Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Sešus gadus esmu meklējis līdzekli, kā tikt galā ar paneļa atspīdumu uz stikla, kas apgrūtina redzamību, beidzot šķiet, ka esmu atrisinājis šo sarežģīto uzdevumu!:laugh:
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
izņēmi stiklu vai arī iegādājies citu auto?elmo wrote:Sešus gadus esmu meklējis līdzekli, kā tikt galā ar paneļa atspīdumu uz stikla, kas apgrūtina redzamību, beidzot šķiet, ka esmu atrisinājis šo sarežģīto uzdevumu!:laugh:
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
protams, ir dažādas markas, nepretendēju uz absolūtu patiesību, tomēr tiku lasījis vienu NL saabistu group-buy topiku par vintage SAAB riteņu skrūvju izgatavošanu profesionālā kārtā un tur bija tieši teksti par to, ka skrūves netiks taisītas no stainless steel, jo tādējādi tiek zaudēta kāda būtiska skrūvju īpašība, ja atmiņā neviļ, tad doma laikam bija tāda, ka ņeržas skrūves regulāri atlaižot un pārvelkot vienā brīdī viņas vienkārši zaudē izturību. Un, šķiet, ka šo pašu domu man arī apstiprināja profesionāls virpotājs, kas taisīja man Sonett riteņa skrūvi.chippy wrote:Tieši tā. Arī ņeržai, tāpat kā jebkuram metālam ir vairākas klases. Kandavas ielā, numuru neatceros, bet blakus RS, ir darbnīca, kur no ņeržas ražo jebkādus brīnumus- pārbaudīts kantoris.Tunnel wrote:...nebuus taisniiba - ja neruuseejoshaa teerauda skruuve ir razhota/paredzeeta ritenju pieskruuveeshanai tad metaala izturiiba ir atbilstosha standartam. Preciizi cik nepateikshu, bet vajadziigos Njuutonus vinja iztur bez krenkjiem.KurBads wrote:...ņeržas skrūves ir trauslas un var norauties
Cita opera ir ja no vienkaarsha neruuseejoshaa teerauda stieniisha izvirpo skruuvi - nav paredzams rezultaats. :)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Nē, nopirku saules brilles!:laugh:defektivais wrote:izņēmi stiklu vai arī iegādājies citu auto?elmo wrote:Sešus gadus esmu meklējis līdzekli, kā tikt galā ar paneļa atspīdumu uz stikla, kas apgrūtina redzamību, beidzot šķiet, ka esmu atrisinājis šo sarežģīto uzdevumu!:laugh:
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Jū, polarizējošās bričas saulainā laikā redzamību no Saab salona palielina par kādiem 20%. :D
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Vēl viens variants ir pārklāt paneļa augšdaļu ar melnu, matētu materiālu, piemēram, zamšādu vai alcantara ;)elmo wrote:Sešus gadus esmu meklējis līdzekli, kā tikt galā ar paneļa atspīdumu uz stikla, kas apgrūtina redzamību, beidzot šķiet, ka esmu atrisinājis šo sarežģīto uzdevumu!:laugh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Man ir SAABs, nevis kaut kāda Lūcija vai Impreza, lai es te ar melnu alkantru aizdi...u gaišo ādas salonu.Turklāt mans risinājums ir daudz, daudz reižu lētāks un izskatīgāks!:laugh:
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
man atkal ir variants, ka notīru paneli ar kaut kādu putekļus atgrūdošo aerosolu, bet pēc tam pabraukājot ar nolaistu jumtu kādu brīdi viss panelis šā vai tā noklājas ar skaistu "putekļu zamšu" :) nekādu alkantru nevajag :)lawyer wrote:Vēl viens variants ir pārklāt paneļa augšdaļu ar melnu, matētu materiālu, piemēram, zamšādu vai alcantara ;)elmo wrote:Sešus gadus esmu meklējis līdzekli, kā tikt galā ar paneļa atspīdumu uz stikla, kas apgrūtina redzamību, beidzot šķiet, ka esmu atrisinājis šo sarežģīto uzdevumu!:laugh:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Piemēram, BMW un Audi rīkojas gudrāk un arī gaišajiem saloniem instrumenta paneļa augšdaļu liek melnu, lai nekas logā neatspīdētu ;)elmo wrote:Man ir SAABs, nevis kaut kāda Lūcija vai Impreza, lai es te ar melnu alkantru aizdi...u gaišo ādas salonu.Turklāt mans risinājums ir daudz, daudz reižu lētāks un izskatīgāks!:laugh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Vajadzētu nomainīt auto ugunsdzēšamo aparātu. Viens zinātājs teica, ka vajagot ņemt ogļskābās gāzes aparātu, jo tie ir n-tās reizes efektīvāki un kalpo mūžīgi (ja nesanāk izlietot, protams :D). Tikai jāveic apkopes.
