DPF un SAAB servisi Latvijā


User avatar
mk2marekz
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 283
Joined: Tue Oct 16, 2012 9:52 pm

Re: DPF un SAAB servisi Latvijā

Post by mk2marekz »

mixeris wrote:
Mahmuds wrote:Ar dīzeli braukt ir lēti :D !
Izrauj vienu konkrētu modeli no konteksta un visu attiecini uz to?
Tāpat var teikt, ka ar dažu labu gāzes aparātu braukt ir "lēti" :P
Pilnīgi piekrītu! Visi te sadalās divās grupās un ar ko brauc to slavē :naughty:
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: DPF un SAAB servisi Latvijā

Post by lawyer »

Man varbūt ir slikta atmiņa, bet neatceros, ka kāds būtu baigi slavējis saabus ar dīzeļdzinējiem :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
mk2marekz
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 283
Joined: Tue Oct 16, 2012 9:52 pm

Re: DPF un SAAB servisi Latvijā

Post by mk2marekz »

Un kurš ir slavējis saab ar benzīna dzinējiem un piedevām gāzi? :D Nevienu sliktu vārdu nevaru pateikt par saab dīzeļdzinējiem, kā jau visiem ir savi defekti, bet tie uz fona nav daudz lielāki ne mazāki par kādu citu dīzeļdzinēju.
IvarsK
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 23
Joined: Fri Aug 09, 2013 10:28 pm

Re: DPF un SAAB servisi Latvijā

Post by IvarsK »

Šodien pie check engine kļūdas dzēšot parādījas jauns izskaidrojums prieksējās trubas no turbīnas uz interkūleru :D Raksta ka zudusi vai bloķēta.Pirmdien ņemšu nost un skatīšos.Apzvanīju šrotus nevienam nekā nav, jauns maksā no 80-100Ls :shock: Jādomā ko darīt Arteh piedāvāja labu cenu atrisināt šo jauno problēmu :) bet nōņemšu no sākuma moš tur nekā nav ieplīsis.Njā viss sākās ar DPF un aiziet ķedītē mašinai tikai 139 000 km nobraukums
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: DPF un SAAB servisi Latvijā

Post by Gac »

IvarsK wrote: mašinai tikai 139 000 km nobraukums
Aga, un arī "viens īpašnieks, mācītājs" un "steidzami pārdodu sakarā ar aizbraukšanu"... :D
IvarsK
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 23
Joined: Fri Aug 09, 2013 10:28 pm

Re: DPF un SAAB servisi Latvijā

Post by IvarsK »

Gac wrote:
IvarsK wrote: mašinai tikai 139 000 km nobraukums
Aga, un arī "viens īpašnieks, mācītājs" un "steidzami pārdodu sakarā ar aizbraukšanu"... :D
Nē! Tā ir mūsu firmas mašīna, kas tika pirkta E&S auto salonā Latvijā :)
IvarsK
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 23
Joined: Fri Aug 09, 2013 10:28 pm

Re: DPF un SAAB servisi Latvijā

Post by IvarsK »

Beidzot esmu nomaiījis trubu no interkūlera uz turbīnu, un no turbīnas uz ieplūdi! :evil: Dārgs pasākums ņemot vērā ka tās ir tikai armētās gumijas trubas! :D Manā skatījumā! Bet jautājums kāpēc man vēl joprojām sit melnus dūmus ārā no izplūdes ja iedo grīdā??????????
Bet nu pagaidām vismaz beidzot nemet ārā visu laiku kļūdu check engine, kas katru reizi izmet savu skaidrojumu :D
ruukjis
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 11
Joined: Fri Aug 09, 2013 1:38 pm

Re: DPF un SAAB servisi Latvijā

Post by ruukjis »

Mazliet ar nokavēšanos, bet nu varu vismaz droši teikt, ka problēmas novērstas, tiesa gan epopeja bij' diezgan gara.
Sākumā tika iztīrītas visas trubas, kvēpu filtrs un salabota drosele. Nobraucu kilometrus 5 līdz mans auto atslēdza turbīnu. Tad tika nomainīts interkūleris... pat no servisa teritorijas nepguvu izbraukt, līdz pretīgā check engine atkal daiļoja manu paneli. Vēlreiz tika labota drosele. Nu un šobrīd jau trīs nedēļas dzīvoju bez problēmām.
Milzīgs paldies Arteh meistariem, ļoti atsaucīga un pretim nākoša komanda. Savu kļūmi (es tā pieņemu, ka viņu kļūme bija droseles remontā) izlaboja ne vārda nebilsdami, lai gan es 3šajā braucienā uz servisu biju diezgan kareivīgi noskaņots, jautājums par papildus maksām pat netika apspriests. Manuprāt ārkārtīgs retums starp Rīgas autoservisiem, parsti tādas situācijas beidzas ar briesmīgu kašķi, kur viena vai otra puse beigās jūtas apzagta.
Lai nu kā, Arteh varu rekomendēt kā ļoti labu servisu SAAB īpašniekiem!
User avatar
mk2marekz
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 283
Joined: Tue Oct 16, 2012 9:52 pm

