Kādēļ gan Tevi tas satrauc? Tev taču nav dīzelis!OSC wrote:"Mēraparātu panelī uzrādās kļūme vai bojājums atgāzu izplūdes sistēmā (ja transportlīdzeklis pirmo reizi reģistrēts līdz 2011.gada 31.decembrim).
Nav vai nefunkcionē kaitīgo izmešu samazināšanas aprīkojums vai papildus cieto daļiņu filtrs;
Mēraparātu panelī uzrādās kļūme vai bojājums atgāzu izplūdes sistēmā, vai OBD sistēma uzrāda kļūdu atgāzu izplūdes sistēmā (ja transportlīdzeklis pirmo reizi reģistrēts pēc 2011.gada 31.decembra);
Papildus cieto daļiņu filtra marka vai modelis neatbilst transportlīdzekļu reģistrā norādītajai."
Šitas mani satrauc visvairāk, steigšus jāremontē, vai būs jāņem ārā drošinātājs pirms skates un tad jāliek atpakaļ
Offtop 2. daļa
Re: Offtop 2. daļa
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Offtop 2. daļa
OSC, vai tad tev panelī deg lampiņas?
Re: Offtop 2. daļa
kuram gan nedeg
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Offtop 2. daļa
Brand wrote:piektdienas ašā ideja:
jādod saabs tolmetā !
Brand, skatos uz Tavu parakstu un rodas jautājums: Old SAAB no cik gadiem skaitās?
Re: Offtop 2. daļa
Henry wrote:nu saaba bagažniekā vienmēr ir jābūt vismaz šīm 2 lietām: ejošai DI kasetei un motoreļļai
Vot to es nekad nesaprotu - kāpēc jāvadā līdzi eļļu. Pastāstiet lūdzu. Es saprotu vēl, ja es braucu kkur tālu (nu kādus 300+km vienā virzienā) un plāno vēl atvilkt pa ceļam, tad jā, varētu būt, ka kārtīgi velkot kādu brīdi eļļas līmenis pakritīsies. Kgan atkal - ja pa 600-800 km norij litru, tad mašīnu jātaisa, nevis jāgāž uz tāliem attālumiem..
Nu jau man trešais SAABs (līdz tam divi 900og) NE REIZI nebija nepieciešamības pieliet eļļu. Kaut arī tek eļļa šur tur, nu neaizgāja man tas litrs no maiņas līdz maiņai.
Hofmak: Skaņa patīk, kad iegriežās turba tāda smuka gaisa iesūkšanas skaņa stūrmanim bardačokā parādāshofmaks wrote:Tāds stulbs jautājums-tev nav apnikusi tā skaņa motortelpā? Un kā ar t ieelpai?
A ieplūdes temperatūra vasarā mēdz pārsniegt arī 70 grādus Bet atvērts filtrs, 9-3og situācijā, izskatās ir mazākais kas piespied temp aiziet tik tālu..
Re: Offtop 2. daļa
Henry wrote:Ja nu kādam vajag, tad pārdodu šādus Double Y spoke R17 diskus. Der gan uz Saab 9-3, gan uz 9-5. Der arī uz OPEL modeļiem.
Komplekts 140 eur
vizuāli neizskatās kā tikko krāsoti, taču no attāluma šādas tādas švīkas nevar redzēt.
līdzi dodu 225/45 riepas - 2 ir vēl braucamas, bet 2 būtu vēlams nomainīt. divi 7 nulle 9 divi nulle divi 5
Cik daudz sāpes šajā bildē.. Ar bamperu pret apmali.. Oh god, please no!
