ka pardot 9-3?


klio

Re:ka pardot 9-3?

Post by klio »

samuraii.dj wrote:es, kad pirku, viss bija pareizi! :)
vismaz csdd dati sakrita ar realitati!
tad jau okei!:) vienkārši rakstu ar ko esmu pats pēdējo 3 mēnešu laikā saskāries tas momentāli pārliek krustu auto pirkšanai un tā ir laba fīča ,protams ja pirms pirmās reģistrācijas pie mums nava jau nokruķīts ,tad grūti ko izzondēt:cheer:
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re:ka pardot 9-3?

Post by Gripen »

Kur vispār Latvijā kruķī odometrus SAABiem? Kāds zina? Šobrīd, ar CSDD datu bāzes pieejamību, šāda prakse Latvijā lietotiem auto taču ir bezjēdzīga, ja pareizi saprotu..
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
klio

Re:ka pardot 9-3?

Post by klio »

Grippen wrote:Kur vispār Latvijā kruķī odometrus SAABiem? Kāds zina? Šobrīd, ar CSDD datu bāzes pieejamību, šāda prakse Latvijā lietotiem auto taču ir bezjēdzīga, ja pareizi saprotu..
Nu iespēju ir daudz un daudz kur:woohoo:
Kaut vai uz topašu latgalīti aibrauc 40.ls vismaz priekš volvo s80 paziņas pirka un nekādu problēmu
tapēc jau teicu ka lielākā daļa varētu būt nokruķīta tiko adzenot šeit un pēctam reģistrējot csdd tāka gailis pakaļ nedzied:laugh:
Kautvai apskaties mobil.de nobraukumus un tāda paša gada ss.lv !!!
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re:ka pardot 9-3?

Post by Gripen »

Hoho! :D Iespaidīgi un lēti.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:ka pardot 9-3?

Post by uculs »

Nogriežot nobraukumu interesentu skaits palielinās vairāk, nekā to, kas pārbauda caur CSSD, tātad tam ir jēga, pie mums. Vācijā arī griež, tikai tur cita cena, jo sods arī cits. Kas vispār pērk mašīnas no Vācijas, phe...

Ak, jā SAAB pašlaik nav pieprasīta mašīna, nemaz nav pieprasīta. Taču nevajag nokārt galvu, katrai mašīnai ir savs pircējs. Žēl tikai, ka reizēm viņš uzrodas, kad mašīna vairs neko nemaksā.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:ka pardot 9-3?

Post by lawyer »

LV vēl nereģistrētiem auto patieso nobraukumu var mēģināt uzzināt, paprasot īpašuma tiesību apliecinošo dokumentu, kuru izdod eksportētājvalsts attiecīgais reģistrs un ar kuru pēc tam pircējs iet uz CSDD - parasti tajos arī norāda nobraukumu :) Vienīgi, šie dokumenti var būt diezgan nesaprotamā valodā un tos auto tirgotāji nemaz nevēlēsies dot - ja nedod, tad tādiem labāk iet ar līkumu :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:ka pardot 9-3?

Post by uculs »

Nav tur nobraukuma rādījumu. Ja tur būtu, tad mašīnas būtu jau reģistrētas Latvijā un to cena būtu par pāris simtiem lielāka, tas arī viss. Vienīgie papīri, ko esmu redzējis ir servisa grāmatiņa (tur var reizēm šo to noskaidrot, bet nu tas palīdz tik pat daudz cik odometra rādījums) un dokumenti, kas vajadzīgi reģistrācijai, tas ir, reģistrācijas apliecība (pats saproti, tur ir tikai gads un šasijas numurs un vēl daudz nevajadzīgas informācijas), pirkšanas-pārdošanas dokuments (daļēji tā pati infa, kas reģistrācijas apliecībā, pluss pircēja vārds utml, nebūtiska infa), kā arī eiropas sertifikāts, kas aktuāls tikai pie numuru salīdzināšanas, bet nav obligāts, jo viss tas pats atrodas un tās šiltes, kas pie dzinēja. Tas arī viss, no reģistrācijai vajadzīgajiem papīriem.
īpašuma tiesību apliecinošo dokumentu
šito dokumentu izdod pārdevējs nevis reģistrs.
Esmu redzējis nobraukuma uzlīmi uz saulessarga, to pat pārdevējs nebija pamanījis:) Nezinu kāpēc tā tur bija, bet bija.

