Ka var vispar uzrakstit "jo tā ir pārāk jaudīga šim auto"? :blink: A kas tad ir ar BMW M un AUDI S versijam, ar nez cik tur simtiem zirgu? :S Tur viss cikinieka? :angry: Pa seju!!! pa seju kungi!!! :PJancis wrote:No tā paša whatcar, šitais jau ar ir labs par 9-5 - "Pret: Tik aizraujošs kā BMW, Mercedes vai Audi tas nav", "Mēs nerekomendējam 250 ZS 2,3 Aero versiju, jo tā ir pārāk jaudīga šim auto". Lasi kā anekdoti bezmaz.. :D
man tik tie pupi....!!!! no tiem tik tas sviestc!!
Re:man tik tie pupi....!!!! no tiem tik tas sviestc!!
Re:man tik tie pupi....!!!! no tiem tik tas sviestc!!
Jā, interesanti būtu uzzināt kā viņi to secina, ka auto ir pārāk jaudīgs un pārējās dumības.Malder wrote:Ka var vispar uzrakstit "jo tā ir pārāk jaudīga šim auto"? :blink: A kas tad ir ar BMW M un AUDI S versijam, ar nez cik tur simtiem zirgu? :S Tur viss cikinieka? :angry: Pa seju!!! pa seju kungi!!! :P
Re:man tik tie pupi....!!!! no tiem tik tas sviestc!!
Pats stulbākais jau tajā rakstā ir tas, ka nav pateikts, kādēļ viņš tā domā - kaut kāds paskaidrojums tā kā prasītos, ja izsaka tādus kategoriskus apgalvojumus... varēja kaut pieminēt jau mūžseno diskusiju starp inženieriem, braucējiem un citiem par to, cik ponijus FWD ir spējīga pārnest līdz asfaltam ;) 80-tajos runāja par 200zs, tad 230zs... Par cik spriež tagad? Bet daudzi standarta priekšpiedziņas auto tagad jau ir arī ar 240-260zs...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:man tik tie pupi....!!!! no tiem tik tas sviestc!!
Gan jau ka vinam vienkarsi nepatik marka SAAB ka tada. ;)
Re:man tik tie pupi....!!!! no tiem tik tas sviest
Nedomaju,ka viniem ir nepatika uz kadu konkretu marku,
Vel jau ari labs ieteikums ir no bmw e46 saimes izveleties 318 un izvairiities no 330i :laugh: :laugh: :laugh:. Gooot Voldemar:silly:
Vel jau ari labs ieteikums ir no bmw e46 saimes izveleties 318 un izvairiities no 330i :laugh: :laugh: :laugh:. Gooot Voldemar:silly:
Re:man tik tie pupi....!!!! no tiem tik tas sviestc!!
Viņam vēl vajadzētu uzrakstīt tā: "Mēs nerekomendējam 250 ZS 2,3 Aero versiju, jo tai ātri nodilst riepas":laugh: :laugh:Jancis wrote:No tā paša whatcar, šitais jau ar ir labs par 9-5 - "Pret: Tik aizraujošs kā BMW, Mercedes vai Audi tas nav", "Mēs nerekomendējam 250 ZS 2,3 Aero versiju, jo tā ir pārāk jaudīga šim auto". Lasi kā anekdoti bezmaz.. :D
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:man tik tie pupi....!!!! no tiem tik tas sviestc!!
Tās viņa rekomendācijas acīmredzot ir domātas pircējiem, kurš nav ne bembists, ne saabists un tad tas ir saprotams,jo aero un 330i pērk ne jau mājsaimnieces un tādēļ ir lielāks risks, ka tie būs pavirši apkopti un nodzīti...
Bet mēs zinām, ka īsti saabisti un bembisti savus aero un 330i labi kopj ;)
Bet mēs zinām, ka īsti saabisti un bembisti savus aero un 330i labi kopj ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:man tik tie pupi....!!!! no tiem tik tas sviestc!!
KoreFun, pēc viņu rakstiem nebūtu brīnums, ja tā arī viņi to būtu izsprieduši, pa to izvairīšanos no Aero. :D
A pa to cik priekšpiedziņa var pārnest uz asfaltu īsti neizprotu, kā tas ir domāts?! Uzsākot braukt, protams, jēga pie kaut kādas jaudas izbeidzas, jo tiek arvien vairāk svilinātas riepas, bet pie lielākiem ātrumiem tas taču tā vairs nav. Piemēram, braucot ar 140km/h un dodot virsū, tur tak būs jēga arī no 300+ zirgiem. :dry:
A pa to cik priekšpiedziņa var pārnest uz asfaltu īsti neizprotu, kā tas ir domāts?! Uzsākot braukt, protams, jēga pie kaut kādas jaudas izbeidzas, jo tiek arvien vairāk svilinātas riepas, bet pie lielākiem ātrumiem tas taču tā vairs nav. Piemēram, braucot ar 140km/h un dodot virsū, tur tak būs jēga arī no 300+ zirgiem. :dry:
Re:man tik tie pupi....!!!! no tiem tik tas sviestc!!
Šodien, meklējot muterītei drapuku izvizinājos pa visvisādiem dīleru plačiem un līzinga atņemto mašīnu plačiem, nolūkā atrast labi nokomplektētu hečbeku ar mazu nobraukumu un vēl pamatīgu garantijas rezervi!
