Offtop 2. daļa
Re:Offtop 2. daļa
Aizsūti e-pastu savai omītei!;)
Manējā prot atvērt telefonu, apskatīt MMS un aizvērt telefonu.
Par e-pastu viņa ir tikai lasījusi avīzē.:laugh:
Manējā prot atvērt telefonu, apskatīt MMS un aizvērt telefonu.
Par e-pastu viņa ir tikai lasījusi avīzē.:laugh:
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Offtop 2. daļa
jā šis pakalpojums ir tik pat aktuāls kā video zvans :)saule wrote:Šodien vispār neredzu jēgu tādam pakalpojumam kā MMS. Ir tak e-pasts, ko vēl vajag.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Offtop 2. daļa
Nu tad varbūt nepiedāvāt šādu pakalpojumu un nemānīt cilvēkus, kam tas tomēr ir aktuāls!;)
Re:Offtop 2. daļa
Mirīgi :)elmo wrote:Aizsūti e-pastu savai omītei!;)
Un kāda Omei starpība, kuru ikonu telefonā izvēlēties - sms vai e-pasta, ja uzspiežot uz konkrētās ikonas atveras vajadzīgais.
SAAB un SUBARU
Re:Offtop 2. daļa
Jautājums zinātājiem - 98.-99. gada Saab 9-5 aizmugurējie, vecā tipa bremžu suporti ir tādi paši kā 900ng un 9-3og suporti, respektīvi, viens ar otru ir aizstājami bez jebkādām citām pārbūvēm?
Re:Offtop 2. daļa
9-5 ir lielāka diametra cilibdrīši.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Offtop 2. daļa
Bet citādāk abi ir vienādi, tikai cilindru diametri atšķiras?KoreFun wrote:9-5 ir lielāka diametra cilibdrīši.
Re:Offtop 2. daļa
Personīgi nav mēģināts. Bet itkā jāder 1:1.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Offtop 2. daļa
Starp 900 un 9-3 atšķiras trubiņu ievadu vietas un attālums starp kolodku stienīšiem (kā arī līdz ar to paši kluči.) 9-3 no 9-5 atšķiras ar virzulīšu diametriem 35/38mmJancis wrote:Jautājums zinātājiem - 98.-99. gada Saab 9-5 aizmugurējie, vecā tipa bremžu suporti ir tādi paši kā 900ng un 9-3og suporti, respektīvi, viens ar otru ir aizstājami bez jebkādām citām pārbūvēm?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Offtop 2. daļa
Vēl jautājums - lai 98. gada 9-5, kuram standartā vecie suporti, uzliktu jaunā tipa suportus, pa lielam pietiek ar jaunā tipa suportiem, suporta kronšteinu/sēžu un klučiem? Bremžu trubiņa un pārējais pass pretī?Arnijs wrote: Starp 900 un 9-3 atšķiras trubiņu ievadu vietas un attālums starp kolodku stienīšiem (kā arī līdz ar to paši kluči.) 9-3 no 9-5 atšķiras ar virzulīšu diametriem 35/38mm
Re:Offtop 2. daļa
Šķiet, ka nepietiek. Arī aizm.gultņiem kāreiz 99 gadā mainās kodi, kas nozīmē arī citu pašu rokas bremzes plati. Un bremžu diski 100% ir citi.Jancis wrote:Vēl jautājums - lai 98. gada 9-5, kuram standartā vecie suporti, uzliktu jaunā tipa suportus, pa lielam pietiek ar jaunā tipa suportiem, suporta kronšteinu/sēžu un klučiem? Bremžu trubiņa un pārējais pass pretī?Arnijs wrote: Starp 900 un 9-3 atšķiras trubiņu ievadu vietas un attālums starp kolodku stienīšiem (kā arī līdz ar to paši kluči.) 9-3 no 9-5 atšķiras ar virzulīšu diametriem 35/38mm
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Offtop 2. daļa
Skaidrs. Paldies par atbildēm! ;) Atliks vien meklēt 9-5 vecā tipa suportu.
Re:Offtop 2. daļa
Jopcik, es nezināju, ka mūsdienās var būt tik sarežģīti nopikrt logu slotu! Neviens līdz šim satikts slotu tirgotājs tādu stiprinājumu nebija redzējis!:woohoo:
Dots Audi Allroad 2001 slotas turētājs sekojošs:
Kāts
Kopā ar slotu
Labākais, ka otram draugam ir tieši tāds pats, tā paša gada Allroad, bet tam ir normāli U veida slotu turētāji! Moška mainīti jau!