Bet nevajag satraukties ļoti daudz mašīnu ir ar oriģinālajiem nobraukumiem. Pie tam noliekot blakus nogriezto un nenogriezto, pat serviss neatradīs atšķirību. Nu tas pa lielam. Taču katrs gadījums ir ļoti individuāls.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:ka pardot 9-3?

Post by elmo »

Par to pirmo variantu, ko ieteicu, saku no dzīves! Sākumā auto tika tirgots par zemu cenu, cilvēki zvanīja, un vīpsnāja, laikam jau baigi nodzīts, ja tik lēti tirgo! Nu ko, piegriezās, izdzēsa sludekli, pārbildēja smuku, tīru un nomazgātu auto un piemeta klāt 1 k latu. Nākamā dienā opis no kaut kādiem pāķiem piezvanīja un pārskaitīja roķeni, pat neredzējis auto. Jo darbojas "Elkora" princips, tas dārgākais, tas labākais! :)

Bet nav jau zvanīts vai tavā gadījumā tas ies cauri. Bet ja nemēģina, tad jau arī nezinās, vai šī metode konkrētajā gadījumā darbosies, vai nē.


Un par noskrējienu, tak var uzrakstīt, ka motors tiko pēc kapitālā remonta, vai arī motors mainīts un ielikts no angļa, kam 60 k jūdžu noskrējiens, tagad auto veras lopā!:laugh: :laugh: :laugh:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:ka pardot 9-3?

Post by elmo »

Nu un protams, ka vēl ir klasika - "braukusi sievieta".
Nu ķipa mamma, vai draudzene!:laugh:

Es gan personīgi šitos sludinājumus uzreiz atmetu, jo man tas teksts kaut kā neiedveš uzticību par to, ka auto būtu uzturēts labā kārtībā.

Man svarīgi, lai pārdevējs var atskaitīties kad un kādus remontdarbus veicis un cik par tioem samaksājis, neatkarīgi no servisa grāmatiņas. Ja var atbildēt tikai to, ka mašīnai regulāri mainītas eļļas un filtri, tas man ir par maz, jo tā nemēdz būt, ka nekas neplīst, ja vien mašīnai vēl nav spēkā garantija.
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re:ka pardot 9-3?

Post by envoy »

elmo wrote:Nu un protams, ka vēl ir klasika - "braukusi sieviete".
Nu ķipa mamma, vai draudzene!:laugh:

Es gan personīgi šitos sludinājumus uzreiz atmetu, jo man tas teksts kaut kā neiedveš uzticību par to, ka auto būtu uzturēts labā kārtībā.
Pag, pag, vai tik tavs korejietis nav iegādāts tieši pēc šāda sludinājuma. :D :P
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:ka pardot 9-3?

Post by elmo »

Mans korejietis tika iegādāts, jo pēc CSDD datiem īpašniece bija sieviet un laika posmā no 2001 gada līdz brīdim, kad es to iegādājos auto pa Latviju bija noripojis tikai 6 k kilometri! :)

Pārdošanas sludinājumā nebija neviena vārda par sievieti, to es pats atradu! :)Bet noteicošais bija cena un nobraukums pa Latviju.
SAABaeroist
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1143
Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
Location: Latvia

Re:ka pardot 9-3?

