• Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) - Page 208
Page 208 of 345

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Mar 01, 2016 7:49 pm
by Vilcins
elmo wrote:
Vilcins wrote:Elmo,griffinam galvas blives. :wink::wink:
Nu bet tur jau nebija saab motors, bet Opel omega!
Nu labi,pierunaji

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Mar 02, 2016 9:31 am
by lawyer
Gunča wrote:Labdien kungi.

Man ir iespēja tikt pie SAAB 9-5 2,3t AERO.
Kad par to ieminējos paziņam kuram pieder serviss, viņš teica, ka Saabu nedrīkstot pirkt, jo visiem esot problēmas ar spiedienu dzesēšanas sistēmā un nevienu labu motoru šis neesot redzējis.

Tā ir kāda slimība? Vai tās ir muļķības? Komentāri?
Jāpievienojas envoy jautājumā par Tava paziņas pieredzi ar SAAB :roll:

Bet, ja nopietni, tad šāda problēma var piemeklēt jebkuru auto un tās cēlonis parasti ir galvas blīve. Tipiska SAAB dzinēju problēma būs, piemēram, kartera aizaugšana, bet to arī var vienkārši novērst - uzstādīt jauno kartera ventilācijas komplektu un ik pa 50k km vai cik tur to karteri iztīrīt :roll:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Mar 02, 2016 10:21 am
by Gunča
Labi, paldies par atbildēm.
Vēl daži jautājumi:
Ko īsti nozīmē AERO komplektācija
Kas ir ar to motora ķēdi? Cik bieži jāmaina? Cik maksā? Kadas pazīmes, ka jāmaina? Kur jāskatās?
Kam vēl japievērš uzmanība iegādājoties šādu SAABU.

Paldies!

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Mar 02, 2016 10:55 am
by mrpinkeyes
Gunča wrote:Labi, paldies par atbildēm.
Vēl daži jautājumi:
Ko īsti nozīmē AERO komplektācija
Kas ir ar to motora ķēdi? Cik bieži jāmaina? Cik maksā? Kadas pazīmes, ka jāmaina? Kur jāskatās?
Kam vēl japievērš uzmanība iegādājoties šādu SAABU.

Paldies!
Aero nozīmē sportiskākā SAAB versija! Pazemināta šasija, cietākas atsperes, papildus spoileri, īpaši diski R17, nopietnākas bremzes. Atkarībā no gadiem, arī interjerā var būt nianses.Tas pazeminājums nav baigi tur liels kādi 10-12 mm, ja nemaldos? Bet vadāmība un braukšanas prieks daudz lielāks nekā ar parastajiem 9-5. Pasažieriem vienīgi varbūt no cietās piekares mazāks prieks.
Motors 2.3 T ar augstspiediena turbīnu un 230 zs jaudu (modeļiem līdz 2001.g.), 250 zs (2002.g. - 2005.g.) , 260 zs (2006-2010.g.).

Ķēdes nodilumu var nomērīt Arteh servisā. Es mainīju svaigi atdzītam no Vācijas pie 140k, bet parasti jau pirmā maiņa ir ap 170k. Katrā ziņā noteicošais ir darba stundas ne jau nobrauktie km.

Es nezinu vai kam īpaši būtu jāpievērš uzmanība. Ja pērkot nedeg nekādas identifikācijas piktogrammas un auto iet tad jau viss ok! Nu labi, ritošā būs iespējams jāpārlasa, it īpaši, ja auto ekspluatēts LV. Modeļiem līdz 2002.g. vajadzētu nomainīt kartera ventilāciju.

Man pašam ir Aero un nākamo 9-5 (Vilkati) arī ļoti gribu Aero, tikai nevaru atrast! Man patīk!

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Mar 02, 2016 2:46 pm
by lawyer
Izvēlies, kas vizuāli patīk, neliekas aizdomīgs, un tad dzen to uz diagnostiku ARTEH - bez diagnostikas var būt pilnīgi kapi :wink:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Mar 02, 2016 5:45 pm
by saabmats
Kā jums pečka silda? Uz vietas stāvot nāk tikai remdens,paturot gāzi uz apm 1700-2000 rpm,tad tikai pūš karstu. 2.3 t motors.Un no rīta kaut ir pārslēdzies uz gāzi (30C),bet vel pūš aukstu. Brr....
Kādu hermētiķi lietojat jūs?Biju noņēmis karteri,iztīrīju sietiņu ,kurš bija drausmīgs,uzliku uz hermētiķi sarkano,bet skatos grib vietām tomēr stumt ārā eļļu.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Mar 02, 2016 6:09 pm
by Arnijs
saabmats wrote:Kā jums pečka silda? Uz vietas stāvot nāk tikai remdens,paturot gāzi uz apm 1700-2000 rpm,tad tikai pūš karstu. 2.3 t motors.Un no rīta kaut ir pārslēdzies uz gāzi (30C),bet vel pūš aukstu. Brr....
Kādu hermētiķi lietojat jūs?Biju noņēmis karteri,iztīrīju sietiņu ,kurš bija drausmīgs,uzliku uz hermētiķi sarkano,bet skatos grib vietām tomēr stumt ārā eļļu.
1. Izmetīsi gāzi - sildīs kā nākas.
2. Loctite 5910