P.s.palīdzu draugam, sākumā smējos par viņu, bet kad nespēju sākumā to slotu noņemt, pēc tam palīdzēt nopirkt, tad palika kauns un radās spītība pierādīt, ka tas ir iespējams bez Ls 30 izmešanas pie dīlera!!!:) Help!
P.s.s.audi-style pie reģistrācijas liek atrisināt sarežģītu uzdevumu un pēc tam neļauj vispār postēt forumā, kamēr admin nedēļas laikā neapstiprina!:silly:
Dots Audi Allroad 2001 slotas turētājs sekojošs:
Kāts
Kopā ar slotu
Labākais, ka otram draugam ir tieši tāds pats, tā paša gada Allroad, bet tam ir normāli U veida slotu turētāji! Moška mainīti jau!
P.s.palīdzu draugam, sākumā smējos par viņu, bet kad nespēju sākumā to slotu noņemt, pēc tam palīdzēt nopirkt, tad palika kauns un radās spītība pierādīt, ka tas ir iespējams bez Ls 30 izmešanas pie dīlera!!!:) Help!
P.s.s.audi-style pie reģistrācijas liek atrisināt sarežģītu uzdevumu un pēc tam neļauj vispār postēt forumā, kamēr admin nedēļas laikā neapstiprina!:silly:
Re:Offtop 2. daļa
Tā viņš ir, jā. :D Bet kā sacīt jāsaka - ir aitas, ir cirpēji. Visus darbus var pārvērst darbastundās, kaut aptuveni. Un ir kaut kāds iztikas minimums, zem kura cilvēks nestrādā. Arī vecais, labais likums par "labi, lēti un ātri" šeit strādā perfekti. Respektīvi - ir naivi cerēt, ka tev par latiem 300 uztaisīs webu ar visām tevis nosauktajām fīčām, tur viss būs čiki briki, tiks padomāts tavā vietā par to, kā būtu labāk (ņemot vērā to, ka tu kā pasūtītājs to varētu nezināt), piedāvāts piemērotākais risinājums, utt. Nemaz nerunājot par kaut kādu garantijas laika apkalpošanu un piepalīdzēšanu lapas satura izveidē/sakārtošanā. Tas viss aizņem laiku, laiks maksā naudu. Un, ja tu gribi pilnu servisu, tad par to jāmaksā. Protams, ir arī otra galējība - kad darbu apņemas veikt kompānija, kurā ir kaudze liekēžu. Iespējams, ka šeit darbs tiek paveikts maķenīt ātrāk/korektāk par individuāliem programmētājiem, taču gadījumā, ja projekts gluži vienkārši nav rentabls pie tādām izmaksām, tam zūd jēga.elmo wrote:Tie programmētāji ir vēl trakāki par māksliniekiem.:laugh:
man viens programmēja mājas lapu veselu gadu un katru dienu solīja ka rīt būs gatavs. Otrs apskatījās ko pirmais ir izdarījis, nokritizēja, ka viss esot pirmklasnieka līmenī un apsolījās visu paveikt mēneša laikā, programmējot no nulles, bet cena bija tāda, ka man piemetās ģībiens, jo ja ņemtu kredītru, tad to visticamāk atmaksātu tikai mani mazmazbērni.
Savukārt, runājot par konkrēta darba veikšanai nepieciešamo laiku - esmu secinājis, ka tur pastāv kaut kāda korelācija ar pielietotajiem instrumentiem un zināšanām. Ja kāds studentiņš programmē "no nulles", neizmantojot nekādus freimworkus un prasot par to, teiksim, piečuku stundā, tad pēc uz kaut kādu mazizmēra webu viņš būs "nočakarējies" divas nedēļas un paprasīs kādus latus 300-400. Reāli to pašu ar citiem instrumentiem var izdarīt padsmit stundās. Bet vai tāpēc es par šo pašu darbu prasīšu nepilnus 100 latus? :) Nu ne tak. Divdesmit lati stundā un šķiramies kā draugi. Un rezultātā tas pats vien sanāk.
Un interesanti, ka pēdējā gada laikā arvien vairāk uzrodas klienti, kuri pāris gadus atpakaļ pa lēto, t.i. latiem 300-500, uztaisījuši webus, tad kārtīgi izbesījušies un tagad ir gatavi bez ierunām maksāt reizes piecas vairāk, lai tikai ir tā, kā viņi vēlas. Attiecīgi - katrai cenai savs klients. :)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Offtop 2. daļa
Juristiem ir līdzīgi, tikai mēs diemžēl nevaram visu pēc tam sākt no baltas lapas - ir jāizēd savārītā putra (mēsli), ja vispār tas ir iespējams :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever