Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Jāsaka paldies ARTEH, kas sadabūju jaunu 240mm sajūga komplektu (disks + kurvis), kā arī Naurim, kurš piegādāja pareizu spararatu
Turklāt ARTEH, ejot TA, to izgāja ar visiem prelūdes beņķiem iekšā
Turklāt ARTEH, ejot TA, to izgāja ar visiem prelūdes beņķiem iekšā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Ar šādu risinājumu:lawyer wrote:Turklāt ARTEH, ejot TA, to izgāja ar visiem prelūdes beņķiem iekšā
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Turpini rakstīt tādas lietas publiski, iesaku
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Tatad,TA tika ieguta nelikumigi,vai nu pienemejs,stipri skiele
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Nesaprotu kur problema ja benkji nostiprinati un regulejas kaa naakas
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Nevis TA tika iegūta nelikumīgi, bet gan neesi pastudējis likumusVilcins wrote:Tatad,TA tika ieguta nelikumigi,vai nu pienemejs,stipri skiele
MK noteikumi Nr 725
Par parbūvi netiek uzskatīta:
4.10. sēdekļu maiņu pret citas transportlīdzekļa markas un modeļa sēdekļiem, ja netiek mainītas sēdekļu stiprinājumu vietas.
P.S Ja ir laiks un vēlēšanās, tad vari pastudēt kas ir un kas nav atļauts
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Šis tāds liesāks mēnesis, tādēļ tika iegādāts tikai lētais T7 APC vārsts
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Acīmredzami prasās pēc aero kita
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Es pat teiktu ka neprasās. Turbo priekšas spoilers gan nepamaisītu, un smuks izpūtēja gals netik. jo pēdējo kā reiz redz jau sākot ar aizmugures riteni un tāds nerūsējošā tērauda shotgun labi iederētos. Un 15x7 vai 15x8 exip'i, mhmmmm
Bet no malas, čūsku braucot, izskatījās diezgan stabils, es teiktu, ka būtu varējis braukt arī ātrāk.
Bet no malas, čūsku braucot, izskatījās diezgan stabils, es teiktu, ka būtu varējis braukt arī ātrāk.
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Man tieši prasās tiem sāniem to nesmuko apakšu aiztaisīt ciet, jo tur tas melnais piķis un domkrata atbalsta punkti nesmuki rēgojas Aizmugurē tiešām prasās tikai izpūtēja maiņa uz kārtīgu stobru un viss, bet priekšā noteikti vajag aero lūpu lielo. Nu, bet exip'u vietā būs Borbet'i piecstaru 16" Bet tikai pēc T5.5
Par braukšanu runājot, nejēdzu īsti to slalomu pareizi izbraukt. Mēģināju šā un tā, bet baigi viltīga tā vieta ir Līkumos pirms un pēc tam šķiet izspiedu tuvu maksimumam, cik tas auto iet, bet traki rijās ciet karbulis Varbūt vajadzēja kā tam Golfam II mest visu lieko ārā no auto
Par braukšanu runājot, nejēdzu īsti to slalomu pareizi izbraukt. Mēģināju šā un tā, bet baigi viltīga tā vieta ir Līkumos pirms un pēc tam šķiet izspiedu tuvu maksimumam, cik tas auto iet, bet traki rijās ciet karbulis Varbūt vajadzēja kā tam Golfam II mest visu lieko ārā no auto
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Es gāju iekšā čūskā no labās puses, lai arī beigās atrastos labajā pusē, daudz labāka trajektorija sanāk. Plus tādā veidā arī sanāca līdzenāks segums. Un spēlējoties ar gāzi, varēja to visu izbraukt bez liekas mašīnas šūpošanas. Vienīgais, varbūt varēja otro līkumu iet ar ceturto ātrumu, jo ar trešo man bija bik pa īsu, bet raustījos dēļ mainīga seguma. Vot tāpēc arī pakāsu fckin korvetei.
Toties šoreiz, ar lukoil/nestes maisījumu, praktiski vairs nedetonēja.
Toties šoreiz, ar lukoil/nestes maisījumu, praktiski vairs nedetonēja.
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Es gan neatceros, no kuras puses es to čūsku izbraucu, kad uzstādīju savu labāko laiku
Bet ieliekot ceturtajā otrā līkuma beigās, čūsku sanāca ļoti lēni izbraukt,turklāt karbulis pēc čūskas aizrijās dodot atkal mizā
Bet ieliekot ceturtajā otrā līkuma beigās, čūsku sanāca ļoti lēni izbraukt,turklāt karbulis pēc čūskas aizrijās dodot atkal mizā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Paga, sanāk, ka čūsku brauci ar ceturto? :O Kādi tev ir primary zobrati? Type 6 vai 7?
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Ar 4-to es nevis izbraucu, bet izrāpoju čūsku, jo sanāca baigi bremzēt pirms pirmā konusa un pēc tam karbulis aizrijās - rezultātā 56 sek Labi, ka kopā bija doti 5 mēģinājumiNauris_t16 wrote:Paga, sanāk, ka čūsku brauci ar ceturto? :O Kādi tev ir primary zobrati? Type 6 vai 7?
Par primary zobratiem nezinu precīzi, bet šķiet, ka kārba ir daudz īsāka, salīdzinot ar citiem c900
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Nav tā, ka 900i jābūt īsākam pārim par turbinātoriem?