Pilnīgi piekrītu! Visi te sadalās divās grupās un ar ko brauc to slavēmixeris wrote:Izrauj vienu konkrētu modeli no konteksta un visu attiecini uz to?Mahmuds wrote:Ar dīzeli braukt ir lēti !
Tāpat var teikt, ka ar dažu labu gāzes aparātu braukt ir "lēti"
DPF un SAAB servisi Latvijā
Re: DPF un SAAB servisi Latvijā
Re: DPF un SAAB servisi Latvijā
Man varbūt ir slikta atmiņa, bet neatceros, ka kāds būtu baigi slavējis saabus ar dīzeļdzinējiem
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: DPF un SAAB servisi Latvijā
Un kurš ir slavējis saab ar benzīna dzinējiem un piedevām gāzi? Nevienu sliktu vārdu nevaru pateikt par saab dīzeļdzinējiem, kā jau visiem ir savi defekti, bet tie uz fona nav daudz lielāki ne mazāki par kādu citu dīzeļdzinēju.
Re: DPF un SAAB servisi Latvijā
Šodien pie check engine kļūdas dzēšot parādījas jauns izskaidrojums prieksējās trubas no turbīnas uz interkūleru Raksta ka zudusi vai bloķēta.Pirmdien ņemšu nost un skatīšos.Apzvanīju šrotus nevienam nekā nav, jauns maksā no 80-100Ls Jādomā ko darīt Arteh piedāvāja labu cenu atrisināt šo jauno problēmu bet nōņemšu no sākuma moš tur nekā nav ieplīsis.Njā viss sākās ar DPF un aiziet ķedītē mašinai tikai 139 000 km nobraukums
Re: DPF un SAAB servisi Latvijā
Aga, un arī "viens īpašnieks, mācītājs" un "steidzami pārdodu sakarā ar aizbraukšanu"...IvarsK wrote: mašinai tikai 139 000 km nobraukums
Re: DPF un SAAB servisi Latvijā
Nē! Tā ir mūsu firmas mašīna, kas tika pirkta E&S auto salonā LatvijāGac wrote:Aga, un arī "viens īpašnieks, mācītājs" un "steidzami pārdodu sakarā ar aizbraukšanu"...IvarsK wrote: mašinai tikai 139 000 km nobraukums
Re: DPF un SAAB servisi Latvijā
Beidzot esmu nomaiījis trubu no interkūlera uz turbīnu, un no turbīnas uz ieplūdi! Dārgs pasākums ņemot vērā ka tās ir tikai armētās gumijas trubas! Manā skatījumā! Bet jautājums kāpēc man vēl joprojām sit melnus dūmus ārā no izplūdes ja iedo grīdā??????????
Bet nu pagaidām vismaz beidzot nemet ārā visu laiku kļūdu check engine, kas katru reizi izmet savu skaidrojumu
Bet nu pagaidām vismaz beidzot nemet ārā visu laiku kļūdu check engine, kas katru reizi izmet savu skaidrojumu
Re: DPF un SAAB servisi Latvijā
Mazliet ar nokavēšanos, bet nu varu vismaz droši teikt, ka problēmas novērstas, tiesa gan epopeja bij' diezgan gara.
Sākumā tika iztīrītas visas trubas, kvēpu filtrs un salabota drosele. Nobraucu kilometrus 5 līdz mans auto atslēdza turbīnu. Tad tika nomainīts interkūleris... pat no servisa teritorijas nepguvu izbraukt, līdz pretīgā check engine atkal daiļoja manu paneli. Vēlreiz tika labota drosele. Nu un šobrīd jau trīs nedēļas dzīvoju bez problēmām.
Milzīgs paldies Arteh meistariem, ļoti atsaucīga un pretim nākoša komanda. Savu kļūmi (es tā pieņemu, ka viņu kļūme bija droseles remontā) izlaboja ne vārda nebilsdami, lai gan es 3šajā braucienā uz servisu biju diezgan kareivīgi noskaņots, jautājums par papildus maksām pat netika apspriests. Manuprāt ārkārtīgs retums starp Rīgas autoservisiem, parsti tādas situācijas beidzas ar briesmīgu kašķi, kur viena vai otra puse beigās jūtas apzagta.
Lai nu kā, Arteh varu rekomendēt kā ļoti labu servisu SAAB īpašniekiem!
Sākumā tika iztīrītas visas trubas, kvēpu filtrs un salabota drosele. Nobraucu kilometrus 5 līdz mans auto atslēdza turbīnu. Tad tika nomainīts interkūleris... pat no servisa teritorijas nepguvu izbraukt, līdz pretīgā check engine atkal daiļoja manu paneli. Vēlreiz tika labota drosele. Nu un šobrīd jau trīs nedēļas dzīvoju bez problēmām.
