• Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) - Page 267
Page 267 of 345

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Feb 16, 2017 8:19 pm
by Silver
Aigars wrote:
Ainars wrote:Uzsit pa konsoles labo pusi pie blakussedetaja kaajaam... ja aiziet, taatad ventilators beigts.. driiz buus beigts
Ainār, tev bija taisnība - ACC atkal nepūta gaisu un es uzsitu tur, kur tu teici - sāka pūst. Bet, kas tas ir par ventilatoru? Kāds man jāsāk meklēt? Tas taču nav salona ventilators, tas taču kaut kur tur pa vidu zem slotiņām...
Tas arī ir tas, no motora puses zem vējstikla, pa vidu. Visdrīzāk, ka būs tikai jānomaina oglītes, bet zināsi tad, kad izņemsi.
Jānoņem stikla tīrītāji, lielā aizsargplastmasa, nenolaužot ķepiņas, un pašu stikla tīrītāju mehānismu. Pārējais sīkums.:)

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Feb 16, 2017 8:26 pm
by Aigars
Silver wrote:
Aigars wrote:
Ainars wrote:Uzsit pa konsoles labo pusi pie blakussedetaja kaajaam... ja aiziet, taatad ventilators beigts.. driiz buus beigts
Ainār, tev bija taisnība - ACC atkal nepūta gaisu un es uzsitu tur, kur tu teici - sāka pūst. Bet, kas tas ir par ventilatoru? Kāds man jāsāk meklēt? Tas taču nav salona ventilators, tas taču kaut kur tur pa vidu zem slotiņām...
Tas arī ir tas, no motora puses zem vējstikla, pa vidu. Visdrīzāk, ka būs tikai jānomaina oglītes, bet zināsi tad, kad izņemsi.
Jānoņem stikla tīrītāji, lielā aizsargplastmasa, nenolaužot ķepiņas, un pašu stikla tīrītāju mehānismu. Pārējais sīkums.:)
Es jau vienreiz esmu viņu ņēmis ārā, tāpēc procedūra ir zināma, vienīgi man nav skaidrs vai Jēkabpilī vispār kāds var nomainīt tās oglītes, jo labu autoelektriķi dabūt te diezgan grūti... Tāpēc laikam būs jāmeklē vesels lietots ventilators, jo kā par nelaimi, man tagad nākas diezgan bieži braukt uz Rīgu, bet aukstā salonā tas varētu būt diezgan nepatīkami. Brand, tu savus ventilatorus jau notirgoji?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Feb 16, 2017 8:30 pm
by Ainars
Oglishu mainja var ari nepalidzet ja izdilis tas kaa vinju tur sauc.. reduktors laikam... tas kapara suuds pie kaa skaras klaat ogliites... ja perc lietotu, skaties vai nav nodilis tapat kaa tavs.
Es ar dauzishanas metodi vel kadu pusgadu nobraukaaju, lidz pasutiju ebajaa citu labu lietotu ventilatoru

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Feb 16, 2017 8:36 pm
by Aigars
Man pašam mājās ir kaut kāds viens, bet ar izlauztām redelēm, tāpēc meklēšu citu. Ja ar dauzīšanu strādās, tad var pagaidīt un pameklēt tiešām labu, bet pagaidām cerēšu uz veiksmi :)

Re: SAAB 9-5 2007.g 1.9 TID problema

Posted: Fri Feb 17, 2017 2:27 pm
by Night panel
Sveiki. Lieta tāda ,ka silta laikā kad ber grīdā izmetas check engine un pazud jauda. Noslāpējot un piedarbinot viss ok var braukt tālāk. Kādam ir bijušas līdzīgas problēmas un kur varētu būt vaina. Degvielas patēriņš arī ir pieaudzis.

Re: SAAB 9-5 2007.g 1.9 TID problema

Posted: Fri Feb 17, 2017 6:09 pm
by Henry
Night panel wrote:Sveiki. Lieta tāda ,ka silta laikā kad ber grīdā izmetas check engine un pazud jauda. Noslāpējot un piedarbinot viss ok var braukt tālāk. Kādam ir bijušas līdzīgas problēmas un kur varētu būt vaina. Degvielas patēriņš arī ir pieaudzis.
jaasleedz pie kompja un jaaskataas kas par kljuudu

Re: SAAB 9-5 2007.g 1.9 TID problema

Posted: Fri Feb 17, 2017 7:11 pm
by hofmaks
Night panel wrote:Sveiki. Lieta tāda ,ka silta laikā kad ber grīdā izmetas check engine un pazud jauda. Noslāpējot un piedarbinot viss ok var braukt tālāk. Kādam ir bijušas līdzīgas problēmas un kur varētu būt vaina. Degvielas patēriņš arī ir pieaudzis.
Swirl flaps,egr!

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Feb 18, 2017 10:08 pm
by marta
Labvakar,
Saab 9-5 3.0 v6, Griffin, automāts.