Re: Offtop 2. daļa
man šķiet ka nepieskārās
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Offtop 2. daļa
No šejienes arī nevar redzēt, bet p**ti sažmiedzās
Re: Offtop 2. daļa
Esmu lidinājies pie -10 grādiem, nekāda vaina. Galvenais, lai izņem no siltas mašīnas, nevis kofera, kas kādu laiku pastāvējis salā. Lai arī tiku lasījis, ka pie tādas temperatūras būtiski samazinās lidojuma laiks ar vienu bateriju, taču reāli tās bija vien dažas minūtes. Taču ir cita problēma - pie tādas āra temperatūras kļūst pagrūti kontrolēt dronu, salst pirksti. Vismaz vienu pirkstu vajag pliku, lai var kaut ko vajadzības gadījumā nospiest planšetes/telefona ekrānā. Un cimdi nevar būt pārlieku biezi, jo ar pults džoistikiem jāmanipulē uzmanīgi, tos jājūt.bugaboo wrote:Laps rakstiņš par droņīdiem, arī metu aci uz kādu. Žēl tik ka šie ziemas laikā nemāk lidot.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Offtop 2. daļa
kur pats pērc pribambasus un pašus verķus ? ir kāds labs veikals ?edijs wrote:Esmu lidinājies pie -10 grādiem, nekāda vaina. Galvenais, lai izņem no siltas mašīnas, nevis kofera, kas kādu laiku pastāvējis salā. Lai arī tiku lasījis, ka pie tādas temperatūras būtiski samazinās lidojuma laiks ar vienu bateriju, taču reāli tās bija vien dažas minūtes. Taču ir cita problēma - pie tādas āra temperatūras kļūst pagrūti kontrolēt dronu, salst pirksti. Vismaz vienu pirkstu vajag pliku, lai var kaut ko vajadzības gadījumā nospiest planšetes/telefona ekrānā. Un cimdi nevar būt pārlieku biezi, jo ar pults džoistikiem jāmanipulē uzmanīgi, tos jājūt.bugaboo wrote:Laps rakstiņš par droņīdiem, arī metu aci uz kādu. Žēl tik ka šie ziemas laikā nemāk lidot.
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Offtop 2. daļa
Oficiālais DJI pārstāvis Latvijā ir motosports.lv. Cena identiska ar dji.com lapā norādīto, nav jēga pašam pasūtīt. Šiem arī ir kuplā skaitā uz vietas tie verķi, var aizbraukt palūrēt, pataustīt, konsultāciju saņemt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Offtop 2. daļa
Skaidrs, Jelgavā brīvdienās phantoms lidinājās un saimniekam tumšs 9000. Tu ?edijs wrote:Oficiālais DJI pārstāvis Latvijā ir motosports.lv. Cena identiska ar dji.com lapā norādīto, nav jēga pašam pasūtīt. Šiem arī ir kuplā skaitā uz vietas tie verķi, var aizbraukt palūrēt, pataustīt, konsultāciju saņemt.
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Offtop 2. daļa
Mhm.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Offtop 2. daļa
Ha, sīcis arī tika pie drona. Mēs gājām piesardzīgāk - kā pirmais tika iepirkts Syma X5, lai saprastu kam tas viss ir reāli vajadzīgs un lai iemācītos lidot.
Palieku pie uzskata, ka tas ne katram ir nepieciešams, jo tā izmantošana ir 2 veidos - 1.kā spēļmantiņa lieliem un maziem puikām, 2.profesionāliem fotogrāfiem un filmētājiem.
Mēs izmantojam kā spēlmantiņu un domāju, ka drīz mums tā mode beigsies:) Ja pirktu par cipariem, ko Edijs minēja, varbūt situācija būtu savādāka!:D Un manā gadījumā ar verķi darbojas jaunais pilots, jo man tā verķa vadīšana, pašam tajā neatrodoties, neuzrunā.
Mūsu gadījumā pirkums sākās ar 25€ :O Tik maksā pats drons Syma X5 sw, kur sw apzīmē komplektāciju, paaudzi utt! Haha, bet kā jau viss šajā dzīvē, ar to nekas neapstājas - +25€ pults, +10€ kamera, +10€ potenciālās rezerves daļas (spārni, spārnu aizsargi, motori, kājas) itogo 70€ man jau vairs nešķita "pirkumiņš pa lēto", lai gan līdz Edijam vēl kosmiski tālu, mums domāšanas atšķiras!
