Dažādi jautājumi par 9-5
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Nu jaa..bildes diemzheel neaizgaaja :(
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Samazini Paintā un aizies ;)Jecis wrote:Nu jaa..bildes diemzheel neaizgaaja :(
Galvenais, neliec baigos palagus šeit! :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Oki meegjinaashu;)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Nu taa
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
jpcik, ka es nejeedz laikam:)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Kam shajaa vietaa buutu jaabuut?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
tur nekam nav jaabuut , vecajiem tur bij sadaliitaajs .
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Nu paldies!
Vieta tiiri svaiga izskataas un es jau satraucos, ka kaut kas ir pazudis vai nav pieskruuveets.
Vieta tiiri svaiga izskataas un es jau satraucos, ka kaut kas ir pazudis vai nav pieskruuveets.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Kaads var buut zin ,kam iisti domaata taa papildus lampinja ieksh migliniekiem , taa ir vienkaarshi usa versija , vai veic kaadu funkciju , tjipa spiidina uz saaniem ?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
alpins wrote:Kaads var buut zin ,kam iisti domaata taa papildus lampinja ieksh migliniekiem , taa ir vienkaarshi usa versija , vai veic kaadu funkciju , tjipa spiidina uz saaniem ?
Tev taisniba,ta ir US vwersija,un iedegas ka papildus apgaismojums taja puse,kura tiek ieslegts pagrieziens.Respektivi deg kopa ar pagriezienu,bet nemirgo...
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Tā, jaunu topiku necepšu, tāpēc...
Tiek tirgots mans 9k aero un vietā tiek skatīts kaut kas cits.
Biju apskatīt vienu 9k aero tomātu, bet tur diezgan roka jāpieliek un īpašnieks vēl apsver manu piedāvāto cenu.
Joka pēc tika apskatīts arī viens 9-5 2.3t lpt, jo 9-5 aero pagaidām pacelt nevaru, bet...
ir viens liels BET, nezinu vai tieši tas konkrētais exemplārs, bet gāja nu viņš ļoti švaki, nu ļoti, cēliena nekāda.
Ok, saprotu, ka esmu jau apradis ar 225hp, manuāli un aero, bet izbraucu arī ar 9k aero 200hp automātu un nepavisam jaudas ziņā nelikos apdalīts, katrā ziņā īpašu atšķirību jaudā nejutu, vienīgi tomāts kādu sekundi, divas apdomājas, bet tad, pat pie 50km/h iespiežot pedāli līdz grīdai nospolē un aiziet labi beņķos iespiežot.
Un sanāk jau, ka 9-5 2.3t lpt automātam un 9k aero automātam ir tikai 30hp starpība, bet reāli dzīvē šķita, ka starpība ir gandrīz 100hp. Un nepārspīlējot, likās, ka sencīša B5 passat ar 1.9TDI ceļ labāk.
Laiciņu atpakal pavizinājos ar 9-5 2.0t tomātu un likās, ka neiet nemaz tik švaki.
Nu, īstenībā ar šito visu es gribēju teikt/lūgt, vai būtu iespējams ar kādu no sābistiem izlaist kādu test apli un pačekot kā iet un kā jāiet 9-5, teiksim 2.0t, 2.3t?
Jo uz vikingiem viņu nedzinu, jo tiešām tika apskatīts joka pēc, vnk. garām braucot iebraucu izlaist aplīti un pamēģināt, kas un kā. :)
Plusi, klusāks, mīkstāks, svaigāks.
Un, ja viņš patiešām iet tā kā gāja tas konkrētais exemplārs, tad es, visticamāk palikšu pie varianta ar melno 9k aero tomātu. :)
Tiek tirgots mans 9k aero un vietā tiek skatīts kaut kas cits.
Biju apskatīt vienu 9k aero tomātu, bet tur diezgan roka jāpieliek un īpašnieks vēl apsver manu piedāvāto cenu.
Joka pēc tika apskatīts arī viens 9-5 2.3t lpt, jo 9-5 aero pagaidām pacelt nevaru, bet...
ir viens liels BET, nezinu vai tieši tas konkrētais exemplārs, bet gāja nu viņš ļoti švaki, nu ļoti, cēliena nekāda.
Ok, saprotu, ka esmu jau apradis ar 225hp, manuāli un aero, bet izbraucu arī ar 9k aero 200hp automātu un nepavisam jaudas ziņā nelikos apdalīts, katrā ziņā īpašu atšķirību jaudā nejutu, vienīgi tomāts kādu sekundi, divas apdomājas, bet tad, pat pie 50km/h iespiežot pedāli līdz grīdai nospolē un aiziet labi beņķos iespiežot.
Un sanāk jau, ka 9-5 2.3t lpt automātam un 9k aero automātam ir tikai 30hp starpība, bet reāli dzīvē šķita, ka starpība ir gandrīz 100hp. Un nepārspīlējot, likās, ka sencīša B5 passat ar 1.9TDI ceļ labāk.
Laiciņu atpakal pavizinājos ar 9-5 2.0t tomātu un likās, ka neiet nemaz tik švaki.
Nu, īstenībā ar šito visu es gribēju teikt/lūgt, vai būtu iespējams ar kādu no sābistiem izlaist kādu test apli un pačekot kā iet un kā jāiet 9-5, teiksim 2.0t, 2.3t?
Jo uz vikingiem viņu nedzinu, jo tiešām tika apskatīts joka pēc, vnk. garām braucot iebraucu izlaist aplīti un pamēģināt, kas un kā. :)
Plusi, klusāks, mīkstāks, svaigāks.
Un, ja viņš patiešām iet tā kā gāja tas konkrētais exemplārs, tad es, visticamāk palikšu pie varianta ar melno 9k aero tomātu. :)
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
man ir 2.0 t tomats. varu padalities
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Arī Griffins testam pieejas :)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
carlorossi - īstā vieta ir 8.marts, kad būs daudz dažādu SAABi pieejami. Gan jau varēs ar kādu sarunāt izlaist...;)
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Jā, zinu, bet ir tā, ka līdz astotajam jau manējais var būt prom un tagad pat uz dienu nevaru iztikt bez mašīnas. :woohoo:
Tāpēc arī laicīgi skatos.
Jā, it kā plānoju uz astoto datumu piebiedroties, bet jāskatās, ko sieviete teiks, viņa jau tā ar šķību aci skatās uz manu fanātismu pret SAAB, kur nu vēl, ja laupīšu viņai sieviešu dienu iemainot to pret pasākumu ar SAAB'istiem. :woohoo: :lol: :lol: :lol:
Bet, nu, redzēs, varbūt otra galējība, būs jāstrādā... :unsure: bet varbūt kaut kā izlocīšos un piebiedrošos. B)
Kā saka, līdz tam vēl jānodzīvo. ;)
Tāpēc arī laicīgi skatos.
Jā, it kā plānoju uz astoto datumu piebiedroties, bet jāskatās, ko sieviete teiks, viņa jau tā ar šķību aci skatās uz manu fanātismu pret SAAB, kur nu vēl, ja laupīšu viņai sieviešu dienu iemainot to pret pasākumu ar SAAB'istiem. :woohoo: :lol: :lol: :lol:
Bet, nu, redzēs, varbūt otra galējība, būs jāstrādā... :unsure: bet varbūt kaut kā izlocīšos un piebiedrošos. B)
Kā saka, līdz tam vēl jānodzīvo. ;)
Saab 900 Turbo '81