Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Salona ventilatori atšķīrās pa gadiem/komplektācijām? Iegādātais lietotais netarkšķošais manam neder - stulbi to konstatēt pie paneļa noraušanas
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Hz, neesmu saskāries. Visi manis notirgotie ir derējuši
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Vai gaisa masas mērītājs bosch 0280212013 ir sastopams uz kāda 9k vai cita auto?
Varbūt, kādam tāds ir pārdošanā, vai ideālā gadījumā varētu aizņemties, lai notestētu vai manējais nav pie vainas?
EDIT: Atradu internetos komponenšu tabulu, http://faq.saabnet.ru/_9000/LH_Jetronic ... nents.html
Pēc manas saprašanas sanāk, kad der vēl no šiem LH2.4
900 1988 B202i
900 88B-89 B202i
900 88B-89 B202L
900 1990- B202i
900 1990- B202L
900 1990-1 B202L
9000 1989 B202L
9000 1990 B202L
9000 1990 B202L
9000 1991- B202L
9000 1991- B202L
9000 1990- B202L
Bet skatoties tajā pašā lapā, pie "Table of Mass Airflow Sensors" zem "Type" redzams, ka parametri HLM 2/4.7 120° sakrīt trīs gabaliem -011(tāds arī būtu atrodasm vienā šrotā) un -017( šim gan ir regulēšanas iespēja). Vai ir jēga kādu no šiem likt -013 vietā? Vai šādi varēs uzskatīt, ka viens nezināmais no ķēdes ir izslēgts?
Varbūt, kādam tāds ir pārdošanā, vai ideālā gadījumā varētu aizņemties, lai notestētu vai manējais nav pie vainas?
EDIT: Atradu internetos komponenšu tabulu, http://faq.saabnet.ru/_9000/LH_Jetronic ... nents.html
Pēc manas saprašanas sanāk, kad der vēl no šiem LH2.4
900 1988 B202i
900 88B-89 B202i
900 88B-89 B202L
900 1990- B202i
900 1990- B202L
900 1990-1 B202L
9000 1989 B202L
9000 1990 B202L
9000 1990 B202L
9000 1991- B202L
9000 1991- B202L
9000 1990- B202L
Bet skatoties tajā pašā lapā, pie "Table of Mass Airflow Sensors" zem "Type" redzams, ka parametri HLM 2/4.7 120° sakrīt trīs gabaliem -011(tāds arī būtu atrodasm vienā šrotā) un -017( šim gan ir regulēšanas iespēja). Vai ir jēga kādu no šiem likt -013 vietā? Vai šādi varēs uzskatīt, ka viens nezināmais no ķēdes ir izslēgts?
Last edited by defektivais on Wed Jun 07, 2017 3:54 pm, edited 2 times in total.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ebays pēc tāda koda saka,ka varētu būt tas pats kas 9k. Uz aci jau tāds pats
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Šodien izgāju apskati, divi vieninieki par nedaudz saskrāpetu vējstiklu, nenozīmīgu eļļas noplūdi! Mēģināja piesieties par miglas lukturiem, staigāja apkārt, mekleja papīrus, izrādas lukturu novietojuma maksimālais attālums no ārmalas ir 40 cm, tieši kā šajā gadījumā.Nedaudz jau šaubas par šo apgreidu bija!
SAAB og900S Aero Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Vajag nākamreiz paņemt līdz kādu pierādījumu, ka tas tā nāca oriģināli
900aero clubsport #8
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Kas tiem TA par tiem migliniekiem uz c900? Man ar kad bija 900 vienmēr piesējās. Katru reizi stāstīju, ka tie ir originālie un ka stiprinās tikai tajā vietā kā paredzējis ražotājs.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Nu, tagad man arī ir ar ko ierasties uz c900 sabraukšanos. Ir vēl gribētāji? Droši vien pēc svētkiem...?RihardsL wrote:Varbūt ir iespēja ar vairakiem OG 900 turbo/neturbo īpašniekiem kādu brīvāku sausāku brīvdienas dienu kopā satikties, apmainīties ar auto un kopīgi izmest kādu riņķi?
