Page 63 of 345
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Mon Feb 06, 2012 11:57 am
by Ainars
es sorit ievilku vienu vw caravelle.. un iedevu piepipet vienam 9-5aero... domaju ka nekas traks, ja vien tas nenotiek regulaari un netiek vilktas fuures :D
caravelli gan kad vilku, ipashi nejutu vai tur aizmugure vispar kads ir... :D
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Tue Feb 07, 2012 6:32 pm
by unlim
it kā sākumā plusi tad mīnusi. bet daži saka ka mīnusu uz masu vajag likt lai savu aķi netērē.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Tue Feb 07, 2012 6:36 pm
by unlim
+ jautajums. manējais atkal cīnās ar ziemu. pēc visām aizsalšanām tā rūkoņa nāk no motora puses. tagad iedegās CHECK ENGINE lampiņa un gāzes pedalis tāds kā vieglāks palika. attaisīju eļļas vāciņu motoram, un no turienes nāk dūmi ārā. eļļas līmeni tumsā pārbaudīt te diezko nesanāk, bet temperatūra ir normāla. trūkst eļļas? smagāks defekts? turbīna?(jo skaņa nāk apmēram no tās vietas)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Tue Feb 07, 2012 10:00 pm
by hofmaks
Ar interneta diagnostiku loģisku atbilžu nebūs. Tas viss ir jārāda meistaram
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Wed Feb 08, 2012 8:14 am
by uculs
Imka wrote:Neattiecas tikai uz 9-3 un 9-5, bet tā kā šeit iesākts, tad vēl divi jautājumi sakarā ar aukstuma problēmām :laugh:
1. No rīta pagalmā nāk klāt nosaluši cilvēki ar krāsainiem vadiem un lūdz "piepīpēt". Varētu jau izpalīdzēt, bet jautājums vai manam SAABam tā piepīpēšana nevarētu kaitēt? Ja to tomēr var darīt, tad kāda ir pareizā secība/kārtība to vadu pievienošanai un startēšanai?
2.No rīta pagalmā nāk klāt nosaluši cilvēki ar striķi un lūdz ievilkt. Kurā režīmā/ātrumā automātam ir pareizi slēgt kādu velkot - "D", "1", "2" vai "3" ?
Ja baidies dot piepipēt, tad iedot tam ar vadiem 10 atslēdziņu, lai velk tavu aķi ārā un liek savā. Ja negrib, lai iet tālāk ar saviem vadiem. Vilkt ar automātu tajos -30, kamēr tas nav iesilis es nevilktu, citi dara kā grib.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Wed Feb 08, 2012 1:36 pm
by Imka
uculs wrote:
Imka wrote:Neattiecas tikai uz 9-3 un 9-5, bet tā kā šeit iesākts, tad vēl divi jautājumi sakarā ar aukstuma problēmām :laugh:
1. No rīta pagalmā nāk klāt nosaluši cilvēki ar krāsainiem vadiem un lūdz "piepīpēt". Varētu jau izpalīdzēt, bet jautājums vai manam SAABam tā piepīpēšana nevarētu kaitēt? Ja to tomēr var darīt, tad kāda ir pareizā secība/kārtība to vadu pievienošanai un startēšanai?
2.No rīta pagalmā nāk klāt nosaluši cilvēki ar striķi un lūdz ievilkt. Kurā režīmā/ātrumā automātam ir pareizi slēgt kādu velkot - "D", "1", "2" vai "3" ?
Ja baidies dot piepipēt, tad iedot tam ar vadiem 10 atslēdziņu, lai velk tavu aķi ārā un liek savā. Ja negrib, lai iet tālāk ar saviem vadiem. Vilkt ar automātu tajos -30, kamēr tas nav iesilis es nevilktu, citi dara kā grib.
Kaimiņi laikam ar mani sāks nedraudzēties ...piepīpāt nedod, ievilkt nevar :blush: Atliek piedāvāt 10 atslēdziņu vai iestumt :laugh:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Wed Feb 08, 2012 3:12 pm
by uculs
Labi, ka mani kaimiņi savus nelecošos pasātus glabā kaut kur un man ar tādām problēmām neuzbāžas. Tiešām, man pie mājas ir visvairāk mašīnu visā rajonā, bet neviens nav vēl manīts ar paceltu kapotu no rīta. Tiesa, es braucu prom viens no pirmajiem.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Wed Feb 08, 2012 7:02 pm
by Saabich
Aizmugures sēdekļu apsildei, ieslēdzot visu laiku jāsilda, jeb pēc kāda laika izslēdzas pats no sevis? varbūt kāds zin:)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Wed Feb 08, 2012 8:04 pm
by alpins
Saabich wrote:Aizmugures sēdekļu apsildei, ieslēdzot visu laiku jāsilda, jeb pēc kāda laika izslēdzas pats no sevis? varbūt kāds zin:)
Iesaku netā novilkt manuāli ,tur uzzināsi daudz ko interesantu , un nebūs katru reizi jājautā ;) :laugh:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Wed Feb 08, 2012 8:43 pm
by Saabich
Paldies Tev
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Wed Feb 08, 2012 9:37 pm
by zinitis
Saabich wrote:Aizmugures sēdekļu apsildei, ieslēdzot visu laiku jāsilda, jeb pēc kāda laika izslēdzas pats no sevis? varbūt kāds zin:)
Laiks ir programmējams,bet pārsvarā no rūpnīcas tas ir ieprogrammēts uz 8 minūtēm.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Wed Feb 08, 2012 9:40 pm
by Saabich
Zinitis wrote:
Saabich wrote:Aizmugures sēdekļu apsildei, ieslēdzot visu laiku jāsilda, jeb pēc kāda laika izslēdzas pats no sevis? varbūt kāds zin:)
Laiks ir programmējams,bet pārsvarā no rūpnīcas tas ir ieprogrammēts uz 8 minūtēm.
Tā apmeram varētu būt, ieslēdz un pēc laika skaties jau izslēdzies:angry:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Wed Feb 08, 2012 9:43 pm
by chippy
Zinitis wrote:Laiks ir programmējams,bet pārsvarā no rūpnīcas tas ir ieprogrammēts uz 8 minūtēm.
Manam arī var pārprogrammēt, lai blakussēdētājam silda arī tad, ja blakus neviens nesēž? Savādāk ir tā, kamēr kasu logus, mans jau uzsilis, bet sieva parasti lejā nāk 5-10min vēlāk un tad jāslienās aukstā dīvānā...
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Wed Feb 08, 2012 9:55 pm
by zinitis
chippy wrote:
Zinitis wrote:Laiks ir programmējams,bet pārsvarā no rūpnīcas tas ir ieprogrammēts uz 8 minūtēm.
Manam arī var pārprogrammēt, lai blakussēdētājam silda arī tad, ja blakus neviens nesēž? Savādāk ir tā, kamēr kasu logus, mans jau uzsilis, bet sieva parasti lejā nāk 5-10min vēlāk un tad jāslienās aukstā dīvānā...
Priekšējo dīvānu apsilde neprogrammējas,tur viss ir vienkārši,kad ieslēdz slēdzi,tad silda.Negribas ticēt,ka Tavas lidmašīnas pasažieru sēdeklī vēl būtu slodzes slēdzis.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Wed Feb 08, 2012 10:16 pm
by jastr
nezinu, vai tā ir, bet iespraustu jostu tak jamais jūt, tad jau slodzes slēdzi nemaz nevajadzētu... :teorētiķis: :D
jo, cik atceros (atmiņas zūd :D), tad manējam ex nesildīja neviens benķis, ja bija tukšs .