cik redzēju, viņš izskatījās izpresējams, vismaz tur kāds bija dabūjis iekšā SKF gultni. Man skiet, ka ar jaunajām bremzem jau nāk viss kopā.alnislacis wrote:Ziedoniz vairāk pastāstīs par triku.
šķiet, ka tas aizmugure sgultnis nāk ar visu stupicu.
Partsforsaabs neatradu Tavam gadam.. http://www.speedparts.se/ it kā ir.
Bet par šitām daļām droši vien ir vērts kontaktēt ar zinošiem cilvēkiem no Vestienas ielas un Mārupes
Dažādi jautājumi par 900
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu skaidrs.
Tagad Arno garāžā divi melni c900?
Tagad Arno garāžā divi melni c900?
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
viņš tos sauc par boksiem :) Bet nu jā izskatās, ka mans arī būs tur vismaz 2 mēn, pagaidām skāde ir sekojoša - amortizātori, aizmugurējie gultņi un bukses.alnislacis wrote:Nu skaidrs.
Tagad Arno garāžā divi melni c900?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Un visa skāde?
Kādēļ 2 mēneši?
Kādēļ 2 mēneši?
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
Vel jau priekšā ar nekas spožs nerādās, bet to laikam citā piegājienā.alnislacis wrote:Un visa skāde?
Kādēļ 2 mēneši?
nu 2-3 ned kamēr atnāk detaļas, tad vel 2-3 kamēr visu saliek kopā. Nu tas tā vairāk uz pesimistisko pusi. Bet nu man nav kur īpaši steigties līdz brīdim kad sāks snigt :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
PM man, publiski to neapspriedīšu :Pdefektivais wrote:pagaidām ir tirgus izpēte, hm kas tas par triku? Piekare ir velviena mana analfabētisma joma :)alnislacis wrote:PFR66-410 Rear Wishbone Front Mounting Bush - 11, 12
PFR66-415 Rear Beam To Wishbone Bush - 1, 2
PFR66-416 Rear Axle Side To Side Location Axle Bush - 3 (nu ja šķērstienis Tev stāv tā pat kā uz mašīnas, nevis otrādāk)
PFR66-417 Rear Axle Side To Side Location Body Bush - 4
PFR66-418 Rear Axle To Chassis Bush Front - 5,7
PFR66-419 Rear Axle To Chassis Bush Rear - 6,8
PFR66-421 Rear Anti Roll Bar Outer Bush - 9, 10
Viss būs no powerflex?
Un neaizmirsti uztaisīt triku ar detaļām, kurās ir bukses 11, 12 un 5-8 :)
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
1. apgriez otrādi priekšējās bukses stiprinājumu, lai tilts pārvietotos 1-2 cm uz priekšu.
2. pagarini atsaites (bet man liekas, ka bez tā var iztikt).
2. pagarini atsaites (bet man liekas, ka bez tā var iztikt).
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
1.apgriežot to otrādi, tas pārvietosies tikai ~0,5cm uz priekšuKurBads wrote:1. apgriez otrādi priekšējās bukses stiprinājumu, lai tilts pārvietotos 1-2 cm uz priekšu.
2. pagarini atsaites (bet man liekas, ka bez tā var iztikt).
2. bez sviru pagarināšanas neiztikt
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
man laikam pietiktu ar 0,5 cm, jo ķeras tikai arkas aizmugurē, kur bamperis stiprinās.
kāpēc neiztikt bez pagarināšanas? vai viss tilts sagriežsas pārāk daudz "pa pulksteni"? Kas rada problēmu?
kāpēc neiztikt bez pagarināšanas? vai viss tilts sagriežsas pārāk daudz "pa pulksteni"? Kas rada problēmu?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ko nozīmē "pa pulksteni"? :huh:KurBads wrote:man laikam pietiktu ar 0,5 cm, jo ķeras tikai arkas aizmugurē, kur bamperis stiprinās.
kāpēc neiztikt bez pagarināšanas? vai viss tilts sagriežsas pārāk daudz "pa pulksteni"? Kas rada problēmu?
Nu bet, ja jau tu bīdi tiltu uz priekšu, tad kā tu to vari izdarīt modificējot tikai vienas puses komponenti no divām, kas viņu tur garenvirzenā? :)
Atbilde - teorētiski - tam vienkārši nevajadzētu sanākt :D
Un pat ja arī viņš paies uz priekšu, tad ne 0,5cm , JO - no sāniem skatoties aizmugures atsaite atrodas "stupicas" augšā, bet priekšas plaukts - apakšā. Atstājot atsaiti savā vietā un pavelkot pa 0,5cm aiz plaukta, man ir aizdoma, ka diska centrs nepaies pa 0,5cm uz priekšu, jo šīs divas komponentes tikai nobīdīsies attiecībā viena pret otru.
Priekša pa kreisi, aizmugure - pa labi
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
ziedoniz...
Arii centrs pabiidiisies, bet tikai par 1/2 no sviras saiisinaajuma
Arii centrs pabiidiisies, bet tikai par 1/2 no sviras saiisinaajuma
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900
tieši tā, tilts tomēr paies uz priekšu, bet ne par tieši to pašu gabalu, ko iedos apgrieztais stiprinājums. Bet tomēr paies. Un papildus tam - nedaudz visa stupica pagriezīsies pulksteņa rādītāja virzienā. domāju, ka arī tie 2-3 mm bieži var būt pietiekoši.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu jā, laikam aizmirsu pierakstīt, ka centrs nepaies to pašu attālumu, bet gan mazāku.
Bet, ja tilts būs sagriezies, tad kas notiks, teiksim, ar panharda sviras apakšējo buksi? :)
Bet, ja tilts būs sagriezies, tad kas notiks, teiksim, ar panharda sviras apakšējo buksi? :)
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
Kā kas notiks?! :)ziedoniz wrote:Nu jā, laikam aizmirsu pierakstīt, ka centrs nepaies to pašu attālumu, bet gan mazāku.
Bet, ja tilts būs sagriezies, tad kas notiks, teiksim, ar panharda sviras apakšējo buksi? :)
Tā tiks sajāta ātrāk ;)
Galvenais ko no šī visa vajag zināt ir, ka ja tiek griezts otrādi bukses housings, tad ir jāpagarina atsaites.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ziedoniz, bet pat ja tilts nesagriežas, bet tikai pabīdās uz priekšu..
Ok, varbūt panharda bukses tā neiznēsāsies (kaut gan vvz.. tas panhards ir leņķī attiecībā pret aizm. plauktu vai pilnīgi paralēls), bet amīšu augšējais stiprinājums un bukses?
Ok, varbūt panharda bukses tā neiznēsāsies (kaut gan vvz.. tas panhards ir leņķī attiecībā pret aizm. plauktu vai pilnīgi paralēls), bet amīšu augšējais stiprinājums un bukses?