Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Tue Mar 01, 2016 7:49 pm
Nu labi,pierunajielmo wrote:Nu bet tur jau nebija saab motors, bet Opel omega!Vilcins wrote:Elmo,griffinam galvas blives.
https://www.saabclub.lv/phpBB/
Nu labi,pierunajielmo wrote:Nu bet tur jau nebija saab motors, bet Opel omega!Vilcins wrote:Elmo,griffinam galvas blives.
Jāpievienojas envoy jautājumā par Tava paziņas pieredzi ar SAABGunča wrote:Labdien kungi.
Man ir iespēja tikt pie SAAB 9-5 2,3t AERO.
Kad par to ieminējos paziņam kuram pieder serviss, viņš teica, ka Saabu nedrīkstot pirkt, jo visiem esot problēmas ar spiedienu dzesēšanas sistēmā un nevienu labu motoru šis neesot redzējis.
Tā ir kāda slimība? Vai tās ir muļķības? Komentāri?
Aero nozīmē sportiskākā SAAB versija! Pazemināta šasija, cietākas atsperes, papildus spoileri, īpaši diski R17, nopietnākas bremzes. Atkarībā no gadiem, arī interjerā var būt nianses.Tas pazeminājums nav baigi tur liels kādi 10-12 mm, ja nemaldos? Bet vadāmība un braukšanas prieks daudz lielāks nekā ar parastajiem 9-5. Pasažieriem vienīgi varbūt no cietās piekares mazāks prieks.Gunča wrote:Labi, paldies par atbildēm.
Vēl daži jautājumi:
Ko īsti nozīmē AERO komplektācija
Kas ir ar to motora ķēdi? Cik bieži jāmaina? Cik maksā? Kadas pazīmes, ka jāmaina? Kur jāskatās?
Kam vēl japievērš uzmanība iegādājoties šādu SAABU.
Paldies!
1. Izmetīsi gāzi - sildīs kā nākas.saabmats wrote:Kā jums pečka silda? Uz vietas stāvot nāk tikai remdens,paturot gāzi uz apm 1700-2000 rpm,tad tikai pūš karstu. 2.3 t motors.Un no rīta kaut ir pārslēdzies uz gāzi (30C),bet vel pūš aukstu. Brr....
Kādu hermētiķi lietojat jūs?Biju noņēmis karteri,iztīrīju sietiņu ,kurš bija drausmīgs,uzliku uz hermētiķi sarkano,bet skatos grib vietām tomēr stumt ārā eļļu.
pričom te gāze? man ir poh - vai uz gāzi vai uz e98; silda labi. (2.3t)Arnijs wrote:1. Izmetīsi gāzi - sildīs kā nākas.saabmats wrote:Kā jums pečka silda? Uz vietas stāvot nāk tikai remdens,paturot gāzi uz apm 1700-2000 rpm,tad tikai pūš karstu. 2.3 t motors.Un no rīta kaut ir pārslēdzies uz gāzi (30C),bet vel pūš aukstu. Brr....
Kādu hermētiķi lietojat jūs?Biju noņēmis karteri,iztīrīju sietiņu ,kurš bija drausmīgs,uzliku uz hermētiķi sarkano,bet skatos grib vietām tomēr stumt ārā eļļu.
2. Loctite 5910
Iepriešējam SAAB arī bija gāze,Sildija bez bēdas.Brand wrote:pričom te gāze? man ir poh - vai uz gāzi vai uz e98; silda labi. (2.3t)Arnijs wrote:1. Izmetīsi gāzi - sildīs kā nākas.saabmats wrote:Kā jums pečka silda? Uz vietas stāvot nāk tikai remdens,paturot gāzi uz apm 1700-2000 rpm,tad tikai pūš karstu. 2.3 t motors.Un no rīta kaut ir pārslēdzies uz gāzi (30C),bet vel pūš aukstu. Brr....
Kādu hermētiķi lietojat jūs?Biju noņēmis karteri,iztīrīju sietiņu ,kurš bija drausmīgs,uzliku uz hermētiķi sarkano,bet skatos grib vietām tomēr stumt ārā eļļu.
2. Loctite 5910
profilakses pēc jau nekad nenāktu par ļaunu nomainīt dzeses šķidrumu+termostatu. varbūt klimata kontrolei kāds errors (bloks vai kāds temp devējs). varbūt pečkas radiators daļēji aizaudzis...
ieteiktu nomainīt termostatu, dzeses škidrumu un izskalot pečkas radiatoru ar spēcīgu ķīmiju.
ir līmenis.elmo wrote:Antifrīzam līmeni skatījies?
Ja piedodot apgriezienus, sāk sildīt, tad praktiski TIKAI šķībi ielikta reduktora apsilde (pārāk liela plūsma sākotnēji aiziet uz reduktoru un pečkai nepietiek) Protams - paliek arī aizaugusi pečka un tmldz lietas, bet es sāktu ar reduktora trubām.Brand wrote:
pričom te gāze? man ir poh - vai uz gāzi vai uz e98; silda labi. (2.3t)
Man reduktors ir ielikts paralēli pečkai.Arnijs wrote:Ja piedodot apgriezienus, sāk sildīt, tad praktiski TIKAI šķībi ielikta reduktora apsilde (pārāk liela plūsma sākotnēji aiziet uz reduktoru un pečkai nepietiek) Protams - paliek arī aizaugusi pečka un tmldz lietas, bet es sāktu ar reduktora trubām.Brand wrote:
pričom te gāze? man ir poh - vai uz gāzi vai uz e98; silda labi. (2.3t)
By-pass bija noņemts,tur viss strādā. šodien paeksperimentēšu.Arnijs wrote:Tad paņem un aizspied vienu posmu reduktora ķēdē un paskaties - silda tukšgaitā vai ne.
P.S. Tas, ko rādi zīmējumā pa lielam nav tik svarīgi, cik,- kādi šķērsgriezumi izmantoti.
Vēl jau var būt nosprūdis arī by-pass vārsts