Gāze un Aero.


User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Gāze un Aero.

Post by defektivais »

Tātad pie -15 pārslēgtos uz Akmens tilta? :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

nezinu kā pie -15, jo nav vēl bijis, bet pie +25 pārslēdzas uzreiz pēc pielaišanas! :D

Domāju, ka pie -15 būs vismaz 5 minūtes jākasa logi un pa to laiku būs jau pārslēdzies, tātad pie 0 km. Šobrīd jau ir tā, ka šķil un brauc, vot i salasās tie kilometri.
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:Gāze un Aero.

Post by uculs »

Tieši tas mani attur no gāzes likšanas, jo man līdz darbam ir 5km, domāju, ka pie -20 es līdz gāzei vispār netiktu. Kaut gan cik atceros, parasti gāze ieslēdzās nobraucot mazāk par 1km, bet ziemā līdz 3km. Pie -30 gan varēja nobraukt kādus 8km.
Nu visādā ziņā pie mana nobraukumu visnotaļ apšaubāma tā ekonomija sanāktu. Gan jau kaut ko ieekonomētu, bet to noteikti neatsver gemorojs, kas ir ar gāzes uzpildi, jo Ogrē normālas gāzes nav.
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re:Gāze un Aero.

Post by Aigars »

uculs wrote:Tieši tas mani attur no gāzes likšanas, jo man līdz darbam ir 5km, domāju, ka pie -20 es līdz gāzei vispār netiktu. Kaut gan cik atceros, parasti gāze ieslēdzās nobraucot mazāk par 1km, bet ziemā līdz 3km. Pie -30 gan varēja nobraukt kādus 8km.
Nu visādā ziņā pie mana nobraukumu visnotaļ apšaubāma tā ekonomija sanāktu. Gan jau kaut ko ieekonomētu, bet to noteikti neatsver gemorojs, kas ir ar gāzes uzpildi, jo Ogrē normālas gāzes nav.
Arguments par normālo gāzi ir labs, bet par tiem -20... Cik es saprotu, tad vienkārši mašīna būtu mazliet ilgāk jāpasilda un tā pārslēgtos uz gāzi - vai arī es kļūdos?
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Nu bet par ko es saku, pierūcini auto un ej skrāpēt logus(vai uzpīpēt), kad beiksi kasīt logus, kāpsi siltā auto, kurš jau būs pārslēdzies uz gāzi.;)
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:Gāze un Aero.

Post by uculs »

Nahuja man stikli jāskrāpē, ja tur tikai putekļi sakrituši, gan ziemā gan vasarā. Tos ar vēju nopūš.:P
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Gāze un Aero.

Post by Arnijs »

elmo wrote:Nu bet par ko es saku, pierūcini auto un ej skrāpēt logus(vai uzpīpēt), kad beiksi kasīt logus, kāpsi siltā auto, kurš jau būs pārslēdzies uz gāzi.;)
Un braucienā ieekonomēto naudu ieliet benzīnā, lai būtu ar ko uzsildīt?:dry:
:laugh:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:Gāze un Aero.

Post by uculs »

Es pat pie -30 savu tarataiku nesildu, kā kāpju tā braucu
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Arnijs wrote:
elmo wrote:Nu bet par ko es saku, pierūcini auto un ej skrāpēt logus(vai uzpīpēt), kad beiksi kasīt logus, kāpsi siltā auto, kurš jau būs pārslēdzies uz gāzi.;)
Un braucienā ieekonomēto naudu ieliet benzīnā, lai būtu ar ko uzsildīt?:dry:
:laugh:
Arnij, vai tu esi spējīgs ar E98 benzīnu un manu griffinu 1500 km (manā ikdienas maršrutā) nobraukt lētāk kā ar gāzi(ieskaitotot sildīšanai patērēto benzīnu)? Lejot benzīnu godīgi, ar visiem nodokļie un par patreizējo DUS cenu!?


PS: pie -30 es savu auto sildu neatkarīgi no degvielas veida, jo nevaru iesēsties aukstā ādas salonā.Kamēr noskrāpēju logus, salonā ir silti un patīkami.
var jau protams izkasīt tikai šauru strīpiņu logā un braukt kā tankā, lūkojot ceļu caur ambrazūru, bet man tā nepatīk.
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re:Gāze un Aero.

Post by Aigars »

Ja nav garāžas, tad jau jāsilda jebkurā gadījumā :)
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Nu redz pēc jaunās modes uzskata, ka nav jāsilda, jo braucot uzsilts ātrāk un tiek patērēts mazāk degvielas. Sildīšana tiek uzskatīta par atavismu, kas saglabājies no PSRS laikiem, kad visi sildīja savus žiguļus pirms braukšanas.
Man sildīšana vairāk ir komforta jautājums.
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re:Gāze un Aero.

Post by Aigars »

Es vairāk sliecos domāt, ka viņi savus auto tur garāžās, tāpēc tā skrāpēšana vienkārši atkrīt :)
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
User avatar
platais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 335
Joined: Tue Oct 20, 2009 12:19 pm
Location: Ogre/Riga

Re:Gāze un Aero.

Post by platais »

es nezinu par gāzi, bet man saabs ir neatsaucīgāks jau ar benzīnu, kad auksts ārā ātri piedarbināts un kustinats un tāpēc es dodu priekšroku mazai sildīšanai pirms braukšanas, tā,ka īsti nevar teikt,ka tā tāda vēsturiska paraža vien ir
Saab 9000 CC '91
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Gāze un Aero.

Post by edijs »

Šorīt iedarbināju, noslaucīju priekšējos stiklus un aizmugurē numuru, sāku braukt, attaisīju vārtus, aiztaisīju, pēc nepilna kilometra jau pārslēdzās uz gāzi. Nekāda vaina. Ziņošu par izmaiņām pie mīnus padsmit.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:Gāze un Aero.

Post by uculs »

Drīzāk man mašīnā vairāk salst pie -10, jo tad pats var uzvilkt tikai kādu jaku. Ja ārā ir -30 tad pašam ir pietiekami silts apģērbs, lai sēdekļu aukstumu vairs nesajustu. Man pirmie 500m ir pa mazu ieliņu, kur mašīnai iegūt normālu ritmu. Pie -30 tāpat nekas nesilst, kamēr nedod gāzi. Dīzeļi vispār atdziest strādājot brīvgaitā pie tādas temperatūras. Logi pie -30 arī ciet nesalst, jo arā ir pietiekami sauss. Un kāpēc SAAB nav apsildāms priekšējais logs, vispār zelta vērta fīča.
Nesen iekāpu vienā Renault, lai dievs nogrābstās ar tādu braukt ikdienā, skatos logs viss aizsalis. Domāju, ka tagad minūtes 10 jāgaida, kamēr dīzels uzsils. Taču nē, kamēr noregulēju sēdekli un spoguļus, jau vaļā, izrādās apsildāms.
Post Reply