Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)


User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by ifka »

Vai die, - un es ta bij iedomaajies, ka shamos jaunus var briivi nopirkt zem 50LVL. Kaads naivums, sorrijs, nolienu nokauneeties ;)
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Līdz 50 latiem es arī būtu nedomājot mainījis uz jaunu otrā reizē. :) Bet šis jau attiecas tikai līdz 93.gadam - vēlāka gadu gājuma spēkratiem tas verķis ir dabūnams un maksā, šķiet, latus 30-35.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Bet upgreidoties uz to jaunāku ir reāli?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Jā - ielikt jaunāku motoru (ar visu kārbu vai domāt, kā pielikt esošo) un pārtaisīt 5.2 trionicu uz 5.5. Nekas īpašs. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Kur tad problēma?:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by GuntisG »

Yukki, man pašlaik nemaz nav smieklīgi:( .

Nekā sarežģīta tak tur nav - 4 skrūves DI un 4 sveces atskrūvēt. Tad salikt sveces DI, vītņotās daļas pie masas, sīcis pagriež atslēgu un sieva tikmēr pēta sveces - ir dzirkstele vai nav. Vismaz es zinātu, kādas daļas jānopērk un pie pirmās iespējas varētu tur braukt skrūvēties.

Kā tur ir ar to sūkni? Viņam jāstrādā visu laiku, kamēr aizdedze ieslēgta, jebšu jāieslēdzas tikai tad, kad degvielas maģistrālē nepietiekams spiediens? Un sūkņa relejs?
2003. 9-5 W 2,3 t
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

edijs wrote:Ifka, ir problēma - jaunu dabūt vairs tik vienkārši nevar. Iebraucu Vikingos - jauns nav dabūnams pie viņiem. Ja būtu - tas maksātu ap 170 latiem. Autogrosā prasīju, vai nav kādi aftermārketi - nē, viņiem pat kompis tādu detaļu vispār neatrod, nekādus pakaļdarinājumus nepiedāvā. Tā ka man nav citu variantu, kā likt lietotu.
Ir variants pasūtīt jaunu pie manīm. Jauns gan maksās ap 80 naudiņām un ir atsevišķa detaļa bez korpusa, bet ir identisks tam, kas stāv SAAB korpusā.
Guntim G. ieteiktu saprotami paskaidrot sievai, kā sadzirdēt tad, kad nosīc degvielas sūknis. Kaut kā intuīcija saka, ka Vēža zīmē visvisādas šaizes notiek tieši ar šķidrajām substancēm
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by GuntisG »

Tātad, sūknim pie aizdedzes ieslēgšanas ir jānosīc un jāapklust, ja motors netiek darbināts?
2003. 9-5 W 2,3 t
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

GuntisG wrote:Tātad, sūknim pie aizdedzes ieslēgšanas ir jānosīc un jāapklust, ja motors netiek darbināts?
Ne vienmēr... Bet - bik "piesitot" pie startera, gan.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Nils wrote:Saab 9000 CSE, 92.gada Jetronic, 2.3T,
trubā no gaisa filtra uz turbīnu ir gaisa masas mērītājs, kas notiek, ja uzliek blow-off?
"Uz aci" it kā viss ok, blows strādā, bet vai ECU neiet ķīselī un nepalielina degvielas patēriņu? Vai kā savādāk neietekmē auto darbību? :dry:
:whistle:
Saab 900 Turbo '81
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by zinitis »

Arnijs wrote:
GuntisG wrote:Tātad, sūknim pie aizdedzes ieslēgšanas ir jānosīc un jāapklust, ja motors netiek darbināts?
Ne vienmēr... Bet - bik "piesitot" pie startera, gan.
Ja būs beigts holls,tad suknis neies ari startejot.Un LH sistēmām,tas strādā tikai,kad tiek saņemts signāls par motora apgriezieniem.
Pašu sukni vari pārbaudīt,ja ar kādu vadu savieno sukna un loga apsildes drosinatajus.
Bet tas ir spēkā,ja nav uzlikta kāda signalizācija,kas bloķē sūkni.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Tāpēc man joprojām nav pieskrūvēta plastmasa pie vadītāja durvīm, kas nosedz vadus. Apakšā pašā virspusē ir sūkņa vads. Kad kaut kas neiet - vads no bagāžnieka rokā, pie akumulatora klāt, otrs gals pie sūkņa vada un klausāmies, ko šis dara. Reiz sen atpakaļ, vēl ķibinot to trionicu virsū, es labu brīdi nočakarējos pa tukšo, jo kaut kas nebija lāgā ar signalizāciju un "sekretku". Esmu arī sūkni testējis, bagāžniekā liekot šim pa taisno klāt suba barošanas vadu. :)

Par Nila lietu. Es biju pilnīgā pārliecībā, ka ar MAF aprīkotās sistēmas diez ko labi nesaprotās ar auto īpašnieka patvaļīgu vēlmi lieko spiedienu izvadīt atmosfērā, kaut tas jau pirms tam ir ierēķināts kā iesūkts. Nils stāsta, ka viņam tieši tieši tā esot un viss kārtībā, auto rūcot kā nākas. Kā tur īsti ir? Ja nemaldos, tad savulaik mēģinot bypasa izejas trubu palaist gaisā, nevis atpakaļ trubā, ierāvu check engine. Uz priekšu gan gāja, bet likās, ka rij vairāk un kaut kā neriktīgi iet.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by GuntisG »

Nav LH, ir Trioniks. No shēmas sanāk, ka jāsavieno 14. un 18. drošinātāji, lai palaistu sūkni?

Bet kā ir ar "čekendžinu"? Vai tam ir jādeg, ja Holla devējs vai DI ir pagalam?
2003. 9-5 W 2,3 t
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by GuntisG »

He, ar šo problēmu man forums ir kļuvis par otrajām mājām! :cheer:
2003. 9-5 W 2,3 t
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Vismaz manējais nedega. Šis gan līdz ar holu mēdza ieraut trottle position sensor kļūdu un par to gan check engine bļaustījās. Un CE jau principā tāda atsevišķa koda uz holu nav.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Post Reply