SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Reali izrakajos ganna dzili ari ieksh Sweddu SAAB forumiem un citur, un uzzinaju ka Timing Chain 2.3t motoram ir laba un vispar jamaina tik pec 250'000- 300'000 km... parejais ir vainu vaditaja ipatnibas (isie gabali), vai tuksa muldesana. Maina pec ta ka motors nestrada klusi. To ari apstiprinaja viens vietejais SAAB Aero braucejs, kurs nekad vispar pedejo 7 gadu laika nav mainijis nevienu keedi savam aero, neskaitot 3 ieprieksejos SAABus.
Zinu arzemes par diviem braucejiem, kas nav mainijusi ne turbu un kedi jau 430 000 un 460 000km abi.
++++10000
Šis jau teksts reāli skan ar tiem noskrējieniem un par ķēdes maiņu!!! Nevis ka te iesākuši 120000tk un ķēde jāmaina :ohmy:
Servisiem biznesu arī vajag!!! :laugh: :laugh: :laugh:
Zinu arzemes par diviem braucejiem, kas nav mainijusi ne turbu un kedi jau 430 000 un 460 000km abi.
++++10000
Šis jau teksts reāli skan ar tiem noskrējieniem un par ķēdes maiņu!!! Nevis ka te iesākuši 120000tk un ķēde jāmaina :ohmy:
Servisiem biznesu arī vajag!!! :laugh: :laugh: :laugh:
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Nu bet cik reizes Arnijs un citi ir teikuši, nejau km ir jāskatās, bet ķēdes izstiepums. Un tas pats ar turbīnu - neesmu nekad dzirdējis ka kāds būtu teicis, ka jāmaina dēļ nobrauktiem km.
Ražotāja noteiktās maiņas procedūras ir izkalkulētas ņemot vērā vidēji pēc cik km būtu jāmaina, lai nesabojātu auto. Viss atkarīgs kā auto tiek lietots un uzpasēts no pirkšanas brīža.
Ražotāja noteiktās maiņas procedūras ir izkalkulētas ņemot vērā vidēji pēc cik km būtu jāmaina, lai nesabojātu auto. Viss atkarīgs kā auto tiek lietots un uzpasēts no pirkšanas brīža.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Es kaut ko nesaprotu. Tie andelētāji, neļauj vest uz diagnostiku? Aizved uz diagnostiku un nebūs nepieciešamība minēt, kas ir ar to ķēdi un sazin ko vēl. Mana kā nespeciālista viedoklis - ar tikko nomainītu ķēdi neviens SAAB nepārdod :)
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Pārdod un kā vēl. Te neiet runa par privātajiem, kas pārdod savu mašīnu. Zinu daudz SAAB kuriem pirms pārdošanas mainīta ķēde, zinu arī daudz kuriem ievērta.
Tie, kas strādā nopietni, mašīnas nepērk no rokām ārzemes. Attiecīgi, pirms pirkšanas par mašīnas defektiem ir zināms. Tāpēc par cenu vienojas izejot no piedāvātās mašīnas stāvokļa. Arī slēptie defekti, ja parādās, parasti ārzemnieks sedz izdevumus, tā kā neredzu iemeslu nemainīt, ja vien nav galīgais santīmmīlētājs. Nesen pat vienam mersim uzlika pilnīgi jaunu kārbu par pārdevēja naudu, jo nebija uzrādīts, ka tai ir defekts.
Tie, kas strādā nopietni, mašīnas nepērk no rokām ārzemes. Attiecīgi, pirms pirkšanas par mašīnas defektiem ir zināms. Tāpēc par cenu vienojas izejot no piedāvātās mašīnas stāvokļa. Arī slēptie defekti, ja parādās, parasti ārzemnieks sedz izdevumus, tā kā neredzu iemeslu nemainīt, ja vien nav galīgais santīmmīlētājs. Nesen pat vienam mersim uzlika pilnīgi jaunu kārbu par pārdevēja naudu, jo nebija uzrādīts, ka tai ir defekts.
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Kādā sapņu zemē Tu dzīvo?:woohoo:uculs wrote:Pārdod un kā vēl. Te neiet runa par privātajiem, kas pārdod savu mašīnu. Zinu daudz SAAB kuriem pirms pārdošanas mainīta ķēde, zinu arī daudz kuriem ievērta.
Tie, kas strādā nopietni, mašīnas nepērk no rokām ārzemes. Attiecīgi, pirms pirkšanas par mašīnas defektiem ir zināms. Tāpēc par cenu vienojas izejot no piedāvātās mašīnas stāvokļa. Arī slēptie defekti, ja parādās, parasti ārzemnieks sedz izdevumus, tā kā neredzu iemeslu nemainīt, ja vien nav galīgais santīmmīlētājs. Nesen pat vienam mersim uzlika pilnīgi jaunu kārbu par pārdevēja naudu, jo nebija uzrādīts, ka tai ir defekts.
