Page 160 of 345
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Wed Jul 23, 2014 3:44 pm
by Arnijs
elmo wrote:Bet tu man pasaki labāk tā, ja man ir brīvi 400 Euro, tad ko man likt pirmo, Downpipe, vai IC.
Sāc ar bremzēm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Wed Jul 23, 2014 3:45 pm
by edijs
Sāc ar downpipe!
Var jau būt, ka uz 9-5 citādāk, bet 9k pēc downpipe uzlikšanas bija oojjj cik jūtams uzlabojums, katra lata vērts apgreids!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Wed Jul 23, 2014 5:11 pm
by Gripen
T7 programmatūrā ir mazliet vairāk dažādu limiteru, tāpēc IC gan subjektīvi, gan objektīvi T7 sistēmai dod vairāk, nekā T5..
Bet vispār jautājums interesants. Vairums tūninga kantoru liek DP zemākos steidžos un IC liek pēc DP. Manuprāt, tas ir drošības apsvērums - pārāk karsts gaiss ieplūdē liks dzinējam zaudēt jaudu, bet pārāk karsts gaiss izplūdē liks jaudai zaudēt dzinēju
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Wed Jul 23, 2014 6:20 pm
by elmo
Arnij, bremzes vajag tikai mīkstajiem!
Tavs ex melnis tam bija labs piemērs, jo ar to auto bija nereāli strauji sadzēsties!
Nu tad laikam sekošu Edija ieteikumam, jo drīz tāpat jau ziema klāt ar dabisko aukstā gaisa ieplūdi, bet uz pavasari jau štukošu par IC.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Thu Jul 24, 2014 8:48 am
by snaikers
Arnijs wrote: 5W30 vai 5W40 ir tikai viskozitāti raksturojošie lielumi, kas par pašu eļļu principā nepasaka neko. Šāda viskozitāte teorētiski var būt arī cepameļļai, bet tas nenozīmē, ka to varēs liet motorā. izvēloties eļļas ir jāvadās pēc ražotāja noteiktās nepieciešamās specifikācijas, kas SAAB 2.0 un 2.3 turbomotoru gadījumā būs GM-LL-A-025
Paldies, viss iepirkts ArtEh.
Nākošais jautājums, palasījos, ka var self diagnostic uztaisīt ACC, protams izmetās error 08 un sāka pūst man virsū siltu gaisu
Kur varu iepirkt šos alumīnija brīnumus? un vai tie abi ir vienādi abās pusēs?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Thu Jul 24, 2014 12:17 pm
by vecais
Pateicoties ArTeh lieliskajai komandai man šo problēmu novērsa pāris stundu laikā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Thu Jul 24, 2014 11:46 pm
by Flesh
snaikers wrote:
Arnijs wrote: 5W30 vai 5W40 ir tikai viskozitāti raksturojošie lielumi, kas par pašu eļļu principā nepasaka neko. Šāda viskozitāte teorētiski var būt arī cepameļļai, bet tas nenozīmē, ka to varēs liet motorā. izvēloties eļļas ir jāvadās pēc ražotāja noteiktās nepieciešamās specifikācijas, kas SAAB 2.0 un 2.3 turbomotoru gadījumā būs GM-LL-A-025
Paldies, viss iepirkts ArtEh.
Nākošais jautājums, palasījos, ka var self diagnostic uztaisīt ACC, protams izmetās error 08 un sāka pūst man virsū siltu gaisu
Kur varu iepirkt šos alumīnija brīnumus? un vai tie abi ir vienādi abās pusēs?
Cik lasīts daudzi arī nerekomendē likt tos alumīnija brīnumus, var nomainīt zaļos pret baltiem(pastiprinātiem), bet ne alumīnija, jo tad tas paliek neiznicināms un ja ir kādas problēmas, tad tiek nobeigta kāda cita plastmasa detaļa!
