• Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) - Page 199
Page 199 of 345

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Jan 27, 2016 10:33 am
by lawyer
Vilcins wrote:Tici man,automats ir atraks parsledzoties,bet ar manualo var griezt katru robu lidz galam,tas ir plus.
Es labprat brauktu ar jaudigu auto kas ir aprikots ar atomatu,jo automats reage momenta,ka piespied pedali,manualis,nu tu pats zini,ja nepareizais robs ,attiecigaja situacija,tad nekas nesanak :mrgreen:
Īsti nevar piekrist šādam apgalvojumam. Protams, atkarīgs arī, ar ko salīdzina. Startējot no vietas ar manu 9-5 2.0t AT sporta režīmā ir OK - nevar teikt, ka tieši pārslēgšanās būtu lēnāka kā ar MT :think: Auzas sākas, kad ber grīdā gaitā - vienalga, sporta režīmā vai parastajā - kamēr tas AT izdomā, kurā robā slēgt, es ar MT jau sen būtu pārslēdzies. Turklāt, izvēlētie robi mēdz būt situācijai galīgi nepiemēroti. Tāpat arī pārslēgšanās uz leju AT ir vnk katastrofāla :shifty: Nez, varbūt vēlāko gadu AT ir uzlabotas šīs lietas :think:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Jan 27, 2016 11:42 am
by edijs
Tieši tā - lai no krusta līdz krustam paskrietos ar citiem auto, automāts ir pašā laikā. Spied tik grīdā un priecājies, kā blakus braucošie osta dūmus. Ar manuāli un piedevām vēl jaudīgu ir tā, ka pusē gadījumu tiek nočakarēts starts dēļ izspolēšanas un vēl daļa milisekunžu savācas pie neprasmīgas (vai arī pārlieku saudzīgas) pārmešanās uz otro un trešo robu. Pret 9k kārbām man ir izveidojies zināms respekts, tāpēc tā saudzīgā pārslēgšanās būtiski iespaido ieskrējienu. Un te pat nav runa par skriešanos no krusta līdz krustam, bet normālu uzsākšanu, lai regulāri nepaliktu iepakaļ jaunākiem auto ar automātiem un nebūt ne baigi jaudīgiem motoriem. Ar nečipotu 200 zirgu 9k tomātu tā štelle notiek žiperīgāk. BET, kā jau Lawyer rakstīja - lietas mainās, kad runa ir par paātrinājumu gaitā un iespēju pašam laicīgi izfunktierēt, kurš robs būs piemērotākais, lai veikli ielektu spraugā, kura tūlīt atbrīvosies starp to un to auto. Plus nenovērtējama fīča ir ar robiem pieregulēt arī ātruma samazinājumu. Besī ārā braukt aiz kāda naskāka tomāta dīdītāja, kurš ik pa brīdim sit pa bremzēm, kamēr es tām neesmu jau labu laiku pieskāries.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Jan 27, 2016 12:13 pm
by envoy
Jā, tā tirināšanās aiz tiem, kas nevar noturēt vienmērīgu ātrumu, ir kaitinoša.
Kad pie apdzīšanas vajag iemīt grīdā, tad es parasti spiežu 'sport', lai tomāts jau nomet zemākā pārnesumā un atkrīt tā domāšana, un viss notiek super raiti. Citu jēgu es tam tomātam īsti neredzu, vismaz uz dīzeļa ne. Nekas jau tur nemainās - uz augstāku pārnesumu viņš vienkārši pārslēdz vēlāk, attiecīgi vairāk bremzē ar pārnesumiem un vēl kādi sīkumi, bet nekas tāds tur nav. Nu nav tajā Saabā nekāds haiteks. Reāli lielāks paātrinājums tikai no tā, ka ir ieslēgt 'sport' režīms, manuprāt, nepaliek. Un vispār tā kārba nav priekš dīzeļa, bet priekš benzīnnieka. Man lielākais paātrinājums ir pie krietni zemākiem apgriezieniem, kā benzīntomātam, bet kārba darbojas diapazonā, kur benzīnnieks tikai sāk atdzīvoties, bet man jau vajadzētu pārslēgties. Kā pārslēdzas, tā uzreiz iespiež krēslā.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sat Jan 30, 2016 1:15 pm
by Wilsons
edijs wrote:Tieši tā - lai no krusta līdz krustam paskrietos ar citiem auto, automāts ir pašā laikā. Spied tik grīdā un priecājies, kā blakus braucošie osta dūmus. Ar manuāli un piedevām vēl jaudīgu ir tā, ka pusē gadījumu tiek nočakarēts starts dēļ izspolēšanas un vēl daļa milisekunžu savācas pie neprasmīgas (vai arī pārlieku saudzīgas) pārmešanās uz otro un trešo robu. Pret 9k kārbām man ir izveidojies zināms respekts, tāpēc tā saudzīgā pārslēgšanās būtiski iespaido ieskrējienu. Un te pat nav runa par skriešanos no krusta līdz krustam, bet normālu uzsākšanu, lai regulāri nepaliktu iepakaļ jaunākiem auto ar automātiem un nebūt ne baigi jaudīgiem motoriem. Ar nečipotu 200 zirgu 9k tomātu tā štelle notiek žiperīgāk. BET, kā jau Lawyer rakstīja - lietas mainās, kad runa ir par paātrinājumu gaitā un iespēju pašam laicīgi izfunktierēt, kurš robs būs piemērotākais, lai veikli ielektu spraugā, kura tūlīt atbrīvosies starp to un to auto. Plus nenovērtējama fīča ir ar robiem pieregulēt arī ātruma samazinājumu. Besī ārā braukt aiz kāda naskāka tomāta dīdītāja, kurš ik pa brīdim sit pa bremzēm, kamēr es tām neesmu jau labu laiku pieskāries.
. Man visai labi ir veicies ar saucamo no krusta līdz krustam variantu . Ir manuālā kārba . Mana taktika strādā pavisam vnk . Ar pirmo nav jāber grīdā , jo saabs spolē , jebkurā variantā jāslēdz ārā TCS . Pirmais robs līdz spolesanas robežai , pārmet otrajā un tad sākas elle , jo otrais ceļ ārprātā salīdzinot ar pārējiem . Plus vēl gara kārba . Un gaitā otrais vairs tā neizspole , ja ir saus asfalts . 3 šajā vairs nav jēga mest jo strafs būs pamatīgs pilsētā . Parasti ar to pietiek lai konkurents liktos mierā . Ziemā protams ar Saab nav variantu , spolē visi ātrumi . Nesanāk nekāda cīņa . Trūkst 4x4.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Feb 01, 2016 9:50 am
by pr1
Veči, Kur ņemt dzinēja spilvenus?? un kādus jūs iesakāt?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Feb 01, 2016 10:14 am
by elmo
pr1 wrote:Veči, Kur ņemt dzinēja spilvenus?? un kādus jūs iesakāt?
Uz Arteh nezvanīji?:)