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Tur kur nēsā rozā brilles, vai tur kur lietots auto tirgojas dārgāk, kā pie mums jauns no salona! :laugh:
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Vot man ar pirmais jāutājums bija UCULAM - kādā valstī tu dzīvo??? Pats pirku Varānā, bija OK. Tikai pa telefonu bija 17" un kad atbraucu pārvērtās par beigtiem 16" :)
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
To ARNIJS:
Uzzinaju VIN:
SAAB 9-5 2006.08.11
VIN: YS3ED49E363520998
Uzzinaju VIN:
SAAB 9-5 2006.08.11
VIN: YS3ED49E363520998
2007 SAAB 9-5 2.3 Aero AT
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
VIN: YS3ED49E363520998
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9-5
Body type: 4-door Sedan
Gear box: 5-Speed Automatic
Engine type: B235E LPT
Model year: 2006
Assembly plant: Trollhattan line B or Arlov, Sweden
Serial number: 520998
Control symbol: Passed
SRS: w/Dual Airbags, 9-5
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9-5
Body type: 4-door Sedan
Gear box: 5-Speed Automatic
Engine type: B235E LPT
Model year: 2006
Assembly plant: Trollhattan line B or Arlov, Sweden
Serial number: 520998
Control symbol: Passed
SRS: w/Dual Airbags, 9-5
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Man jautājums, no kādiem urlām jūs pērkat? Varbūt ir vērts pārskatīt jūsu pārdevēju loku un paplašināt to ar vēl nezināmiem, bet tādiem, kas necenšas par katru cenu nopelnīt papildus 100Ls, ka tik aizietu tas grausts. Tas ko es rakstīju, ir par to ko es zinu par konkrētiem pārdevējiem un to mašīnām. Tāpēc arī teicu, ka ir gan mainītas, gan ievērtas ķēdes bijušas.
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
ta, es te par to vilakti interesjos. Arnijs mineja,ka pec VIN papetis vesturi.
SAAB 9-5 2006.08.11
VIN: YS3ED49E363520998
Pie mums ari ir uzmeteji pardeveji ? Diagnoztiku visi piekrit veikt. Tik tas ka man jamaksa par to. Jadoma ko maz vest, ko ne uz diagnozi. Man tak ja 3 SAABus skatos , 30ls.. lol ..ta jau var meklet bezgaligi un vest skatit.
SAAB 9-5 2006.08.11
VIN: YS3ED49E363520998
Pie mums ari ir uzmeteji pardeveji ? Diagnoztiku visi piekrit veikt. Tik tas ka man jamaksa par to. Jadoma ko maz vest, ko ne uz diagnozi. Man tak ja 3 SAABus skatos , 30ls.. lol ..ta jau var meklet bezgaligi un vest skatit.
2007 SAAB 9-5 2.3 Aero AT
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Uzmetēji, ne uzmetēji.. Paši ilggadējie īpašnieki dažkārt nezina, kas vainas viņu auto. Bet bez diagnostikas var ieberzties līdz kosmiskām summām: kāds tautietis papildus 9-5 pirkuma summai nolocīja vēl pāri 1000Ls remontos, lai viņa auto pārvietotos.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Šādu piemēru te forumā netrūkst, tā ka, griffin, labāk jau nu tomēr nolocīt tos 30 Ls un gan jau atradīsi to īsto un vienīgo. :)Grippen wrote:kāds tautietis papildus 9-5 pirkuma summai nolocīja vēl pāri 1000Ls remontos, lai viņa auto pārvietotos.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Beidz filozofēt, un dod kontaktus tam palacim kur visas mašīnas kā končas!;)uculs wrote:Man jautājums, no kādiem urlām jūs pērkat? Varbūt ir vērts pārskatīt jūsu pārdevēju loku un paplašināt to ar vēl nezināmiem, bet tādiem, kas necenšas par katru cenu nopelnīt papildus 100Ls, ka tik aizietu tas grausts. Tas ko es rakstīju, ir par to ko es zinu par konkrētiem pārdevējiem un to mašīnām. Tāpēc arī teicu, ka ir gan mainītas, gan ievērtas ķēdes bijušas.
Re:SAAB 93 2008 un 95 03-08 iegādes jaut.
Nav kā končas, ir visādas. Arī tādas ko es ne par ko sev neņemtu. Parādi mašīnu pateikšu vai varu palīdžet. Placī tirgo ap 10 dažādi tirgoņi, man tikai pāris pazīstami, kuriem varu paprasīt taisnību par auto. SAAB vairs neieved, jo nav īpaši daudz tajā galā un vēl mazāk kādam šeit vajadzīgi. Tagad tikai pēc pasūtījuma. Vienīgi pēdējo 9-5 vēl paši grib sev atvilkt.