Me vs you, vai ka ar skriešanos?

User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7734
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?

Post by KoreFun »

:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7734
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?

Post by KoreFun »

Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Troll
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 162
Joined: Wed Mar 24, 2010 4:12 pm
Location: Rīga

Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?

Post by Troll »

:laugh: Iet jau tīri ok!Tik skaties,ka nepašauj garām benzīntankam:P
Kā tad liekās pēc steidža uzlikšanas?Kāds automātam tas efekts ir?


Man te ar viens vecāks video ir,tas pirms niknāka steidža uzlikšanas. http://www.youtube.com/watch?v=su-tp6ntaN8
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?

Post by Gregers »

Troll wrote::laugh: Iet jau tīri ok!Tik skaties,ka nepašauj garām benzīntankam:P
Kā tad liekās pēc steidža uzlikšanas?Kāds automātam tas efekts ir?


Man te ar viens vecāks video ir,tas pirms niknāka steidža uzlikšanas. http://www.youtube.com/watch?v=su-tp6ntaN8
Uz tanku jau arī steidzos- bail ka nepaspēšu un izbeigsies :laugh:
Kādā ziņā liekas? Ja par uzrāvienu tad protams jauki un visas citas šādos gadijumos izsakāmās klišejas.
Arī īsti nesapratu ko domāji ar efektu automātam.
Automātam jau ta uzlikšana tieši max efektīva, jo viņš nezaudē spiedienu pārslēdzoties un neizkūpina startu spolējot.
User avatar
Troll
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 162
Joined: Wed Mar 24, 2010 4:12 pm
Location: Rīga

Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?

Post by Troll »

Gregers wrote:
Troll wrote::laugh: Iet jau tīri ok!Tik skaties,ka nepašauj garām benzīntankam:P
Kā tad liekās pēc steidža uzlikšanas?Kāds automātam tas efekts ir?


Man te ar viens vecāks video ir,tas pirms niknāka steidža uzlikšanas. http://www.youtube.com/watch?v=su-tp6ntaN8
Uz tanku jau arī steidzos- bail ka nepaspēšu un izbeigsies :laugh:
Kādā ziņā liekas? Ja par uzrāvienu tad protams jauki un visas citas šādos gadijumos izsakāmās klišejas.
Arī īsti nesapratu ko domāji ar efektu automātam.
Automātam jau ta uzlikšana tieši max efektīva, jo viņš nezaudē spiedienu pārslēdzoties un neizkūpina startu spolējot.
Nu tieši par uzrāvienu arī bija domāts.Un arī uz otro jautājumu pats adbildēji:)Es jau nedomāju,ka jābūt neefektīvi.Pats zinu kā ir ar manuālo,tāpēc interesē kā automātam.Stage1 automātam tas ieguvums,vismaz pēc cipariem,ir pat lielāks kā manuālim.
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?

Post by Nils »

Nebūs viss, tomātam pie viena un tā paša steidža ir mazāks spiediens (attiecīgi jaudas), nekā manuālim. To, protams, var "salabot", bet lielāka grieze uz tomātu atsauksies vairāk, nekā uz manuāli.
Un konkrētajam Gregera 9k nav Stage1, cik atceros, tad tur bija kaut kas starp pirmo un otro, bet5 viņu prasās pielabot.
Kā jau esmu minējis, tomāta lielākā bēda ir tajā, ka pie kick down tas uzmet apgriezienus tur, kur pēc mapes spiediens/nm jau sāk krist lejā, cik saprotu, tad pie ražīgākām degvielas padevēm arī tas ir uzlabojams.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Troll
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 162
Joined: Wed Mar 24, 2010 4:12 pm
Location: Rīga

Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?

Post by Troll »

Nils wrote:Nebūs viss, tomātam pie viena un tā paša steidža ir mazāks spiediens (attiecīgi jaudas), nekā manuālim. To, protams, var "salabot", bet lielāka grieze uz tomātu atsauksies vairāk, nekā uz manuāli.
Un konkrētajam Gregera 9k nav Stage1, cik atceros, tad tur bija kaut kas starp pirmo un otro, bet5 viņu prasās pielabot.
Kā jau esmu minējis, tomāta lielākā bēda ir tajā, ka pie kick down tas uzmet apgriezienus tur, kur pēc mapes spiediens/nm jau sāk krist lejā, cik saprotu, tad pie ražīgākām degvielas padevēm arī tas ir uzlabojams.
Te ar skaitļiem nebija domāti jaudas skaitļi:)
Biju domājis par sekundēm,kas aiziet lai uzņemtu attiecīgu ātrumu.;)
Piemēram,lūk šajā hirsch tabulā to var redzēt http://www.mintoff.co.uk/T5/9000%202.3% ... 0%20PS.pdf
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?