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Feb 01, 2016 11:15 am
by edijs
Wilsons wrote:Ar pirmo nav jāber grīdā , jo saabs spolē
Tā jau arī daru, taču šis strādā uz sausa asfalta. Ja nedaudz mitrs, tad ar otro arī nevar mīt grīdā. Laikam jāsamazina jauda... :D

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Feb 01, 2016 12:50 pm
by Vilcins
pr1 wrote:Veči, Kur ņemt dzinēja spilvenus?? un kādus jūs iesakāt?
Kuru tev dzineja spilvenu vajag?
Varam sabidit.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Feb 01, 2016 9:20 pm
by bugaboo
Ir kāds šitādas līstes mēģinājis otrajam feisliftam ? Man tas hroms nevisai.. :think:

http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=380

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Feb 01, 2016 10:42 pm
by elmo
bugaboo wrote:Ir kāds šitādas līstes mēģinājis otrajam feisliftam ? Man tas hroms nevisai.. :think:

http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=380
Nokrāsot nav lētāk?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Feb 01, 2016 10:49 pm
by bugaboo
elmo wrote:
bugaboo wrote:Ir kāds šitādas līstes mēģinājis otrajam feisliftam ? Man tas hroms nevisai.. :think:

http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=380
Nokrāsot nav lētāk?
nu vot tur arī problēma.. :roll: būtu lētāk varētu iepirkt

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Feb 01, 2016 11:01 pm
by elmo
Manuprāt pa to naudu sanāk vesela kaste ar baloniņiem!
Un var arī Plastidip pūst!

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Feb 02, 2016 3:22 pm
by pr1
Wilsons wrote:Man visai labi ir veicies ar saucamo no krusta līdz krustam variantu . Ir manuālā kārba . Mana taktika strādā pavisam vnk . Ar pirmo nav jāber grīdā , jo saabs spolē , jebkurā variantā jāslēdz ārā TCS . Pirmais robs līdz spolesanas robežai , pārmet otrajā un tad sākas elle , jo otrais ceļ ārprātā salīdzinot ar pārējiem . Plus vēl gara kārba . Un gaitā otrais vairs tā neizspole , ja ir saus asfalts . 3 šajā vairs nav jēga mest jo strafs būs pamatīgs pilsētā . Parasti ar to pietiek lai konkurents liktos mierā . Ziemā protams ar Saab nav variantu , spolē visi ātrumi . Nesanāk nekāda cīņa . Trūkst 4x4.
Piekrītu, pilsētā pēc otrā parasti tiek ieslēgs 4 pārnesums :))
Uz manuālā, ja gribi labi iestartēt, tad TSC jārubī ārā pirms pārslēgšanas uz otro robu, tad sanāk kkas līdzīgs kā "Launch controll", kurš īsti nedod spolēt uz pirmā roba, bet pārslēdzot uz otro, nemet nost apgriezienus.
Un ja domā uz priekšu, gandrīz nekad nesanāk tā, ka esi nepareizajā pārnesumā :))
Protams nedrīkst aizmirst arī par bremzēšanu ar robiem, kas īsti nav iespējams ar tomātiem ://

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Feb 02, 2016 3:35 pm
by OSC
pr1 wrote: Protams nedrīkst aizmirst arī par bremzēšanu ar robiem, kas īsti nav iespējams ar tomātiem ://
Ir iespējams! Vismaz ar sentronicu nevar sanākt laža kā uz manuāļa kļūdoties un iemetot no Trešā ātruma Otrajā pie 140, kā es to izdarīju pirms x gadiem ar BmW žurku :mrgreen:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Feb 02, 2016 3:48 pm
by pr1
OSC wrote:
pr1 wrote: Protams nedrīkst aizmirst arī par bremzēšanu ar robiem, kas īsti nav iespējams ar tomātiem ://
Ir iespējams! Vismaz ar sentronicu nevar sanākt laža kā uz manuāļa kļūdoties un iemetot no Trešā ātruma Otrajā pie 140, kā es to izdarīju pirms x gadiem ar BmW žurku :mrgreen:
var sajaukt 3 un 5, jeb 4 un 2 robu, bet kā var sajaukt 2 un 3???