Saab 9-5 combi
Re: Saab 9-5 combi
Ja 9-3sc izvēlas diezgan svaigu, ar 1.9 TiD, ar reālu, piemēram, 200k km nobraukumu 5 gados un aizved uz ARTEH diagnostikai, tad īpašām galvassāpēm pēc tam nevajadzētu būt
Turklāt, ja tas būs Tavs pirmais auto, tad viss liksies baigi labi - gan dinamika, gan gaitas komforts, salons utt.
Turklāt, ja tas būs Tavs pirmais auto, tad viss liksies baigi labi - gan dinamika, gan gaitas komforts, salons utt.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Saab 9-5 combi
Nu man galva pavisam sajukusi. Nākot mājās nopētīju vienu Saab 9-3, šķita, ka izmērs ir OK. Tas varētu būt kaut kas izmēra ziņā līdzīgs volvo v50? un tad 9-5 ir volvo v70 izmērā?
Nu jā, es tā kā baigā ralliste neesmu un no mašīnām baigi daudz nesaprotu, tad tā "dinamika", "gaita" man pilnīgi neko neizsaka. Visdrīzākais, ka nemaz neievērošu. Man galvenais, lai ir vieta, kur iesēsties un drošība. Man galvenais, lai mašīna ir droša. Un komfortabla (saprātīgos kritērijos, tv man nevajag).
Varbūt jums ir zināms, pieļauju, ka tik vēlu nevar zvanit uz Arteh, cik maksātu diagnostika? Un kā tas parasti notiek? Es aizbraucu skatīties mašīnu, saku, ka jābrauc uz diagnostiku, lai paskatītos, kas mašīnai vēderā un tad man diagnostikā pateiks vai mašīna ir atbilstoša cenai un, ka var pirkt?
Un kā izskatās tie vēdināmi ādas sēdekļi par ko visi sajūsminās?
Nu jā, es tā kā baigā ralliste neesmu un no mašīnām baigi daudz nesaprotu, tad tā "dinamika", "gaita" man pilnīgi neko neizsaka. Visdrīzākais, ka nemaz neievērošu. Man galvenais, lai ir vieta, kur iesēsties un drošība. Man galvenais, lai mašīna ir droša. Un komfortabla (saprātīgos kritērijos, tv man nevajag).
Varbūt jums ir zināms, pieļauju, ka tik vēlu nevar zvanit uz Arteh, cik maksātu diagnostika? Un kā tas parasti notiek? Es aizbraucu skatīties mašīnu, saku, ka jābrauc uz diagnostiku, lai paskatītos, kas mašīnai vēderā un tad man diagnostikā pateiks vai mašīna ir atbilstoša cenai un, ka var pirkt?
Un kā izskatās tie vēdināmi ādas sēdekļi par ko visi sajūsminās?
Re: Saab 9-5 combi
Sadi,pa vidu ada mazi caurumini.
Re: Saab 9-5 combi
Manējie smukāki!
Ventilējami nozīmē to, ka krēsls pūš svaigu gaisu, kas neļauj kleitai, kreklam, biksēm pielipt pie krēsla, kā arī novērš apģērba piesvīšanu un saņurkāšanos! Ādas beņķiem es pat teiktu "must have" opcija!
Ventilējami nozīmē to, ka krēsls pūš svaigu gaisu, kas neļauj kleitai, kreklam, biksēm pielipt pie krēsla, kā arī novērš apģērba piesvīšanu un saņurkāšanos! Ādas beņķiem es pat teiktu "must have" opcija!
Re: Saab 9-5 combi
Skaidrs, man laikam šis variants nederēs, jo tur suņa spalvas ieķersies.
Re: Saab 9-5 combi
Kurš sēdina suni priekšā!?
