Šim pārdevējam laikam Antifrīzs ir šnabja analogs! :Dmaris wrote:Tagad laikam tirgotājiem grūti laiki , ja ar tādiem tekstiem sāk tigot SAABus ...:P
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... adigd.html
2.2 Tdi. Laba komplektācija, Dvd, navi, TV. No Vācijas. Auto bez defektiem. Ziemas riepas, patēriņš 6, 5l uz 100km. Analogs Opel Vectra.
:)
Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Saab 9000 Stainless Tubular Manifold
http://www.ebay.com/itm/Saab-9000-Stain ... 336e05d224
Ir kādam kāds komentārs?
itkā lētāk nekā no maptuna, bet metinājuma vietas iekspusē nav pārliecības kādā stāvoklī un vai tiešām ir tas vienādais garums un pareizi izliekumi, kas nebremzēs kustību
tīri tā - ievēroju un radās jautājumi - a vot kā? kā ir?
teorētiski jau pat ar to pašu turbīnu vajadzētu būt kādam mazam ieguvumam
http://www.ebay.com/itm/Saab-9000-Stain ... 336e05d224
Ir kādam kāds komentārs?
itkā lētāk nekā no maptuna, bet metinājuma vietas iekspusē nav pārliecības kādā stāvoklī un vai tiešām ir tas vienādais garums un pareizi izliekumi, kas nebremzēs kustību
tīri tā - ievēroju un radās jautājumi - a vot kā? kā ir?
teorētiski jau pat ar to pašu turbīnu vajadzētu būt kādam mazam ieguvumam
Saab 9000 CC '91
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Kā reiz viens paziņa no ārvalstīm tieši šo kolektoru tagad liek virsū, bet viņam ne tuvu vairs nav oriģinālā turbīna.
Praksē pierādījies, ka jēga no tā visa uz mūsu motoriem pie jaudām zem ~500Zs ir ļoti tuva nullei.
Praksē pierādījies, ka jēga no tā visa uz mūsu motoriem pie jaudām zem ~500Zs ir ļoti tuva nullei.
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Kā vienmēr ;)
Pie tam - 90%, ka būs jāmaina dzesēšanas ventilators pret plānāku; ar dažiem kolektoriem (nezinu, kā ir ar šo) šķībuma dēļ turbīna/DP atduras pret kondicioniera sūkni. Ņemšanās liela, bet jēgas maz.
Tad jau labāk par to naudu uztaisīt no savas esošās turbīnas hibrīdu, būs daudz patīkamāks rezultāts.
Edit:
Īsumā par ieguvumiem: cauruļu kolektors principā atvieglo turbīnas iegriešanos un jaudu apgriezienu augšgalā. Mūsu standarta turbīnas jau tā ir "vieglas" un to potenciāls izbeidzas pie pārāk zemiem apgriezieniem, lai kolektors spētu tur kaut ko labot.
Par N/A motoriem, protams, ir pavisam cits stāsts.
Pie tam - 90%, ka būs jāmaina dzesēšanas ventilators pret plānāku; ar dažiem kolektoriem (nezinu, kā ir ar šo) šķībuma dēļ turbīna/DP atduras pret kondicioniera sūkni. Ņemšanās liela, bet jēgas maz.
Tad jau labāk par to naudu uztaisīt no savas esošās turbīnas hibrīdu, būs daudz patīkamāks rezultāts.
Edit:
Īsumā par ieguvumiem: cauruļu kolektors principā atvieglo turbīnas iegriešanos un jaudu apgriezienu augšgalā. Mūsu standarta turbīnas jau tā ir "vieglas" un to potenciāls izbeidzas pie pārāk zemiem apgriezieniem, lai kolektors spētu tur kaut ko labot.
Par N/A motoriem, protams, ir pavisam cits stāsts.
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Absolūti precīzi cilvēks runā :)
Turbo motoriem lielākie ieguvumi nāk no ieplūdes un visa pēc turbīnas, kgan arī tie vairak ietekmē nevis jaudu kā tādu, bet gan turbo vedres lielumu un turbīnas resursu.
Turbo motoriem lielākie ieguvumi nāk no ieplūdes un visa pēc turbīnas, kgan arī tie vairak ietekmē nevis jaudu kā tādu, bet gan turbo vedres lielumu un turbīnas resursu.
- krauklitis
- Zināms jau visiem
- Posts: 191
- Joined: Mon Jun 02, 2008 12:01 pm
- Location: Kekava
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
varbūt kāds grib sev piekabi?
manejam krasa neder
http://www.ebay.co.uk/itm/Saab-900-T16s ... 500wt_1202
manejam krasa neder
http://www.ebay.co.uk/itm/Saab-900-T16s ... 500wt_1202
katram latvietim vismaz vienu...
deviņsimto
deviņsimto
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
LV tādai TA nedabūt.krauklitis wrote:varbūt kāds grib sev piekabi?
manejam krasa neder
http://www.ebay.co.uk/itm/Saab-900-T16s ... 500wt_1202
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Kādam angļu valoda ir kā dzimtā :laugh:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gclxo.html
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gclxo.html
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Kaut kas no sērijas uz priekšu brauc, atpakaļ arī!:laugh:
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Šitas ir labais (video rullitis):
http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/69463/j ... 40-gradiem
http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/69463/j ... 40-gradiem
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Varbūt kādam ir vēlme ko iepirkt... :(
http://www.delphi.se/filearchive/5/5933 ... -01-15.PDF
http://www.delphi.se/filearchive/5/5933 ... -01-15.PDF
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Skatos un esmu šokā, kā kādam vispār roka ceļas ko tādu izvazāt? :dry:
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
:(
Antonovs varētu parādīt savu mīlestību uz Saab un iepirkt lielāko daļu no šiem eksponātiem.
Tik daudz iekārojamu objektu, bet nu cenas noteikti ir fantastiskas.
Arī daži prototipi ir diezgan interesanti, žēl, ka 97lpp eksponāts netika ražots arī sērijveidā.
Antonovs varētu parādīt savu mīlestību uz Saab un iepirkt lielāko daļu no šiem eksponātiem.
Tik daudz iekārojamu objektu, bet nu cenas noteikti ir fantastiskas.
Arī daži prototipi ir diezgan interesanti, žēl, ka 97lpp eksponāts netika ražots arī sērijveidā.
Saab 900 Turbo '81