APDROŠINĀŠANA
Re: APDROŠINĀŠANA
Nevar persona nopirkt OCTA polisi bez konkrēta auto, jo auto ir būtisks risku veidojošs faktors, ko ņem vērā apdrošinātāji, nosakot polises cenu - tādēļ jebkura OCTA polise ir sasaistīta ar konkrētu personu un konkrētu auto. Ja noņems šo sasaisti, neizbēgama būs OCTAs polišu cenu sadārdzināšanās, jo jārēķina būs gandrīz vai pēc max bīstamākā varianta
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: APDROŠINĀŠANA
Nu, bet lai tak tā papildus uz konkrēto cilvēku nopērkamā OCTA ir dārgāka! Protams, samērīgi, bet lai ir kaut tāda, it kā viņš grasītos apdrošināt X5. Lai ir piesieta tikai viņa apdrošināšanas vēsturei! Attiecīgi, ja viņam būs kaut kāda 10-12 klase, tad uz mēnesi ieķert apdrošināšanu uz sava vārda nemaz nebūs tik dārgi - un tad lūgtum izmantot manu Saabu. Es neteicu, ka šai ekstra iespējai jābūt baigi lētai - vienkārši būtu feini, ja tāda iespēja vispār būtu. Ja manai māsai ar savu 6'to BM klasi būtu par tādu X5 uz gadu teiksim 250 lati (saucu uz dullo no gaisa izzīstu ciparu), tad lai tak arī tā papildus apdrošināšana tik maksā - gribēs mēnesi nobraukt ar manu auto, nolocīs par apdrošināšanu 20 latus. Man sirds mierīga un viņai arī.
Savukārt, gadījumā, ja tev pašam uz sava vārda jau ir apdrošināts kāds auto, tad, lai papildus piepirktu klāt vēl iespēju braukt ar svešiem auto, būtu jāmaksā tikai starpība.
Savukārt, gadījumā, ja tev pašam uz sava vārda jau ir apdrošināts kāds auto, tad, lai papildus piepirktu klāt vēl iespēju braukt ar svešiem auto, būtu jāmaksā tikai starpība.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: APDROŠINĀŠANA
Tur jau tā lieta, ka par to mēnesi var būt kāds simtiņš būtu jānoloka
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: APDROŠINĀŠANA
Cik nācies parunāt par šo tēmu, nu, jā, ir 2 viedokļi. VIens - ka vajadzīga auto vadītāju civiltiesiskās atbildības apdrošināšana, nevis auto īpašnieku. Nu, katrai sistēmai ir savi plusi, savi mīnusi.
"Autovadītāju sistēmu" atbalstītu:
1) Cilvēki, kuri lieto vairākus auto (jo pietiktu ar vienu apdrošināšanu);
2) Darba devēji, jo, pirmkārt, nebūtu jādrošina darba mašīnas, jo to būtu izdarījis auto vadītājs - darbinieks, lai vispār tiktu darbā;
3) Cilvēki, kuri kaut kādu iemeslu dēļ dod mašīnu/as citiem. Nu, līdzīgi kā Edija gadījumā;
4) Apdrošinātāji. Nu, tādi kā es. Jo pēc statistikas auto vadītāji ir stipri vairāk kā automašīnas. Pie tam, kā pareizi minēja lawyer, mašīnām tu vari izvērtēt risku pēc jaudas u.c. parametriem, vadītājiem būtu jāņem sliktākais risks. Vai arī polisēs jāveic ieraksts, ar kāda tilpuma/jaudas/markas mašīnām brauks. Un, nedod Dievs, piesēdīsies pie kāda par 0.1 litra lielākas mašīnas vai tādas, kuras tilpumu nezini, stūres. Un vēl - tehniskā pasē obligāti datiem par dzinēja tilpumu un jaudu jābūt mašīnām sākot no 2005. izlaiduma gada, līdz tam var būt, var nebūt. Kā tad tos noteiks?