Domāju būtu vērtīga un interesanta pieredze.
Ja sarastos kādi vismaz 5 būtu vispār super testa diena savā starpā.
Ir interese?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Mani vajag iestumt, tad es tikai kaut kur varu braukt
900aero clubsport #8
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Pēcsvētku nedēļā var! Varbūt atsevišķu topic?lawyer wrote:Nu, tagad man arī ir ar ko ierasties uz c900 sabraukšanos. Ir vēl gribētāji? Droši vien pēc svētkiem...?RihardsL wrote:Varbūt ir iespēja ar vairakiem OG 900 turbo/neturbo īpašniekiem kādu brīvāku sausāku brīvdienas dienu kopā satikties, apmainīties ar auto un kopīgi izmest kādu riņķi?
Domāju būtu vērtīga un interesanta pieredze.
Ja sarastos kādi vismaz 5 būtu vispār super testa diena savā starpā.
Ir interese?
900 T8 Special '89
-
- Jauniņais
- Posts: 1
- Joined: Wed Jun 28, 2017 11:55 am
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
No kalniņa vieglāk uzsākt ,labi ka nav kurbulisNauris_t16 wrote:Mani vajag iestumt, tad es tikai kaut kur varu braukt
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Vēljoprojām cīnos ar elektrības gļukiem, nelekšanu - 1989.gada T16 ar trionic 5.5.
Man startējot deg rokas bremzes un bremžu kontrol lampas - vai vēl kādam ir tā pat vai tā ir daļa no mana gļuka?
Šobrīd esmu apgājis gļuku un es varu savu 900o iedarbināt, bet man nepatīk, ka neesmu atrisinājis pamatprolēmu, gribu mēģināt saprast, kurā virzienā rakt.
Long story short, starteris griež, bet nelec. AKB bagažniekā, massa savienota shēmā AKB-virsbūve-motors. Lec tikai pie pavisam tukša AKB, tikai tad, kad starteris knapi griež. Pārliekot massu AKB-motors-virsbūve - viss strādā un uzreiz. Lec arī jebkurā kombinācijā iestumjot.
Jauns Bosch CKP, cits ECU vai DI neko nemaina. Jaunas sveces. Visi T5.5 vadi izzvanīti, nekādi pārrāvumi nav atrasti, pat pārbaudot ar 55w kontrol lampu. Uzlodēju jaunus 35mm^2 massas vadus - AKB - virsūve un virsbūve - motors, nepalīdzēja. Beigās nospļāvos un aizvilku šovakar jaunu 35mm^2 vadu no AKB līdz motoram un lec katru reizi. Man gan nepatīk, ka saglabājas tahometra raustīšanās un knock-led pulsācija, bet vismaz pielec. Reāli kaitinoša problēma.
Besī, ka 7 gadus viss strādāja ar AKB bagažniekā, bet šogad sākās čakars ar nelekšanu, neesmu braucis ar savu 900o jau no aprīļa.
P.S. šodien izbraucu arī ar 1983.gada nestandarta 911 turbo, nepatika pačots ir, bet 900ais ir daudz savāktāks, stingrāks šasijas ziņā jau standartā, 911ie (līdz 1989.gadam) ir diezgan ļumīgi, nepatīkami ļumīgi - varbūt, ka visādas atsaites tur palīdz, bet pat tūnēts standarts man nepatīk.
Man startējot deg rokas bremzes un bremžu kontrol lampas - vai vēl kādam ir tā pat vai tā ir daļa no mana gļuka?
Šobrīd esmu apgājis gļuku un es varu savu 900o iedarbināt, bet man nepatīk, ka neesmu atrisinājis pamatprolēmu, gribu mēģināt saprast, kurā virzienā rakt.
Long story short, starteris griež, bet nelec. AKB bagažniekā, massa savienota shēmā AKB-virsbūve-motors. Lec tikai pie pavisam tukša AKB, tikai tad, kad starteris knapi griež. Pārliekot massu AKB-motors-virsbūve - viss strādā un uzreiz. Lec arī jebkurā kombinācijā iestumjot.
