Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tieši tā, regulēšanai pienāk 2-3 vadi uz katru beņķi, jo cik atceros, tad visas smadzenes atmiņām ir iebūvētas pašos beņķos.
Smagākais būs atrast (man vairs nav, pēdējo komplektu savāca john's) un ar stiprinājumiem arī būs čakars, jo nekādas skrūvju vietas neder. Atceros, ka Nauris man teica, ka vajag dabūt stiprinājumus no pēdējo gadu 900og, tad esot mazliet vienkāršāks tas process, bet par detaļām prasi viņam pašam.
Bet sāc ar sēdekļiem, tos tiešām atrast ir arvien grūtāk, kur nu vēl labā stāvoklī.
Smagākais būs atrast (man vairs nav, pēdējo komplektu savāca john's) un ar stiprinājumiem arī būs čakars, jo nekādas skrūvju vietas neder. Atceros, ka Nauris man teica, ka vajag dabūt stiprinājumus no pēdējo gadu 900og, tad esot mazliet vienkāršāks tas process, bet par detaļām prasi viņam pašam.
Bet sāc ar sēdekļiem, tos tiešām atrast ir arvien grūtāk, kur nu vēl labā stāvoklī.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
lawyer wrote:Izskatu iespēju nākotnē iekrāmēt iekš c900 priekšējos beņķus no 9k Aero
Saistībā ar to tad man radās daži jautājumi:
1.Kā noprotu, šofera beņķis vienmēr ir tikai ar elektrisku regulēšanu? Tas ir, ielikts iekš c900 tas vienkārši neregulēsies vispār? Ņem vai neņem ārā tās elektroļurbas - rezultāts viens - nekāds?
2.Vai pasažiera beņķis arī vienmēr ir tikai elektriski regulējams?
3.Doma tāda - paņemt no kāda vietējā 9k Aero pasažiera beņķi bez elektrības un sameklēt no kāda angļa arī pasažiera beņķi bez elektrības, pāršūt tos un iemudrīt iekš mana c900 Vai arī tas ir neiespējami un es te tikai sapņoju? Saprotu, ka būs jāmetinās un ar šiem beņķiem TA iziet nevarēs, bet tā idejiski?
Atrodi kādu 900 og donoru no vismaz 92. gada, lai būtu ar rezervīti un izgriez tos stiprinājumus, savāc provodku un viduskonsoli. Un ja meistaram rokas neaug no d*rsas, kāpēc lai gan uz ta būtu jāņem viņi ārā?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Laikam jau taisnība - ja stiprinājumi un skrūvju vietas glīti sataisītas, pa virsu apšuvums - nav jau iemesla kādam piesieties tik vien tāpēc, ka šim modelim tādi beņķi nenāca. Iekš TA neviens grīdas apšuvumu nost arī nedīrās, lai paskatītos, cik kārtīgi sataisīti stiprinājumi. Tikai un vienīgi savās interesēs piemetināt kārtīgi.
Katrā ziņā - ja atrodi vairāk kā vienu komplektu ar beņķiem, dod ziņu. Es šodien vēl noskatījos uz Agneses Saab'a vadītāja beņķi un sāku nožēlot, ka pēdējo beņķu komplektu neapdomīgi par pārāk zemu ciparu aizlaidu tālāk. Kad nākamais Aero donors ienāksies (es pats vairs nelietoju "ja", bet "kad" ), visdrīzāk likšu krājumos.
Katrā ziņā - ja atrodi vairāk kā vienu komplektu ar beņķiem, dod ziņu. Es šodien vēl noskatījos uz Agneses Saab'a vadītāja beņķi un sāku nožēlot, ka pēdējo beņķu komplektu neapdomīgi par pārāk zemu ciparu aizlaidu tālāk. Kad nākamais Aero donors ienāksies (es pats vairs nelietoju "ja", bet "kad" ), visdrīzāk likšu krājumos.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
edijs wrote:Laikam jau taisnība - ja stiprinājumi un skrūvju vietas glīti sataisītas, pa virsu apšuvums - nav jau iemesla kādam piesieties tik vien tāpēc, ka šim modelim tādi beņķi nenāca. Iekš TA neviens grīdas apšuvumu nost arī nedīrās, lai paskatītos, cik kārtīgi sataisīti stiprinājumi. Tikai un vienīgi savās interesēs piemetināt kārtīgi.
Katrā ziņā - ja atrodi vairāk kā vienu komplektu ar beņķiem, dod ziņu. Es šodien vēl noskatījos uz Agneses Saab'a vadītāja beņķi un sāku nožēlot, ka pēdējo beņķu komplektu neapdomīgi par pārāk zemu ciparu aizlaidu tālāk. Kad nākamais Aero donors ienāksies (es pats vairs nelietoju "ja", bet "kad" ), visdrīzāk likšu krājumos.
Sveix Edij,
Shitie pa lielo (atskaitot galvas balstus, kurus iespeejams aizstaashu ar citiem) ir priexj Tevis. Liidzi veel dazja laba aadas ljerpatinja remontam.
Veel ir arii 900og priexeejaas atsperes un 900og kupejas labais saanu stikls (shamie visi jauni). 1 detalja = 0,01 LVL
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
hei, beņķu magnāti, kam ir lieki beņķi, man lūdzu izsniedziet vienu gab ciešamā stāvoklī nesaplēstu, vēlams neādas, bet drošvien derēs arī ādas, bet manuāli regulējamu pret alu, pusei nav nozīmes, noderēs komplektam ābeļdārzā pie jau viena esošā (otru neapdomīgi savulaik atdevu šrotā). Pašreiz visi viesi uzreiz izķer to vienu saaba beņķi zvilnēšanai, pašam paliek tikai taburete, gribu komfortu!