Gribēju noskaidrot, kas kaiš manam Saab.

1) Siltam motoram, pieņemsim pēc iziešanas no veikala atkārtoti darbinot slāpst nost. Reizēm tas atkārtojas reizes 3-4, reizēm nomētajot apgriezienus nenoslāpst. Pamatā jāuzdod gāze, lai nenoslāpstu.

2) Sastrēgumos, atlaižot gāzes pedāli ir jūtama mašīnas purināšanās (vibrācija). Uz benzīna mazāk, uz gāzes ievērojami vairāk. Tāpat arī braucot pa pilsētu, kad atlaiž gāzes pedāli un ripinās.

Kas varētu būt pie vainas? Varbūt kāds ko līdzīgu pieredzējis? Jau iepriekš paldies?

M.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Feb 18, 2017 10:54 pm
by edijs
Sveces? :think: DI kasete?

Savam 9k nesen ieskrūvēju jaunas sveces, darbība uz gāzes tūlīt jūtami labāka. Kopš iepriekšējās sveču maiņas bija nobraukti vien aptuveni 5k, ar benzīnu gāja itin labi. Man gan tur tukšgaitas problēmas ir vēl citu, pagaidām neatklātu problēmu dēļ, taču sveču maiņa, lai arī pēc kilometriem vēl it kā nebija vajadzīga, deva jūtamu uzlabojumu tukšgaitā. Kā arī.. pēc kilometriem vien vadīties uz sveču maiņu nevar, drošāk lieku reizi izskrūvēt un pārliecināties, ka ir kārtībā.

Vārdu sakot - cik sen sveces mainītas? :dance:

Kā man nesen Heinriha gāzes kantorī veikli diagnosticēja, kad biju turp aizdzinis viņu sagāzētu Hondu ar izteiktu slāpšanas problēmu tieši gāzes režīmā - aizdedze. Mana pirmā atbilde bija - nu nevar būt, ar benzīnu tak viss teju ideāli, varbūt retu reizīti kaut kā nevienmērīgi tukšgaitā uzsit. Bet, kā izrādās, gāzes katls ir krietni jūtīgāks pret aizdedzes problēmām. Dievojos, ka svečvadi nesen mainīti, sveces arī.. Beigu galā izrādījās, ka šiem taisnība - maķenīt par daudz spieda eļļu gar vārstu vāka blīvi, kā reiz vienai svecei virsū sprauslāja, radot nekontaktu. Nomainīju blīvi, ieliku jaunas sveces, iet kā bitīte.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Feb 18, 2017 11:10 pm
by marta
edijs wrote:Sveces? :think: DI kasete?

Vārdu sakot - cik sen sveces mainītas? :dance:
Sveces pāris dienas atpakaļ mainītas, nav atrisinājušas problēmu.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun Feb 19, 2017 9:34 am
by elmo
marta wrote:Labvakar,
Saab 9-5 3.0 v6, Griffin, automāts.

Gribēju noskaidrot, kas kaiš manam Saab.

1) Siltam motoram, pieņemsim pēc iziešanas no veikala atkārtoti darbinot slāpst nost. Reizēm tas atkārtojas reizes 3-4, reizēm nomētajot apgriezienus nenoslāpst. Pamatā jāuzdod gāze, lai nenoslāpstu.

2) Sastrēgumos, atlaižot gāzes pedāli ir jūtama mašīnas purināšanās (vibrācija). Uz benzīna mazāk, uz gāzes ievērojami vairāk. Tāpat arī braucot pa pilsētu, kad atlaiž gāzes pedāli un ripinās.

Kas varētu būt pie vainas? Varbūt kāds ko līdzīgu pieredzējis? Jau iepriekš paldies?

M.
Bija kaut kas līdzīgs, kad pie zemiem apgriezieniem slāpa nost uz gāzes, bet ja riktīgi iedeva čībā un tad pēc nelielas purināšanās sāka rūkt normāli, vairs neslāpa. Viennozīmīgi vaina bija gāzes iekārtā un Arteh to diezgan ātri novērsa.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun Feb 19, 2017 5:47 pm
by Brand
nav jau teikts, ka šim ir LPG virsū :)

es teiktu, ka MAP sensors gļučī (devējs ieplūdes kolektorā)

izskatās šitentā: http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?f=92&t=129158

der no 3.0 2.0 2.3 pencīnmotoriem, kam ir šāds skrūvējamā tipa devējs

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun Feb 19, 2017 7:39 pm
by Ainars
A tu lidz galam lasiji?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Feb 20, 2017 11:39 am
by GuntisG
Vai 2. paaudzes (2002. - 2005. gada) universālim der bagāžnieka durvis arī no 1. paaudzes universāļa?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Feb 20, 2017 12:43 pm
by Ainars
Der.. tikai paris caurumi iespejams buus jaizurbina