Post by SAABaeroist »

1)Pirmkart vajag nobidit apmeram tadu TEKSTU protams lai tas atbilst realama auto satvoklim ;) :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

2) Tad jau ka teica uztaisit počotnas un supermega bildes ;)

3) Nobraukumu var parbaudit caur datoru ,tam nav jegas ,ja tikai trapas tads pircejs kurš nebauda auto no A lidz Z :dry:


Un pat ar tadu tekstu,normalu cenu (4700 ls) un superbildem man nebija realo pirceju,tad es nospļavos in nodmaju ka labak es tad pat lidošu ar savu ļoteni ;) B)

No Latvijas:)Aero 250 zs Benzins/Gaze. Nodoklis pa gadu nomaksats.Divi ipašnieki.
Labdien damas un kungi. Pardodas viens no smukakajiem un koptakiem saabiem aero modelis 9-5 wagon. Ļoti saudzigi lietots. Pa trīs gadiem nobraukts 40 000 km. Auto vesture:pirmais ipašnieks iegadajas auto pie dillera Viking motors, auto tika iegadats jauns, lidz ar to pirms auto pirkšanas auto vesture un visa ta apkope tika veikta pie dillera. Pirms pirkšanas auto tika parbaudits pie dillera un visi bojaumi tika noversti un salaboti. Auto baudija musu Latvijas ceļus un pieradijis sevi no labakas puses aero stingra piekare neļau sevi vilties. Auto mana ipašuma ap trīs gadiem.

Vizualais:aero diski AERO R17 ar labam M+S riepam, bremžu supporti tika noņemti un apstradati ar smilšstruklu, pec tam nokrasoti ar sarkanu pulverkrasu un ielikti jauni remkomplekti, auto moldingi tika nokrasoti auto krasa, parkrasota haube, jo to mileja akmeņi un kaķi, tika nomainits priekšejais bamperis uz vissmukako aero bamperi un papildus nopirkti oriģinalie miglas halogena lukturi. Aizmugure oriģinalais spoileris. Toneti aizmugurejie stikli. Nesen tika parkrasots aizmugurejais bamperis, spoguļi, aero sliekšņi, antenna, un vel visadi sikumi, jo detaļas bija nedauzd vietam apskrapetas un gribejas atsvaidzinat tas. Ir mazi vizuali defekti.

Salons. Sid displejs tika remontets divas reizes bet tagad atkal nerada pilniba visus pikseļus. Adas benķi nav nobrazti un periodiski tika apkopti ar adas kopšanas lidzekli. Salons tirs un kopts. Salona neviens nesmeķeja. Ļoti laba akustikas sistema Harmon Kardon ar iebuveto savbuferi, nav vajadzibas pec audiosistemas papildinašanas.

REMONTI : pusotru gadu atpakaļ ielikts jauns varta akamulators. Mainita ķede un viss ap to aizmugurējais saļniks, izputeja gofra, jauns sajuga disks, stabilizatora atsaites. Mainiti priekšeji salienbloki, balstramja bukses, turbo parpludes varsts, kartera ventilacija, varstu vaka blive, t7 bloka parprogramešanna, nomainiti bremžu diski un bremžu kluči, un vel daudz kas mainits un taisits potencialajam pircejam tiks viss paradits un aprakstits. Signalizacija un divas aizdedzes atslegas. Ir pat foto kur redzamas detalas kuras tika mainitas. Eļļa mainita ik pec 10 000 km un tikai sintetika kura paredzeta tada tipa dzinejam. Ir mape ar dokumentiem par veiktaiem remontiem un iegadatam detaļam, ne jau par visu bet daudz kas. Viss tika pierakstits un salikts pa gadiem. Tehnsikas apskates protokoli.

Gazes Iekarta :tika uzstadita pusotru gadu atpakaļ, pa to laiku viss tika noregulets un darbojas ļoti lab. Laba gazes iekartas sistema ar iešprici, gazes balons ievietots rezerves riteņa vieta līdz ar to nezud universala jega. Pateriņš braucot mieriga režima 53 litri uz 480 km. Gazes iepludes varstu nevar redzet lidz ar to nevar pateikt ka auto darbojas uz gazes.

