Trollis wrote:Normunds wrote:
Ei, ei , ka tik bāze un platforma nebūs pavisam atšķirīgas lietas, ko :) :) :)
Nazovi xot' taburetkoi! :lol:
Platforma ir GM2900, bet pirmavots ir 1989-1994 Opel Vectra. Savukārt L81 dzinēja pirmavots ir 1994.gada Opel Omega. Kur nu vēl vairāk opeļu vienā mašīnā??? :S[/quote]
Trolli.... Par sho platformu, attieciibaa uz 9-5, gan ir auzas! ;) Sho gadu Vektras platformu vareetu piesaukt tikai 900NG :) Nezin vai 9-5 buus uz kkaadas Opelju platformas, kaut arii paarliecinaats neesmu
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Arnijs wrote:Trolli.... Par sho platformu, attieciibaa uz 9-5, gan ir auzas! ;) Sho gadu Vektras platformu vareetu piesaukt tikai 900NG :) Nezin vai 9-5 buus uz kkaadas Opelju platformas, kaut arii paarliecinaats neesmu
Arnijs wrote:Trolli.... Par sho platformu, attieciibaa uz 9-5, gan ir auzas! ;) Sho gadu Vektras platformu vareetu piesaukt tikai 900NG :) Nezin vai 9-5 buus uz kkaadas Opelju platformas, kaut arii paarliecinaats neesmu
Raksta autoriem vispaar tur kaartiigs kjiiseelis! Nezinu, ko vinji domaa ar GM2900 platformu.... Mosh priekshpiedzinju? :D
Buutiibaa tur sanaak, ka platforma ir stipri virtuaali konceptuaals jeedziens, ar varbuut daziem kopiigiem stiprinaajumu punktiem, lai uz viena un taa pasha konvejera vareetu kraameet dazaadus auto! Nezinu, vai taa ir - tas tik mans pienjeemums. Bet identificeet dazaadus piekares mezglus uz dazaadiem auto, ir gandriiz vai neiespeejami, ja runa iet par 9-5... Jaa: 9-3SS daudzas ritoshaas daljas detaljas ir no Vectra C, taapat, kaa 900 un 9-3, no Vectra B. Bet runa neiet par visu piekari, kas iisti tomeer nav identiskas. Par 9-5 pat nav nojausmas, ar ko tas iisti vareetu buut liidziigs.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Ja ir vēlmme braukt ar automātisko kārbu, tad labāk protams benzīnieku, jo 3.0 Tid nemaz nemēdz būt ar automātu, bet 2,2 dīzelis ar automātu ir manuprāt nav veiksmīgs salikums(vismaz ar tiem kuriem es izbraucu pirms nopirkt SAAB dīzeli-mēģināju kādus trīs autiņus). Cik es zinu tad benzīna motors Sāābam nu viennozīmīgi ir pašu radīts un no dzelžu viedokļa ļoti veiksmīgs.
mekleejot lielaaku auto, arii saskaaros ar dilemmu.. BMW E46 universaals vai Saab 9-5 universaals... fascinee 9-5universaala dizains.. :)
BMW mekeeju diizeli ar 3litru motoru, bet tie visi diezgan dāgi sagadijaas un kas divaini - ļoti pliki ar manuaalo kaarbu un dreebes seedekljiem. :)
man prioritaate bij aadas salons un automaats... faktiski mekleeju no 2002.g uz augšu, bet uzduuros uz savu tagadejo 1999.g saabu un daudz nedomaajot paņēmu un nenožēloju ne mirkli. protams nav vairs taa prieka iemest ar ručņiku līkumaa or piemest gaziti kaadaa krustojumaa ar RWD, bet nu laineris labs :) un ģimene ir ļoti apmierinaata ... plašums, eertums utt. :)
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Pirms 9-5 iegādes notestēju BMW 528 un 320, teikšu godīgi, manam 2metrīgajam rumpim vadītāja krēslā bij par maz vietas! Bet nu ja par dīzeļiem iet runa, laikam jau nekas labāks par BMW 3litru dīzeli eiropas tirgū nav atrodams.
O, kādas sarunas sāk ar BMW beidz ar Opeli. Kā zināms tas pats BMW ir izmantojis Opel kārbas ar saviem dīzeļiem, jo neko tik labu nespēja uzkonstruēt pats. Tas gan bija laikos, kad Omega vēl bija jauna mašīna.
Es pats visu laiku jaucos par tām bāzēm un platformām, bet ja pareizi atceros, tad 9-5 ir uz tās pašas platformas, kas bija tā laika 9-3, Opel Vectra un kaut kādai Opel Astra. Un platformai, kā zināms, nav nekādas saitības ar detaļu saderību vai nesaderību.
Izsakoties par tēmu, tas jau ir daudz reizes aprunāts, ka SAAB ar 3.0 dīzeli zinātāji neņem, bet iet gan labi.
A kur šobrīd slēpjas benefits no dīzeļiem? Pirms kāda laika saprotu - bišķi mazāks patēriņš, stipri lētāka degviela - bija ok! Bet tagad? Vai tik'98-ais jau nav lētāks par dīzeli? Un ja tas sūknis iet ciet, tad ir čau!
Nu jā,,,, ja vien cilvēkam nav pieejams oficiāli lētāks soļķis, tad es ieteiktu septiņreiz padomāt, pirms ņemt dīzeli.
Pie pašreizējām degvielas cenām, ja ņemam piem. divu gadu periodu, dīzeļauto ekspluatācijā sanāk dārgāks. Un nebūtu prātīgi uzrauties uz tirgotāju/ražotāju mārketinga triku par eļļas maiņas intervalu 40 000 km. :woohoo:
Un vēl jau mūsu dīzeļdegvielas kvalitāte...
Nu labi, slinkums rakstīt, bet mans draudzīgs ieteikums - domājiet pirms dariet.
;)