• Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa) - Page 13
Page 13 of 138

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Fri Aug 19, 2011 5:15 pm
by KoreFun
Tā arī darīju pirms pirmās ziemas trases. Uzregulēju uz 3-im klikšķiem, tālāk jau kloķi praktiski nevarēja pavilkt. Priekš ziemas bija ok, bet pēc divām trasēm (aktīvi raustot roceni) tas kloķis jau gāja praktiski līdz galam un rati nebloķējās pat uz nepiebraukāta sniega. Vēlāk vnk pievilku trosi (pirms TA) atkal uz trim klikšķiem. Nu kkā tur, bet salīdzinot ar Lawyeru man vispār neko netur tā roķene. Lokus toreiz likām jaunus, kad suportu izkustinājām. Vienīgi par disku iekšpuses virsmu neesmu pārliecināts. Trose arī jaunu likām.

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Fri Aug 19, 2011 5:50 pm
by Arnijs
KoreFun wrote:Tā arī darīju pirms pirmās ziemas trases. Uzregulēju uz 3-im klikšķiem, tālāk jau kloķi praktiski nevarēja pavilkt. Priekš ziemas bija ok, bet pēc divām trasēm (aktīvi raustot roceni) tas kloķis jau gāja praktiski līdz galam un rati nebloķējās pat uz nepiebraukāta sniega. Vēlāk vnk pievilku trosi (pirms TA) atkal uz trim klikšķiem.
Izlasi uzmanīgi manu iepriekšējo postu. Trose ir pats pēdējais ar ko kko regulē.

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Fri Aug 19, 2011 5:55 pm
by KoreFun
Arnijs wrote: Ir jāsāk ar to, ka atlaižam trosi pie kloķa, lai viņa būtu brīva. Tad saregulējam vienādi abas puses loku izvērsējmehānismam un tikai tad noregulējam trosi pie kloķa
Tā arī darīju pirms ziemas. Vēlāk pirms TA pieviklu trosi un ar to pietika, izgāju. Mīksta roķene man ne reizes vēl nebija, pat kad Tu regulēji pēc loku maiņas. Tagad nez, laikam piebraukājās diski, palika labāk, bet tagad darba bremzes čakarējās:laugh:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Fri Aug 19, 2011 6:21 pm
by Arnijs
Nu mīksta viņa ir tikai tad, kad praktiski viss ir jauns.
Ja liek tikai lokus, tad viņiem jāpiedilst, lai sasniegtu optimālu saķeri.

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Fri Aug 19, 2011 9:37 pm
by Spiker
Sveiki!

Vajadzīga palīdzība! Saab 9-3, 1.9 TID 2007. gada, ar 2008. gada virsbūvi! Kautkas nav ritīgi ar kondicionieri! Ieslēdzot viņu tāda debīla skaņa parādās salonā caur gaisa ieplūdes restēm, tā it kā kautkāda truba laistu gaisu! No sākuma domāju, ka freons iet laukā, bet tas nav, jo tik un tā gaiss tiek dzesēts! Ar so debilo skanu jau esmu nobraucis kādus 500 km (domāju, ka pa šo laiku jau visam freonam vajadzētu iziet, ja protams viņs k-kur lien laukā)... Kas tas varētu būt??

Paldies jau iepriekš!

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Fri Aug 19, 2011 10:25 pm
by zinitis
Nu pie datora sēžot skaņu nedzird,tāpēc neko precīzi nevar pateikt...
Bet ja skaņa parādās tikai kad sāk darboties AC,tad varētu būt,ka sistēmā ir par maz gāzes un skaņa veidojas expansijas vārstā.
Pārpildi sistēmu un tad skaties tālāk...

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Sat Aug 20, 2011 9:06 pm
by Spiker
Vienvārdsakot, šodien man arī viss freons izgaisa - laikam ilgi priecajos par to, ka vaina nav trubās un blīvēs... Būs vien jābrauc pie gudriem onkuļiem, kas meklēs noplūdi.... :(

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Sep 27, 2011 11:37 am
by lawyer
Konkrēti jau ir izbesījis trokšņojošais ACC salona temperatūras devējs (cik saprotu, tas ir tas pipsiks, kas iesprausts blakus sēdekļu apsildes pogām virs piepīpētāja) - vienreiz to izņēmu ārā, notīrīju no virspuses lāpstiņas un asīti, cik varēju - uz kādu laiku bija miers, tagad tas sācis nejēgā trokšņot :dry:

To ir iespējams salabot vai arī to ir jāmaina pret jaunu/citu lietotu? Cik vispār maksā tas jauns Vikingos un lietots šrotā? :huh:

Edit: Jauns Vikingos maksā ~ 77 lašus :S

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Sep 27, 2011 12:59 pm
by zinitis
lawyer wrote:Konkrēti jau ir izbesījis trokšņojošais ACC salona temperatūras devējs (cik saprotu, tas ir tas pipsiks, kas iesprausts blakus sēdekļu apsildes pogām virs piepīpētāja) - vienreiz to izņēmu ārā, notīrīju no virspuses lāpstiņas un asīti, cik varēju - uz kādu laiku bija miers, tagad tas sācis nejēgā trokšņot :dry:

To ir iespējams salabot vai arī to ir jāmaina pret jaunu/citu lietotu? Cik vispār maksā tas jauns Vikingos un lietots šrotā? :huh:

Edit: Jauns Vikingos maksā ~ 77 lašus :S
Ja nav sadilis,tad ir taisams.Un vel var pārtaisīt un amputet šo verķi.

