SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Tur kaut kādi īpaši "puļķi"??? Atceros, manam darba Citronam kad mainīja spārnu, tad tas plastmasas paspārnis bija piestiprināts ar neoriģ. plastmasas verķi, kurš bija maķenīt lielāks, bet savu darbu darīja. Tas serviss bija Brīvības ielā ja nemaldos 250, iebraukšana caur benzīntanku, viņi arī virsbūves remontēun krāso. Painteresējies tur.
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Par to kāpostu, ko esi iztērējis, tam auto bija skate jāiet kā jaunam, tiko no konveijera. :-)
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Ohoo :laugh: ! Joks jau tāds,ka Gregers bija rindā aiz mana necilā daily 900ng :laugh: . Katrā ziņā trāpījām pašā lēnākajā un sviestainākajā rindā. Un tie studenti tik sirsnīgi drebināja auto,ka ieturēju 3m. distanci, gadījumā ja tieku pie cita 900ng.elmo wrote:Par to kāpostu, ko esi iztērējis, tam auto bija skate jāiet kā jaunam, tiko no konveijera. :-)
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
rādāk, ka sagrūžot to kāpostu kā pieņemts vispirms vizuālajā nevis tehniskajā būtu arī izgājis ar pirmo :laugh:elmo wrote:Par to kāpostu, ko esi iztērējis, tam auto bija skate jāiet kā jaunam, tiko no konveijera. :-)
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Ko Tev sarakstija izņemot aizmugures melnumu?Gustavs wrote:Ohoo :laugh: ! Joks jau tāds,ka Gregers bija rindā aiz mana necilā daily 900ng :laugh: . Katrā ziņā trāpījām pašā lēnākajā un sviestainākajā rindā. Un tie studenti tik sirsnīgi drebināja auto,ka ieturēju 3m. distanci, gadījumā ja tieku pie cita 900ng.elmo wrote:Par to kāpostu, ko esi iztērējis, tam auto bija skate jāiet kā jaunam, tiko no konveijera. :-)
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Nu tā, melnais ir atpakaļ no Arnija un neliels rezume.
Nodots bija ar aizdomām par galvas blīves caurumu un paaugstinātu spiedienu dzesēšanas sistēmā.
Atgriezts ar papravu sarakstu;
Izplūdes kol. blīve,
Ieplūdes kol. blīve,
Vārstu blīvslēgi,
Galvas blīve,
Ūdenssūknis,
Galvas slīpēšana,
Dzes. sist. truba,
termostats,
Dzinēja galva lietota,
Galvas remonts(varstu slīpēšana utt),
Galvas maiņa+ pap. darbi,
Ūdenssūkņa maiņa,
Spriegotāja rullis,
Aizm gabarītu spūldzītes (patīkami apzināties, ka ir izčekots auto arī pa citām pozīcijām :) )
_________________________________
Itogo: LVL 357,-
Principā ļoti labs skaitlis, ja ņem vērā, ka tika izmantotas tikai OE vai tām līdzvērtīgas detaļas.
Galva bija līķis, dzeses trubas no spiediena uzpūstas un sūknis jau tika turēts aizdomās.
Tagad atliek pāris reizes nomainīt tosolu lai izskalotu eļļas paliekas no desēšanas sistēmas, kā arī izčekot vai kārbas dzeses trubas kuras atrodas kopējā radiatorā nav gadienā cauras.
Kopumā tagad ja ar dzinēju viss būs ok(gribas ticēt, jo tomēr Arnijs pats savām rokām darija), varēšu ķerties klāt salona pāršūšanai un pienākot vasarai sakopt virsbūvi, jo piekarē viss nepieciešamais ir nomainīts, bremzes arī.
Ehh... kaut nu viss saietu, jo merc kupejai pēc dzinēja kapitālā remonta un forsēšanas bija tik neiedomājami daudz čakara mehāniķu nolaidības dēļ :unsure:
Nodots bija ar aizdomām par galvas blīves caurumu un paaugstinātu spiedienu dzesēšanas sistēmā.
Atgriezts ar papravu sarakstu;
Izplūdes kol. blīve,
Ieplūdes kol. blīve,
Vārstu blīvslēgi,
Galvas blīve,
Ūdenssūknis,
Galvas slīpēšana,
Dzes. sist. truba,
termostats,
Dzinēja galva lietota,
Galvas remonts(varstu slīpēšana utt),
Galvas maiņa+ pap. darbi,
Ūdenssūkņa maiņa,
Spriegotāja rullis,
Aizm gabarītu spūldzītes (patīkami apzināties, ka ir izčekots auto arī pa citām pozīcijām :) )
_________________________________
Itogo: LVL 357,-
Principā ļoti labs skaitlis, ja ņem vērā, ka tika izmantotas tikai OE vai tām līdzvērtīgas detaļas.