Ir kādam pieredze, vai visi pērk Staķikā? Ir kāds sakarīgs kantoris, kur meklēt?
Ir kādam pieredze, vai visi pērk Staķikā? Ir kāds sakarīgs kantoris, kur meklēt?
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Paskaties Statikā uz aparāta nakļenēm, kas ir izplatītājs :Denvoy wrote:Vajadzētu nomainīt auto ugunsdzēšamo aparātu. Viens zinātājs teica, ka vajagot ņemt ogļskābās gāzes aparātu, jo tie ir n-tās reizes efektīvāki un kalpo mūžīgi (ja nesanāk izlietot, protams :D). Tikai jāveic apkopes.
Ir kādam pieredze, vai visi pērk Staķikā? Ir kāds sakarīgs kantoris, kur meklēt?
P.S. Ka tik nebija FM serviss pie VEF tilta ;)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Tikai nepērc RIMčikā! Citādi vēl uzsprāgs karstā laikā un viss auto būs ar zilu pulveri!
Jau 2 gadi pāgājuši, bet no tā pulvera smakas neesmu ticis vaļā.
Jau 2 gadi pāgājuši, bet no tā pulvera smakas neesmu ticis vaļā.
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Labvakar,
man ir tas gods paziņot klātesošajiem, ka Ādolfs ir pametis mūsu jauko kompāniju un nodots citām vajadzībām (tā nav piķa izcelšana no lūžņiem).
Es palieku tepat, un uz ielām novērošu jūs ar vērīgu aci. Dažreiz būšu ielās ar Mārtiņa Š skaisto sarkano "vagonu".
Ak jā, darba e-pasts (daži to mēdza lietot) vairs neeksistē, un mani var privāti sameklēt ar mobilā telefona palīdzīgu, hotmailā un gmailā, facebookā... un, protams, te. :)
Priecīgus svētkus un jauku vasaru!
FFF
man ir tas gods paziņot klātesošajiem, ka Ādolfs ir pametis mūsu jauko kompāniju un nodots citām vajadzībām (tā nav piķa izcelšana no lūžņiem).
Es palieku tepat, un uz ielām novērošu jūs ar vērīgu aci. Dažreiz būšu ielās ar Mārtiņa Š skaisto sarkano "vagonu".
Ak jā, darba e-pasts (daži to mēdza lietot) vairs neeksistē, un mani var privāti sameklēt ar mobilā telefona palīdzīgu, hotmailā un gmailā, facebookā... un, protams, te. :)
Priecīgus svētkus un jauku vasaru!
FFF
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Nil, kur ir tas foto radars uz Ventspils šosejas pie Tukuma? Zīme ir, bet pašu radaru nemanīju...
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Daudzās vietās jau tik zīme un labākajā gadījumā pamati ielikti, bet radari kādu laiku nebūs.zudushais wrote:Nil, kur ir tas foto radars uz Ventspils šosejas pie Tukuma? Zīme ir, bet pašu radaru nemanīju...
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i