Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
3-durvju klasiskam 900-tam nolēmu pārvilkt griestus. Un pirmo reizi atdūros pie fakta, ka griesti šim auto ielikti no 2 durvju 99-tā sedana. Protams ka ne rūpnīcā, bet nu katrs ar nokārušo griestu materiālu cīnās kā nu var.
Līdz ar to jautājums:
vai kādam mājās no donoru flotes SAAB auto eksemplāriem Latvijā varētu būt pieejami 900 3d griesti ?
Vajadzīgs variantam bez lūkas. Galvenais ir lai pamatne būtu izmantojama. Pats griestu materiāls var nokarāties.
Varu iemainīt pret atjaunotiem griestiem no 900 5-durvju varianta tumši pelēkā tonī vai pret 99 2d neatjaunotu pamatni.
Vēl arī pastav variants aizņemties līdz 2021.g vasaras vidum, kad varēšu šādus griestus atdot.
Līdz ar to jautājums:
vai kādam mājās no donoru flotes SAAB auto eksemplāriem Latvijā varētu būt pieejami 900 3d griesti ?
Vajadzīgs variantam bez lūkas. Galvenais ir lai pamatne būtu izmantojama. Pats griestu materiāls var nokarāties.
Varu iemainīt pret atjaunotiem griestiem no 900 5-durvju varianta tumši pelēkā tonī vai pret 99 2d neatjaunotu pamatni.
Vēl arī pastav variants aizņemties līdz 2021.g vasaras vidum, kad varēšu šādus griestus atdot.
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Mūsdienās viss ir iespējams - griesti atrasti un sarunāti !
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Acīm redzamais neticamais.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Sveiki!
Jauns gads man ir sācies ar senu apņemšanos - atgriezt uz ceļa savu 900o, kurš tika nolikts garažā pāris gadus atpakaļ, jo bija zaudējis savu vizuālo pievilcību, sākot izpatikt rūsai. Vienkārši sakautrējos un tā vietā, lai izietu TA, noliku garažā.
Esmu apzinājis, ka pirmās lietas, kuras būtu nepieciešamas ir jauni (citi) abi priekšējie spārni un aizmugures arkas.
Būšu pateicīgs par norādēm, kur šīs lietas ērti, droši, vēlams ne kosmiskās cenās iegādāties. Ja kādam ir ko notirgot, var dot ziņu utt. Ērtākai saziņai mans tel. 2 seši 162606.
Jau iepriekš pateicos!
Mārcis
Jauns gads man ir sācies ar senu apņemšanos - atgriezt uz ceļa savu 900o, kurš tika nolikts garažā pāris gadus atpakaļ, jo bija zaudējis savu vizuālo pievilcību, sākot izpatikt rūsai. Vienkārši sakautrējos un tā vietā, lai izietu TA, noliku garažā.
Esmu apzinājis, ka pirmās lietas, kuras būtu nepieciešamas ir jauni (citi) abi priekšējie spārni un aizmugures arkas.
Būšu pateicīgs par norādēm, kur šīs lietas ērti, droši, vēlams ne kosmiskās cenās iegādāties. Ja kādam ir ko notirgot, var dot ziņu utt. Ērtākai saziņai mans tel. 2 seši 162606.
Jau iepriekš pateicos!
Mārcis
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ļoti laba apņemšanās. Vari mēģināt sūtīt no šejienes, https://www.saabits.com/body-and-trim/r ... and-arches
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Vari uzjautāt YTC (Arnijam), nesen grieza vienu 900-to
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Hau!
Nepagāja ne 7 gadi, kā es izvilku no garāžas savu balto gulbi un ... piešķīlu no pirmā grieziena.
Auto rūc un brauc, bet, stāvot, lai arī it kā sausā garāžā, protams, tā stāvoklis nav uzlabojies pats no sevis. Un tagad domāju - vai nu tirgot nost, vai nu restaurēt. Vai nu tagad, vai nu nekad
Jautājumi:
1: kur tad galu galā var griestus un salona audumus pāršūt? Sēdekļu āda ir ok.