Nevaru tik izdomāt, kā un no kā lai pašuj tam beņķim pārvalku, ko uzsegt laikā, kad krēsls netiek lietots. Vajag ūdens un putekļu necaurlaidīgu un vēja noturīgu
Nevaru tik izdomāt, kā un no kā lai pašuj tam beņķim pārvalku, ko uzsegt laikā, kad krēsls netiek lietots. Vajag ūdens un putekļu necaurlaidīgu un vēja noturīgu
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Iekš mana c900 krēslu elektriska regulēšana ir pilnīgi lieka ekstra, turklāt, kur vien tas ir iespējams, ir jātaupa svars
No tā ir jāsecina, ka 9k Aero beņķi šim mērķim nemaz īsti neder, ja jau ir tikai elektriski
No tā ir jāsecina, ka 9k Aero beņķi šim mērķim nemaz īsti neder, ja jau ir tikai elektriski
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Gribi kausus un taupīt svaru? Dari kā Nauris.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Protams, tas ir ļoti labs variants trasei, vienīgi, es stipri šaubos vai tajā krēslā var izturēt kaut ko vairāk par vienu tādu trases dienu Ja es tādā beņķī gribēšu aizbraukt līdz INTSAAB, kaut vai tepat līdz Polijai vai Vācijai, es pats no tā vairs nevarēšu izkāpt
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nekas, notievēsi un varēsi arī izkāpt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ne jau resnumā vai tievumā ir problēma - tajā beņķī ir iespējama tikai viena poza, pēcpusi pagrozīt nevar, kājas arī visu laiku vienā pozīcijā - varētu būt ļoti nepatīkami garākā ceļā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Taisies guleet kameer stuuree?
[ Post made via iPhone ]
[ Post made via iPhone ]
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
ifka,
Man ir milzīga pārliecība, ka "edijam" šādi c900 sēdekļi nederēs, jo viņš, visticamāk, runāja par 9000.
Attiecīgi, ja Tevis nosauktais cipars attiecas arī uz citiem gribētājiem, tad es labprāt pārņemtu īpašumā visu nosaukto - sēdekļus, atsperes un stiklu.
Paldies!
Man ir milzīga pārliecība, ka "edijam" šādi c900 sēdekļi nederēs, jo viņš, visticamāk, runāja par 9000.
Attiecīgi, ja Tevis nosauktais cipars attiecas arī uz citiem gribētājiem, tad es labprāt pārņemtu īpašumā visu nosaukto - sēdekļus, atsperes un stiklu.
Paldies!
ifka wrote:edijs wrote:Laikam jau taisnība - ja stiprinājumi un skrūvju vietas glīti sataisītas, pa virsu apšuvums - nav jau iemesla kādam piesieties tik vien tāpēc, ka šim modelim tādi beņķi nenāca. Iekš TA neviens grīdas apšuvumu nost arī nedīrās, lai paskatītos, cik kārtīgi sataisīti stiprinājumi. Tikai un vienīgi savās interesēs piemetināt kārtīgi.
Katrā ziņā - ja atrodi vairāk kā vienu komplektu ar beņķiem, dod ziņu. Es šodien vēl noskatījos uz Agneses Saab'a vadītāja beņķi un sāku nožēlot, ka pēdējo beņķu komplektu neapdomīgi par pārāk zemu ciparu aizlaidu tālāk. Kad nākamais Aero donors ienāksies (es pats vairs nelietoju "ja", bet "kad" ), visdrīzāk likšu krājumos.
Sveix Edij,
Shitie pa lielo (atskaitot galvas balstus, kurus iespeejams aizstaashu ar citiem) ir priexj Tevis. Liidzi veel dazja laba aadas ljerpatinja remontam.
Veel ir arii 900og priexeejaas atsperes un 900og kupejas labais saanu stikls (shamie visi jauni). 1 detalja = 0,01 LVL
- kristians_s
- Māk arī atbildēt
- Posts: 65
- Joined: Wed Apr 21, 2010 2:56 pm
- Location: daugavpils / rīga
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
hei,
šobrīd meklēju daļas, lai 1996.gada 9000 varētu ripot.
aptuvenā atrašanās vieta - FM kārbas motora pusē.
papildus vēlētos arī to "cauruli", kura uzmaucas virsū detaļas galam un aiziet uz labo pusasi.
šobrīd meklēju daļas, lai 1996.gada 9000 varētu ripot.
aptuvenā atrašanās vieta - FM kārbas motora pusē.
papildus vēlētos arī to "cauruli", kura uzmaucas virsū detaļas galam un aiziet uz labo pusasi.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Kristian, ja atcerēšos, tad brīvdienās varu apskatīties, vai tas pusass gals vēl man ir palicis pie nokautās kārbas. Ja būs, atdošu par velti. Bet ir iespējams dabūt arī veselu garo kārbu (FM57...) ar pusass pagarinājumu un to cauruli tai apkārt. To gan par maksu
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Beņķu pārvalka uzbūvi vari pašpikot no bērnu ratu plēves pārvalka.Yukki wrote:...
Nevaru tik izdomāt, kā un no kā lai pašuj tam beņķim pārvalku, ko uzsegt laikā, kad krēsls netiek lietots. Vajag ūdens un putekļu necaurlaidīgu un vēja noturīgu
Priekš kam tā siksna atstāta pie beņķa klāt? Vai tas ir tam, lai nekrīt ar seju puķudobē, kad salietojas to, kas uz beņķa malas uzlikts?