Ar ko līdzīgu sastapos paris dienas atpakaļ, kad sāka blakussēdētājam pūst siltu gaisu, kad vajadzēja aukstu. Uzmetu AC diagnostiku 10 kļūda, tad vēlreiz - nebija kļūdas un sāka strādāt normāli. Bet brīzam pielaižot tāda rūcoša skaņa no AC uz 1-3 sek. palasījos netā, kur kas jāskatās, izradījās, ka nevis tas plastmasiņš bojāts, bet gan motoriņš, kad lielākā slodze zobratiņi izslīd.
varbūt kādam aizķēries solu motoriņs(ar kodu 4541702, 5172580)?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Fri Jul 25, 2014 12:27 am
by snaikers
Cik lasīts daudzi arī nerekomendē likt tos alumīnija brīnumus, var nomainīt zaļos pret baltiem(pastiprinātiem), bet ne alumīnija, jo tad tas paliek neiznicināms un ja ir kādas problēmas, tad tiek nobeigta kāda cita plastmasa detaļa!
Jā, alumīnija tā arī nedabūju, beigās dabūju baltos un uzliku. Ar šiem tad cerams nebūs problēmas
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Fri Jul 25, 2014 10:13 am
by Ainars
man ir taa rucoshaa skanja peec noslapeshanas... tur janjem panelis nost lai nomainitu to motorinju?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Fri Jul 25, 2014 10:58 am
by snaikers
Ainars wrote:man ir taa rucoshaa skanja peec noslapeshanas... tur janjem panelis nost lai nomainitu to motorinju?
Nemācēšu diagnosticēt Tavu problēmu.
Bet par tikšanu pie motoriņa gan varu pastāstīt.
Pasažiera pusē likās, ka vieglāk, vadītāja pusē drusku grūtāk, bet var tikt klāt.
Jānoņem apakšējā paneļa daļa, skatījos un skrūvēju pēc šī manuāļa:
http://photo.platonoff.com/Auto/2009101 ... or_Repair/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Fri Jul 25, 2014 11:05 am
by envoy
Es šito pasākumu - nost-virsū - izveicu vairākas reizes, kamēr tiku skaidrībā, jo pēc tā plastmasas pipuka nomaiņas izrādījās, ka motoriņš arī izbeidzies. Reāli var izmežģīt kaklu un kļūt par invalīdu, īpaši, ja nav pareizo instrumentu.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Fri Jul 25, 2014 11:33 am
by Ainars
man ir lieka pecka kaa donors ar pilnigi jaunu radiatoru, tapec es tur laikam neko pagaidaam nejaukšu nost, kameer man puutiis aukstu kad ir karsti un karstu, kad ir auksti...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Sat Jul 26, 2014 8:58 pm
by elmo
Ir kādas idejas, kā šito kaiti apkarot!?
Internātā sameklēju, ka ir melni ādas čekoliņi, ko var likt uz rokturiem, bet bēšigi nav manīti!
īsti viņus apšūt ar laikam nevar dēļ skrūvju vietām....
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Sat Jul 26, 2014 9:07 pm
by Vilcins
Nonemt nost un nofloket,bet sajuta bus tada ka slapju zurku roka camditu
http://tepiks.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
Manai darba vietai seta cali nemas ar sito.
vienigais risinajums kas man nak prata.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Sat Jul 26, 2014 9:17 pm
by Gripen
elmo wrote:Ir kādas idejas, kā šito kaiti apkarot!?
Internātā sameklēju, ka ir melni ādas čekoliņi, ko var likt uz rokturiem, bet bēšigi nav manīti!
īsti viņus apšūt ar laikam nevar dēļ skrūvju vietām....
Vai tas ir 9-5? Eku Zviedru rezerves daļu mekā bēšas, šķiet, ir stokā:
http://en.laga.se/resultat.aspx?delkod=3116&bilkod=4026" onclick="window.open(this.href);return false;