Gāze un Aero.


User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:Gāze un Aero.

Post by andrejsb »

Gregers wrote:Vai eksperti varētu arī man alternatīvi attīstītajam apstāstīt ar ko sliktāks ir porše ar gāzi nekā bez gāzes? :)
Absolūti ne ar ko nav sliktāks, nu tikpat labs kā ferrari ar gāzi :silly:
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
drRD
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Sat May 17, 2008 11:02 am
Location: Ikšķile

Re:Gāze un Aero.

Post by drRD »

Varētu izveidot ranga tabulu, kur pašā augšā ir auto cilvēkiem ar neierobežotu naudas daudzumu, un apakšā ar auto, tā teikt priekš nabagiem. Un tad mēģināt uzzīmēt līniju no kuras uz leju varētu sākt izmantot iebūvēto gāzes iekārtu. Pašā apakšā esošie arī diezin vai krāmēs iešā gāzīti, ja vien tā tiem nebūs radusies no ...nezinkurienes... nosacīti pa velti.

ferrari ar gāzi :( :( :( piedodiet
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:Gāze un Aero.

Post by uculs »

chippy wrote:
uculs wrote:Mānās, neredzu buferī gāzes korķi:laugh:
Man, Elmo, Denisam un Eekam arī korķi nav redzami..
Tātad arī mānaties, īstā gāze nāk ar korķi spārnā vai buferī, jums tikai tāda imitācija vien ir:laugh: Es zinu, man pašam bija īstā gāze:silly:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

drRD wrote:Varētu izveidot ranga tabulu, kur pašā augšā ir auto cilvēkiem ar neierobežotu naudas daudzumu, un apakšā ar auto, tā teikt priekš nabagiem. Un tad mēģināt uzzīmēt līniju no kuras uz leju varētu sākt izmantot iebūvēto gāzes iekārtu. Pašā apakšā esošie arī diezin vai krāmēs iešā gāzīti, ja vien tā tiem nebūs radusies no ...nezinkurienes... nosacīti pa velti.

ferrari ar gāzi :( :( :( piedodiet
Piekrītu, ferrari nepiestāv LPG, bet Lamborghini gan būtu pašā laikā:
Image
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Gāze un Aero.

Post by lawyer »

Hmmmm... es te arī tagad parēķināju, vai man izdevīgi būtu manā neesošajā 9-3/9-5 benzīnniekā iekrāmēt gāzes iekārtu :)

Benzīna un LPG cenas starpība ir tik milzīga kļuvusi naudas izteiksmē, ka pati labākā iekārta (150 LVL uz cilindru) atmaksāsies 7-8 mēnešos pie mana teorētiskā nobraukuma ~1200km mēnesī, pieņemot, ka vidējais patēriņš tam būtu 13l/100km :silly:

Saprotu es visus gāzētājus :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
SAABaeroist
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1143
Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
Location: Latvia

Re:Gāze un Aero.

Post by SAABaeroist »

Pasaule mainas un es nebrinitos ka kads "Ferrari" drīzuma bus ar gazi ;) :laugh:
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Gāze un Aero.

Post by edijs »

Tieši tā, Lawyer - tīklīdz soļķis nav par 60 suķiem dabūnams, jēga no traktora maza. :) Piemēram, vidusmērā bmw divlitrīgais dīzelītis zem 7 litriem nenokrīt. Jā, taisnos gabalos ir 5.2, reizēm kādu laiku pēc noresetošanas turās ap 6.5-6.7, taču realitātē beigās tomēr pakāpjās virs 7. Ar šī brīža cenu, pildoties DUS'ā, t.i. nepilni 7 lati par 100 kilometriem. Kamēr mana divdesmit gadus vecā tarataika ar aizvēsturisko gāzes sistēmu nespēj norīt vairāk par 14 litriem (tas ir max, realitātē patēriņš pēdējā laikā krītās, turās 12-13 litru robežās), attiecīgi nepilni seši lati. Nav jau baigi lētāk, bet fakts paliek fakts - ar gāzi lētāk kā ar dīzeli. Vai vismaz līdzīgi.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Gāze un Aero.

Post by Nils »

+ dīzelim ilgtermiņā uzturēšanas izmaksas var būt krietni lielākas. Tas ir viens no iemesliem kāpēc es vēl neesmu iepircis dīzeli kā otru auto. Otrs iemesls ir tāds, ka es negribu lētu un nobrauktu dīzeli, bet runājot par dārgāku dīzeli mēs atgriežamies pie pirmā iemesla un pieliekam trešo, ka īsti arī nav par ko pacelt. + man noteikti ir jābūt garāžā vismaz vienam Saab, ko visu laiku jāuzlabo, kas arī prasa līdzekļus. Tā nu es te kuļos savā ritenī. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Nil, tev ir 2 varianti kā taupīt:
1.taisi mājās dīzeļa apkures katlu un pērc sarkano apkures dīzeli par 50 saņiem litrā, bet kurinies ar malku! :)
2. Kļūsti par zemnieku un pildi zemnieku dīzeli, vai vienkārši draudzējies ar zemnieku!;)

Pēc pus gada draudzēšanās ar gāzes plīti varu tikai skriet ar galvu sienā par savu muļķību, ka savas lepnības, steriotipu un iedomības pēc nedraudzējos ar šo kurināmo jau ātrāk.