Galva bija līķis, dzeses trubas no spiediena uzpūstas un sūknis jau tika turēts aizdomās.
Tagad atliek pāris reizes nomainīt tosolu lai izskalotu eļļas paliekas no desēšanas sistēmas, kā arī izčekot vai kārbas dzeses trubas kuras atrodas kopējā radiatorā nav gadienā cauras.
Kopumā tagad ja ar dzinēju viss būs ok(gribas ticēt, jo tomēr Arnijs pats savām rokām darija), varēšu ķerties klāt salona pāršūšanai un pienākot vasarai sakopt virsbūvi, jo piekarē viss nepieciešamais ir nomainīts, bremzes arī.
Ehh... kaut nu viss saietu, jo merc kupejai pēc dzinēja kapitālā remonta un forsēšanas bija tik neiedomājami daudz čakara mehāniķu nolaidības dēļ :unsure:
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Cena ļoti laba, lai neteiktu vairāk.
900aero clubsport #8
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Mhh, cena ir ūber laba, atceroties savus ieguldījumus par līdzīgu remontu, kas bija apm x2.
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Njā, haļava... :)
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Veci, vai kādam ir kādas idejas.
Divas fīčas kuras šovakar apvienojās un notika vienlaikus.
1. Pirms dažām dienām braucot uz darbu konstatēju, ka motors nesilst.
piestaju malā un sāku čamdīt trubas kā rezultatā konstatēju, ka lielā truba ir galīgi mīksta un bačokā ir auksts tosols.
Kārtīgi viņu izspaidiju kas gandrīz momentā lika nostāties termo šautrai kur nākās un pečkai pūst. Nodomāju, ka kkāds gļuks pēc sistēmas skalošanas un notikumu izmetu no galvas.
Šovakar braucot ievēroju, ka šautra atrodās stipri zemāk nekā pienākās un pečka pūš tā neīsti cītīgi. Atbraucis līdz pagalmam atvēru haubi un atkal klāt trubām. Lielā ļoti cieta un karsta, bet bačokā remdens tosols :blink: Spaidīšana neko nedeva. Noslāpēju un atliku līdz rītdienai.
2. Kopš nopirkšanas ir savāda padarīšana- neskatoties uz to cik ilgi sildīts dzinejs pirms izbraukšanas tāpat apmēram 1 km pabraucot motors gaitā mēģina itkā noslāpt(sajūta itkā būtu atlaidis un atkal nospiedis pedāli). Mēģināju sildīt ilgi, mēģināju nesildīt vispār, bet konkrētu gabalu pabraucot atkal šis mirklīgais raustīklis.
Šovakar jau izbraukājis centru atgriezos mājās un netalu no mājām motors atkal izdarija savu niķi, tikai šoreiz daudz dziļāk un vairākkārt, likās, ka mēģina pilnīgi noslāpt. Izņemot šīs ikrīta žagas dzinējs strādā kā pulkstenis.
Smieklīgi, ka šis kārtīgais noraustiens bija atkal tajā pašā vietā kur ikrīta žagas- jāsāk kļūt māņticīgam :laugh:
Di vainot negribētu, jo žagojās arī uz otra Di kurš atnāca ar donoru.
Nav vainīgs arī čips, jo nesen tika ieliets cits ziemas apstākļiem atbilstošāks.
Idejas? Vairak protams uztrauc tosola padarīšāna, jo žagu iemesls jau agrāk vai vēlāk pats izlīdīs, bet rotaļas ar tosolu...brrrr...
Divas fīčas kuras šovakar apvienojās un notika vienlaikus.
1. Pirms dažām dienām braucot uz darbu konstatēju, ka motors nesilst.
piestaju malā un sāku čamdīt trubas kā rezultatā konstatēju, ka lielā truba ir galīgi mīksta un bačokā ir auksts tosols.
Kārtīgi viņu izspaidiju kas gandrīz momentā lika nostāties termo šautrai kur nākās un pečkai pūst. Nodomāju, ka kkāds gļuks pēc sistēmas skalošanas un notikumu izmetu no galvas.
Šovakar braucot ievēroju, ka šautra atrodās stipri zemāk nekā pienākās un pečka pūš tā neīsti cītīgi. Atbraucis līdz pagalmam atvēru haubi un atkal klāt trubām. Lielā ļoti cieta un karsta, bet bačokā remdens tosols :blink: Spaidīšana neko nedeva. Noslāpēju un atliku līdz rītdienai.