Aprikojums: koka panelis, apsildamie benķi priekša un aizmugure, elektriski regulejami tikai priekša, automatiski aptumšojošais aizmugures skata spogulis. Kruize kontrole. Ksenons un halogena miglas lukturi. Parkošanas sensori, lietus sensors. Pretbuksešanas sistema esp, abs.

Tehniskie dati. Mehaniska atrumkarba, lidz ar to vairak baudama un mazak problematiskak, ka ari otraja atruma nostrada forsažas režims, ieminot palielina griezes momentu no 350 lidz 370 nm un turpinas 20 sekundes. Jaudigs dzinejs ar 250zs griezes moments 350, 1900. Paatrinajums lidz simtam 7.3 sekundes, nedaudz lenak neka aero sedanam. Degvielas pateriņš: no 6.7 lidz 12. 9. Reali ja ekonomiski braukt uz gazes tad pa 53 litr var nobraukt 480 km. Ja braucejam patik uzpiest gazes pedali tad videji sanaks 12 litr gazes uz 100 km. Pedeji ieguldijumi autogazes apkope un iepludes varsta montešana neredzama vieta-60 ls. Savirzes regulešana saab centra, vajadzeja pielietot specialas plaksnes 60 ls.

Pirms tehniskas skates tika nomainitas bremžu caurules. Nomainita eļļa, sveces un filtrs. Nopirktas riepas. Novirpoti aizmugureji bremžu diski-27 ls un uzlikti januni kluči 25 ls. Izieta TA un nomksats nodoklis 130 ls. Auto patiešam ir kopts un ļoti laba stavokli. P. S Ja rodas jautajums kapec tada cena, tad atbilde sekojoša, ja jus pirksiet tadu pašu auto ar tadu komplektaciju bez ķedes maiņas un pareiem remontiem, plus gazes ikartas. Sanaks ieguldit tik pat daudz naudas un laika lai jums butu uzticams un labs auto, saudziet savu laiku un naudu :)

B)
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:ka pardot 9-3?

Post by gustavs »

Nē, šada atklātiba ari netiek turēta augstā vērtē :laugh: !
Pie mums viennozīmīgi darbojis mazie meliņi, un kruķītais odo. Ta tam būs būt :S !
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re:ka pardot 9-3?

Post by Gripen »

Gustavs wrote:Pie mums viennozīmīgi darbojis mazie meliņi, un kruķītais odo. Ta tam būs būt :S !
Piekrītu principā, bet meli LV mēdz būt arī gari, skaisti un pārliecinoši - pat poētiski! Laikam atkarīgs no pārdevēja gēniem.. Daži pārdevēji mēdz a) runāt tik daudz, ka liekas - cenšas novērst uzmanību no reālā auto un pievērst uzmanību leģendai par to, b) mēdz savos tekstos nevilšus iekļaut arī nevēlamus faktus, kuri klientam liek pārdomāt visu pārdevēja iepriekš teikto. Arī bildes mēdz strādāt divos virzienos..
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:ka pardot 9-3?

Post by andrejsb »

Pārdod nevienu auto nav nācies, kaut kā viņi paši pazuda. Bet pērkot noteikti patīk sekojošas lietas:
- normālas bildes, Ja auto fotkās izskatās OK, tad skatos tālāk, ja pēc paskata beigts (nolietots salons, netīrs), tad pat neskatos.
- sakarīgs apraksts, jā jā arī garumzīmes. Ieliec ar RU valodā.
- protams cena, vidējā cena, ne lielākā un ne mazākā.
- nobraukums 200 K, 7 gadus vecai mašīnai (30K gadā) nav nekas traks, ja ir bijis normāla saimnieka rokās . Drīzāk jau kaitina, kad raksta nereālus nobraukumus.
- noteikti nostrādā arī ja ir ērti apskatīt, un var aizdzīt uz diagnostiku.

Kaut kā tā...
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Post Reply