Re: DPF un SAAB servisi Latvijā

Post by mk2marekz »

ruukjis wrote:Mazliet ar nokavēšanos, bet nu varu vismaz droši teikt, ka problēmas novērstas, tiesa gan epopeja bij' diezgan gara.
Sākumā tika iztīrītas visas trubas, kvēpu filtrs un salabota drosele. Nobraucu kilometrus 5 līdz mans auto atslēdza turbīnu. Tad tika nomainīts interkūleris... pat no servisa teritorijas nepguvu izbraukt, līdz pretīgā check engine atkal daiļoja manu paneli. Vēlreiz tika labota drosele. Nu un šobrīd jau trīs nedēļas dzīvoju bez problēmām.
Milzīgs paldies Arteh meistariem, ļoti atsaucīga un pretim nākoša komanda. Savu kļūmi (es tā pieņemu, ka viņu kļūme bija droseles remontā) izlaboja ne vārda nebilsdami, lai gan es 3šajā braucienā uz servisu biju diezgan kareivīgi noskaņots, jautājums par papildus maksām pat netika apspriests. Manuprāt ārkārtīgs retums starp Rīgas autoservisiem, parsti tādas situācijas beidzas ar briesmīgu kašķi, kur viena vai otra puse beigās jūtas apzagta.
Lai nu kā, Arteh varu rekomendēt kā ļoti labu servisu SAAB īpašniekiem!
Kas vainas bija droselei?
User avatar
mk2marekz
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 283
Joined: Tue Oct 16, 2012 9:52 pm

Re: DPF un SAAB servisi Latvijā

Post by mk2marekz »

Kad biju uz auto pirkšanas diagnostiku Arteh, vīri teica, ka viņi dedzinot DPF ar programmu, bet aizmirsu pajautāt vai tas profilaktiski ir jāveic pie kaut kāda nobraukuma vai tikai tad kad sāk rādīt kļūdu! Varbūt kāds ir to darījis un zin kā īsti ir :lol:
ruukjis
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 11
Joined: Fri Aug 09, 2013 1:38 pm

Re: DPF un SAAB servisi Latvijā

Post by ruukjis »

Ja pareizi sapratu, tad pie noslāpēšanas drosele ne vienmēr aizvērās. Kas attiecas uz DPF, viss atkarīgs no tā kā brauc - teorētiski DPFam vajadzētu pašam attīrīties, bet, ja brauc "saudzīgi" un nelielus attālumus (zem 10km), tad tīrīšana servisos varētu būt diezgan bieža. Tāpēc ik pa ~1000km vēlams dīzeli tā sirsnīgi izpirdināt, jeb, kā šeit daži raksta: "braukt tā it kā tev pakaļ dzītos policija", vai mierīgā garā nobrauc kādus 100km, nenoslāpējot auto.
User avatar
mk2marekz
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 283
Joined: Tue Oct 16, 2012 9:52 pm

Re: DPF un SAAB servisi Latvijā

Post by mk2marekz »

Cik bieži ir normāli, ka DPF tīra sevi? Proti kad palielinās apgriezieni motors tā dobjāk sāk strādāt un var dzirdēt, ka krietni uzkarst izpūtēja truba un izsit pat zilu dūmeli, ja vis notiek kustībā? :D Nekur neesmu atradis nevienu ierakstu cik un pie cik parsvarā viņš sevi tīra. Personīgi man ir bijis pa visu iegādes laiku kādas 3x kad viņš sevi tīrījis, pirmajā reizē pat nobijos un nesapratu kas par vainu :mrgreen:
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re: DPF un SAAB servisi Latvijā

Post by ZingZeng »

Kā Mr.LLXX teica, ļauj mehānismam darboties, nelien ja nav vajadzīgs.
Manam 1.9TID kopš maija vidus līdz šim brīdim ar nobrauktiem 13K km nekādas problēmas ar kvēpu filtru nav novērotas, dūmus auto pakaļgalā neesmu novērojis un nekad neesmu dzirdējis kā uzkarst truba :shock:
User avatar
mk2marekz
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 283
Joined: Tue Oct 16, 2012 9:52 pm

Re: DPF un SAAB servisi Latvijā

Post by mk2marekz »

Bet man tie DPF neliek mieru :mrgreen: Nu re, tavam netīra to DPF, bet es esmu pamanījisa, ka manam tīra :D tātad ir laiks uztraukties :D Bet ja godīgi gribu cipot un nevaru saprast ko lai dara ar to DPF, varbūt atstāt lai viņš tur dzīvo, bet varbūt ņemt viņu ārā lai varu aizmirst par šo tēmu :mrgreen: Bet viss ticamākais cik bieži tīrās DPF ir no degvielas kvalitātes, jo es leju statoil, bet atsauksmes par to ir ne tās labākās vismaz starp DD lietotājiem.
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re: DPF un SAAB servisi Latvijā

Post by ZingZeng »

Es savukārt leju tikai Neste, bet klāt vēl piešauju Pro-Tec dīzeļdegvielas piedevu.
Post Reply