"Autovadītāju sistēmas" trūkumi:
1) Šis ir būtiskākais - katram auto vadītājam, lai drīkstētu vadīt mašīnu, nepietiktu tikai ar vadītāja apliecību - vajadzētu arī polisi. Attiecīgi, tu kā darba meklētājs-bezdarbnieks bez naudas nemaz nevarētu tikt darbā, jo tev nav šādas polises. Priekšroka būtu turīgiem bezdarbniekiem, kas varētu atļauties nopirkt OCTu. Otrkārt, ja ģimenē/mājsaimniecībā ir viens auto uz vairākiem lietotājiem (pats, sieva, kāds sīkais un varbūt vēl tēvs), kā tas tomēr ir vairumā gadījumu, šī, tā teikt, trūcīgākā autovadītāju daļa arī ciestu visvairāk. Jo jāpērk polises visiem auto vadītājiem;
2) Atkārtojoties, kā jau lawyer minēja, cenas būtu būtiski augstākas, jo būtu jāņem vērā maksimālie riski (skat. priekšrocību 4. punktu);
3) Būtu neērtības auto vadītājiem, jo policija, braucot aiz tevis, nevar noteikt, vai ir apdrošināts vai nav. Būtu biežākas apstādināšanas, dokumentu pārbaudes;
4) Es zinu, ka daudzi man oponēs, bet es tomēr uzskatu, ka arī auto īpašniekam arī ir rūpīgi jāizvērtē, kam viņš to auto dod. Un, ja grib, lai sirds ir mierīga, lai nedod to auto nevienam. Bet, ja dod, nu, pašam arī kāds risks jāuzņemas.
Es domāju, ka tāda auto vadītāju sistēma ieviesta netiks un mēs varam tikai filozofēt, vai tā būtu vai nebūtu pareizi. Šādas sistēmas nav nekur Eiropā un, man šķiet, arī pasaulē. Esmu dzirdējis viedokli, ka vajadzētu ļaut izvēlēties - ņemt īpašnieka vai auto vadītāja. Manuprāt, tad vispār būtu bardaks.
"Autovadītāju sistēmu" atbalstītu:
1) Cilvēki, kuri lieto vairākus auto (jo pietiktu ar vienu apdrošināšanu);
2) Darba devēji, jo, pirmkārt, nebūtu jādrošina darba mašīnas, jo to būtu izdarījis auto vadītājs - darbinieks, lai vispār tiktu darbā;
3) Cilvēki, kuri kaut kādu iemeslu dēļ dod mašīnu/as citiem. Nu, līdzīgi kā Edija gadījumā;
4) Apdrošinātāji. Nu, tādi kā es. Jo pēc statistikas auto vadītāji ir stipri vairāk kā automašīnas. Pie tam, kā pareizi minēja lawyer, mašīnām tu vari izvērtēt risku pēc jaudas u.c. parametriem, vadītājiem būtu jāņem sliktākais risks. Vai arī polisēs jāveic ieraksts, ar kāda tilpuma/jaudas/markas mašīnām brauks. Un, nedod Dievs, piesēdīsies pie kāda par 0.1 litra lielākas mašīnas vai tādas, kuras tilpumu nezini, stūres. Un vēl - tehniskā pasē obligāti datiem par dzinēja tilpumu un jaudu jābūt mašīnām sākot no 2005. izlaiduma gada, līdz tam var būt, var nebūt. Kā tad tos noteiks?
"Autovadītāju sistēmas" trūkumi:
1) Šis ir būtiskākais - katram auto vadītājam, lai drīkstētu vadīt mašīnu, nepietiktu tikai ar vadītāja apliecību - vajadzētu arī polisi. Attiecīgi, tu kā darba meklētājs-bezdarbnieks bez naudas nemaz nevarētu tikt darbā, jo tev nav šādas polises. Priekšroka būtu turīgiem bezdarbniekiem, kas varētu atļauties nopirkt OCTu. Otrkārt, ja ģimenē/mājsaimniecībā ir viens auto uz vairākiem lietotājiem (pats, sieva, kāds sīkais un varbūt vēl tēvs), kā tas tomēr ir vairumā gadījumu, šī, tā teikt, trūcīgākā autovadītāju daļa arī ciestu visvairāk. Jo jāpērk polises visiem auto vadītājiem;
2) Atkārtojoties, kā jau lawyer minēja, cenas būtu būtiski augstākas, jo būtu jāņem vērā maksimālie riski (skat. priekšrocību 4. punktu);
3) Būtu neērtības auto vadītājiem, jo policija, braucot aiz tevis, nevar noteikt, vai ir apdrošināts vai nav. Būtu biežākas apstādināšanas, dokumentu pārbaudes;
4) Es zinu, ka daudzi man oponēs, bet es tomēr uzskatu, ka arī auto īpašniekam arī ir rūpīgi jāizvērtē, kam viņš to auto dod. Un, ja grib, lai sirds ir mierīga, lai nedod to auto nevienam. Bet, ja dod, nu, pašam arī kāds risks jāuzņemas.
Es domāju, ka tāda auto vadītāju sistēma ieviesta netiks un mēs varam tikai filozofēt, vai tā būtu vai nebūtu pareizi. Šādas sistēmas nav nekur Eiropā un, man šķiet, arī pasaulē. Esmu dzirdējis viedokli, ka vajadzētu ļaut izvēlēties - ņemt īpašnieka vai auto vadītāja. Manuprāt, tad vispār būtu bardaks.