Jauns Bosch CKP, cits ECU vai DI neko nemaina. Jaunas sveces. Visi T5.5 vadi izzvanīti, nekādi pārrāvumi nav atrasti, pat pārbaudot ar 55w kontrol lampu. Uzlodēju jaunus 35mm^2 massas vadus - AKB - virsūve un virsbūve - motors, nepalīdzēja. Beigās nospļāvos un aizvilku šovakar jaunu 35mm^2 vadu no AKB līdz motoram un lec katru reizi. Man gan nepatīk, ka saglabājas tahometra raustīšanās un knock-led pulsācija, bet vismaz pielec. Reāli kaitinoša problēma.
Besī, ka 7 gadus viss strādāja ar AKB bagažniekā, bet šogad sākās čakars ar nelekšanu, neesmu braucis ar savu 900o jau no aprīļa.
P.S. šodien izbraucu arī ar 1983.gada nestandarta 911 turbo, nepatika pačots ir, bet 900ais ir daudz savāktāks, stingrāks šasijas ziņā jau standartā, 911ie (līdz 1989.gadam) ir diezgan ļumīgi, nepatīkami ļumīgi - varbūt, ka visādas atsaites tur palīdz, bet pat tūnēts standarts man nepatīk.
900aero clubsport #8
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Paskatīšos, kas man deg panelī startējot un ielikšu bildi/video.
Par to salīdzinājumu ar 911-to - kāds "standarta" 900-tais ir kā atskaites punkts? Manējais sākotnējais plikais karbulis vai aero '93?
Par to salīdzinājumu ar 911-to - kāds "standarta" 900-tais ir kā atskaites punkts? Manējais sākotnējais plikais karbulis vai aero '93?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Tad man tomēr ir taisnība par massas padevi caur virsbūvi
Nu nevar nopietnas strāvas vadīt pa gandrīz 30 gadus vecu virsbūvi, pie tam no rūpnīcas tam nav domātas.
Turpinot tēmu par kontroles lampiņu mirgošanu: mans viedoklis - turpini meklēt zemi elektronikas mezgliem. Pamēģini, joka pēc, savieno visus zemējuma punktus ar vadu pa tiešo no AKB un paskaties vai kkas izmainīsies.
Vēl ir neliela nianse - 9000 modelī ECU korpuss ir sazemēts ar lokano kabeli, 9-3 tā nav. ECU saņem visu zemējumu caur ECU izvadiem. Ņemot vērā, ka ECU praktiski ir vienādi (atsevišķos gadījumos atšķirās tikai processora jauda) - priekš manis tas ir interesants jautājums. Varbūt zinošākie guru nokomentēs?
Nu nevar nopietnas strāvas vadīt pa gandrīz 30 gadus vecu virsbūvi, pie tam no rūpnīcas tam nav domātas.
Turpinot tēmu par kontroles lampiņu mirgošanu: mans viedoklis - turpini meklēt zemi elektronikas mezgliem. Pamēģini, joka pēc, savieno visus zemējuma punktus ar vadu pa tiešo no AKB un paskaties vai kkas izmainīsies.
Vēl ir neliela nianse - 9000 modelī ECU korpuss ir sazemēts ar lokano kabeli, 9-3 tā nav. ECU saņem visu zemējumu caur ECU izvadiem. Ņemot vērā, ka ECU praktiski ir vienādi (atsevišķos gadījumos atšķirās tikai processora jauda) - priekš manis tas ir interesants jautājums. Varbūt zinošākie guru nokomentēs?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
lawyer wrote:Paskatīšos, kas man deg panelī startējot un ielikšu bildi/video.
Par to salīdzinājumu ar 911-to - kāds "standarta" 900-tais ir kā atskaites punkts? Manējais sākotnējais plikais karbulis vai aero '93?
Doesn't matter, c900 atšķiras tad tikai ar sānu noturību (lasi - atsperes + amortizatori + stabilizatori), 911 itkā negāžas uz sāniem, bet staigā pret garenasi, peld. Grūti izstāstīt
900aero clubsport #8