Tas bavāriets tāds dēļ playboy ne visai, a tas otrs bavāriets ar kaķi pie Tavas mājas pavisam drausmīgs. Būtu Es huligāns, droši vien norautu to kaķi :blush: :laugh:elmo wrote: Var pieiet tai lietai radoši un nokrāsot esošās emblēmas! Piemēram rīgas ielās braukā viens rozā piektās sērijas bavārietis, kam emblēmas pārkrāsotas pleiboja zaķīšu tematikā!
man pie mājas stāv viens trešās sērijas bavārietis, kam uz priekšējās bļembas ir pielodēts kaķis, akurāt kā tas, kas sēž uz melnā kaķa jumta kores vecrīgā.
Dažādi jautājumi par 9-5
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Feislifta Aero diski, ciešamā stāvoklī (tā, ka pa gabalu būs labi :D ), pārkrāsošu vēlāk, ja jutīšos bagāts, 160ls ar divām ļoti labām riepām un divām metamām.chippy wrote:Kādus, kur, pa cik un kādā stāvoklī dabūji? ;)Kaspars wrote:Piedāvājiet man 1-2 saaba emblēmas labā stāvoklī :)
Vajag arī četrus disku centriņus lietajiem diskiem r17, varētu būt kkādi 60mm diametrs.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
podskazite kto znaet, ili mozet u kovo estj klassifikator osibok, u menja vibivaet osibku s nomerom 22 - sto eto oznacaet???
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
kas tas tev par kodu tāds?ivanusi wrote:podskazite kto znaet, ili mozet u kovo estj klassifikator osibok, u menja vibivaet osibku s nomerom 22 - sto eto oznacaet???
edit: ah, tas acc kods :D
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
22 kods ir/esot saistīts ar acc softa gļuku, pēc idejas visam vajadzētu strādāt. tev met tikai to kļūdu, vai arī kkas reāli nestrādā?
edit: atradu labu komentāru par to kodu the 22 just means the damn thing don't know whats wrong
edit: atradu labu komentāru par to kodu the 22 just means the damn thing don't know whats wrong
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Vajag vēlreiz nokalibrēt un tas kods vairs nerādīsies. Vienreiz tā bija un kalibrācija palīdzēja!
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
chippy wrote:elmo wrote:
Tas bavāriets tāds dēļ playboy ne visai, a tas otrs bavāriets ar kaķi pie Tavas mājas pavisam drausmīgs. Būtu Es huligāns, droši vien norautu to kaķi :blush: :laugh:
Mēs zinām ko tu vari izveikt ar sniega lāpstu, tā kā man pat bail iedomāties, ko Tu varētu iesākt, ja būtu huligāns! :woohoo:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
a kak otkalibrovatj???Bārda wrote:Vajag vēlreiz nokalibrēt un tas kods vairs nerādīsies. Vienreiz tā bija un kalibrācija palīdzēja!
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
To recalibrate the ACC you have to turn on the ignition and then push AUTO and OFF simultaneously. The ACC display will show a single zero in the left temperature display for about 30 seconds. The left temperature display shows the number of faults found and the right temperature display shows error codes. If the number of faults isn't zero then a visit to a Saab dealer may be needed.
The recalibration must be done each time the battery has been disconnected or discharged.
http://www.mitt-eget.com/saab/faq_acc.shtml
The recalibration must be done each time the battery has been disconnected or discharged.
http://www.mitt-eget.com/saab/faq_acc.shtml
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Auto+Off nažmi.
U menja vikidivalo etu zhe ošibku etoj zimoj v boļšie morozi. Kazhdoe utro. Potom samo prošlo.
U menja vikidivalo etu zhe ošibku etoj zimoj v boļšie morozi. Kazhdoe utro. Potom samo prošlo.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
boljsoe spasibo za objasnenie.:)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
:laugh::laugh:jastr wrote:....
edit: atradu labu komentāru par to kodu the 22 just means the damn thing don't know whats wrong
bij man kādreiz arī, neņemu galvā
e85 ready
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
sveiki Vai ir kāds mainijis startera bukses, Kur un pa cik to varetu izdarit nekur topikos neatradu.Paldies Lai jauka diena
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Situācija!
Nevaru dabūt vaļā aizmugurējās durvis! No ārpuses rokturis kustās brīvgaitā, bet iekšpusē var just kā tiek vilkta trosīte. Bērnu drošības slēdzis ir atslēgts. Visas aizdomas krīt uz slēdzenes mehānismu. To jau varētu mainīt, ja durvis būtu atvērtā stāvoklī...tāpēc jautājums viedajiem!!!
Vai ir kādam pieredze, kā atvērt durvis, kurām no iekšpuses pajaukties netiek klāt, vai arī atvērt kādā savādākā veidā?!(izslēdzot spridzināšanu un citāda veida vardarbību!)
Nevaru dabūt vaļā aizmugurējās durvis! No ārpuses rokturis kustās brīvgaitā, bet iekšpusē var just kā tiek vilkta trosīte. Bērnu drošības slēdzis ir atslēgts. Visas aizdomas krīt uz slēdzenes mehānismu. To jau varētu mainīt, ja durvis būtu atvērtā stāvoklī...tāpēc jautājums viedajiem!!!
Vai ir kādam pieredze, kā atvērt durvis, kurām no iekšpuses pajaukties netiek klāt, vai arī atvērt kādā savādākā veidā?!(izslēdzot spridzināšanu un citāda veida vardarbību!)
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Nu visticamakais,ka bus aizgajis pie dieviem kads no sledzenes motoriniem...Bārda wrote:Situācija!
Nevaru dabūt vaļā aizmugurējās durvis! No ārpuses rokturis kustās brīvgaitā, bet iekšpusē var just kā tiek vilkta trosīte. Bērnu drošības slēdzis ir atslēgts. Visas aizdomas krīt uz slēdzenes mehānismu. To jau varētu mainīt, ja durvis būtu atvērtā stāvoklī...tāpēc jautājums viedajiem!!!
Vai ir kādam pieredze, kā atvērt durvis, kurām no iekšpuses pajaukties netiek klāt, vai arī atvērt kādā savādākā veidā?!(izslēdzot spridzināšanu un citāda veida vardarbību!)
Ieteiktu domat par citu so durvju sledzeni...
Vala sadas durvis ir taisitas,process nepatikams(lai netiktu ipasi bojata auto krasa)
Ja ir liela nepieciesamiba pec sim durvim,brauc ciemos pie manis uz darbu!
Ja vari pagaidit siltaku laiku,varam padomat par citiem variantiem...