Re: APDROŠINĀŠANA
Nu, ja tev ir 3 mašīnas ar pilnām apdrošināšanas dienām, BM klase dēļ vienas avārijas tev nekritīsies. Ja 4, tad pat pieaugs. No otras puses, ja vien tas nav kāds psiholoģiskais faktors, kāda tev starpība, kāds ir BM? Iekasē to pašu 20nieku no māsas uzreiz, it kā viņa maksātu par apdrošināšanu un, ja izraisa avāriju, paturi kā kompensāciju par to, ka OCTA paliek dārgāka.edijs wrote: Par apdrošināšanu jo īpaši - man tiešām nav iebildumu aizdot kādu no saviem Saabiem, piemēram, māsai, kamēr viņas Saabs mētājas manā pagalmā, taču man nepatīk sajūta, ka pie mazākās viņas savārītās šmuces cietīs mana Bonus Malus klase, pie tam vienlaikus tas ietekmēs visu manu pārējo auto apdrošināšanas izmaksas. Kur loģika? Un arī šeit varētu atrast zelta vidusceļu - pēc noklusējuma viss paliek tā kā ir, taču papildus katrs autovadītājs var apdrošināt arī savu personīgo civiltiesisko atbildību. Ja kāds grib aizņemties no manis auto - lūgtum, tikai nopērc uz sava vārda apdrošināšanu, tad brauc laimīgs - labāk lai tie mani Saabi vairāk dabūn izrūkties, nekā stāv pie sētas retiem izbraucieniem.
Re: APDROŠINĀŠANA
edijs wrote:
Ak jā, par šajā topikā iepriekš runāto attiecībā uz "rezerves brokeri" - manas rekomendācijas Gac virzienā. Bembītis pusstundas laikā bija ar KASKO polisi un Swedbank bez manas līdzdalības jau bija informēta, ka ar savu 2x dārgāko polisi var iet atpūsties.
Tencinu...
Re: APDROŠINĀŠANA
Bonus malus ir fikcija, kuru var iemest podā un nolaist ūdeni!
Tiko kā pirku OCTA savai muterei par 33 LVL (6 BM klase). Vismaz 2 avārijas kontā!
E-aģents man ar 12 BM klasi (bez nevienas avārijas šofera stāžā) piedāvā polisi par 70 LVL.
Visu izšķir pieraksta adrese, nevis BM. Vot piereģistrēšos Mazpisānos un tad apdrošinātājs gudri klārēs, ka redz riski mazāki, kaut gan polisi sūtīs uz norādīto adresi Rīgā!
Tiko kā pirku OCTA savai muterei par 33 LVL (6 BM klase). Vismaz 2 avārijas kontā!
E-aģents man ar 12 BM klasi (bez nevienas avārijas šofera stāžā) piedāvā polisi par 70 LVL.
Visu izšķir pieraksta adrese, nevis BM. Vot piereģistrēšos Mazpisānos un tad apdrošinātājs gudri klārēs, ka redz riski mazāki, kaut gan polisi sūtīs uz norādīto adresi Rīgā!
Re: APDROŠINĀŠANA
E-aģents vienkārši redz agresiju Tevī un sekas tam, kad vienā tumšā brīdī palaidīsi vaļā tos ~300 elles kumeļus Rīgas centrāelmo wrote:Bonus malus ir fikcija, kuru var iemest podā un nolaist ūdeni!
Tiko kā pirku OCTA savai muterei par 33 LVL (6 BM klase). Vismaz 2 avārijas kontā!
E-aģents man ar 12 BM klasi (bez nevienas avārijas šofera stāžā) piedāvā polisi par 70 LVL.
Visu izšķir pieraksta adrese, nevis BM. Vot piereģistrēšos Mazpisānos un tad apdrošinātājs gudri klārēs, ka redz riski mazāki, kaut gan polisi sūtīs uz norādīto adresi Rīgā!
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: APDROŠINĀŠANA
E-aģents jau redz tikai tos pieticīgos 260! Par pārējiem viņš neko nezina!lawyer wrote:
E-aģents vienkārši redz agresiju Tevī un sekas tam, kad vienā tumšā brīdī palaidīsi vaļā tos ~300 elles kumeļus Rīgas centrā
Tāpat ir ar tiem 400zs Subāriem un citiem šķūnētiem auto, par kuriem ir zināmi tikai Tehniskajā pasē ierakstītie kilovati!