Post by zaz »

... labi, visi runā par jaudu, tās, itkā, vienmēr būs par mazu, bet, manuprat saab'am (vismaz manam) novērojums / trūkumi ir pavisam citi:

1. Saķeres uzlabošana + stūres raustīšanas novēršana.
2. Apstāšanās

1. Kāda īsti jēga baigi palielināt jaudas, ja jau ar stoku un OK (jaunām) riepām ar 1/2 pārnesumu riepas kūp (pat ne rieps, bet riepa)

OK, varam celt jaudu lai cēliens ar 5'to ir tāds pats kā 3'šo, bet arī... jau tā pat stūri "normāli" rausta. Pat jāsaka, labi, ka tās jaudas nav tik daudz, jo ja pie 180-200km/h stūri raustītu kā pie 100-130... nu nezinu cik ilgi varētu uz šī globusa noturēties.

Tātad šī ir, manuprāt, viena (nu OK, divas) lieta ko būtu jānovērš pirms jaudas celšanas.

2. Nākamais ir apstāšanās, sakiet ko gibat, bet stock bremzes netur (vai tur uz pēdējās robežas) ja sāk izmantot visu auto iespējamo / pieejamo dinamiku. Auto ieskrienas daudz ātrāk, kā bremzes spēj atdzist.... Biķerniekos jau 3. apļa sākumā bremzēšana notika 50% ar bremzēm un 50% ar dzinēju.



... nu tādas lūk manas pārdomas par visu šo lietu. Un lūk arī izmaksas šo trūkumu novēršanai;

1. Limited-Slip-Differential - 516Ls + šipings
http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=225

2. Steering Rack Clamp - 160Ls + šipings (vai kad Arnijs uztaisīs analogu :laugh: )
http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=206

3. Performance Brake Upgrade Kit - 1200Ls + šipings

http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=2332

Nu kopā "tikai" aptuveni 1900Ls... :woohoo:


Ko pārējie, ne ar ko tādu nesaskaras?

Ja saskārušies - kādi risinājumu varianti pielietoti?
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?

Post by Nils »

Neviens jau nesaka, ka nevajag, bet pats redzi izmaksas...
Par bloķi es arī esmu domājis, bet nu 500ls nolocīt par ko tādu ikdienas braukšanai, paldies, labāk pārkrāsoju virsbūvi un braucu kā ir, pagaidām es to vienkārši nevaru atļauties, vienā piegājienā nolocīt pus tonnu. Ja tie būtu 200-300ls, varbūt kaut kad.
Saķerei priekš izpriecām var iepirkt slikus, lai saplēš to stocka reduktoru lupatās. :laugh:
Cik atceros, tad bizenāja zaļajam 9k ir bloķis, lai padalās iespaidos, ja pareizi atceros, tad viņš kaut ko stāstīja par vēl lielāku stūres raušanu no rokām paātrinoties ar otro.
Bremzes par 1200ls arī drusku uzspēlēti, noteikti var uzlikt nesliktas bremzes arī zem 1k LVL.
Zaz, tu esi gatavs ieguldīt 2k LVL šajās pozīcijās?
Kā jau teicu, difs ir dārgs, bremzes var uzlikt lētākas, bet man te pa vidam jautājums, kas šitais par zvēru "Steering Rack Clamp"? Cik saprotu, skava, kas uzlabo vadāmību? Jā, ja tads ievērojami uzlabo 9k/9-3 ļurīgo un neatsaucīgo stūri, tad tur es 160ls noteikti būtu gatavs ieguldīt.
Par jaudas celšanu, tas ir salīdzinoši lētākais no visiem pārējiem apgreidiem, jūtamākais un visvairāk prieku radošais.
Paskat, piemēram ņemam kaut kādu 2.3lpt 9k ar 170hp,
-čips ArTehā 100ls
-izplūde, ja taisa no rokas: 200-250ls var ielīst pat ar 3" downpipe
-skatam koniskais un šeku reku esam jau piemetuši gandrīz 100hp (ok, HOT'am nebūs tik daudz, bet tāpat), labi, ar standarta T25 tie varbūt arī varētu būt griesti un nav obligāti jāliek tik daudz, pie esošajiem dzelžiem brīvi jutīsies arī ar 250hp.
Protams, ar ļurīgo stock piekari pasākums ir diezgan slidens, bet nu daži ju tāpat te koņus salikuši.
Šeit ir tas, ka tu kā parasts mirstīgais visu vari pirkt pa atsevišķām pozīcijām kaut katru mēnesi kaut ko atliekot no algas, a tu man liec galdā tādus ciparus it kā man būtu sponsori un es taisītos nākošgad dragā piedalīties, ja ir ko piedāvāt, raksti, reklāmu uz auto atļaušu izlīmēt. :laugh:
Tāpēc, būsim reāli, cik no mums ir tādi, kas ir gatavi investēt bremzēs 1200ls, lai deldētu tādas ikdienā? :)
Es, protams, piekrītu, ka tās bremzes vajag, tā ir problēma, bet kamēr es trases āķi lūpā neesmu noķēris, neizjūtu baigo vajadzību. Ir bijis diskomforts strauji metoties no 180km/h, bet nu tādi brīži nesanāk bieži.
Bet par šito "Steering Rack Clamp"", tiešām, varētu lūdzu sīkāk?
Saab 900 Turbo '81
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8241
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?