Bet ne par to ir stāsts, katrā placītī bija vismaz pa vienam saabiņam. Un to saabiņu cenas bija tik smmieklīgi mazas, ka par to naudu, ko 2 gadu laikā esmu ieguldījis savā saabiņā man sanāk vēl viens saabiņš!:angry: Pavilku ārā visus čekiņus, kas saglabājušies, saliku excel tabuliņā un ak šausmas cik ir iztērēt!
Varbūt, ka pat izdevīgāk būtu jāt to mašīnu 2 gadus un neieguldīt ne santīma, tad par kādiem 2000k eirām notirgot, pielikt klāt vēl bišķiņ un pirkt nākamo, kur dod komplektā līdzi vēl vienu riepu pāri!Ja būtu kā lietuvā, kur skate reizi 2 gados, jā nu dien apsvērtu tādu domu.
Bet ne par to ir stāsts, katrā placītī bija vismaz pa vienam saabiņam. Un to saabiņu cenas bija tik smmieklīgi mazas, ka par to naudu, ko 2 gadu laikā esmu ieguldījis savā saabiņā man sanāk vēl viens saabiņš!:angry: Pavilku ārā visus čekiņus, kas saglabājušies, saliku excel tabuliņā un ak šausmas cik ir iztērēt!
Varbūt, ka pat izdevīgāk būtu jāt to mašīnu 2 gadus un neieguldīt ne santīma, tad par kādiem 2000k eirām notirgot, pielikt klāt vēl bišķiņ un pirkt nākamo, kur dod komplektā līdzi vēl vienu riepu pāri!Ja būtu kā lietuvā, kur skate reizi 2 gados, jā nu dien apsvērtu tādu domu.
Re:man tik tie pupi....!!!! no tiem tik tas sviestc!!
nu un pastatsi visp par piedavajumu. ka ir ar hecbekiem pec 200 gada. autins vs. cena vs aprikojums?
Re:man tik tie pupi....!!!! no tiem tik tas sviestc!!
Nu es pētīju jau krietni jaunākus no 2006 uz augšu. Teiktu pat 2007 un 2008. Cita cenu kategorija.
Re:man tik tie pupi....!!!! no tiem tik tas sviestc!!
Nekas šajā ziņā nevar mainīties atkarībā no ātruma... Dēļ tā, ka priekšējiem riteņiem ir arī jāstūrē, turklāt saglabājot saprātīgu apgriešanās rādiusu, pusasīm ir jābūt daudz smalkākām nekā tās ir aizmugurējā tiltā RWD - tādēļ arī tās nespēj pārnest tādas jaudas kā RWD... KAut arī RWD spējas kaut kur beidzas - daudzi megajaudīgie auto ir ar AWD (Lamborghini Gallardo un Murcielago, Bugatti Veyron u.c.)Jancis wrote:KoreFun, pēc viņu rakstiem nebūtu brīnums, ja tā arī viņi to būtu izsprieduši, pa to izvairīšanos no Aero. :D
A pa to cik priekšpiedziņa var pārnest uz asfaltu īsti neizprotu, kā tas ir domāts?! Uzsākot braukt, protams, jēga pie kaut kādas jaudas izbeidzas, jo tiek arvien vairāk svilinātas riepas, bet pie lielākiem ātrumiem tas taču tā vairs nav. Piemēram, braucot ar 140km/h un dodot virsū, tur tak būs jēga arī no 300+ zirgiem. :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:man tik tie pupi....!!!! no tiem tik tas sviestc!!
Galvenās Zviedrijas pilsētas (Stokholma, Gēteborga un Malme) ir atveidotas elektroniskajā trīsdimensiju kartē, lai varētu ceļot virtuāli, aplūkojot ēkas, ielas un dažādus nostūrus.
Projektu, kuram līdz šim nav analoga visā pasaulē, ir attīstījusi Zviedrijas interneta vietne "Hitta.se".
Atšķirībā no plaši pazīstamā "Google Earth" pakalpojuma, kurš arī strādā pie 3D kartes izveides, zviedru izveidotais variants piedāvā ieskatīties arī reljefa nelīdzenumos, novērtēt ēku augstumu, kā arī iepazīties ar ceļazīmēm. Projekts ir veidots uz kara tehnoloģiju bāzes, kuras ir izstrādājis zviedru koncerns "Saab".
Šīs trīsdimensiju kartes var būt neatsverams palīgs tūristiem, lai varētu precīzāk noorientēties svešā pilsētā vai izstrādāt savu ceļojumu maršrutu.
Re:man tik tie pupi....!!!! no tiem tik tas sviestc!!
Kautkāds sviests ar paniņām. Šodien gāju TA un lai arī man tehniskā vēl nav beigusies - man liek maksāt par:
"Atļaujas piedalīties ceļu satiksmē piešķiršana, veicot tehniskā stāvokļa pamatpārbaudi" 2.00 LVL
Vai ir vēl kāds sastapies ar šādu valsts reketu? Vai arī tas tikai Ventiņos gudrinieki uzradušies?
"Atļaujas piedalīties ceļu satiksmē piešķiršana, veicot tehniskā stāvokļa pamatpārbaudi" 2.00 LVL
Vai ir vēl kāds sastapies ar šādu valsts reketu? Vai arī tas tikai Ventiņos gudrinieki uzradušies?
BE CE DE
Re:man tik tie pupi....!!!! no tiem tik tas sviestc!!
Kāpēc SAAB klubs netiek pārstāvēts Dragreisa pasākumā? :(
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon