Gāze un Aero.
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Gāze un Aero.
Tātad pie -15 pārslēgtos uz Akmens tilta? :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Gāze un Aero.
nezinu kā pie -15, jo nav vēl bijis, bet pie +25 pārslēdzas uzreiz pēc pielaišanas! :D
Domāju, ka pie -15 būs vismaz 5 minūtes jākasa logi un pa to laiku būs jau pārslēdzies, tātad pie 0 km. Šobrīd jau ir tā, ka šķil un brauc, vot i salasās tie kilometri.
Domāju, ka pie -15 būs vismaz 5 minūtes jākasa logi un pa to laiku būs jau pārslēdzies, tātad pie 0 km. Šobrīd jau ir tā, ka šķil un brauc, vot i salasās tie kilometri.
Re:Gāze un Aero.
Tieši tas mani attur no gāzes likšanas, jo man līdz darbam ir 5km, domāju, ka pie -20 es līdz gāzei vispār netiktu. Kaut gan cik atceros, parasti gāze ieslēdzās nobraucot mazāk par 1km, bet ziemā līdz 3km. Pie -30 gan varēja nobraukt kādus 8km.
Nu visādā ziņā pie mana nobraukumu visnotaļ apšaubāma tā ekonomija sanāktu. Gan jau kaut ko ieekonomētu, bet to noteikti neatsver gemorojs, kas ir ar gāzes uzpildi, jo Ogrē normālas gāzes nav.
Nu visādā ziņā pie mana nobraukumu visnotaļ apšaubāma tā ekonomija sanāktu. Gan jau kaut ko ieekonomētu, bet to noteikti neatsver gemorojs, kas ir ar gāzes uzpildi, jo Ogrē normālas gāzes nav.
Re:Gāze un Aero.
Arguments par normālo gāzi ir labs, bet par tiem -20... Cik es saprotu, tad vienkārši mašīna būtu mazliet ilgāk jāpasilda un tā pārslēgtos uz gāzi - vai arī es kļūdos?uculs wrote:Tieši tas mani attur no gāzes likšanas, jo man līdz darbam ir 5km, domāju, ka pie -20 es līdz gāzei vispār netiktu. Kaut gan cik atceros, parasti gāze ieslēdzās nobraucot mazāk par 1km, bet ziemā līdz 3km. Pie -30 gan varēja nobraukt kādus 8km.
Nu visādā ziņā pie mana nobraukumu visnotaļ apšaubāma tā ekonomija sanāktu. Gan jau kaut ko ieekonomētu, bet to noteikti neatsver gemorojs, kas ir ar gāzes uzpildi, jo Ogrē normālas gāzes nav.
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Gāze un Aero.
Nu bet par ko es saku, pierūcini auto un ej skrāpēt logus(vai uzpīpēt), kad beiksi kasīt logus, kāpsi siltā auto, kurš jau būs pārslēdzies uz gāzi.;)
Re:Gāze un Aero.
Nahuja man stikli jāskrāpē, ja tur tikai putekļi sakrituši, gan ziemā gan vasarā. Tos ar vēju nopūš.:P
Re:Gāze un Aero.
Un braucienā ieekonomēto naudu ieliet benzīnā, lai būtu ar ko uzsildīt?:dry:elmo wrote:Nu bet par ko es saku, pierūcini auto un ej skrāpēt logus(vai uzpīpēt), kad beiksi kasīt logus, kāpsi siltā auto, kurš jau būs pārslēdzies uz gāzi.;)
:laugh:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gāze un Aero.
Es pat pie -30 savu tarataiku nesildu, kā kāpju tā braucu
Re:Gāze un Aero.
Arnij, vai tu esi spējīgs ar E98 benzīnu un manu griffinu 1500 km (manā ikdienas maršrutā) nobraukt lētāk kā ar gāzi(ieskaitotot sildīšanai patērēto benzīnu)? Lejot benzīnu godīgi, ar visiem nodokļie un par patreizējo DUS cenu!?Arnijs wrote:Un braucienā ieekonomēto naudu ieliet benzīnā, lai būtu ar ko uzsildīt?:dry:elmo wrote:Nu bet par ko es saku, pierūcini auto un ej skrāpēt logus(vai uzpīpēt), kad beiksi kasīt logus, kāpsi siltā auto, kurš jau būs pārslēdzies uz gāzi.;)
:laugh:
PS: pie -30 es savu auto sildu neatkarīgi no degvielas veida, jo nevaru iesēsties aukstā ādas salonā.Kamēr noskrāpēju logus, salonā ir silti un patīkami.
var jau protams izkasīt tikai šauru strīpiņu logā un braukt kā tankā, lūkojot ceļu caur ambrazūru, bet man tā nepatīk.
Re:Gāze un Aero.
Ja nav garāžas, tad jau jāsilda jebkurā gadījumā :)
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Gāze un Aero.
Nu redz pēc jaunās modes uzskata, ka nav jāsilda, jo braucot uzsilts ātrāk un tiek patērēts mazāk degvielas. Sildīšana tiek uzskatīta par atavismu, kas saglabājies no PSRS laikiem, kad visi sildīja savus žiguļus pirms braukšanas.
Man sildīšana vairāk ir komforta jautājums.
Man sildīšana vairāk ir komforta jautājums.
Re:Gāze un Aero.
Es vairāk sliecos domāt, ka viņi savus auto tur garāžās, tāpēc tā skrāpēšana vienkārši atkrīt :)
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Gāze un Aero.
es nezinu par gāzi, bet man saabs ir neatsaucīgāks jau ar benzīnu, kad auksts ārā ātri piedarbināts un kustinats un tāpēc es dodu priekšroku mazai sildīšanai pirms braukšanas, tā,ka īsti nevar teikt,ka tā tāda vēsturiska paraža vien ir
Saab 9000 CC '91
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)
Re:Gāze un Aero.
Šorīt iedarbināju, noslaucīju priekšējos stiklus un aizmugurē numuru, sāku braukt, attaisīju vārtus, aiztaisīju, pēc nepilna kilometra jau pārslēdzās uz gāzi. Nekāda vaina. Ziņošu par izmaiņām pie mīnus padsmit.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Gāze un Aero.
Drīzāk man mašīnā vairāk salst pie -10, jo tad pats var uzvilkt tikai kādu jaku. Ja ārā ir -30 tad pašam ir pietiekami silts apģērbs, lai sēdekļu aukstumu vairs nesajustu. Man pirmie 500m ir pa mazu ieliņu, kur mašīnai iegūt normālu ritmu. Pie -30 tāpat nekas nesilst, kamēr nedod gāzi. Dīzeļi vispār atdziest strādājot brīvgaitā pie tādas temperatūras. Logi pie -30 arī ciet nesalst, jo arā ir pietiekami sauss. Un kāpēc SAAB nav apsildāms priekšējais logs, vispār zelta vērta fīča.
Nesen iekāpu vienā Renault, lai dievs nogrābstās ar tādu braukt ikdienā, skatos logs viss aizsalis. Domāju, ka tagad minūtes 10 jāgaida, kamēr dīzels uzsils. Taču nē, kamēr noregulēju sēdekli un spoguļus, jau vaļā, izrādās apsildāms.
Nesen iekāpu vienā Renault, lai dievs nogrābstās ar tādu braukt ikdienā, skatos logs viss aizsalis. Domāju, ka tagad minūtes 10 jāgaida, kamēr dīzels uzsils. Taču nē, kamēr noregulēju sēdekli un spoguļus, jau vaļā, izrādās apsildāms.