Post by lawyer »

Par bremzēm uz 9-3og - vai tad tam nederēs no 9-5 Aero? Ja der, tad tas būtu labs variants, jo tām vajadzētu būt ražīgākām nekā stock Aero bremzēm - 9-5 kā nekā ir vairāk zs un masa +200kg :huh:

Bet par stūres raustīšanos paātrinoties - vai tad tas vispār pa lielam ir labojams? :huh: Man liekas, ka ne - vai nu pamatīgi jāpārbūvē piekare (kā pēdējam Focus RS, kurš labi turot 300zs uz FWD), kas pats par sevi ir ļoti apšaubāms pasākums vai arī jānomaina auto, vislabāk uz RWD ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?

Post by elmo »

Nu gan jūs te dodat vaļā 1200 par bremzēm.
Tad jau labāk par bremžu cenu paņemt šitādu urkli ar ko ziemā pa Brīvkalniem ārdīties:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... albfo.html
Par difa un pārējo štruntu cenu var arī stūri pareizā pusē pārmest. :laugh:
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?

Post by zaz »

Ja es būtu gatavs ieguldīt 2KLs, es to būtu izdarijis. Tādēļ arī jautāju, vai pārējie tūneri ar šādām lietām nesaskarās...?

Savam, pašlaik, izdarītais:

1. Ķēde + dz spilveni + sajūgs/kurvis + izspiedējgultnis
2. Jaunā kartera ventilacija
3. Koni regulējamie amji
4. Poli bukses
5. Simons auspufs
6. Bremžu diski, visi (kuri, pie mana braukšanas stila, ir "izvilkuši" divus gadus un ir lupatās)

... neskaitot visādus sīkos darbiņus.

Par cik uzskatu, ka svarīgāk par ieskriešanos ir palikšana pie ceļa, ir pārliecība, ka pirms jaudas palielināšanas ir jāuzlabo vadāmība + apstāšanās.


Nu tad lūdzu, Tūneri, - kādi ieteikumi? :laugh:
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?

Post by Nauris_t16 »

Ieteikumi? Pārsēsties uz vecāku šasiju :P
KoreFun izteikums, ka velk kā trolejbuss (ar stock vadību un turbīnu) un iet kā pa sliedēm (koni special, jo sport nemaz netaisa priekš klasiskajiem, aero piekare ar apzāģētām priekšējām atsperēm un R17 ar 205/40 riepām). Nekādas bundžas ļodzīšanās, nekādas bremžu zušanas. Labi, neesmu braucis lielo apli biķeros, bet nu atkal jau KF teica, ka 9-3 stock bremzes zūd arī trijniekos. Man nekas nekur nezūd, diski paliek zili un pārkarst, bet nu īpaši apstāšanās spējas tas neietekmē.

Es uz nākamo gadu meklēšu laikam tikai citus klučus, neredzu jēgu investēt mega naudas bremzēs pagaidām. Performance kluči šķiet "bang for a buck".

Stūri no rokām nedaudz rauj, ja nenoraujas saķere, bet nu nebrauc jau trasē ar vienu roku un zinot, ka rausies, par to vairs nedomā, vienkārši stingri tur. Lai gan man uz biķeru asfalta nespolēja pat otrais, kas uz ielas notiek vienmēr. Ja spolē baigi traki - es liktu platākas riepas, bet nu tad jau tak tā stūre stingrāk jātur :P

Jā, es 200% piekrītu, ka piekare ir pirmā, ar kuru sākt.
Zaz, tevi koni ir aizgriezti uz cietāko?
Poly buksēs, vismaz 900og, jēgu neredzu, ir braukts gan ar, gan bez - zinu ko runāju.

Reāli - pareiza platuma zemprofila riepas, cieti amortizatori ar, varbūt, zemākām atsperēm, "aukstāki" bremžu kluči un go go go :) Tas gan viss ir neņemot vērā katra modeļa individuālos trūkumus, tas, loģiski, ka summējas klāt.

Un jā, runa ir par +/- autošoseju. Nevis dragreisu.
900aero clubsport #8
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8241
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?

Post by lawyer »

Pag, bet vai tad c900 (ar jaunajām bremzēm) nevar uzlikt bremzes no, piemēram, 9k Aero? :huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?

Post by Nauris_t16 »

lawyer wrote:Pag, bet vai tad c900 (ar jaunajām bremzēm) nevar uzlikt bremzes no, piemēram, 9k Aero? :huh:
Var. Bet kas 9k aero bremzēs ir tāds savādāks nekā jebkurā 93+ 9k? :P

Jā, 9k bremzes ir plānā, bet es nesteidzos, jo nejūtu mega vajadzību. Tas pagaidām ir lielākais, kas vispār ir ieplānots bremžu jomā.
900aero clubsport #8
Post Reply