jaudām jums jābrauc 3x ātrāk. Varat?
Ar to gribu teikt, ka nesalīdzināsim divas nesalīdzināmas lietas
Ar to gribu teikt, ka nesalīdzināsim divas nesalīdzināmas lietas
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Sportiski auto pasākumi
Ārnij, neviens te neko nesalīdzina, vienkārši ir tāda tendence, ka veco Saabu braucēji nemitīgi pārmet jaunāko gadu Saabu braucējiem, ka viņi nav īsti saabisti un ka viņu saabi nav saabi, bet Opeļi.
Nu ja patīk tas vecais saabs, brauc un priecājies, bet nevajag ar varu uzspiest mīlestību pret vecām mašīnām, par visām varītēm noniecinot jaunākus ražojumus!
Lai katrs brauc ar to, kas viņam patīk un dzīvojam draudzīgi!
Nu ja patīk tas vecais saabs, brauc un priecājies, bet nevajag ar varu uzspiest mīlestību pret vecām mašīnām, par visām varītēm noniecinot jaunākus ražojumus!
Lai katrs brauc ar to, kas viņam patīk un dzīvojam draudzīgi!