Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Paldies musu valdibai,maz bija ka man tagad jamaksa 95 ls pa jaunam un plus TA ,nu tad driz man vajadzes maksat 125 ls un plus TA par manejo SAAB Aero 9-5 Wagon :angry: Vienkarši esu parlaimigs :silly:
http://www.delfi.lv/news/business/budge ... d=35330630
http://www.delfi.lv/news/business/budge ... d=35330630
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 152
- Joined: Fri Sep 11, 2009 4:13 pm
- Location: Teika
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
tu vispār saproti par ko ir runa ? :huh:lawyer wrote:Tā ir, kad cilvēks iegādājas savam ienākumu līmenim neatbilstošu auto :dry:
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
120..SAABaeroist wrote:Paldies musu valdibai,maz bija ka man tagad jamaksa 95 ls pa jaunam un plus TA ,nu tad driz man vajadzes maksat 125 ls un plus TA par manejo SAAB Aero 9-5 Wagon :angry: Vienkarši esu parlaimigs :silly:
http://www.delfi.lv/news/business/budge ... d=35330630
par ko cepiens? peerc opel astra un nemaksaa tik daudz... tev tomer nav nekads kompaktklases auto
labi gan ka nav kaa iekš UK, kur tadu saabu un vinja obligaataas izmaksas ne katrs te vareetu panest :D
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Tā nav pārliecība, tas ir FAKTS!ziedoniz wrote: Un es vēljoprojām palikšu pie pārliecības, ka mazāki apgriezieni = mazāks patēriņš.
Cepums.
:)
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Nez,nez. Protams, atkarīgs no pārnesumu skaitļiem. Taču pieturies pie principa optimāla vilkme. Piemēra pēc: 4.pārnesums 50khm, auto nav "ēliena" kā arī tie,vnk papildus slodze mehānismiem-sajūgs,kārba,motors=liels patēriņš. Un,ko darīt,ja nākas veikt strauju apdzīšanas manevru? Spaidam pedāli 4ajā,jeb slēdzamies uz 3o? Abi varianti palielina patēriņu.Nīgrais wrote:Tā nav pārliecība, tas ir FAKTS!ziedoniz wrote: Un es vēljoprojām palikšu pie pārliecības, ka mazāki apgriezieni = mazāks patēriņš.
Cepums.
:)
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Es nerunāju par dinamiku, es tikai precizēju Ziedoniza teikto.Gustavs wrote: Nez,nez. Protams, atkarīgs no pārnesumu skaitļiem. Taču pieturies pie principa optimāla vilkme. Piemēra pēc: 4.pārnesums 50khm, auto nav "ēliena" kā arī tie,vnk papildus slodze mehānismiem-sajūgs,kārba,motors=liels patēriņš. Un,ko darīt,ja nākas veikt strauju apdzīšanas manevru? Spaidam pedāli 4ajā,jeb slēdzamies uz 3o? Abi varianti palielina patēriņu.
Skat ZAZ teorētisko līkni. Ņemam jaudīgo līkņu kopu an apskatam griezes momenta raksturlīkni.
Ko redzam?
Ka no ~ 2100 līdz ~4200 Griezes moments ir vienādi labs.
Jautājums: Kāpēc jāgriež motors uz 4200, ja tāds pats griezes moments mums ir pie 2100.
Vai nu man būtu lieki laiku tērēt, spriedelējot par tēmu - Pie 2100 rpm tiek patērēts daudz mazāk benžuka, kā pie 4200 rpm? ;)
Kas attiecas uz parnesuma skaitļiem... Nu vari sākt rēķināt cik tad būs tie Nm uz riteni un cik būs riteņa apgriezieni. Var pat izrēķināt, cik Nm būs 15` un 17` diskiem. :)
Un? Kas no tā mainās?
Nekas, fakts paliek fakts - mazāki motora apgriezieni - mazāks patēriņš.
Un nav nekādu papildus slodžu ne uz kārbu, ne sajūgu, ne motoru. ;) Nu nav vēl neviens novērpis pusasis vai kārbas, dudinot tā, lai motors grieztos ar labiem Nm pie zemiem apgriezieniem. :P
P.S.
Fāters vēl arvien moka savu žiguli 4 robā dudinot tukšgaitā, man pat raudiens nāk, bet i kapeiciņu ietaupījis, i 37 gadus nekādus motora vai transmisijas remontus veicis. :laugh:
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Ok, vainīgs, neiedziļinājos zaz liktājā jaudas līknē.
Tu, savukārt, smalkāk izskaidroji manis rakstīto - optimāla vilkme = griezes momenta apmlitūda.
Runa bija vairāk par dudināšanu zem optimālās vilkmes/rpm.
Lai nu kā, visiem viss ir skaidrs, visi runā par vienu un to pašu,galu beigās, visi ir laimīgi.
Palides Nīgrais,ka precizēji :) !
Tu, savukārt, smalkāk izskaidroji manis rakstīto - optimāla vilkme = griezes momenta apmlitūda.
Runa bija vairāk par dudināšanu zem optimālās vilkmes/rpm.
Lai nu kā, visiem viss ir skaidrs, visi runā par vienu un to pašu,galu beigās, visi ir laimīgi.
Palides Nīgrais,ka precizēji :) !