2. Kopš nopirkšanas ir savāda padarīšana- neskatoties uz to cik ilgi sildīts dzinejs pirms izbraukšanas tāpat apmēram 1 km pabraucot motors gaitā mēģina itkā noslāpt(sajūta itkā būtu atlaidis un atkal nospiedis pedāli). Mēģināju sildīt ilgi, mēģināju nesildīt vispār, bet konkrētu gabalu pabraucot atkal šis mirklīgais raustīklis.
Šovakar jau izbraukājis centru atgriezos mājās un netalu no mājām motors atkal izdarija savu niķi, tikai šoreiz daudz dziļāk un vairākkārt, likās, ka mēģina pilnīgi noslāpt. Izņemot šīs ikrīta žagas dzinējs strādā kā pulkstenis.
Smieklīgi, ka šis kārtīgais noraustiens bija atkal tajā pašā vietā kur ikrīta žagas- jāsāk kļūt māņticīgam :laugh:
Di vainot negribētu, jo žagojās arī uz otra Di kurš atnāca ar donoru.
Nav vainīgs arī čips, jo nesen tika ieliets cits ziemas apstākļiem atbilstošāks.
Idejas? Vairak protams uztrauc tosola padarīšāna, jo žagu iemesls jau agrāk vai vēlāk pats izlīdīs, bet rotaļas ar tosolu...brrrr...
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Parasti žagām palīdz elpas aizturēšana, ūdens iedzeršana vai tējkarote cukurs rīklē... :)
P.s. Atvainojos par offtop.
P.s. Atvainojos par offtop.
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Tāk, ierakstijui- aizspiest gaisa trubu, ieliet eļļā ūdeni un bakā iebērt cukuru... vel idejas? :huh:chippy wrote:Parasti žagām palīdz elpas aizturēšana, ūdens iedzeršana vai tējkarote cukurs rīklē... :)
P.s. Atvainojos par offtop.
:laugh:
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Dīvaini, atskatoties uz nesen mainīto un darīto lietu sarakstu es pat nestādos priekšā, kas tur var būt. :dry:
Bet nu dzelži ir dzelži, brauc vien pie Ārnija, gan jau izpīpēs. :)
Man ož pēc gļukaina termostata, bet vai tāpēc sistēmā būs palielināts spiediens? Vai spiediens var būt lielāks arī dēļ gļukaina sūkņa? Tīri interesei?
Par tavu ziemas ECU man jau ienācās ziņas, melnais esot kļuvis ēdelīgāks. :laugh:
Šito detalizēti vajag iemest kaut kādā čipošanas topikā, lai skeptiķi redz kāda šķirba starp čipotu, nečipotu un Stage 2. :laugh:
Bet nu dzelži ir dzelži, brauc vien pie Ārnija, gan jau izpīpēs. :)
Man ož pēc gļukaina termostata, bet vai tāpēc sistēmā būs palielināts spiediens? Vai spiediens var būt lielāks arī dēļ gļukaina sūkņa? Tīri interesei?
Par tavu ziemas ECU man jau ienācās ziņas, melnais esot kļuvis ēdelīgāks. :laugh:
Šito detalizēti vajag iemest kaut kādā čipošanas topikā, lai skeptiķi redz kāda šķirba starp čipotu, nečipotu un Stage 2. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Ar šitam tosola lietām saskaroties ikreiz atkal rodas jautajums- vai SAABos temperatūras dačiki ir tikai lai aipildītu panelī caurumu? :laugh:Nils wrote:Dīvaini, atskatoties uz nesen mainīto un darīto lietu sarakstu es pat nestādos priekšā, kas tur var būt. :dry:
Bet nu dzelži ir dzelži, brauc vien pie Ārnija, gan jau izpīpēs. :)
Man ož pēc gļukaina termostata, bet vai tāpēc sistēmā būs palielināts spiediens? Vai spiediens var būt lielāks arī dēļ gļukaina sūkņa? Tīri interesei?
Par tavu ziemas ECU man jau ienācās ziņas, melnais esot kļuvis ēdelīgāks. :laugh:
Šito detalizēti vajag iemest kaut kādā čipošanas topikā, lai skeptiķi redz kāda šķirba starp čipotu, nečipotu un Stage 2. :laugh:
Tāda sajūta, ka viņi rāda pēc principa ON/OFF :angry: sistēma var vārīties, bet šis rādīs, ka viss ok
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Ja Tu saki, ka papildus tam visam arī eļļa mēdz parādīties tosolā, tad laikam jābauda radiatoru..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible