Gāze un Aero.
Re: Gāze un Aero.
Hmm, es tikai iekš Lukoila vien esmu pildījies.. phuphuphu, viss pa skaisto. Protams, es nezinu, kas notiek reduktoriem iekšpusē. Kā arī viens gāzes vāģis nav kustināts kopš pavasara, otrs kopš vasaras, šobrīd pēdējos mēnešus braukāju kā biezais pa dārgo ar benzīnu - iespējams, pa šo laiku kaut kas Lukoil gāzes lietās ir mainījies. Eko gāzē nekad neesmu iedomājies pat braukt iekšā, vienmēr ir licies, ka tas ir kaut kas līdzīgs Dinaz'am un Viadai.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Gāze un Aero.
Nu bija gan,un saveejam ,naacaas nomainiit manzheti(palika cieta kaa vecs zaabaks)...
Varbuut nevar viennoziimiigi nolikt lukoilu,varbuut taa ir kopeeja latvijas lpg tirgus kvalitaates(piedevu) probleema...
Bet,vairaak lukoilaa pie meebeljnama nebraukshu pildiit vejinju...
Varbuut nevar viennoziimiigi nolikt lukoilu,varbuut taa ir kopeeja latvijas lpg tirgus kvalitaates(piedevu) probleema...
Bet,vairaak lukoilaa pie meebeljnama nebraukshu pildiit vejinju...
Re: Gāze un Aero.
Nu man kāreiz Mēbeļu nama lukoils bija liktenīgs!zinitis wrote:Nu bija gan,un saveejam ,naacaas nomainiit manzheti(palika cieta kaa vecs zaabaks)...
Varbuut nevar viennoziimiigi nolikt lukoilu,varbuut taa ir kopeeja latvijas lpg tirgus kvalitaates(piedevu) probleema...
Bet,vairaak lukoilaa pie meebeljnama nebraukshu pildiit vejinju...
Re: Gāze un Aero.
Kādu mēnesi atpakaļ man gadījās. Pildos pārsvarā lukoil. Aizbraucu uz latgali-atpakaļ ceļam piegāzu cik ielīda. Pusceļā baigi sagribējās ielīst krūmos. Noslāpēju,izdarīju kas darāms un faktiski turpināt ceļu uz gāzes vairs nevarēju. Gāzinieks visu dienu mocījās,li'dz beigās izrāva vārstu uz balona,kas bij pilns ar drazu. Un tomēr mani tas neattur no lukoila gāzeselmo wrote:Vai tad bez manis ir vēl kāds Lukoil klients bijis ar aizdirstu reduktoru!?zinitis wrote:Peec maniem noveerojumiem,ekogaaze ir labaaka par lpg(biju iepildijis,jo eko nepanjeema karti),bet par shaa briizha situaaciju lukoilaa,nav komentu,jo redzot reduktorus peec vinju gaazes,tur neesu kaadu pusgadu iegriezies.Statoilu,pagaidaam veel neesmu notesteejis.Raivisva wrote:Starp citu, pagājušo nedēļu ielēju LPG, auto, pārslēdzoties uz gāzi otrreizējā startēšanā vairs neraustās. Vai nu sagadīšanās, vai nu STATOIL gāze nav orientēta priekš gāzes faniem.
Bet iespeejams,ka izjuutas atskjiras no iekaartaam un reduktoriem...
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Gāze un Aero.
Ko teiksiet par ProGāzi? Baigi uzrunā, ka ir divas kalonkas, attiecīgi parasti izpaliek gaidīšana rindā.
Re: Gāze un Aero.
Gāzes uzpildes staciju klientu lielākā sāpe ir tas, ka trūkst kvalitātes kontroles mehānisma un valdība tādas izveidi pat netaisās akceptēt, jo sūdzību īpatsvars esot neliels, kā arī gāzes braucēju īpatsvars vēl ir salīdzinoši mazs pret benzīngalvām. Līdz ar to gāzes tirgū valda bezmaz vai bezpreģels kvalitātes ziņā. Var neskalot cisternas, var ignorēt kvalitatīvas filtru sistēmas, var tirgot dajebkādas propāna/butāna attiecības, var pirkt no kā pagadās u.t.t., līdz ar to iespēja "iepirkties" pastāv dajebkurā gāzes uzpildes stacijā un pat ne konkrētais tanks vienmēr ir pie vainas, jo viņam tai bočkā var iegāzt dajebko. Vienīgais, kā viņi var ietekmēt kvalitāti, ir , cik viņu spēkos, neļaut nonākt tai drazai automašīnu balonos. Neuzskatu, ka kāds konkrēts tanks būtu "sliktais", bet gan, ka situācija jāskata kopumā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Gāze un Aero.
Pilnīgi piekrītu!Arnijs wrote:Gāzes uzpildes staciju klientu lielākā sāpe ir tas, ka trūkst kvalitātes kontroles mehānisma un valdība tādas izveidi pat netaisās akceptēt, jo sūdzību īpatsvars esot neliels, kā arī gāzes braucēju īpatsvars vēl ir salīdzinoši mazs pret benzīngalvām. Līdz ar to gāzes tirgū valda bezmaz vai bezpreģels kvalitātes ziņā. Var neskalot cisternas, var ignorēt kvalitatīvas filtru sistēmas, var tirgot dajebkādas propāna/butāna attiecības, var pirkt no kā pagadās u.t.t., līdz ar to iespēja "iepirkties" pastāv dajebkurā gāzes uzpildes stacijā un pat ne konkrētais tanks vienmēr ir pie vainas, jo viņam tai bočkā var iegāzt dajebko. Vienīgais, kā viņi var ietekmēt kvalitāti, ir , cik viņu spēkos, neļaut nonākt tai drazai automašīnu balonos. Neuzskatu, ka kāds konkrēts tanks būtu "sliktais", bet gan, ka situācija jāskata kopumā.
