Dažādi jautājumi par 900


Luciferz
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 109
Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
Location: Saulkrasti/Adazi/Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Luciferz »

defektivais wrote:
Luciferz wrote:runaajot par partsforsaabs. Tas ir normaali, ka jau terminsh piegaadei ir divtik garaam, bet detalas nav?
tas ir normāli. Jo iespējams, ka viņiem detaļas nav noliktavā un viņi gaida pasūtījumu. Aizraksti epastu un uzzināsi visu sīkāk.
Bet vispār man patīk saab foruma "biedriskums" katrs kaut ko pa kluso pasūta, nevis sametas pa vairākiem un izdala sūtīšanas izmaksas.
dzeks man atrakstiija "be patient" :blink:
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

Luciferz wrote:
defektivais wrote:
Luciferz wrote:runaajot par partsforsaabs. Tas ir normaali, ka jau terminsh piegaadei ir divtik garaam, bet detalas nav?
tas ir normāli. Jo iespējams, ka viņiem detaļas nav noliktavā un viņi gaida pasūtījumu. Aizraksti epastu un uzzināsi visu sīkāk.
Bet vispār man patīk saab foruma "biedriskums" katrs kaut ko pa kluso pasūta, nevis sametas pa vairākiem un izdala sūtīšanas izmaksas.
dzeks man atrakstiija "be patient" :blink:
Un tas arī viss ko tev atbildēja?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Par kluba biedriskumu- nav īsti ko komentēt.. Iesūkā jau tas fakts, ka te tā notiek- katrs pa savam. Bet tāda jau tā saab pircēja būtība ir- personības visi-. Zin kā visi zobārsti, juristi.. u.c. krējuma cilvēki, kas ar saab brauc. :) + vēl "īstie" un "neīstie" saab. + latvieši tomēr. :)
Droši vien ja kāds pastāvīgi sāks cept topiku- pērku to; dafai group buy. Tad gan jau ieiesies.

Partsforsaabs- pa lielam problēmu nav bijis. Pāris reižu sūtīts. Reizēm kaut kas nav. Tādēļ lakam labāk pirms sūtīšanas pajautāt vai ir uzvietas.
Bet tā viss ok. Kad ko lielāku sūtiju- sarunāju, ka zēni no LV iebrauks un paņems no viņiem.

Par spilveniem. Populārais viedoklis- hidrauliskie- mīkstāki un trauslāki. Kopš atradās svaigāki hidrausliskie- tie arī sēž virsū (2 aizmugurē); primaries vāka spilvens OE solid.
Bet ja vajadzētu risināju, tad droši vien parastā spilvena čaulā lietu kādu polituretānu ar lielāku elastības koeficientu iekš Defkona. Nu pa 100 GPB jau toč par to padomātu.
Luciferz
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 109
Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
Location: Saulkrasti/Adazi/Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Luciferz »

Vechi, kada kolektiivaa pirkshana. tas der dzekiem, kas plaano lietas.
Es, piemeeram, seezu diivaanaa un ap 2:30am izdomaaju, ka pasuutiishu ka es taas lampas tomeer (piemeeram) un aidaa.

No riita jau domaaju savaadaak:lol:, bet atpakaljcelja nav.

Luuk, taadi piiraagi
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Lucifez- Tev sanāk jaunais purns ar veco piekari?

Parā kādu smukumbildi ar savu kritušo eņģeli.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

Par sajūgiem runājot - kas tieši atšķiras 89> un 90< sajūgiem? Spararats ir lielāks, cik es saprotu (bet vai tas ir tas pats spararats, kas 9k 2.3 90-93?), lielāks kurvis un disks (līdz 228mm?). Vai centrālās asītes šlices arī atšķiras?
Laikam jau galvenais jautājums vai uz 9k 2.3 longblock spararata var uzlikt 228mm sajūgu un otrādi - vai uz 900 2.0 90-93 spararata var uzlikt 240mm sajūgu?

Cik es sāku meklēt, tie 240mm sajūgi ir ellīgi dārgi :( Bet man uz T16 no 215mm vairs nav nekādas jēgas :S
900aero clubsport #8
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by maris »

Ja tas Tev ko palīdz , tad zinu ka atšķirās darba cilindrs un attiecīgi izspiedējgultnis . Ja nemaldos , tad dažādi diametri ...
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7734
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Es domāju, ka ja Tu uzliksi arī jaunu kurvi, tad jēga būs, nu ja protams Tu vel nekāpsi līdz kādiem 250+ zirgiem :D
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

Tātad lai tiktu pie 9k sajūga komplekta nepiciešams:
1. Sajūga disks no 9k (91-93 gads turbo)
2. Kurvis no jebkura 9k
3. spararats no c900 (90-93 gads) vai no jebkura gada 9k 2.3T, kurš vel pēc tam ir jānovirpo līdz pareizam izmēram? Tur man nav kaut kas skaidrs ar izmēriem, nevar taču būt kā pus collu jāņem nost no biezuma, tur tak nekas nepaliks pāri.
Varbūt, var salabot kļūdas un ielikt zem sadaļas apkopojums?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

defektivais wrote:
Tātad lai tiktu pie 9k sajūga komplekta nepiciešams:
1. Sajūga disks no 9k (91-93 gads turbo)
2. Kurvis no jebkura 9k
3. spararats no c900 (90-93 gads) vai no jebkura gada 9k 2.3T, kurš vel pēc tam ir jānovirpo līdz pareizam izmēram? Tur man nav kaut kas skaidrs ar izmēriem, nevar taču būt kā pus collu jāņem nost no biezuma, tur tak nekas nepaliks pāri.
Varbūt, var salabot kļūdas un ielikt zem sadaļas apkopojums?
Vēlāk apsolos to izdarīt ;)
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Ko izdarīt? Uzlikt 9k sajugu?
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

alnislacis wrote:Ko izdarīt? Uzlikt 9k sajugu?
Izlabot apkopojumu! Ko es nupat izdarīju.

Ja tu sponsorē, es to sajūgu varu hotj rīt uzlikt, normāls komplekts maksā ~200Ls
900aero clubsport #8
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

ziedoniz wrote:
alnislacis wrote:Ko izdarīt? Uzlikt 9k sajugu?
Izlabot apkopojumu! Ko es nupat izdarīju.

Ja tu sponsorē, es to sajūgu varu hotj rīt uzlikt, normāls komplekts maksā ~200Ls
kur šeit savācas tadas izmaksas? 9k, tak pilns ar visādiem donoriem, bet sajūga disks, tev tik un tā būtu jāpērk jauns.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Arnijs »

defektivais wrote:
kur šeit savācas tadas izmaksas? 9k, tak pilns ar visādiem donoriem, bet sajūga disks, tev tik un tā būtu jāpērk jauns.
Tik arī +/- maksā 240mm sajūga komplekts no LUK vai SACHS.
Un komplektu parasti maina "optom", jo metālam ir nogurums un salasīts komplekts diez vai spēs pilnā apmērā nodrošināt nevainojamu funkcionalitāti.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Locked