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Sep 27, 2011 2:32 pm
by lawyer
Zinitis wrote:
lawyer wrote:Konkrēti jau ir izbesījis trokšņojošais ACC salona temperatūras devējs (cik saprotu, tas ir tas pipsiks, kas iesprausts blakus sēdekļu apsildes pogām virs piepīpētāja) - vienreiz to izņēmu ārā, notīrīju no virspuses lāpstiņas un asīti, cik varēju - uz kādu laiku bija miers, tagad tas sācis nejēgā trokšņot :dry:

To ir iespējams salabot vai arī to ir jāmaina pret jaunu/citu lietotu? Cik vispār maksā tas jauns Vikingos un lietots šrotā? :huh:

Edit: Jauns Vikingos maksā ~ 77 lašus :S
Ja nav sadilis,tad ir taisams.Un vel var pārtaisīt un amputet šo verķi.
Tu to vari uzņemties? Un ja jā, tad par kādām $$$? :)

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Sep 27, 2011 6:36 pm
by KoreFun
Jau aprunāta tēma. Var mēģīnāt eļļot, bet saka, ka nav garantijas. Manējais, pēc eļļošanas, ir nogājis kādu pusotru gadu (varbūt pat vairāk, kkā neieciklējos kad tas bija). Nekādu lieku trokšņu vēl nav novērojis no viņas puses.

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Sep 27, 2011 6:47 pm
by zinitis
lawyer wrote:
Zinitis wrote:
lawyer wrote:Konkrēti jau ir izbesījis trokšņojošais ACC salona temperatūras devējs (cik saprotu, tas ir tas pipsiks, kas iesprausts blakus sēdekļu apsildes pogām virs piepīpētāja) - vienreiz to izņēmu ārā, notīrīju no virspuses lāpstiņas un asīti, cik varēju - uz kādu laiku bija miers, tagad tas sācis nejēgā trokšņot :dry:

To ir iespējams salabot vai arī to ir jāmaina pret jaunu/citu lietotu? Cik vispār maksā tas jauns Vikingos un lietots šrotā? :huh:

Edit: Jauns Vikingos maksā ~ 77 lašus :S
Ja nav sadilis,tad ir taisams.Un vel var pārtaisīt un amputet šo verķi.
Tu to vari uzņemties? Un ja jā, tad par kādām $$$? :)
Domāju,ka nav problēmu,raxti PM un sarunasim kuru variantu izvēlēties.

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Mon Oct 17, 2011 11:55 pm
by KoreFun
Kur labāk pirkt sveces (NGK)? Vienreiz nopirku 4 gab pa 5 latiem. :huh: Meid in Čaina? It kā jau TIK slikti nebija, bet tomēr nemaksā tās normālas sveces daudz, lai litkt Čainu..

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Oct 27, 2011 6:55 pm
by Andreas
Cik jābūt vidējam patēriņam 2.0 LPT (laikam, tā viņš skaitās) motoram. Man ir aizdomīgi liels. AR 27 litriem vizinoties pa pilsētu varu nobraukt labi ja 200km. Kaut kā šerpi liekas!
Kā jau minēju, tad SID displejs neko prātīgu nerāda, nav iespējas saprast ne patēriņu, ne ko citu :(

hm, vīnīgais dīvainais ko pašlaik pamanu ir no rīta iedarbinot dzinēju apgriezieni mēdz lēkāt un dažreiz nokrīt līdz tam, ka tuvu noslāpšanai bet atkal paceļas. Pēc 1-2 minūtēm motors strādā kā bitīte. Siltam nekas tāds nav novērots.

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Oct 27, 2011 7:23 pm
by donalds_dax
Andreas wrote:Cik jābūt vidējam patēriņam 2.0 LPT (laikam, tā viņš skaitās) motoram. Man ir aizdomīgi liels. AR 27 litriem vizinoties pa pilsētu varu nobraukt labi ja 200km. Kaut kā šerpi liekas!
Neatceros, cik jābūt pēc grāmatas LPT + automāta patēriņam, bet HOT + automāts ir apbrīnojami rijīgs. Pēc grāmatas - ap 14-15 l/100 km pilsētā (par laimi, ap 7 l/100 km uz šosejas), kas diemžēl atbilst dzīvē gūtiem novērojumiem. Tie arī ir tie 27 litri uz 200 km. Protams, LPT vajadzētu patērēt mazāk, bet domāju, ka ne daudz mazāk. Skaidrs, ka no veselā saprāta viedokļa tas ir par daudz (cik tērē RR Supercharged - 20 l/100 km?), bet SAAB inženieriem acīmredzot tas ir licies OK.