Re: Gāze un Aero.
Nu tad jau tas ir ārprāts. Tas nozīmē, ka eventuāli man kaut kas gāzes sistēmā var aizlikties un to nevar ne prognozēt, ne ietekmēt.Arnijs wrote:Gāzes uzpildes staciju klientu lielākā sāpe ir tas, ka trūkst kvalitātes kontroles mehānisma un valdība tādas izveidi pat netaisās akceptēt, jo sūdzību īpatsvars esot neliels, kā arī gāzes braucēju īpatsvars vēl ir salīdzinoši mazs pret benzīngalvām. Līdz ar to gāzes tirgū valda bezmaz vai bezpreģels kvalitātes ziņā. Var neskalot cisternas, var ignorēt kvalitatīvas filtru sistēmas, var tirgot dajebkādas propāna/butāna attiecības, var pirkt no kā pagadās u.t.t., līdz ar to iespēja "iepirkties" pastāv dajebkurā gāzes uzpildes stacijā un pat ne konkrētais tanks vienmēr ir pie vainas, jo viņam tai bočkā var iegāzt dajebko. Vienīgais, kā viņi var ietekmēt kvalitāti, ir , cik viņu spēkos, neļaut nonākt tai drazai automašīnu balonos. Neuzskatu, ka kāds konkrēts tanks būtu "sliktais", bet gan, ka situācija jāskata kopumā.
Re: Gāze un Aero.
Eventuāli, tavs dzinējs katru dienu rij metāla skaidas un spļauj ārā pa izpūtēju!
Tās, kuras neizspļauj, iestrēgst katalizatorā, veidojot trombu.Plus vēl kas par nodilumu dzinējam!
Tās, kuras neizspļauj, iestrēgst katalizatorā, veidojot trombu.Plus vēl kas par nodilumu dzinējam!
Re: Gāze un Aero.
Par dabīgo nodilumu vari mani neārstēt -elmo wrote:Eventuāli, tavs dzinējs katru dienu rij metāla skaidas un spļauj ārā pa izpūtēju!
Tās, kuras neizspļauj, iestrēgst katalizatorā, veidojot trombu.Plus vēl kas par nodilumu dzinējam!
Re: Gāze un Aero.
Kāds dabīgais!? Tik pat labi var iebērt sauju smilšu motorā - būs tik pat dabīgi kā metāla skaidas!Raivisva wrote:Par dabīgo nodilumu vari mani neārstēt -elmo wrote:Eventuāli, tavs dzinējs katru dienu rij metāla skaidas un spļauj ārā pa izpūtēju!
Tās, kuras neizspļauj, iestrēgst katalizatorā, veidojot trombu.Plus vēl kas par nodilumu dzinējam!
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 190
- Joined: Wed Jun 25, 2008 3:02 am
- Location: Íekava
Re: Gāze un Aero.
Pildos EkoGaazee un Lukoilā, tagad biju uz otro apkopi abām mašīnām, reduktoru filtri bija gandrīz kā jauni. Taa kā neko sliktu nevaru teikt.
Re: Gāze un Aero.
Man ir nelielas aizdomas, ka tas varētu būt saistīts arī ar apkārtējo temperatūru, jo vakar man, piemēram, pēc darba dodoties mājās pēc iedarbināšanas atkal vienreiz noslāpa, lai gan pildījos turpat, kur pirmo reizi, kad viss bija labi - LPG uz Kurzemes prospekta. Tad nu arī iedomājos, ka tā degvielas kvalitātes variācija ir pārāk liela, drīzāk tā kopumā varētu būt ne pārāk kvalitatīva un pie noteiktas āra temperatūras tieši pēc iesilšanas rodas atkritumi?
Tas tā - teorija.
Tas tā - teorija.
Re: Gāze un Aero.
Vispār, ja tu iedarbināji autiņu un viš uzreiz noslāpa, vai tam var būt kāds sakars ar gāzes kvalitāti? Kamēr auksts darbojas ar benžu.Raivisva wrote:Man ir nelielas aizdomas, ka tas varētu būt saistīts arī ar apkārtējo temperatūru, jo vakar man, piemēram, pēc darba dodoties mājās pēc iedarbināšanas atkal vienreiz noslāpa, lai gan pildījos turpat, kur pirmo reizi, kad viss bija labi - LPG uz Kurzemes prospekta
Re: Gāze un Aero.
Raivisva wrote:Man ir nelielas aizdomas, ka tas varētu būt saistīts arī ar apkārtējo temperatūru, jo vakar man, piemēram, pēc darba dodoties mājās pēc iedarbināšanas atkal vienreiz noslāpa, lai gan pildījos turpat, kur pirmo reizi, kad viss bija labi - LPG uz Kurzemes prospekta. Tad nu arī iedomājos, ka tā degvielas kvalitātes variācija ir pārāk liela, drīzāk tā kopumā varētu būt ne pārāk kvalitatīva un pie noteiktas āra temperatūras tieši pēc iesilšanas rodas atkritumi?
Tas tā - teorija.
Ļauj minēt, tev bākā benzīns ir zem pus bākas!?
Es sekoju Yukki ieteikumam un no 1/4 bākas papildināju benzīna krājumus līdz 1/2+ bākai! Un tu zini, man to slāpšanu pēc pielaišanas kā ar roku noņēma!
Paldies Yukim par ieteikumu!
Bet vispār vajadzētu apkopot statistiku, kuram kāda iekārta un kādi niķi novēroti! Es domāju ka tādā veidā mēs tos gļukus izķersim!