Sākumā pilotam daudz spārnu aizsargu aizgāja, tad nosvila arī motoriņš, iepirktais izrādījās nepareizs, jo ķīnieši arī taisa paaudžu maiņas, lai nekas no iepriekšējā nederētu utt Tagad rādās, ka ir nosvilis otrais motors, tā tas aparāts ik pa nedēļai-divām, atkarībā no rezerves daļu piegāžu ātruma no ķīnijas, stāv mierā. Drusku aplauziens, kad izrādījās, ka tās tūda bildes un video ir apskatāms tikai uz telefona app, nekādi ārā nav dabūnamas, neesmu vēl iedziļinājies. Nu jā, un ziemā tas lidoja gan - vismaz nebija stresa, ka motori pārkarsīs un nosvils:)
Viens mans draugs, pēc šī lētā aparāta apmācīšanās, pārgāja uz 300-500€ dronu kategoriju, es joprojām ceru, ka mēs līdz tam nenokļūsim, labāk scooteros un longboardos ieguldīties,- sportiskāk:D Vai elektro mocī!
Jā, starp citu izgāzu ar Serģa un KTM veidojumu: 12000€ krosa mocis, ar uzlādi pietiek 60min trases braucienam. Patika brauciens! Ļoti! Cena un brauciena ilgums galīgi nepatika! Vēl jāpagaida elektro ēra, bet viņa nāk! Kur ir ķīniešu-zviedru elektro saabs aizkavējies? Labprāt pamēģinātu, man tās eļļas apnikušas!
Palieku pie uzskata, ka tas ne katram ir nepieciešams, jo tā izmantošana ir 2 veidos - 1.kā spēļmantiņa lieliem un maziem puikām, 2.profesionāliem fotogrāfiem un filmētājiem.
Mēs izmantojam kā spēlmantiņu un domāju, ka drīz mums tā mode beigsies:) Ja pirktu par cipariem, ko Edijs minēja, varbūt situācija būtu savādāka!:D Un manā gadījumā ar verķi darbojas jaunais pilots, jo man tā verķa vadīšana, pašam tajā neatrodoties, neuzrunā.
Mūsu gadījumā pirkums sākās ar 25€ :O Tik maksā pats drons Syma X5 sw, kur sw apzīmē komplektāciju, paaudzi utt! Haha, bet kā jau viss šajā dzīvē, ar to nekas neapstājas - +25€ pults, +10€ kamera, +10€ potenciālās rezerves daļas (spārni, spārnu aizsargi, motori, kājas) itogo 70€ man jau vairs nešķita "pirkumiņš pa lēto", lai gan līdz Edijam vēl kosmiski tālu, mums domāšanas atšķiras!
Sākumā pilotam daudz spārnu aizsargu aizgāja, tad nosvila arī motoriņš, iepirktais izrādījās nepareizs, jo ķīnieši arī taisa paaudžu maiņas, lai nekas no iepriekšējā nederētu utt Tagad rādās, ka ir nosvilis otrais motors, tā tas aparāts ik pa nedēļai-divām, atkarībā no rezerves daļu piegāžu ātruma no ķīnijas, stāv mierā. Drusku aplauziens, kad izrādījās, ka tās tūda bildes un video ir apskatāms tikai uz telefona app, nekādi ārā nav dabūnamas, neesmu vēl iedziļinājies. Nu jā, un ziemā tas lidoja gan - vismaz nebija stresa, ka motori pārkarsīs un nosvils:)
Viens mans draugs, pēc šī lētā aparāta apmācīšanās, pārgāja uz 300-500€ dronu kategoriju, es joprojām ceru, ka mēs līdz tam nenokļūsim, labāk scooteros un longboardos ieguldīties,- sportiskāk:D Vai elektro mocī!
Jā, starp citu izgāzu ar Serģa un KTM veidojumu: 12000€ krosa mocis, ar uzlādi pietiek 60min trases braucienam. Patika brauciens! Ļoti! Cena un brauciena ilgums galīgi nepatika! Vēl jāpagaida elektro ēra, bet viņa nāk! Kur ir ķīniešu-zviedru elektro saabs aizkavējies? Labprāt pamēģinātu, man tās eļļas apnikušas!
Re: Offtop 2. daļa
Tiko čoms no Pekinas atbrauca, teica ka visiem benzīna pļerdakiem ir izrauti motori un salikti elektromotori ar bačām. Laikam kaut kāds likums liedz braukt ar benzīnniekiem! Tā kā tā parādība ir masveida, varam gaidīt arī pie mums lētus pārbūves komplektus.
Tas ir tikai laika jautājums, kad brauksim ar zibeni.
Tas ir tikai laika jautājums, kad brauksim ar zibeni.