2: kurš serviss vai spečoks tagad ar vecajiem Saabiem darbojas? Kaut kur nedaudz sulo apakšā, bremzes slikti strādā, bet viss pārējais it kā ok.
3: rūsa. Nu te man vajag kādu padomu. Jaunu svaigu bundžu neceru atrast. Vai te kāds ir pilno virsbūves restaurāciju darījis, ir kādi ieteikumi? Ja kādam ir kādi vājo vietu virsbūves fragmenti no donoriem vai pāri palikuši, varbūt varat padalīties?
Nepagāja ne 7 gadi, kā es izvilku no garāžas savu balto gulbi un ... piešķīlu no pirmā grieziena.
Auto rūc un brauc, bet, stāvot, lai arī it kā sausā garāžā, protams, tā stāvoklis nav uzlabojies pats no sevis. Un tagad domāju - vai nu tirgot nost, vai nu restaurēt. Vai nu tagad, vai nu nekad
Jautājumi:
1: kur tad galu galā var griestus un salona audumus pāršūt? Sēdekļu āda ir ok.
2: kurš serviss vai spečoks tagad ar vecajiem Saabiem darbojas? Kaut kur nedaudz sulo apakšā, bremzes slikti strādā, bet viss pārējais it kā ok.
3: rūsa. Nu te man vajag kādu padomu. Jaunu svaigu bundžu neceru atrast. Vai te kāds ir pilno virsbūves restaurāciju darījis, ir kādi ieteikumi? Ja kādam ir kādi vājo vietu virsbūves fragmenti no donoriem vai pāri palikuši, varbūt varat padalīties?
86' Saab 900 Turbo 16 coupe JE6729
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
YTC tieši nesen vienu c900 cēla augšā, aizved, atrādi, tad jau redzēs, vai tas būs samaksājams. Uzcelt jau var jebko, jautājums tikai, cik tas maksās...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Tur joprojām tiek celts un cits sazāģēts, lai varētu pacelt. tā kā, lai Jaunais2 tik brauc ciemos un apskatās dzīvē to procesu, būs aptuveni skaidrs ar kādu apjomu jārēķinās. + varēs izrunāt visus pārējos interesējošos tehniskos jautājumus
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Jautājums pieredzes bagātākiem cilvēkiem arī no manis .
Konkrētāk par saucamajiem degvielas hidroakumulatoriem (uzmanības pievēšanai skatīt informatīvu bildi zemāk), kas pavecākiem auto atrodas virknē starp degvielas sūkni un šprici.
Tad lūk, 900jam b201 turbo tas ir izbeidzies (beigta membrāna, visticamāk, jo zem spiediena čurā kā traks benzīnu ārā).
Protams ka tieši ar tādu kodu, jaunu nopirkt nevarēs, tāpēc jāmeklē cits.
Kā labāk darīt, nopirkt lētāko kas ir piedāvājumā (jo cenu amplitūda ir diezgan liela), vai arī kādam jau ir pieredze, no kura cita konkrēta auto tas derētu 86. gada 900jam? Saprotu, ka obligāti jāpērk jauns, jo viņiem visiem jau būs kādi +25 gadi, bet pagaidām eksperimentāliem nolūkiem derētu arī lietots, tikai būtu labi zināt, no kāda auto labāk braukt uz šrotu skrūvēt.
Arī par to hidroakumulatoru teh. parametriem nav nekas zināms un atrodams. Iekšā iet vienkārši membrāna ar atsperi (sanāk tāds analogs, apkures sist. izplešanas traukam pēc funkcionalitātes), bet vai tie atšķiras pēc kaut kādiem paredzētajiem darba spiedieniem, vai tikai pēc formas/izmēriem,un spiedienu amplitūdu svārstības ir +/- vienādas un funkcionēt netraucēs. negribas nelietderīgi iztērēt vairāk kā 100 eur,
Konkrētāk par saucamajiem degvielas hidroakumulatoriem (uzmanības pievēšanai skatīt informatīvu bildi zemāk), kas pavecākiem auto atrodas virknē starp degvielas sūkni un šprici.