Milzīgs paldies Arteh meistariem, ļoti atsaucīga un pretim nākoša komanda. Savu kļūmi (es tā pieņemu, ka viņu kļūme bija droseles remontā) izlaboja ne vārda nebilsdami, lai gan es 3šajā braucienā uz servisu biju diezgan kareivīgi noskaņots, jautājums par papildus maksām pat netika apspriests. Manuprāt ārkārtīgs retums starp Rīgas autoservisiem, parsti tādas situācijas beidzas ar briesmīgu kašķi, kur viena vai otra puse beigās jūtas apzagta.
Lai nu kā, Arteh varu rekomendēt kā ļoti labu servisu SAAB īpašniekiem!
Re: DPF un SAAB servisi Latvijā
Kas vainas bija droselei?ruukjis wrote:Mazliet ar nokavēšanos, bet nu varu vismaz droši teikt, ka problēmas novērstas, tiesa gan epopeja bij' diezgan gara.
Sākumā tika iztīrītas visas trubas, kvēpu filtrs un salabota drosele. Nobraucu kilometrus 5 līdz mans auto atslēdza turbīnu. Tad tika nomainīts interkūleris... pat no servisa teritorijas nepguvu izbraukt, līdz pretīgā check engine atkal daiļoja manu paneli. Vēlreiz tika labota drosele. Nu un šobrīd jau trīs nedēļas dzīvoju bez problēmām.
Milzīgs paldies Arteh meistariem, ļoti atsaucīga un pretim nākoša komanda. Savu kļūmi (es tā pieņemu, ka viņu kļūme bija droseles remontā) izlaboja ne vārda nebilsdami, lai gan es 3šajā braucienā uz servisu biju diezgan kareivīgi noskaņots, jautājums par papildus maksām pat netika apspriests. Manuprāt ārkārtīgs retums starp Rīgas autoservisiem, parsti tādas situācijas beidzas ar briesmīgu kašķi, kur viena vai otra puse beigās jūtas apzagta.
Lai nu kā, Arteh varu rekomendēt kā ļoti labu servisu SAAB īpašniekiem!
Re: DPF un SAAB servisi Latvijā
Kad biju uz auto pirkšanas diagnostiku Arteh, vīri teica, ka viņi dedzinot DPF ar programmu, bet aizmirsu pajautāt vai tas profilaktiski ir jāveic pie kaut kāda nobraukuma vai tikai tad kad sāk rādīt kļūdu! Varbūt kāds ir to darījis un zin kā īsti ir
Re: DPF un SAAB servisi Latvijā
Ja pareizi sapratu, tad pie noslāpēšanas drosele ne vienmēr aizvērās. Kas attiecas uz DPF, viss atkarīgs no tā kā brauc - teorētiski DPFam vajadzētu pašam attīrīties, bet, ja brauc "saudzīgi" un nelielus attālumus (zem 10km), tad tīrīšana servisos varētu būt diezgan bieža. Tāpēc ik pa ~1000km vēlams dīzeli tā sirsnīgi izpirdināt, jeb, kā šeit daži raksta: "braukt tā it kā tev pakaļ dzītos policija", vai mierīgā garā nobrauc kādus 100km, nenoslāpējot auto.
Re: DPF un SAAB servisi Latvijā
Cik bieži ir normāli, ka DPF tīra sevi? Proti kad palielinās apgriezieni motors tā dobjāk sāk strādāt un var dzirdēt, ka krietni uzkarst izpūtēja truba un izsit pat zilu dūmeli, ja vis notiek kustībā? Nekur neesmu atradis nevienu ierakstu cik un pie cik parsvarā viņš sevi tīra. Personīgi man ir bijis pa visu iegādes laiku kādas 3x kad viņš sevi tīrījis, pirmajā reizē pat nobijos un nesapratu kas par vainu
Re: DPF un SAAB servisi Latvijā
Kā Mr.LLXX teica, ļauj mehānismam darboties, nelien ja nav vajadzīgs.
Manam 1.9TID kopš maija vidus līdz šim brīdim ar nobrauktiem 13K km nekādas problēmas ar kvēpu filtru nav novērotas, dūmus auto pakaļgalā neesmu novērojis un nekad neesmu dzirdējis kā uzkarst truba
Manam 1.9TID kopš maija vidus līdz šim brīdim ar nobrauktiem 13K km nekādas problēmas ar kvēpu filtru nav novērotas, dūmus auto pakaļgalā neesmu novērojis un nekad neesmu dzirdējis kā uzkarst truba
Re: DPF un SAAB servisi Latvijā
Bet man tie DPF neliek mieru Nu re, tavam netīra to DPF, bet es esmu pamanījisa, ka manam tīra tātad ir laiks uztraukties Bet ja godīgi gribu cipot un nevaru saprast ko lai dara ar to DPF, varbūt atstāt lai viņš tur dzīvo, bet varbūt ņemt viņu ārā lai varu aizmirst par šo tēmu Bet viss ticamākais cik bieži tīrās DPF ir no degvielas kvalitātes, jo es leju statoil, bet atsauksmes par to ir ne tās labākās vismaz starp DD lietotājiem.
Re: DPF un SAAB servisi Latvijā
Es savukārt leju tikai Neste, bet klāt vēl piešauju Pro-Tec dīzeļdegvielas piedevu.