Nu - ja darba instruments maksā dažus tūkstošus, tad domā, ka kļūdu nolasīšana būs pa 3 Ls?jautaajums wrote:Un 17 Ls :))))
Automātiskās kārbas remonts
Re:Automātiskās kārbas remonts
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Automātiskās kārbas remonts
RAAP-ā tikai prasīju vai ir jēga veikt pilno eļļas maiņu, ja jau drīz būs jāremontē un tikko ir veikta daļējā maiņa - teica, ka neesot jēgas...
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Automātiskās kārbas remonts
Kaut kur vispār var nopirkt kārbas (interesē gan mehāniskās gan parastās) un cik tās maksā?
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Automātiskās kārbas remonts
Jauna kārba pie dīlera maksā no 2.5-4 tk Ls (atkarībā mehānika vai automāts un kādam modelim)jautaajums wrote:Kaut kur vispār var nopirkt kārbas (interesē gan mehāniskās gan parastās) un cik tās maksā?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Automātiskās kārbas remonts
Vairak neperku automatiskas karbas ,jo pec divu auto pieredzes automati mani pievila :( Kaut gan ertibas ziņa ir baigi forši;) Bet uz štrases nav diez ko labs,,,bet nu ir diezgan labi automati kuri nepievil savus saimniekus it ipaši ja attiecigi veic apkopes .Katrai karbai ir savi plusi un minusi B)
Re:Automātiskās kārbas remonts
un ko tu ar to gribeeji teikt? :dry:SAABaeroist wrote:Vairak neperku automatiskas karbas ,jo pec divu auto pieredzes automati mani pievila :( Kaut gan ertibas ziņa ir baigi forši;) Bet uz štrases nav diez ko labs,,,bet nu ir diezgan labi automati kuri nepievil savus saimniekus it ipaši ja attiecigi veic apkopes .Katrai karbai ir savi plusi un minusi B)
kapec uz shtrases slikts? tik piespied stipraak un aizziet.. nav nekas japarmet utt :side:
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Automātiskās kārbas remonts
Nu Griffinam gan ta nebija ka iemin un aiziet ,paiet kads mirklis kamer viņš izštuko ka vajag aiziet,bet nu uz luksoforiem nebija problemas,toties ar mehaniku vajag normali operet lai uz luksofora automatu apsteigt(es domaju lidzvertigus auto) ;) Volvo vipar domaja ka gliemizis :laugh: Varbut tev ir OK,bet nu es tagad vairak dodu priekšroku mehanikai,ka jau teicu katrai karbai savi +un-;) B)
Re:Automātiskās kārbas remonts
Sveiciens visiem !
Lai necept jaunu topiku nodomāju pajautāt ekspertiem še pat.
Tad tāda man raize tagad: -pamanīju ka manam Trollītim ir kaut kādas izmaiņas pie ātrumu pārslēgšanas. (automāts) Ir tā ka grib ieslēgt režīmā -1- tad nobīdot normāli kloķi uz leju līdz galam bet displejā rāda ka ir režīms -2- ,ja kloķi slēdz strauji līdz atdurei vai arī ja ar spēku uzspiež stiprāk uz leju tad tomēr ieslēdzas tas -1- Kloķis ir sācis smagāk bīdīties režīmos no -P- līdz -N- bet tālāk uz leju līdz -1- viegli.
Varbūt ir izdilis kāds mehānisms vai trosīte?
Vai lūdzu, kāds spečuks varbūt zin ko par to lietu? Varbūt pieregulēšanas vaina?
Paldies jau laicīgi.
Lai necept jaunu topiku nodomāju pajautāt ekspertiem še pat.
Tad tāda man raize tagad: -pamanīju ka manam Trollītim ir kaut kādas izmaiņas pie ātrumu pārslēgšanas. (automāts) Ir tā ka grib ieslēgt režīmā -1- tad nobīdot normāli kloķi uz leju līdz galam bet displejā rāda ka ir režīms -2- ,ja kloķi slēdz strauji līdz atdurei vai arī ja ar spēku uzspiež stiprāk uz leju tad tomēr ieslēdzas tas -1- Kloķis ir sācis smagāk bīdīties režīmos no -P- līdz -N- bet tālāk uz leju līdz -1- viegli.