Tad lūk, 900jam b201 turbo tas ir izbeidzies (beigta membrāna, visticamāk, jo zem spiediena čurā kā traks benzīnu ārā).
Protams ka tieši ar tādu kodu, jaunu nopirkt nevarēs, tāpēc jāmeklē cits.
Kā labāk darīt, nopirkt lētāko kas ir piedāvājumā (jo cenu amplitūda ir diezgan liela), vai arī kādam jau ir pieredze, no kura cita konkrēta auto tas derētu 86. gada 900jam? Saprotu, ka obligāti jāpērk jauns, jo viņiem visiem jau būs kādi +25 gadi, bet pagaidām eksperimentāliem nolūkiem derētu arī lietots, tikai būtu labi zināt, no kāda auto labāk braukt uz šrotu skrūvēt.
Arī par to hidroakumulatoru teh. parametriem nav nekas zināms un atrodams. Iekšā iet vienkārši membrāna ar atsperi (sanāk tāds analogs, apkures sist. izplešanas traukam pēc funkcionalitātes), bet vai tie atšķiras pēc kaut kādiem paredzētajiem darba spiedieniem, vai tikai pēc formas/izmēriem,un spiedienu amplitūdu svārstības ir +/- vienādas un funkcionēt netraucēs. negribas nelietderīgi iztērēt vairāk kā 100 eur,
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
new2 :
griestu remonts parasti nav problēma, ja vien pati pamatne ir puslīdz kārtībā. Savukārt, ja nav aizrunāts laiks iepriekš, uz labiem salona meistariem pavasarī ir nedaudz jāpagaida. Maija beigas ir tāds reālāks laiks.
Virsbūves stāvokli der vispirms novērtēt lai rastos priekšstats par veicamo darbu apjomu. Labi veicot virsbūves darbus, finanšu ieguldījums var būt pat samērāms ar paša auto vērtību.
saab21:
Lietotu degvielas akumulatoru skaties Audi vai MB virzienā. Vari arī pie Porsche. Jaunu pēc Saab vai Bosch numuriem var palaimēties atrast štatos.
Gan vāciešiem , gan holandiešiem ir pieejami jauni analogi. Bet budžets vairāk ir 250+. nekā Tevis minētais 100+
Zviedrijā Saab remonta "ķīmiķi" vecus un sarūsējušus neliek, jo to liktenis ir tāpat nolemts. Tikai lieki iztērēts laiks.
griestu remonts parasti nav problēma, ja vien pati pamatne ir puslīdz kārtībā. Savukārt, ja nav aizrunāts laiks iepriekš, uz labiem salona meistariem pavasarī ir nedaudz jāpagaida. Maija beigas ir tāds reālāks laiks.
Virsbūves stāvokli der vispirms novērtēt lai rastos priekšstats par veicamo darbu apjomu. Labi veicot virsbūves darbus, finanšu ieguldījums var būt pat samērāms ar paša auto vērtību.
saab21:
Lietotu degvielas akumulatoru skaties Audi vai MB virzienā. Vari arī pie Porsche. Jaunu pēc Saab vai Bosch numuriem var palaimēties atrast štatos.
Gan vāciešiem , gan holandiešiem ir pieejami jauni analogi. Bet budžets vairāk ir 250+. nekā Tevis minētais 100+
Zviedrijā Saab remonta "ķīmiķi" vecus un sarūsējušus neliek, jo to liktenis ir tāpat nolemts. Tikai lieki iztērēts laiks.
