Automātiskās kārbas remonts


User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Automātiskās kārbas remonts

Post by Arnijs »

jautaajums wrote:Un 17 Ls :))))
Nu - ja darba instruments maksā dažus tūkstošus, tad domā, ka kļūdu nolasīšana būs pa 3 Ls?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re:Automātiskās kārbas remonts

Post by Aigars »

RAAP-ā tikai prasīju vai ir jēga veikt pilno eļļas maiņu, ja jau drīz būs jāremontē un tikko ir veikta daļējā maiņa - teica, ka neesot jēgas...
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re:Automātiskās kārbas remonts

Post by Aigars »

Kaut kur vispār var nopirkt kārbas (interesē gan mehāniskās gan parastās) un cik tās maksā?
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Automātiskās kārbas remonts

Post by Arnijs »

jautaajums wrote:Kaut kur vispār var nopirkt kārbas (interesē gan mehāniskās gan parastās) un cik tās maksā?
Jauna kārba pie dīlera maksā no 2.5-4 tk Ls (atkarībā mehānika vai automāts un kādam modelim)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
SAABaeroist
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1143
Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
Location: Latvia

Re:Automātiskās kārbas remonts

Post by SAABaeroist »

Vairak neperku automatiskas karbas ,jo pec divu auto pieredzes automati mani pievila :( Kaut gan ertibas ziņa ir baigi forši;) Bet uz štrases nav diez ko labs,,,bet nu ir diezgan labi automati kuri nepievil savus saimniekus it ipaši ja attiecigi veic apkopes .Katrai karbai ir savi plusi un minusi B)
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re:Automātiskās kārbas remonts

Post by Ainars »

SAABaeroist wrote:Vairak neperku automatiskas karbas ,jo pec divu auto pieredzes automati mani pievila :( Kaut gan ertibas ziņa ir baigi forši;) Bet uz štrases nav diez ko labs,,,bet nu ir diezgan labi automati kuri nepievil savus saimniekus it ipaši ja attiecigi veic apkopes .Katrai karbai ir savi plusi un minusi B)
un ko tu ar to gribeeji teikt? :dry:
kapec uz shtrases slikts? tik piespied stipraak un aizziet.. nav nekas japarmet utt :side:
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAABaeroist
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1143
Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
Location: Latvia

Re:Automātiskās kārbas remonts

Post by SAABaeroist »

Nu Griffinam gan ta nebija ka iemin un aiziet ,paiet kads mirklis kamer viņš izštuko ka vajag aiziet,bet nu uz luksoforiem nebija problemas,toties ar mehaniku vajag normali operet lai uz luksofora automatu apsteigt(es domaju lidzvertigus auto) ;) Volvo vipar domaja ka gliemizis :laugh: Varbut tev ir OK,bet nu es tagad vairak dodu priekšroku mehanikai,ka jau teicu katrai karbai savi +un-;) B)
trollis69
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 131
Joined: Wed May 28, 2008 3:29 pm
Location: Riga Latvia

Re:Automātiskās kārbas remonts

Post by trollis69 »

Sveiciens visiem !
Lai necept jaunu topiku nodomāju pajautāt ekspertiem še pat.

Tad tāda man raize tagad: -pamanīju ka manam Trollītim ir kaut kādas izmaiņas pie ātrumu pārslēgšanas. (automāts) Ir tā ka grib ieslēgt režīmā -1- tad nobīdot normāli kloķi uz leju līdz galam bet displejā rāda ka ir režīms -2- ,ja kloķi slēdz strauji līdz atdurei vai arī ja ar spēku uzspiež stiprāk uz leju tad tomēr ieslēdzas tas -1- Kloķis ir sācis smagāk bīdīties režīmos no -P- līdz -N- bet tālāk uz leju līdz -1- viegli.
Varbūt ir izdilis kāds mehānisms vai trosīte?
Vai lūdzu, kāds spečuks varbūt zin ko par to lietu? Varbūt pieregulēšanas vaina?
Paldies jau laicīgi.
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Automātiskās kārbas remonts

Post by skirem »

trollis69 wrote:Sveiciens visiem !
Lai necept jaunu topiku nodomāju pajautāt ekspertiem še pat.