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Mar 02, 2016 9:52 pm
by Brand
Arnijs wrote:
saabmats wrote:Kā jums pečka silda? Uz vietas stāvot nāk tikai remdens,paturot gāzi uz apm 1700-2000 rpm,tad tikai pūš karstu. 2.3 t motors.Un no rīta kaut ir pārslēdzies uz gāzi (30C),bet vel pūš aukstu. Brr....
Kādu hermētiķi lietojat jūs?Biju noņēmis karteri,iztīrīju sietiņu ,kurš bija drausmīgs,uzliku uz hermētiķi sarkano,bet skatos grib vietām tomēr stumt ārā eļļu.
1. Izmetīsi gāzi - sildīs kā nākas.
2. Loctite 5910
pričom te gāze? man ir poh - vai uz gāzi vai uz e98; silda labi. (2.3t)

profilakses pēc jau nekad nenāktu par ļaunu nomainīt dzeses šķidrumu+termostatu. varbūt klimata kontrolei kāds errors (bloks vai kāds temp devējs). varbūt pečkas radiators daļēji aizaudzis...

ieteiktu nomainīt termostatu, dzeses škidrumu un izskalot pečkas radiatoru ar spēcīgu ķīmiju.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Mar 02, 2016 11:58 pm
by saabmats
Brand wrote:
Arnijs wrote:
saabmats wrote:Kā jums pečka silda? Uz vietas stāvot nāk tikai remdens,paturot gāzi uz apm 1700-2000 rpm,tad tikai pūš karstu. 2.3 t motors.Un no rīta kaut ir pārslēdzies uz gāzi (30C),bet vel pūš aukstu. Brr....
Kādu hermētiķi lietojat jūs?Biju noņēmis karteri,iztīrīju sietiņu ,kurš bija drausmīgs,uzliku uz hermētiķi sarkano,bet skatos grib vietām tomēr stumt ārā eļļu.
1. Izmetīsi gāzi - sildīs kā nākas.
2. Loctite 5910
pričom te gāze? man ir poh - vai uz gāzi vai uz e98; silda labi. (2.3t)

profilakses pēc jau nekad nenāktu par ļaunu nomainīt dzeses šķidrumu+termostatu. varbūt klimata kontrolei kāds errors (bloks vai kāds temp devējs). varbūt pečkas radiators daļēji aizaudzis...

ieteiktu nomainīt termostatu, dzeses škidrumu un izskalot pečkas radiatoru ar spēcīgu ķīmiju.
Iepriešējam SAAB arī bija gāze,Sildija bez bēdas.
Termostats ir mainīts,klimata bloks kļūdas neuzrāda,pečkas radiātors jauns. Idejas?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Mar 03, 2016 9:46 am
by elmo
Antifrīzam līmeni skatījies?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Mar 03, 2016 12:44 pm
by saabmats
elmo wrote:Antifrīzam līmeni skatījies?
ir līmenis.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Mar 03, 2016 3:54 pm
by Arnijs
Brand wrote:
pričom te gāze? man ir poh - vai uz gāzi vai uz e98; silda labi. (2.3t)
Ja piedodot apgriezienus, sāk sildīt, tad praktiski TIKAI šķībi ielikta reduktora apsilde (pārāk liela plūsma sākotnēji aiziet uz reduktoru un pečkai nepietiek) Protams - paliek arī aizaugusi pečka un tmldz lietas, bet es sāktu ar reduktora trubām.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Mar 03, 2016 10:53 pm
by saabmats
Arnijs wrote:
Brand wrote:
pričom te gāze? man ir poh - vai uz gāzi vai uz e98; silda labi. (2.3t)
Ja piedodot apgriezienus, sāk sildīt, tad praktiski TIKAI šķībi ielikta reduktora apsilde (pārāk liela plūsma sākotnēji aiziet uz reduktoru un pečkai nepietiek) Protams - paliek arī aizaugusi pečka un tmldz lietas, bet es sāktu ar reduktora trubām.
Man reduktors ir ielikts paralēli pečkai.
Image

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Thu Mar 03, 2016 11:50 pm
by Arnijs
Tad paņem un aizspied vienu posmu reduktora ķēdē un paskaties - silda tukšgaitā vai ne.
P.S. Tas, ko rādi zīmējumā pa lielam nav tik svarīgi, cik,- kādi šķērsgriezumi izmantoti.
Vēl jau var būt nosprūdis arī by-pass vārsts

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Fri Mar 04, 2016 9:03 am
by saabmats
Arnijs wrote:Tad paņem un aizspied vienu posmu reduktora ķēdē un paskaties - silda tukšgaitā vai ne.
P.S. Tas, ko rādi zīmējumā pa lielam nav tik svarīgi, cik,- kādi šķērsgriezumi izmantoti.
Vēl jau var būt nosprūdis arī by-pass vārsts
By-pass bija noņemts,tur viss strādā. šodien paeksperimentēšu.