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Paldies Tev par jautājumu, vismaz atslēdzos nedaudz no armatūrām, betonēšanām un meistariņiem-pļeguriņiem :laugh:
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Vismaz topiks īstais :laugh: .Nīgrais wrote:Paldies Tev par jautājumu, vismaz atslēdzos nedaudz no armatūrām, betonēšanām un meistariņiem-pļeguriņiem :laugh:
Gaidu paplašinātu turpinājumu par apmetējiem,rīt bildīšu ko,ja būs ko bilst, tagad izeju astrālā :laugh:
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Tur nav ko rakstiski paplašināt, tas ir jāredz un jādzird!Gustavs wrote:Vismaz topiks īstais :laugh: .Nīgrais wrote:Paldies Tev par jautājumu, vismaz atslēdzos nedaudz no armatūrām, betonēšanām un meistariņiem-pļeguriņiem :laugh:
Gaidu paplašinātu turpinājumu par apmetējiem,rīt bildīšu ko,ja būs ko bilst, tagad izeju astrālā :laugh:
Tādus muļķus pat seimā neatrast, palamāties nopietni nespēju - ņirdziens nāk. :laugh:
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
A ja es decebra beigās būšu LV, tad jūs abi nāksiet pikoties?Nīgrais wrote:Tur nav ko rakstiski paplašināt, tas ir jāredz un jādzird!Gustavs wrote:Vismaz topiks īstais :laugh: .Nīgrais wrote:Paldies Tev par jautājumu, vismaz atslēdzos nedaudz no armatūrām, betonēšanām un meistariņiem-pļeguriņiem :laugh:
Gaidu paplašinātu turpinājumu par apmetējiem,rīt bildīšu ko,ja būs ko bilst, tagad izeju astrālā :laugh:
Tādus muļķus pat seimā neatrast, palamāties nopietni nespēju - ņirdziens nāk. :laugh:
Citādi man ir aizdoma, ka tā arī vien otru sejā neesat redzējuši.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Cepiens ir par to ka SAABam pirmkart nav lieltilpuma dzinejs .Ainars wrote:120..SAABaeroist wrote:Paldies musu valdibai,maz bija ka man tagad jamaksa 95 ls pa jaunam un plus TA ,nu tad driz man vajadzes maksat 125 ls un plus TA par manejo SAAB Aero 9-5 Wagon :angry: Vienkarši esu parlaimigs :silly:
http://www.delfi.lv/news/business/budge ... d=35330630
par ko cepiens? peerc opel astra un nemaksaa tik daudz... tev tomer nav nekads kompaktklases auto
labi gan ka nav kaa iekš UK, kur tadu saabu un vinja obligaataas izmaksas ne katrs te vareetu panest :D
Otrkart ZB katru gadu celt nodokli un neko nedarit satiksmes laba ,attieciba pret musu superigiem celiem.
Treshkart ja vini labi padomatu tad saprastu starpibu par lieltilpuma dzinejiem un jaudu.
Treshkart UK un NOR cilvekiem ir atteicigas algas lai maksatu visus nodoklus jo driz runa ies ne tikai par auto nodokli.
Bet ta viss ok .Dzivosim ilgi un laimigi.;) B)
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Pikošanās ir priekš meitenēm!alnislacis wrote: A ja es decebra beigās būšu LV, tad jūs abi nāksiet pikoties?
Riktīgi veči spārda skārdenes, un uz to es allaž gatavs!
Tā kā brauc tik šurp!
:laugh:
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Par to arī saku... taču ir robeža - ja čunčināsi ar 1000rpm, tad šis fakts nifiga nestrādās, jo grieze būs nekāda un autiņš visu laiku mocīsies. Saab šajā ziņā daudz atšķiras no citiem auto, jo max grieze ir jau pie zemiem rpm.... tādēļ - nevajag lekt no viena grāvja ( vilkt līdz redlainam) uz otru (pārslēgties pie 2000rpm max) un viss būs čiki ;)Nīgrais wrote:Tā nav pārliecība, tas ir FAKTS!ziedoniz wrote: Un es vēljoprojām palikšu pie pārliecības, ka mazāki apgriezieni = mazāks patēriņš.
Cepums.
:)
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Hmmm. Bet konstanti braucot uz 1krpm, izmantojot mašīnas inerci - kinētisko enerģiju, ja nemaldos, nu nevajag taču baigos nm, lai tik smagu mašīnu, kā 9-5(ar ko arī viss sākās) noturētu konstantā kustībā. Protams, savirze un riepas (platums, diametrs, sastāvs, utt) spēlē milzīgu lomu šajā, es pat teiktu, ka procentus 50. Vēl nāk gultņi un pareizi strādājoši bremžu suporti un voilā - viss kopā jauki salasās.zaz wrote:
Par to arī saku... taču ir robeža - ja čunčināsi ar 1000rpm, tad šis fakts nifiga nestrādās, jo grieze būs nekāda un autiņš visu laiku mocīsies. Saab šajā ziņā daudz atšķiras no citiem auto, jo max grieze ir jau pie zemiem rpm.... tādēļ - nevajag lekt no viena grāvja ( vilkt līdz redlainam) uz otru (pārslēgties pie 2000rpm max) un viss būs čiki ;)
Salīdzinājumam - 9-5 aero wagons, vasara - 235/45/17, ziema - 205/60/16. Starpība ceļa garumā, ko var noripot ir kādi 30% :)
P.S. Nīgrā klātbūtne topikā mani stimulē vairāk domāt par to, kā pierādīt savu domu ar fiziku :D
900aero clubsport #8