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Tas viss ir uzdevuma Degvielas spiediens/ nepieciešamā ražība līmenī. Varu piedāvāt akumulatoru no Ferrari Mondial. (Jaunu) Tiesa - ne 100Eur kategorijā... Bet - pat ne >200Eur!
Ja spēj nobarot trīslitru V8, priekš SAAB vajadzētu pietikt
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Normund.
par ķīmiķošanu, tu pārprati. Vecs, sarusējis domāts īstermiņa, kamēr auto tiek šurp/turp pa teritoriju kustināms, un to pie darbinot viss benzīns neiztek uz zemes, varētu jau vienkārši uzlikt "zaglušku", ja kāds apstiprinātu, ka no tā nebūs palielināts spiediens uz šprici, kas varētu neiet par labu viņai.
runājot par vācu/holandiešu 250+ eur analogiem, laikam arī iztikšu, Bocham ir vēl daži varianti, kas robežās 100 - 200 ir vēl pieejami
Arni.
Tad domā, ka akumulatora izvēli no citas auto veikt nevis pētot pēc tā auto degvielas darba spiediena tajā līnijā, kas +/- strādā vienados diapazonos, bet skatīties pēc teorētiskās ražības, nu kā tu saki, ja strādā uz 3 litru V8, tad uz SAABa strādās noteikti.
Vai arī uz šo mezglu īpaši neiespringt, galvenais, lai fiziski var nomainīt, jo cits 900to īpašnieks, teica, ka viņš vienkārši devās uz rezerves daļu veikalu ar beigto rokās, un pārdevējs piemeklēja vistuvāk līdzīgāko, kas stāvēja noliktavā, un nekādu problēmu vēlāk nav bijis.
par ķīmiķošanu, tu pārprati. Vecs, sarusējis domāts īstermiņa, kamēr auto tiek šurp/turp pa teritoriju kustināms, un to pie darbinot viss benzīns neiztek uz zemes, varētu jau vienkārši uzlikt "zaglušku", ja kāds apstiprinātu, ka no tā nebūs palielināts spiediens uz šprici, kas varētu neiet par labu viņai.
runājot par vācu/holandiešu 250+ eur analogiem, laikam arī iztikšu, Bocham ir vēl daži varianti, kas robežās 100 - 200 ir vēl pieejami
Arni.
Tad domā, ka akumulatora izvēli no citas auto veikt nevis pētot pēc tā auto degvielas darba spiediena tajā līnijā, kas +/- strādā vienados diapazonos, bet skatīties pēc teorētiskās ražības, nu kā tu saki, ja strādā uz 3 litru V8, tad uz SAABa strādās noteikti.
Vai arī uz šo mezglu īpaši neiespringt, galvenais, lai fiziski var nomainīt, jo cits 900to īpašnieks, teica, ka viņš vienkārši devās uz rezerves daļu veikalu ar beigto rokās, un pārdevējs piemeklēja vistuvāk līdzīgāko, kas stāvēja noliktavā, un nekādu problēmu vēlāk nav bijis.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ne gluži. Spiediens ir svarīgs! No darba spiediena ir atkarīgs, kāda pretestība ir iestādīta membrānai. Savukārt - ja izmērs neatšķiras, tad ražība +/- visiem būs vienāda. Tb - K-jetronic akumulatori nederēs LH tipa, jo spiedieni dažādi. Tās burkas var izskatīties vienādas, bet iekšas ir jāizdomā, kādam tipam paredzētas.saab21 wrote: ↑Tue Mar 16, 2021 2:36 pm
Arni.
Tad domā, ka akumulatora izvēli no citas auto veikt nevis pētot pēc tā auto degvielas darba spiediena tajā līnijā, kas +/- strādā vienados diapazonos, bet skatīties pēc teorētiskās ražības, nu kā tu saki, ja strādā uz 3 litru V8, tad uz SAABa strādās noteikti.
Vai arī uz šo mezglu īpaši neiespringt...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629