Turbo spiediena šautra izteikti iet sarkanajā tikai viena iemesla dēļ - lielāks spiediens, nekā ražotājs paredzējis. Un te ir tikai divi varianti:
- ar nodomu pacelts spiediens (softiski vai santehniski)
- defekts sistēmā (westegate iesprūdis).
Skaistākais, ko esmu redzējis uz sava zaļā itāļa, kad šautra iet tik tālu, kamēr atduras, jo tālāk vairs nav kur iet. Principā nostājās horizontālā stāvoklī. Pūtiens pamatīgs, bet ne ilgtermiņā.
Par HOT (augstspiediena) un LPT (zemspiediena)...
Lpt nāca gan uz 900og, gan uz 9k. Ar 9k ir vienkārši, lai pārtaisītu uz HOT, jāpieliek viens vārsts (APC), trīs trubiņas un jāpāršuj blokā softs - viss. Sprauslas, motori uz 9k neatšķiras un 170zs lpt var mierīgi pāršūt uz 240zs, neko citu nedarot (izplūde gan būtu vēlama).
A, ja grib Aero, tad nāksies atrast TD04 turbīnu... Un ar Aero ir interesantāk, jo pie tādiem pašiem nosacījumiem jau ir 260zs un, ja salīdzina lpt, kurš pārtaisīts uz 240zs un blakus noliek Aero ar 260zs, tad šķirba tajos 20zs ir milzīga - tieši dēļ TD04 turbīnas. Tas ir pārbaudīts uz neskaitāmiem 9k.
Neesmu ļoyi iedziļinājies kā tas ir 9-5, bet pieņemu, ka nekas daudz neatšķiras.
Nekādus čiptuningus.lv u.c. kreisos kantorus neiesaku, taisnā ceļā pie ArTeh, viņi ir tik daudz Saab saregulējuši kvalitatīvi, ka nav ko meklēt problēmas eksperimentējot svešos kantoros.
Pats gan pie ArTeh neko regulējis neesmu, jo visu regulēju pats, bet 9-5/9-3 es principiāli negribu neko darīt, nav arī tik plašas pieredzes, bet ar 9k - laipni lūdzu.
[ Post made via iPhone ]