Bet, mums taču ir CSN, kas neatļauj braukt ātrāk par noteiktajiem ātruma limitiem, tāpēc nav jau starpības vai 300HP vai 100HP, abiem jābrauc ar atļauto ātrumu! Vai ne?
Un man jau liekas ka žigulis ar 140 km/h uz šosejas ir daudz bīstamāks par AERO ar tādu pašu ātrumu, jo bremzēšanas ceļš abiem auto krasi atšķirsies. Arī apdzīšanas ar mazlitrāžas knibuļiem ir šausmīgi bīstamas. Kas netic var paskatīties Youtūbē kā Žiguļi šķīst lupatās!
Re: APDROŠINĀŠANA
nu, visiem tāpat klāt neizstāvēsi.elmo wrote:Bonus malus ir fikcija, kuru var iemest podā un nolaist ūdeni!
Tiko kā pirku OCTA savai muterei par 33 LVL (6 BM klase). Vismaz 2 avārijas kontā!
E-aģents man ar 12 BM klasi (bez nevienas avārijas šofera stāžā) piedāvā polisi par 70 LVL.
Visu izšķir pieraksta adrese, nevis BM. Vot piereģistrēšos Mazpisānos un tad apdrošinātājs gudri klārēs, ka redz riski mazāki, kaut gan polisi sūtīs uz norādīto adresi Rīgā!
Kaut kas tavā stāstā nelīmējas. 70 ls pat Rīgas juridiskajām personām skaitās baigi dārgi. Esi pārliecināts, ka skaties īstajā vietā? Vari prikola pēc atsūtīt mašīnas nr. un tehpases nr.?
Re: APDROŠINĀŠANA
Nu re ku printscreen no e-aģenta. Tiesa gan pa dienām tās cenas te mainās, ta uz augšu, ta uz leju.Gac wrote: Kaut kas tavā stāstā nelīmējas. 70 ls pat Rīgas juridiskajām personām skaitās baigi dārgi. Esi pārliecināts, ka skaties īstajā vietā? Vari prikola pēc atsūtīt mašīnas nr. un tehpases nr.?
PS: sava autoparka datus nometu tev uz PM.
Re: APDROŠINĀŠANA
Nu, vecīt, 51.43 jau nav 70...elmo wrote:Nu re ku printscreen no e-aģenta. Tiesa gan pa dienām tās cenas te mainās, ta uz augšu, ta uz leju.Gac wrote: Kaut kas tavā stāstā nelīmējas. 70 ls pat Rīgas juridiskajām personām skaitās baigi dārgi. Esi pārliecināts, ka skaties īstajā vietā? Vari prikola pēc atsūtīt mašīnas nr. un tehpases nr.?
PS: sava autoparka datus nometu tev uz PM.
Re: APDROŠINĀŠANA
Tā ir šodienas lētākā cena, pirms 2 nedēļām rādīja pavisam ko citu. Bet jebkurā gadījumā arī ar šodienas cenu līdz Muteres 33LV ar 6BM klasi ir tik pat tālu kā igauņu košļenei līodz Orbitam.Gac wrote:
Nu, vecīt, 51.43 jau nav 70...
Re: APDROŠINĀŠANA
Grūti teikt, Gjensidige kādus 3 mēnešus cenas nav mainījuši. Iespējams, lapas gļuks kārtējais.elmo wrote:Tā ir šodienas lētākā cena, pirms 2 nedēļām rādīja pavisam ko citu. Bet jebkurā gadījumā arī ar šodienas cenu līdz Muteres 33LV ar 6BM klasi ir tik pat tālu kā igauņu košļenei līodz Orbitam.Gac wrote:
Nu, vecīt, 51.43 jau nav 70...
Kas mammai par mašīnu?
Jo uz cenu spēlē ne tikai pieraksts Pāķos, bet arī cilvēka vecums (pensijas vecuma cilvēkiem cena lētāka), mašīnas marka, motora tilpums, jauda u.c.
Re: APDROŠINĀŠANA
KIA CEED, protams, pensionāre, pieraksts Liepājā.Gac wrote: Kas mammai par mašīnu?
Jo uz cenu spēlē ne tikai pieraksts Pāķos, bet arī cilvēka vecums (pensijas vecuma cilvēkiem cena lētāka), mašīnas marka, motora tilpums, jauda u.c.
Cik man zināms, tad Kanādā Pensionāri ir tieši riska grupa! Pats saproti, ne vairs tas redzes asums, ne reakcijas laiks nebūt nav kā jaunībā.
Pašam man ar vairāk bail no onkuļiem ar pižiku galvā, nekā no blondīnēm!