Dažādi jautājumi par 900


User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

alnislacis wrote:Ziedoniz vairāk pastāstīs par triku.

šķiet, ka tas aizmugure sgultnis nāk ar visu stupicu.
Partsforsaabs neatradu Tavam gadam.. http://www.speedparts.se/ it kā ir.

Bet par šitām daļām droši vien ir vērts kontaktēt ar zinošiem cilvēkiem no Vestienas ielas un Mārupes
cik redzēju, viņš izskatījās izpresējams, vismaz tur kāds bija dabūjis iekšā SKF gultni. Man skiet, ka ar jaunajām bremzem jau nāk viss kopā.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Nu skaidrs.

Tagad Arno garāžā divi melni c900?
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

alnislacis wrote:Nu skaidrs.

Tagad Arno garāžā divi melni c900?
viņš tos sauc par boksiem :) Bet nu jā izskatās, ka mans arī būs tur vismaz 2 mēn, pagaidām skāde ir sekojoša - amortizātori, aizmugurējie gultņi un bukses.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Un visa skāde?

Kādēļ 2 mēneši?
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

alnislacis wrote:Un visa skāde?

Kādēļ 2 mēneši?
Vel jau priekšā ar nekas spožs nerādās, bet to laikam citā piegājienā.
nu 2-3 ned kamēr atnāk detaļas, tad vel 2-3 kamēr visu saliek kopā. Nu tas tā vairāk uz pesimistisko pusi. Bet nu man nav kur īpaši steigties līdz brīdim kad sāks snigt :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

defektivais wrote:
alnislacis wrote:PFR66-410 Rear Wishbone Front Mounting Bush - 11, 12
PFR66-415 Rear Beam To Wishbone Bush - 1, 2
PFR66-416 Rear Axle Side To Side Location Axle Bush - 3 (nu ja šķērstienis Tev stāv tā pat kā uz mašīnas, nevis otrādāk)
PFR66-417 Rear Axle Side To Side Location Body Bush - 4
PFR66-418 Rear Axle To Chassis Bush Front - 5,7
PFR66-419 Rear Axle To Chassis Bush Rear - 6,8
PFR66-421 Rear Anti Roll Bar Outer Bush - 9, 10

Viss būs no powerflex?

Un neaizmirsti uztaisīt triku ar detaļām, kurās ir bukses 11, 12 un 5-8 :)
pagaidām ir tirgus izpēte, hm kas tas par triku? Piekare ir velviena mana analfabētisma joma :)
PM man, publiski to neapspriedīšu :P
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

1. apgriez otrādi priekšējās bukses stiprinājumu, lai tilts pārvietotos 1-2 cm uz priekšu.
2. pagarini atsaites (bet man liekas, ka bez tā var iztikt).
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:1. apgriez otrādi priekšējās bukses stiprinājumu, lai tilts pārvietotos 1-2 cm uz priekšu.
2. pagarini atsaites (bet man liekas, ka bez tā var iztikt).
1.apgriežot to otrādi, tas pārvietosies tikai ~0,5cm uz priekšu
2. bez sviru pagarināšanas neiztikt
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

man laikam pietiktu ar 0,5 cm, jo ķeras tikai arkas aizmugurē, kur bamperis stiprinās.

kāpēc neiztikt bez pagarināšanas? vai viss tilts sagriežsas pārāk daudz "pa pulksteni"? Kas rada problēmu?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:man laikam pietiktu ar 0,5 cm, jo ķeras tikai arkas aizmugurē, kur bamperis stiprinās.

kāpēc neiztikt bez pagarināšanas? vai viss tilts sagriežsas pārāk daudz "pa pulksteni"? Kas rada problēmu?
Ko nozīmē "pa pulksteni"? :huh:

Nu bet, ja jau tu bīdi tiltu uz priekšu, tad kā tu to vari izdarīt modificējot tikai vienas puses komponenti no divām, kas viņu tur garenvirzenā? :)

Atbilde - teorētiski - tam vienkārši nevajadzētu sanākt :D

Un pat ja arī viņš paies uz priekšu, tad ne 0,5cm , JO - no sāniem skatoties aizmugures atsaite atrodas "stupicas" augšā, bet priekšas plaukts - apakšā. Atstājot atsaiti savā vietā un pavelkot pa 0,5cm aiz plaukta, man ir aizdoma, ka diska centrs nepaies pa 0,5cm uz priekšu, jo šīs divas komponentes tikai nobīdīsies attiecībā viena pret otru.

Image


Priekša pa kreisi, aizmugure - pa labi
900aero clubsport #8
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Arnijs »

ziedoniz...
Arii centrs pabiidiisies, bet tikai par 1/2 no sviras saiisinaajuma
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

tieši tā, tilts tomēr paies uz priekšu, bet ne par tieši to pašu gabalu, ko iedos apgrieztais stiprinājums. Bet tomēr paies. Un papildus tam - nedaudz visa stupica pagriezīsies pulksteņa rādītāja virzienā. domāju, ka arī tie 2-3 mm bieži var būt pietiekoši.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

Nu jā, laikam aizmirsu pierakstīt, ka centrs nepaies to pašu attālumu, bet gan mazāku.

Bet, ja tilts būs sagriezies, tad kas notiks, teiksim, ar panharda sviras apakšējo buksi? :)
900aero clubsport #8
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mixeris »

ziedoniz wrote:Nu jā, laikam aizmirsu pierakstīt, ka centrs nepaies to pašu attālumu, bet gan mazāku.

Bet, ja tilts būs sagriezies, tad kas notiks, teiksim, ar panharda sviras apakšējo buksi? :)
Kā kas notiks?! :)
Tā tiks sajāta ātrāk ;)

Galvenais ko no šī visa vajag zināt ir, ka ja tiek griezts otrādi bukses housings, tad ir jāpagarina atsaites.
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Ziedoniz, bet pat ja tilts nesagriežas, bet tikai pabīdās uz priekšu..
Ok, varbūt panharda bukses tā neiznēsāsies (kaut gan vvz.. tas panhards ir leņķī attiecībā pret aizm. plauktu vai pilnīgi paralēls), bet amīšu augšējais stiprinājums un bukses?
Locked