Tad tāda man raize tagad: -pamanīju ka manam Trollītim ir kaut kādas izmaiņas pie ātrumu pārslēgšanas. (automāts) Ir tā ka grib ieslēgt režīmā -1- tad nobīdot normāli kloķi uz leju līdz galam bet displejā rāda ka ir režīms -2- ,ja kloķi slēdz strauji līdz atdurei vai arī ja ar spēku uzspiež stiprāk uz leju tad tomēr ieslēdzas tas -1- Kloķis ir sācis smagāk bīdīties režīmos no -P- līdz -N- bet tālāk uz leju līdz -1- viegli.
Varbūt ir izdilis kāds mehānisms vai trosīte?
Vai lūdzu, kāds spečuks varbūt zin ko par to lietu? Varbūt pieregulēšanas vaina?
Paldies jau laicīgi.
Kad pēdējo reizi eļļa mainīta?
trollis69
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 131
Joined: Wed May 28, 2008 3:29 pm
Location: Riga Latvia

Re:Automātiskās kārbas remonts

Post by trollis69 »

Nu aprīlī būs divi gadi kā ar šamo braukājos un mainīta vēl naf jo izskatās vēl tīri smuka tā eļļa bet šodien tā doma par to eļļu ar ienāca prātā jo pamanīju ka uzsildītam autiņam viss ir ok.
Kā īsti ar to eļļu ir, cik bieži ir paredzēta tās maiņa automātam???
Cik tad litrus vajadzēs to Dexron-III lai veiktu pilnu nomaiņu?
Un vai nav jāmaina arī kāds mistiskais eļļas filtrs kārbā? Jo zinu ka dažu auto markām tāds ir.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Automātiskās kārbas remonts

Post by Arnijs »

trollis 69... Filtra tur nav. Eļļu maina vairākas reizes uzpildot un nolejot. Tātad, kādi padsmit litri aizies!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
trollis69
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 131
Joined: Wed May 28, 2008 3:29 pm
Location: Riga Latvia

Re:Automātiskās kārbas remonts

Post by trollis69 »

Arnijs wrote:trollis 69... Filtra tur nav. Eļļu maina vairākas reizes uzpildot un nolejot. Tātad, kādi padsmit litri aizies!
Tad jau tāda kā skalošana sanāk bet man jau likās ka tur noliet neko nevar, esot jāatsūknē. :unsure:
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Automātiskās kārbas remonts

Post by Arnijs »

trollis69 wrote:
Arnijs wrote:trollis 69... Filtra tur nav. Eļļu maina vairākas reizes uzpildot un nolejot. Tātad, kādi padsmit litri aizies!
Tad jau tāda kā skalošana sanāk bet man jau likās ka tur noliet neko nevar, esot jāatsūknē. :unsure:
Nu un - protams, izdarbinot. Pat - ja ir noliešanas iespēja, no 10 litru kārbas tilpuma iztek vidēji~ 4l. (piemērs nav SAABam) Pārējais paliek plūsmdaļos, maģistrālēs un hidrotransformatorā. Bet - ja 4-5 reizes pamaina, tad vecās eļļas īpatsvars paliek daži simti gramu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Imka
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 212
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:45 am
Location: Ikðíile

Re:Automātiskās kārbas remonts

Post by Imka »

RRudi wrote:sveicieni Arnijam 1000. posta sakarā ;)

var jau gadīties arī, ka nekas kārbai nav jātaisa. manā gadījumā kārbas augšējas spilvens pārplēsts bija. arī tā kā sitieni pārslēdzoties un īpaši ieliekot D
Man slēdzot D un pie ātrumu pārslēgšanās tāda sajūta ka kaut kas būtu vaļā - brīvkustība kaut kur. Vai kāds var pateikt cik un kādi stiprinājumi-spilveni tai kārbai vai motoram ir kas varētu būt beigti?
Post Reply