Varbūt ir izdilis kāds mehānisms vai trosīte?
Vai lūdzu, kāds spečuks varbūt zin ko par to lietu? Varbūt pieregulēšanas vaina?
Paldies jau laicīgi.
Re:Automātiskās kārbas remonts
Kad pēdējo reizi eļļa mainīta?trollis69 wrote:Sveiciens visiem !
Lai necept jaunu topiku nodomāju pajautāt ekspertiem še pat.
Tad tāda man raize tagad: -pamanīju ka manam Trollītim ir kaut kādas izmaiņas pie ātrumu pārslēgšanas. (automāts) Ir tā ka grib ieslēgt režīmā -1- tad nobīdot normāli kloķi uz leju līdz galam bet displejā rāda ka ir režīms -2- ,ja kloķi slēdz strauji līdz atdurei vai arī ja ar spēku uzspiež stiprāk uz leju tad tomēr ieslēdzas tas -1- Kloķis ir sācis smagāk bīdīties režīmos no -P- līdz -N- bet tālāk uz leju līdz -1- viegli.
Varbūt ir izdilis kāds mehānisms vai trosīte?
Vai lūdzu, kāds spečuks varbūt zin ko par to lietu? Varbūt pieregulēšanas vaina?
Paldies jau laicīgi.
Re:Automātiskās kārbas remonts
Nu aprīlī būs divi gadi kā ar šamo braukājos un mainīta vēl naf jo izskatās vēl tīri smuka tā eļļa bet šodien tā doma par to eļļu ar ienāca prātā jo pamanīju ka uzsildītam autiņam viss ir ok.
Kā īsti ar to eļļu ir, cik bieži ir paredzēta tās maiņa automātam???
Cik tad litrus vajadzēs to Dexron-III lai veiktu pilnu nomaiņu?
Un vai nav jāmaina arī kāds mistiskais eļļas filtrs kārbā? Jo zinu ka dažu auto markām tāds ir.
Kā īsti ar to eļļu ir, cik bieži ir paredzēta tās maiņa automātam???
Cik tad litrus vajadzēs to Dexron-III lai veiktu pilnu nomaiņu?
Un vai nav jāmaina arī kāds mistiskais eļļas filtrs kārbā? Jo zinu ka dažu auto markām tāds ir.
Re:Automātiskās kārbas remonts
trollis 69... Filtra tur nav. Eļļu maina vairākas reizes uzpildot un nolejot. Tātad, kādi padsmit litri aizies!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Automātiskās kārbas remonts
Tad jau tāda kā skalošana sanāk bet man jau likās ka tur noliet neko nevar, esot jāatsūknē. :unsure:Arnijs wrote:trollis 69... Filtra tur nav. Eļļu maina vairākas reizes uzpildot un nolejot. Tātad, kādi padsmit litri aizies!
Re:Automātiskās kārbas remonts
Nu un - protams, izdarbinot. Pat - ja ir noliešanas iespēja, no 10 litru kārbas tilpuma iztek vidēji~ 4l. (piemērs nav SAABam) Pārējais paliek plūsmdaļos, maģistrālēs un hidrotransformatorā. Bet - ja 4-5 reizes pamaina, tad vecās eļļas īpatsvars paliek daži simti gramu.trollis69 wrote:Tad jau tāda kā skalošana sanāk bet man jau likās ka tur noliet neko nevar, esot jāatsūknē. :unsure:Arnijs wrote:trollis 69... Filtra tur nav. Eļļu maina vairākas reizes uzpildot un nolejot. Tātad, kādi padsmit litri aizies!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Automātiskās kārbas remonts
Man slēdzot D un pie ātrumu pārslēgšanās tāda sajūta ka kaut kas būtu vaļā - brīvkustība kaut kur. Vai kāds var pateikt cik un kādi stiprinājumi-spilveni tai kārbai vai motoram ir kas varētu būt beigti?RRudi wrote:sveicieni Arnijam 1000. posta sakarā ;)
var jau gadīties arī, ka nekas kārbai nav jātaisa. manā gadījumā kārbas augšējas spilvens pārplēsts bija. arī tā kā sitieni pārslēdzoties un īpaši ieliekot D