Sunim jāsēd kravas nodalījumā aiz tā sieta, kas nodala salonu, no kravas kastes!
re ku tev uzticams auto suņu pārvadāšanai:
Sunim jāsēd kravas nodalījumā aiz tā sieta, kas nodala salonu, no kravas kastes!
re ku tev uzticams auto suņu pārvadāšanai:
Re: Saab 9-5 combi
Nu tad tev jaizvelas ,brauk ar sunai vai,piesvidusu pakalu kura vakara uz parastas adas sezot izkatisies sadi
Re: Saab 9-5 combi
bet par pielipšanu ļoti labs arguments. īpaši šādā karstā laikā.
nu suns man uz aizmugurējā sēdekļa, jo bagāžniekā piepūšamā laiva un telts.
nu suns man uz aizmugurējā sēdekļa, jo bagāžniekā piepūšamā laiva un telts.
Re: Saab 9-5 combi
Suņa nagi atstās skrāpējumus uz ādas! Gribi vai nē, bet aizmugurē būs kāda sedziņa jāklāj, citādi beņķim ātri būs kirdik!soniya wrote:bet par pielipšanu ļoti labs arguments. īpaši šādā karstā laikā.
nu suns man uz aizmugurējā sēdekļa, jo bagāžniekā piepūšamā laiva un telts.
Var jau protams priekš suņa paķert šrotā lupatniekus un tad saimnieks brauc dupsi ventilēdams, kamēr suns dzīvojas pa lupatnieku!
Re: Saab 9-5 combi
Jokdari... Bet nopietni runājot diagnostika maksā sākot no kādiem 20 eur līdz 50 eur. Tevis noskatīto mašīnu pieslēgs pie kompja un nolasīs kas "lācītim" vēderā un vai nav kādas problēmas ar motoru, kā arī pacels uz pacēlēja un pārbaudīs ritošās stāvokli. Pēc tam saņemsi lapu ar secinājumiem...
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re: Saab 9-5 combi
Nu, kur likt suni, laikam ir tā mazākā problēma. Lielākā ir atrast atbilstošu mašīnu man.
Tātad, ja no rīta vēl biju pārliecināta par Saabu 9-5 Talsos, ar gāzi, tad šobrīd sliecos uz 9-3 dīzeli 1.9. Joprojām gan nesaprotu, kā dīzelis var būt ekonomiskāks par gāzi.
Rekur vēl variants. Vai ir kādi komentāri?
1. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/sa ... HER&noec=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Tātad, ja no rīta vēl biju pārliecināta par Saabu 9-5 Talsos, ar gāzi, tad šobrīd sliecos uz 9-3 dīzeli 1.9. Joprojām gan nesaprotu, kā dīzelis var būt ekonomiskāks par gāzi.
Rekur vēl variants. Vai ir kādi komentāri?
1. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/sa ... HER&noec=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Saab 9-5 combi
Šim 9-3 ir jaunā priekša, bet mazā jauda - 120Zs.
Dīzelis ir līdzvērtīgs gāzei izmaksu ziņā, jo dīzelis maksā mazāk par benzīnu un patērē mazāk degvielas, gāzes litrs ir vēl lētāks, bet litrus uz 100km vajag vairāk nekā benzīna. Piedevām es ar ar 9-5 1.9TiD manuāli tankā braucu ik pa 1100km, bet ar gāzi būs jābrauc tankoties katru otro dienu.
Dīzelis ir līdzvērtīgs gāzei izmaksu ziņā, jo dīzelis maksā mazāk par benzīnu un patērē mazāk degvielas, gāzes litrs ir vēl lētāks, bet litrus uz 100km vajag vairāk nekā benzīna. Piedevām es ar ar 9-5 1.9TiD manuāli tankā braucu ik pa 1100km, bet ar gāzi būs jābrauc tankoties katru otro dienu.
Re: Saab 9-5 combi
ko nozīmē jauda? tas, cik ātri es varēšu uzņemt ātrumu un kādu apdzīt?
Re: Saab 9-5 combi
Nu pa lielam jā!
Re: Saab 9-5 combi
Ō jā, šitas smuks. Man jau domāt, ka 9-3 ar tiem 120zs ir +/- pietiekami un jaudas jautājums ir nākotnē risināms.