Dažādi jautājumi par 900


Locked
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Ok. Pierakstīju, ko meklēt priekš 16 vasarā.
Paldies, par jautājumu un atbildi. Ir kaut kādas vasaras kamanas, ko ziema uzkalt- t.i. vasaras riepas optimālā cenu kategorijā (bez izvirtībām un semi slikiem)?

Bet tā vispār- Kurbad, go stretch- būsi starp pionieriem šajā jomā starp saaberiem.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

alnislacis wrote:Ok. Pierakstīju, ko meklēt priekš 16 vasarā.
Paldies, par jautājumu un atbildi. Ir kaut kādas vasaras kamanas, ko ziema uzkalt- t.i. vasaras riepas optimālā cenu kategorijā (bez izvirtībām un semi slikiem)?

Bet tā vispār- Kurbad, go stretch- būsi starp pionieriem šajā jomā starp saaberiem.
vasarai zaļajam man ir Toyo Proxxes Tr-1 205/45/16 ... iespējams, ka nedaudz par zemu, tomēr tas ir ļoti droši attiecībā uz strīķēšanos arkās.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Starp 195/55/16 un 205/45/16 sanāk ka atšķirās tikai platums? Augstums ir +/- vienāds?

Vēl interesētu kāds piemērs no LV- ar ko uz R16 ripinās Ziedonis un kāds cits?
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

alnislacis wrote:Starp 195/55/16 un 205/45/16 sanāk ka atšķirās tikai platums? Augstums ir +/- vienāds?

Vēl interesētu kāds piemērs no LV- ar ko uz R16 ripinās Ziedonis un kāds cits?
nē, 195/55/16 ir daudz augstākas par 205/45/16 - apmēram par 15 mm uz rādiusu. Kā teicu - 45 ir ļoti zemas, bet 55 ir nu tā līdz ar galiem ... vidējais cipar norāda riepas sienas augstumu procentos no riepas platuma, t.i,, 195/55 = sienas augstums ir 55% no 195 mm. 205/45 = 45% no 205.

Iegoglē tyre size calculator, tur varēsi visu pa mm sarēķināt. Vasarai uz 16 vajadzētu derēt arī 205/50/16 - vismaz es kaut ko tādu plānoju nākotnē, jo man tas 205/45 liekas bik par zemu ... daudz atkarīgs no piekares stāvokļa, atsperu nosēšanās utt.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Sorry, pārrēķināju ap 15 mm augstākas. Vnk nepaskatījies, iedomājos, ka augstums nemainās, bet platums sarūk.

Es plānoju ievērtēt atsperes no tā Aero- ja labā stāvoklī un ģeldēs, tad ir doma uzlikt. Nu lūk- uz šī cik tur- 30mm zemāk (Aero/ Stock?) setupa arī ripuļi jāmeklē. 195 platums nedaudz risina ķeršanos arkās, vai ne?
Ja šobrīd vasarā vizinājos ar 205/50, tad ar līdzvērtīgu augstumu apmēram būtu 195/45..?
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

alnislacis wrote:Sorry, pārrēķināju ap 15 mm augstākas. Vnk nepaskatījies, iedomājos, ka augstums nemainās, bet platums sarūk.

Es plānoju ievērtēt atsperes no tā Aero- ja labā stāvoklī un ģeldēs, tad ir doma uzlikt. Nu lūk- uz šī cik tur- 30mm zemāk (Aero/ Stock?) setupa arī ripuļi jāmeklē. 195 platums nedaudz risina ķeršanos arkās, vai ne?
Ja šobrīd vasarā vizinājos ar 205/50, tad ar līdzvērtīgu augstumu apmēram būtu 195/45..?
Ķeršanos arkās koriģē cietas atsperes. Punkts. Nu vai arī citi diski, ja tagad runa ir par 6,5" un vairāk platiem Saab diskiem (vienalga - 15", 16", 17" vai 18").
Aero atsperes ir par 20mm zemākas. Tikai - kā tu viņas novērtēsi? Un vai tavam donoram ir šķērsstabilizatori? Tas daudz ko izsaka arī par atsperēm priekš 900og ;)

Man pagājušogad bija visi 4 Michelin pilot primacy - pa ~10k km priekšējo riepu ārmalas dabūju no ~3mm protektora uz 0 :D Dilst nejēgā. Un kā jau pavecs modelis (riepas bija 2002.gada), viņas baigi ļodzījās ejot augšā uz lidostas tilta ar 80. Bija jātur ~2,5bar iekšā, lai aktīvāk brauktu.
Šogad tika paņemtas 2 lietotas Bridgestone (virzienriepas, tipa skujveida) - tās vismaz pa ~5k km jūtami nenodila, ārmalas ir varbūt tikai nedaudz pabrauktākas nekā vidus. Un arī šīs ir krietni stingrākas par Micheliniem, pilnīgi pietiek ar standarta spiedienu. Man patīk.

P.S. Iespējams, arī ņemtu jaunus Toyo prokšus, Dunlop sport makšus vai Yokohama parada, bet patreiz neredzu tam jēgu. Es varu daudz ko citu savest kārtībā/pārbūvēt/uzlabot par to naudu. Ja jaunas, es mēģinātu kaut ko no budžeta gala - Maxxis, Nankang vai Interstate. Iespējams, Hankook vai Kumho, bet nu šie ražotāji vairs nav nekādi super-budžetnieki kā agrāk.
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

bija c900 Aero bez šķērsstabilizatoriem? šim ir..
par atsperēm- killen uc jau baigi skaisti. bet līdz rocībai- Aero būs pietiekoši zemas/ stingras ar 6.5x16 aero diskiem + 195/50 riepām, lai neradītu raizes?


un šķiet tā runa- "no more 16 inches "- tiek atcelta. lieta prasa 16" Aero diskus.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

alnislacis wrote: Aero būs pietiekoši zemas/ stingras ar 6.5x16 aero diskiem + 195/50 riepām, lai neradītu raizes?
Jaunas jā. Lietotas - laimes spēle. Tu labāk sāc ar to, ka pārbaudi krāsas kodējumu atsperēm. Tas ir mazs krāsas pleķītis kaut kur uz vidus vijumiem. Jo kāpēc tev mainīt, ja, piemēram, tev jau ir stingrākas atsperes nekā tam aero?
Aero ir sudraba vai bronzas krāsas marķējums.
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Tev nav links ar color codes priekš Saab 900 atsparēm vai arī tie kodi ir universāli (sorry, vēl viena lieta ar ko neesmu saskāries)?
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

http://www.900aero.com/

zem TECH -> chassis
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Paldies.
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Klau, visiem Turbo/Aero taču bija melni loku moldingi?

Šitas ir kaut kāds uzmeistarojums?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Arnijs »

alnislacis wrote:Klau, visiem Turbo/Aero taču bija melni loku moldingi?

Šitas ir kaut kāds uzmeistarojums?
Melnie paraadiijaas nedaudz veelaak. -84 veel toch bij spiidiigi
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

un cik esmu pamanījis, tad durvju rokturi ar parasti tādā gadījumā ir hromēti.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7734
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

KurBads wrote:
Man ir vajadzīga tikai pults funkcija, kas padotu signālu uz c900 esošo centrālo atslēgu.
Vadītāja durvīs vajadzēs ielikt universālo motoriņu ar pieciem vadiem.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Locked