Ja tā rupji parēķina ekanomiju uz 100k, tad šķērmi pat sametas.
Pie mana patēriņa 14,9l uz simta un E98 cenas 0,98LVL/L izmaksas ar benzīnu būtu LVL 14602.
braucot ar gāzi LVL 6392,1.

Ekanomija ~8209,9 LVL.

Tagad atveru ss.lv un skatos, ka par ietaupīto naudu varu nopirkt 2009. gada 9-3,vai 9-5. Bet tā kā ar gāzi nedraudzējos jau no pašiem pirmsākumiem, tad man jākratās ar 13 gadus vecu grabažu!:angry: :laugh:
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Gāze un Aero.

Post by KurBads »

sāku baigi domāt par LPG.
vai kādam šeit ir ElpiGaz Stella Polare
http://www.elpigaz.com.pl/230382,2.dhtml
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Gāze un Aero.

Post by Nils »

Man ir kur dabūt dīzeli. Bet līdz tiešām labam dīzelim ir jāpakrāj un jānobriest uz kaut ko citu, jo Saab dīzelis pagaidām neuzrunā, ja nu vienīgi 1.9Tdi, bet 9-3ss kā tāds īpaši neuzrun, vilkatis pat netiek izskatīs. Ja nu vienīgi pēdējais 9-3ss Aero TTdi vai kas tml., bet par to cenu gan jau ir racionālākas izvēles. A 2.2Tdi ir daudz par lēnu, bet 3.0Tdi pats par sevi komentārus neprasa, slava skrien pa priekšu.
Tad jau labāk 9-5 Aero Universāli ar 2004.gada feisliftu un labu gāzi. :)
Saab 900 Turbo '81
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Nils wrote:Man ir kur dabūt dīzeli. Bet līdz tiešām labam dīzelim ir jāpakrāj un jānobriest uz kaut ko citu, jo Saab dīzelis pagaidām neuzrunā, ja nu vienīgi 1.9Tdi, bet 9-3ss kā tāds īpaši neuzrunā. Ja nu vienīgi pēdējais 9-3ss Aero TTdi vai kas tml., bet par to cenu gan jau ir racionālākas izvēles.
Tad jau labāk 9-5 Aero Universāli ar 2004.gada feisliftu un labu gāzi. :)
Nu tad tik pērc 2004.gada universāli ar gāzi, noripini 150k un par ietaupīto naudu tev sanāks šitāds dīzelis:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... ecpgg.html
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Gāze un Aero.

Post by defektivais »

Elmo, pēc cik km auto pārslēdzas uz gāzi? Nav tā ka tikai piebraucot pie darba?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Gāze un Aero.

Post by edijs »

Elmo dzīvo 3km no darba? :D

Man te Nils pēc mana Gazovija ekspluatēšanas teica, ka viņam šausmīgi vēlu pārslēdzās, čut ne jau līdz no Smārdes līdz Tukumam aizbraukt paspējis, vēl nav pārslēdzies. Bet tur kaut kāds gļuks bija iemetis - beigās Nilam vispār neslēdzās uz gāzi. :D

Man parasti pārslēdzās aptuveni pēc 3 kilometriem. Katrā ziņā līdz šosejai vēl ne reizi neesmu ticis, lai nebūtu jau paspējis pārslēgties - tas ir 4.5 kilometri max. Šorīt, piemēram, iedarbināju, atvēru angāra durvis izkrāvu no bagāžnieka četrus diskus, aiztaisīju angāram abas durvis, sēdos braukt - un hops, vēl sētā esot pārslēdzās uz gāzi. T.i. - nuuu 5 minūtes pasildījās tukšgaitā? Vairāk nē.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Ceļa posmā no Tallinas ielas līdz Mūkusalas ielai šodien pārslēgšanās notika pie LU(Mildas), jeb Brīvības un Raiņa bulvāra krustojumā. Ja trāpa uz sarkano vilni, tad pārslēdzas jau pie viesnīcas Latvija. Tātad sanāk kādi 1,5-1,8 km ar benzīnu un 3,7 km ar gāzi.
Ja mīcās tikai pa Rīgu un ārā uz šosejas nelien, tad jārēķinās ar kādiem 3,5 litriem benzīna uz simtu (3,0 automāts). Ja braukātu maršrutā no Jelgavas uz darbu Rīgā un atpakaļ, tad benzīna patēriņš būtu kaut kur ap litru.

Lielajam motoram gan ir priekšrocība, jo viņš lēni atdziest un teiksim pēc 3 stundu stāvēšanas var mierīgi šķilt klāt un uzreiz maukt ar gāzi.
Post Reply